Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz hcl #19291 üzenetére

    Mivel jogszabály szerint személyes vásárlás esetén nem kell elállási lehetőséget biztosítani, ha egy cég ilyet önként, a törvényben biztosítottól fogyasztó előnyére eltérően tesz, akkor ha azt mondj (és ezt előre közli), hogy csak azután ad vissza pénzt, hogy dobtál két cigánykereket, akkor az úgy van.
    A tözsvásárlói kártyához kötésnek meg vélhetően olyan technikai oka lehet, hogy ott rögzítve vannak az adataid (név, cím), így a pénztárgépnél így tudnak kettő klikkel egy mínuszos számlát csinálni belőle (tegyük fel, hogy valami gyökér NAV szabály miatt személyesíteni kell a kp visszát, ha nem azonnali), egy Lidl pénztár nem az a hely, ahol ráérnek azzal b***kodni, hogy a pénztáros ilyen adatokat pötyögjön a pénztárgépbe (mint ahogy áfás számlát sem csinálnak bemondásra, kizárólag csak vevőkártyával). Kártyát meg imho elég akkor csinálnod, ha élni is kívánsz ezzel a lehetőséggel (tehát 2 perccel a visszaadás előtt).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák