Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • atti_2010

    nagyúr

    válasz devast #13780 üzenetére

    (senki nem fog 1%-os piaci részesedésű apu-ra "optimalizáltan" fejleszteni)

    Egyrészt a nagy nevek már kijelentettek hogy határozottan érdeklődnek a Mantle iránt másrészt az AMD APU részesedése 20% fölött volt, harmadrészt meg a játékfejlesztők könyörögtek egy rendes API után mivel a DX egy kalap sz@rt sem ér.

    1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.

  • Gainka

    őstag

    válasz devast #13780 üzenetére

    (senki nem fog 1%-os piaci részesedésű apu-ra "optimalizáltan" fejleszteni)

    A Llano 2011 ben jött ki ha jol sejtem, aztán 12-ben a trinity aztán 13-ban a Richland, most jön ki a Kaveri és év végére kövi év elejére már tutko a Carizzo.
    Szerinted az amd hülyeségből csinálja ezeket az apukat? Csak ugy vicböl?
    Ennyi erövel, mikor meg csinálták a 4k-s tvt nem sok 4k-s video film adás volt/van ugy tudom :D
    Mikor jött az android egyböl robbant a bomba és százszámra . ezerszámra hullott alá az androidos programok játékok mi?
    tudnék még ilyeneket irni :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • dezz

    nagyúr

    válasz devast #13780 üzenetére

    Néhány nem csekély jelentőségű dolgot, tényt hagysz figyelmen kívül:
    1. Az új konzolok piacán 100% az AMD APU részesedése. Hamarosan többtízmillió, idővel pedig 150-200 millió ilyen gép lesz használatban.
    2. A komolyabb játékok nagyobb része manapság alapvetően konzolra készül, onnan portolják PC-re (ha egyátalán).
    3. Ezekben a játékokban alap lesz a GPU különféle kiegészítő számításokra való felhasználása. (Amit eleve nagyban megkönnyít a közös címtér és a többi új feature.)
    4. PC-n egyszerűbb lesz kaveris konfigra portolni (Mantle+HSA alapon), mint bármi másra, így ez adottnak tekinthető. Legfeljebb lesz általánosabb port is, ami más konfigokon is elmegy.
    5. Az Intel procijai évek óta szintén APU-k lényegében! Csak némileg le vannak maradva, de OpenCL 1.x-et így is támogatják!
    6. Készül is egy sor OpenCL alapú szoftver. Bár ezek többségükben OpenCL 1.x alapúak, de ha ez már meg van, innen már csak egy ugrás az OpenCL 2.0 és a HSA támogatása. Főleg, hogy az OpenCL 2.0 és a HSA sok tekintetben jobb (könnyebb is a munka velük és optimálisabb is lesz az eredmény).

    (#13784): Az simán működik, hogy az általános számítások az APU-n futnak (adott esetben a CPU és IGP szoros kooperációjában), a grafika pedig dGPU-n. Konzolokon is hasonló felosztás lesz, csak ott az IGP CU-i lesznek felosztva a kétféle feladat között.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák