Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Retro DJ #333 üzenetére
Üdv!
Hol csináltattad a horganyozást és mennyibe került? Ha nem publikus jöhet privátban. Én is most újítom fel az ETZ-t, még csak a tisztítás - csiszolás fázisban vagyok, illetve alkatrész vadászaton.
szentkuti11: A tükröt levetted? Az ETZ-n a kuplungkar stiftje a tükör fémszára alatt van.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz szentkuti11 #383 üzenetére
Szedd ki a tükröt a kuplung konzolból! Ott lesz alatta a rögzítő stift.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz szentkuti11 #385 üzenetére
Én azt hittem ETZ-ről beszélsz :-) Simsonnál úgy rémlik csak a csavart kell leszedni. Ha nem jön ki a stift, akkor nyomd befelé a kuplungkart és mozgasd, valószínűleg vállasra kopott a stift és azért akad el.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Retro DJ #379 üzenetére
Az nekem túl messze van, valahol Esztergom vagy Budapest környékén keresek ilyen céget. Pár apróságot én is horganyoztatnék. Motortartó, csavarok, fékpálca, láncfeszítő, stb. Ahogy láttam, neked szépen megcsinálták, mennyire tartós? A fék munkahengert lehet hogy nem festetem, hanem inkább polírozom, a fékfolyadék mindig lemarja a festéket róla.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz szentkuti11 #390 üzenetére
Nekem van mindkettő (S51, ETZ-125) és ha választanom kellene, akkor az MZ mellett tenném le a szavazatomat. Lehet vele tartani a forgalom tempóját, bár városon kívül már kevés hozzá. Jobb világítás van rajta, és a fékek is jobbak. Szerelni mindkettőt kell, fogyasztás kb egyforma. A kötelező olcsóbb az MZ-re, mint a simsonra, cserébe az MZ-t kétévente műszakiztatni kell. Túrázni eszembe sem jutna Simsonnal.
Itt még felújítás előtt:A technika egy szinten van a két motoron, kezdve a dobféktől a megszakítós gyújtáson át egészen a duolux izzóig. Később az ETZ váltott elöl tárcsafékre. Az ETZ 12 V-os rendszerű, az első Simsonok még 6 V-ról mentek. A megszakítós gyújtást lecserélték elektronikusra, az én MZ-m már olyan. Simsonból is volt elektronikus gyújtású és H4-es izzóval szerelt.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz szentkuti11 #392 üzenetére
A motoroknál (eddig) nem mértek semmilyen káros anyag kibocsátást. Esetleg hangerőt ha túl hangosnak ítélték.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz szentkuti11 #394 üzenetére
Világítás, irányjelzők, féklámpa (az első fékkapcsoló egy állandó problémaforrás az ETZ-n), duda. Nézik a gumi állapotát, fékerő egyenletességét, alváz és motorszám egyezik-e a forgalmival. Kb ennyi. A lényeget majdnem kihagytam: az ülésen keresztben legyen kapaszkodó, erre mindig ugranak ha nincs. A teleszkópot pont nem nézik.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz csabyka666 #398 üzenetére
Nekem van egy MZ-m ha szerelni akarok és egy Suzukim ha motorozni
Az MZ-n most van mit csinálni: [link][ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Retro DJ #408 üzenetére
Én teljes fényezést szeretnék: tank, oldalak, váz, sárvédő, doboztartó, féknyereg és minden egyéb apró vacak. Plusz a csavarokat és néhány apróságot horganyoztatni. Motorikusan nincs gond, csak a fordulatszámmérő kihajtás esett bele a blokkba. Ez ilyen 1 hibás motor. Mindig csak 1 hibája van, ha azt megcsinálod, jön a következő.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
A gyári óra szerint 110-et elhiszem, az valójában 95 körül van. Jó esetben hátszélben talán a 100-at el lehet érni vele.
Nekem sokáig 125-ös fúvóka volt benne, nem is panaszkodtam a gyorsulásra, a fogyasztásra annál inkább Aztán tettem bele 115-öst és azóta csak 70-80-at megy.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv
Tudom ez nem apróhirdető oldal, de ha van valakinek eladó ETZ 125/150-hez hátsó kerék és középtámasz, az küldhetne pm-et. Elsősorban Komárom - Esztergom környékéről ha lehet.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz csabyka666 #450 üzenetére
Én mindig a féknyerget veszem le, mert a dugattyúkat vissza kell nyomni, hogy beférjen az új és vastagabb tárcsa a helyére. Egyébként nem nehéz fékbetétet cserélni, a biztosító lemez egyik végét lenyomod, a csapokat kihúzod és ki is esik a fékbetét.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz csabyka666 #452 üzenetére
Persze, a fékbetét. Nem tudom miért írtam tárcsát.
Szerk: De ha tárcsát cserélsz akkor is vissza kell nyomni a dugattyúkat.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz csabyka666 #465 üzenetére
Annyit az én 125-ös ETZ-m is megeszik ha jó napja van. 80 feletti utazónál leginkább. A legkevesebb amire emlékszem az ilyen 3,5 - 4 liter körül volt.
A sebességre a gyógyír egy kerékpáros óra, az tuti pontosan mér, még az előírt 10 százalékos csalás sincs benne.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Kész a motorblokk. Mekkora szívás volt vele 1 évig a polcon hevert, gyertya - karbi - kipufogó szentháromság nélkül és úgy belerohadt a dugattyú, hogy kalapáccsal alig tudtam kiütni belőle. Vagy fél deci víz folyt ki a forgattyúsházból. Remélem még beindul. Most kapott a hengerfalra egy kis 2T olajat, kézzel megjárattam, talán összerakásig nem lesz több gond vele.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz csabyka666 #482 üzenetére
Suzuki TU 250X, 1 henger, 4 szelep, papíron 19 kW, valójában senki nem tudja mennyi.
60-70-es tempónál 2,5 l/100 km, 80-90-nél már elkezd "zabálni" ott 2,7-2,8 l/100 km a fogyasztás 3 liter felett még sosem evett, akkor sem amikor 2 személlyel mentem.Egyszer voltunk túrázni és ott volt velünk egy GS500 és GZ 250 Marauderrel egy pár. A két motor fogyasztott összesen annyit, mint a 250-es ETZ.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Retro DJ #492 üzenetére
Sokan elfelejtik, hogy az MZ-hez és minden kétüteműhöz a benzinköltséghez elfelejtik hozzászámolni a 2T olaj árát. Ami 2000 Ft/liter árnál és 1:50-es keverésnél 40 forinttal dobja meg a benzinköltséget literenként. Tudom, ez már csak szőrszálhasogatás.
Nincs valakinek ETZ 125-ös gépe amin van Krauzer? Az enyémet próbálom összerakni, de az Istennek sem fér el a hátsó irányjelző. Kíváncsi lennék nekik hogy van rögzítve.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz csabyka666 #498 üzenetére
Már miért ne kellene? Szerinted mi keni a váltó fogaskerekeit és a csapágyakat?
Tessék évente lecserélni az MZ-ben is az olajat. Attól a fél litertől nem fogtok csődbe menniSzerk: Állítólag a teleszkópban is illene kétévente olajat cserélni, de nekem még sosem bírta ki addig egy szimering, így azt is évente töltöm.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz csabyka666 #500 üzenetére
Nekem is 6000 km-t ír a könyv a Suzukimhoz, de általában egy évben nem megyek annyit, ettől függetlenül évente cserélem.
A teleszkóp tetején levő zárócsavar lecsavarásával tudsz bele olajat tölteni. De mivel ki tudja mennyi van benne, én ki szoktam önteni belőle az összes régi olajat.
Készülj fel, hogy nehéz lesz kicsavarni![ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Retro DJ #524 üzenetére
Sötétben nem lesz zavaró a fénye? Nekem a sima izzós verziót is jól látni nappal, inkább a távolsági fény az ami nagyon halvány.
A háttérvilágítást nem cseréled ki ledesre? Én egyszer csináltam zöldet, az még aránylag jól látható is volt.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz csabyka666 #528 üzenetére
Én 2 vagy 3 mm vastag klingeritből vágattam ki a megfelelő méretű tömítést, de azzal is olajos lesz egy kicsit. Vas - műszaki boltban lehet hogy tudsz venni ilyen tömítést, csak akkor neked kell méretre igazítanod.
Az a tűzkarika meg szerintem semmire sem jó.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz csabyka666 #552 üzenetére
Ha nem megy vissza teljesen, akkor lehet hogy kosz van benne ami megakadályozza a dugattyú mozgását. Érdemes lenne szétszedni és kitakarítani. Amikor én cseréltem fékbetétet az egyik dugattyút kézzel vissza tudtam nyomni, de a másikat csak egy lapos fával tudtam. Amikor nyomtam befelé a dugattyút, akkor kicsit játszottam a fékkarral hogy pár millimétert mozgassa. Ilyenkor a másikat kézzel lefogtam.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Szerintem túl dús a keverék, sok benzint kap. Csavard be teljesen a levegő állító csavart, majd 2.5 fordulatot vissza.
Egy kis olvasnivaló hozzá: Karburátor beállítás"Ha a csavar nagyon bent van, akkor ugye dús a keverék, ilyenkor nem is esik vissza a fordulat olyan gyorsan, de a felpörgés határozottabb. Ha szegény a keverék, azaz kint van nagyon a csavar, akkor nehézkes a felpörgés, de a lepörgés gyors."
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Volt már szétszedve a fordulatszám mérő? Úgy néz ki, mintha túl nagy lenne a csillapítása a mutatónak. Zsír vagy olaj nem kerülhetett a csillapító rugóra? Esetleg beázott vagy hasonló okot el tudok képzelni.
Próbálj meg kölcsönkérni valakitől egy másik fordulatszámmérőt és azt kipróbálni, szerintem azzal lesz gond.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Retro DJ #656 üzenetére
A krómszárat is érdemes alaposabban szemügyre venni, mert lehet hogy érdemes lenne azt is kicserélni ha például meg van sérülve vagy kopott. Egy kis kavicsfelverődés, vagy karc és máris hiába cserélsz szimeringet mert előbb-utóbb kidörzsöli és ismét folyni fog az olaj.
(#655) teko99
Tényleg nem túl bonyolult, nekem tovább tart kiszedni a két teleszkópot a vázból, mint kicserélni a szimeringeket benne.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatott versenypályák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző