- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
Hirdetés
-
Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
ma Elsőként az Egyesült Államokban lehet majd megvásárolni a gyártó első okosgyűrűjét.
-
PlayStation Plus 2024 Essential - A májusi lista
gp Ebben s hónapban többek között a Ghostrunner 2-t kapják meg az előfizetők.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Maci3.1
újonc
Én három napja vettem egy 251 es ETZ t, elötte volt egy 125 ös ETZ m, amivel meg voltam elégedve, persze kellett szerelni de nekem csak apróságokat kellett cserélgetni, illetve én 10000 km után felujjítottam mert le lett harcolva. Azért választottam az ETZ t mert olcsó és könnyen szerelhető, és mert szerintem egy 20 éves japán motorral hasonló bajok vannak mint egy ETZ vel csak macerás alkatrészeket szerezni meg szerelni. De ETZ t is csak annak ajánlom aki szereti a motort mert másképp nem lehet
"És így jöttek rá hogy a föld banánalakú....."