Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Oliverda

    félisten

    válasz Jack@l #9870 üzenetére

    Nem az eltérő véleménnyel van a gond, hanem azzal hogy nem vagy képes felfogni dolgokat és ennek ellenére egyből a másikat nézed hülyének. Nem ez az első esett itt és nem is velem szemben történt ez meg először. A közelmúltban kaptam olyan privátokat amiben konkrétan azt kérték, hogy tiltsunk ki ebből a topikból. Hálás lehetnél, hogy ez még nem történt meg, de ugye addig jár a korsó...

    "Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #9870 üzenetére

    Nem a számításokról van szó, hanem a rajzolási parancsok érvényesítéséről, és kiadásáról. Ehhez nem kell számolni semmit, csak érvényesíteni kell és/vagy ki kell adni, függően az API tulajdonságaitól. Ez az a pont, ami manapság a PC-n nagyon limitálja a rendszer feldolgozását. Ha itt valamennyit tud dobni a proci vagy maga a platform valahogy, akkor az meglátszik a teljesítményen, mert kiütöd a legfőbb korlátozó tényezőt, ami a VGA-limitet okozza. Mindegy, hogy mást mennyi idő alatt számolsz innentől. A működésben vannak kritikus pontok, amiket ha képes vagy valahogy optimalizálni, akkor az előnyt hoz, míg a nem kritikus pontokon lényegében még akkor sem biztos, hogy nő a sebesség, ha optimalizálsz.

    (#9871) akosf: Valóban, simán elképzelhető, hogy platformfícsőr, és nem a proci okozza. De ezt nem tudjuk meg, mert 990-es chipsethez nem tudunk Sandy Bridge-et rakni. Az is lehet, hogy szoftveres a rendszer, simán lehet a chipsetdriver része. Az AMD az elmúlt évben nem kevés szakemberrel növelte a szoftveres csapatot, így volt kapacitás ennek a problémának a vizsgálatára. Itt abból indulok ki, hogy az AFDS-en egy előadás volt annak szentelve, hogy a grafikus API-kban hol vannak a gyenge pontok, és azok javításával nagyságrendi gyorsulás érhető el. Gondolom ezt a részt a vállalat nem véletlenül kutatja. Simán lehet már tényleges eredménye, amivel rájöttek, hogy a VGA-limit miképp tolható ki. Szvsz egyhamar nem tudjuk meg a titkot, csak látjuk, hogy a bulldozeres platform egyes játékoknál jobban kezeli a VGA-limitet.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák