- Asztrofotózás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- GoPro Topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
PROHARDVER!
Ez a topik a Canon EOS DSLR digitális tükörreflexes fényképezőgép vázaival és a velük kapcsolatos kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
belovary
senior tag
válasz duni84 #23010 üzenetére
Nézd! Elsőre is a szervizt kerestem meg! Senki mást! Elküldtek, hogy vigyem oda ahol vettem. Kis felháborodás után, meg vitatkozás után, láttam ha agyvérzést is kapok, akkor sem lesz jobb. Ezért vittem vissza a boltba, ahol meg ugye nem tesznek mást, mint elküldik a szervizbe... Ezek után újra kerestem a szervizt, és persze e-mail, telefon, személyesen sajnos nincs kapacitásom arra, hogy blindre utazgassak 1400km-t, vagy ha otthon vagyok akkor is 500km-t... Sajnos... Na de amikor már magasabb hangfekvésbe kapcsoltam a hangom, és az e-mailek hangvitelét, akkor nagy nehezen válaszoltak. Szép kis paragrafusokat megemlítve, védekezve. Persze már minden féle módon közöltem velük, hogy már nem érdekel a garancia, sem a sok szarakodás, csak csinálják meg tökéletesre a gépet, vagy ha nem tudják, akkor cseréljék ki...
Talán két alkalommal reagáltak, akkor is mellédumálás volt, és hárítanak. Nem az lenne a feladatuk véletlenül, hogy segítsenek az ügyfélnek, és arra hajtani, hogy elégedett legyen mindkét fél? Nehogy azt hidd, hogy már az első alkalommal hőbörögtem, meg követelőztem. Olyan türelmes voltam, és együttműködő, hogy már nekem volt kellemetlen.Nem a Canonnal van itt baj, ez tiszta sor. Barátomnak is van, nem is egy gépe, ráadásul konkurenciától is van pár masinája. Mindegyiket szereti valamiért. Soha egyikkel sem volt gondja, pedig nem mai darabok. Ő nem is érti az egészet ami folyik a géppel. Nekem mindegy, hogy 100 szerviz van, vagy 1. Kezeljék az ügyfelet úgy ahogy kell, és ami még fontosabb, hogy dolgozzanak jól, és normálisan. Hogy lehet két alkalommal is úgy visszaküldeni terméket, hogy elsőre semmi változás, másodikra meg valami már van, de nem az igazi. Ha minden cég, üzlet, szerviz így működne, csúnya világ lenne.
Nálunk is nap mint nap jönnek be olyan hülyeségekkel, hogy vicc, de még akkor is próbálunk segíteni, ha közünk nincs hozzá. Ennyi...
Bocsi, hogy ennyit írtam!
Amúgy Ruzsa Úr már le is írta mi a helyzet nagyjából, 3 gyenge kép alapján, és egy e-mail alapján. Kár hogy elsőre nem Őt kerestem meg.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen