- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
- Milyen TV-t vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
Aktív témák
-
zsoltee10
addikt
Na, tegnap elég jót motoroztunk.
890km-t tettem meg egy nap alatt. Tessék übererelni. ;)
Páran elmentünk Debrecenbe. Persze a java Pesten lakott, de nekem még a Dombóvár-Bp. távot is meg kellett tennem. 2szer. -
zsoltee10
addikt
Azért kell 6000km után olajat cserélni, mert elhasználódik. Nálunk sok az indítózás, és a rövid távú használat. Ha mondjuk egyben több 100km-t, és nem csak napi 20-30km-t használnánk (azt is legalább 3-4 indítással), akkor esetleg elég lenne 12e km-ként cserélni. Egyébként meg nekem nem kötelezö kicserélni 6e után, de ki fogom. Tudod miért? Mert annyit megér nekem. Nem 2 évre vettem. Mennyit mész vele évente? Évente mindenképp ki kell cserélni, szóval nem tök mindegy, hogy 6 vagy 12e? Úgyse mész vele 12ekm-t egy év alatt.
-
zsoltee10
addikt
Minek 1300-as moci? azért, mert ezeknek nem 60-70ekm-t kell kibírniuk, és egyébként is fontos a tekintély, szóval én nem látom értelmetlennek.
persuader: Nagyon szép, részleteket kérünk. A törött mocin tényleg nem látszik ebböl a szögböl, hogy annyira gáz lenne. Másik képet nem teszel fel róla? -
zsoltee10
addikt
-
zsoltee10
addikt
Hi! Rég láttalak.
Figy. Ugyan abszolút senki nem írta, de a naked kategóriában van még egy versenyzö, ami sztem megfelel a kívánalmaidnak. Én hasonló igényeket támasztva indultam motort venni. Elmondom, mit tapasztaltam:
Suzuki GSR: Hosszú távon kényelmetlen, túl robbanékony, ugyanakkor alul nyomatékszegény, szóval túl sportos, és sokat eszik.
Suzuki SV 650: Ez már jobb, kényelmesebb kicsit, de nem az igazi az ülés, az utasnak abszolút gáz. A V2 blokknak szép hangja van, elég erös is, de nem túl takarékos, és alacsony fordulaton kiegyensúlyozatlan.
Suzuki Bandit 650: Az újat nem néztem, mert akkor még nem jelent meg. A régi meg elavult volt, nem is foglalkoztam vele. Egyébként az új nem olcsó, de szép, és kényelmes, jó alternatíva.
Yamaha Fazer 600: Kényelmes, szép. ennek az ára, és a motor karakterisztikája nem jön be. Ugyanaz, mint a GSR. Felül tol, de alul gyenge.
Honda CBF 600. Kényelmes, de elavult a blokk, és a futómü is.
Honda CBR600F: Ez jó, de árban már nem ez a kategória, ezért ezzel nem is foglalkoztam.
Ducati Monster: Nagyon drága a tudásához képest, és engem egyáltalán nem gyözött meg, sztem csak fanoknak.
Na, mi maradt? Látszólag semmi, de van egy titkos favorit. Ezt néztem meg utoljára, és benne megtaláltam, amit kerestem.
Kawasaki ER-6n. 650-es, mint a többi, 2 hengeres, ennek köszönhetöen sokkal nyomatékosabb alul, mint a többi sor4, söt kicsit még az SV-nél is nyomatékosabb. Az üléshelyzet kényelmes, én már 900km-t is megtettem vele 1 nap alatt, és nem nagyon fájt semmim, csak a sejhajom fáradt el. 72 lóerö böven elég, és ha finoman használod, akkor a fogyasztás akár 4 liter alatt is maradhat, nekem 2 személlyel már többször is sikerült, de 5 liter felett még sose evett, kiéve egyszer, amikor Bp-röl siettem haza, és Siófokon voltam 35 perc alatt....plusz még a többi. Akkor 6,1-t evett, de ilyen csak egyszer volt.
A dizájn egyéni preferencia kérdése, nekem nagyon bejön. Nem tucat motor, nem egyen dizájn, mint a gsr pl. Ha van még kérdésed szívesen segítek.
Ja igen, az ára. 1,65M a sima listaára, de 1,55M-ért odaadják. Az ABS-es 1,84M, de 1,75M körül ezt is odaadják. Nekem ABS-es van, nem bántam meg. -
zsoltee10
addikt
A hornet felejtös, a régit nem lehet kapni, az új meg gáz.
A kawa blokk új fejlesztés, befecskendezös, 72 paci, nagyon nyomatékos már alul is. 8500 körül leadja a max teljesítményt, nem kell szétforgatni, ezért tartós. 4000-t fordul 90-nél, 6000-et 130-135 km/h körül. 90-110-as tempóval 3,8-4,1 körül eszik, autópálya tempónál 4,5-4,9l/100km.
stargazer:igen, tudok a problémáról, néhány motoron jelentkezett rozsdafolt, és eddig egyröl tudok, akinek kicserélték a vázat. Az enyémen nincs nyoma elváltozásnak egyelöre, de szemmel tartom.
tildy:én is meglepödtem, hogy ennyit megevett, de azt hozzá kell tenni, hogy mentem, ahogy bírtam. Vezetem a fogyasztási naplót, 6,1 után a legmagasabb fogyasztásom 4,92 l/100km. -
zsoltee10
addikt
válasz Stalker-2572 #1186 üzenetére
szerintem ez egy nagy baromság, és sok helyen leírták már, hogy miért. nincs kedvem most elökeresni, de asszem, hogy a totalbike-on is van írás erröl. Nem véletlen, hogy az összes gyártó kíméletes bejáratást javasol. Szép lassan a bejáratás alatt csökken a fogyasztás, és nö a teljesítmény, összekopnak az alkatrészek.
-
zsoltee10
addikt
Nekem pont azért tetszik az er-6, mert nem sor4. sztem a sor4 hangja unalmas. mindegyiké. a sportdobbal pedig ez a sor2 nagyon brutál. hörög, durrog, állat hangja van.
Ha pedig a sor4 jön be neked, akkor a z750 tényleg jó választás. kifinomult, abszolút modern, friss fejlesztés, az ára is jó, és nagyon jól néz ki. ha valamire lecserélném a hatost, akkor a z750 lenne az.
ruha: Én nem bört vettem, mert meleg, meg mittudomén, nem volt szimpi. Alpinestars nyári dzsekit vettem, mert ez teljesen átszellözik, de véd. sosem volt benne melegem, mert a menetszél mindig optimálisan érte az egész felsötestem. a gatya nem alpinestars, mert nem volt a méretemben. az Revi't lett, de meg vagyok vele elégedve, ez is kellöen szellözik. mindkettöhöz van szél és vízálló bélés. csizma is alpinestars. nem volt olcsó, de megérte. kényelmes, és nagyon jól tart, véd. a bukó az nem nagy szám, de egyelöre megfelel. nitro-t vettem, 25k volt. csizma 50k, dzseki 50k, nadrág 35k. -
zsoltee10
addikt
válasz Integra #1259 üzenetére
''miért drága?
mert a kawa dömping áron kínálja a termékeit, alámenve a piacnak és kb semmit se keresve a modellen?''
Igen, azért. Szerintem a tudásához mérten drága.Drága a GSR is, csakhogy egy kategóriatársat említsek.
Igen, szubjektív dolog, hogy ronda, én se azt mondtam, hogy mindenki szerint ronda. Nekem nem tetszik. Nem csak a kipuf gáz, és azt tényleg le lehet cserélni.
Igen, kicsi. 185 cm vagyok, és kényelmetlen. 2 személynek pedig kifejezetten. 170cm-hez biztos elég.
Nem beszélve a motorról. Biztos jó, hogy sportos, na dehogy 6 liter körül egyen? Alul nyomatéka semmi, mire megjön az ereje, akkor már sokat eszik, meg feleslegesen forog. Szerintem túrázni egyáltalán nem jó. Nekem az jön be, ha már 3000-töl böven elegendö nyomatékot produkál a gép ahhoz, hogy haladjak, ne kelljen már állandóan szétforgatni.
Mondhatnád, hogy akkor a CBF lenne az én partnerem, de az meg egyszerüen nonszensz. 2007-ben ilyen elavult karbis blokkot árulni, ilyen igénytelen és szintén elavult futómüvel? 2008-ra is csak annyit ígértek, hogy kap egy új CBR blokkot. Nagyon kíváncsi leszek, hogy azt hogy tudják majd nyomatékosra hangolni.
Ne érts félre, szeretem a Hondát, ha autóban gondolkodnék, akkor csakis az jönne szóba, de motorban (nekem) nem nyújtott megfelelö alternatívát. Pedig a Hondához mentem legelöször, amikor motort venni indultam. -
zsoltee10
addikt
degu:Egyszer már kinyilatkoztattad a véleményed a motorosokról itt a topicban, és senkit nem érdekelt. Legyél szíves a flame jellegü hozzászólásaidtól megkímélni a közösséget.
-
zsoltee10
addikt
Azért ez nem egészen így van szerintem, túlzol. szűrős motornál 6000-ként olajcsere.
lánc: akkor kell fújni sprével, ha kifényesedik, ez lehet 300km, de lehet 800 is.
blokk: ne viccelj már, 8000-ként szelepállítás?? Nálam talán majd 30-36e környékén.
ezek az én tapasztalataim egy 650-es motornál.
Gumi: túrasport esetén Nagyon jó a Michelin Pilot Road2, azt nekem találták ki, bár még a gyári gumi szettem sokáig elmegy, mert szolidan használom. A Continental RoadAttack inkább olcsó, mint nagyon jó, de ahogy én használom, nekem elég lenne. Road2 azért jó, mert elvileg a középső sáv keményebb keverék, így nem kockásodik könnyen, és lassabban kopik, a szélső sávok pedig puhábbak, így jobban tapad kanyarban. Tapasztalatom még nincs, de lesz. -
zsoltee10
addikt
azt mondd meg nekem, hogy ha 8ezrenként kell ellenörizni a szelepeket, akkor miért nem nyúlnak a motoromnál a szelepekhez, csak 30-36 ezernél. Legkorábban.
Én nem érzem úgy, hogy az én motoromban 5000-nél ki kellene cserélni a modern szintetikus olajat, hogy aztán 6000-nél megint kicserélje a szervíz.
Arról nem beszélve, hogy nagyon ritkán forgatom 6000 fölé.
Egy kihegyezet kis 400-as motort sürübben kell karbantartani, de szerintem ne általánosíts, nem minden motor egyforma. Egy nagy Boxer BMW-ben is 4000-nél cserélnél olajat, amikor a gyári intervallum 10000km, és 7-8000-nél nem forog többet? -
zsoltee10
addikt
mondtam, hogy az autómban megvárom a 30ekm-t? nem, 15e körül cserélem.
szerintem 6000-t kibír az olaj. többet nem nagyon. egy 125-ösnél elhiszem, hogy 8000-nél kell szelepet ellenörizni, de egy nagyobb motornál teljesen felesleges, 8000-nél még nem is nagyon van mérhetö kopás. -
zsoltee10
addikt
Hát elég ciki, hogy minden nagyobb gyártónál 6000km a szervíz intervallum, a Hyo meg nem volt képes rakni a blokkra egy külsö olajszüröt, hogy ne kelljen már 4000-ként olajat cserélni. Sokan szidták is emiatt öket, így 2008-tól tudtommal már a Hyo is 6000km-es lesz végre.
-
zsoltee10
addikt
válasz [lAyCsI] #2776 üzenetére
Az én igényeimnek szinte teljesen megfelel. Ez az elsö nagymotorom, ezelött ETZ-m volt... Június eleje óta használom, 13000km-t mentem vele.
Az erö nekem elég, ezt sem használom ki teljesen, vagy legalábbis ritkán.
Kellöképpen nyomatékos, nem úgy mint a hasonló ürtartalmú sor4-esek.
Nagyon kezes, könnyü vele kanyarodni.
Szerintem nagyon jól néz ki, különösen mivel citromsárga.
Kezdömotornak szerintem kiváló, ezután még bármilyen irányban elmozdulhat az ember, ha akar, bár mivel sokat fogok a jövöben városban menni, de pályán is, meg túrázom is, néha 2 személlyel is, ezért nem hiszem, hogy megválok töle, mert bármerre is mozdulok ebböl a kategóriából, akkor a másik felhasználási terület szenved csorbát.
Ha túrágépet veszek, akkor városban lesz problémásabb, ha városi aszfaltszaggatót, akkor a túrázásnak löttek, ha cruisert, akkor meg az autópályának.
Szóval ez a motor univerzális, minden területen használható, de egyiken se nyújt kitünö teljesítményt, mint ahogy az lenni szokott.
Városban lehetne alacsony fordulaton kezesebb (bár egy v2-nél így is jóval finomabban jár), pályán hiányzik a szélvédelem, túrákon lehetne kényelmesebb, föleg 2 személynek.Összességében nekem megfelel, a kisebb hibáival együtt nagyon szeretem, és ezzel a színnel itt vidéken igazán egyedi, de még Pesten se fogok vele sürün összefutni. Ez is szempont.
Ha megkérded, hogy milyen lesz a következö motorom (nem mostanában, azért vettem kp-re, és zsír újat, mert sokáig tervezem használni), nem tudnám megmondani. Halvány gözöm sincs. Esetleg egy BMW R1200R-t el tudnék képzelni, de az ára miatt szerintem álom marad... -
zsoltee10
addikt
válasz [lAyCsI] #2998 üzenetére
Én voltam. Lenyomtam lájtosan 700km-t tegnap.
Nem hüvös volt már hazafele 9 óra környékén, hanem kurv@ hideg.
Egyébként a Mátrán, Egeren keresztül menve a Szalajka völgy volt az uticél.Tudtátok, hogy a Szalajka-völgyben kiszáradt a Fátyol vízesés???
Mi sem, úgyhogy aki nem látta eddig, és azért jött, az megszívta. -
-
zsoltee10
addikt
Na, megkérdeztem Kaposváron az ismerös hondást, és ki vannak akadva, hogy mennyire olcsón adják, de van ötlete, hogy hogyan lehet. Elöször is valószínü, hogy 2006-os modell, mivel az utolsó csavarig egyforma, mivel a típus 2006-ban jelent meg. A 2006-os ára 2,2M listaáron. Aztán van egy olyan akció, hogy adnak hozzá navigációt, meg hátsó topcase-t.
Na most, mivel a topcase színrefújt, gyári tartozék, és ráadásul 2 sisakos, elég nagy, így kb. 100e listaáron a konzollal együtt. Aztán a navi egy Garmin Zümo 500, vagy 550, aminek az ára a boltokban 150-200 között szóródik.
2,2M-0,3m=1,9M + szalonmotor, amire szoktak engedni 100e-t mindenhol.
Na most ugye ez jelen esetben azért jó, mert ha nem vagyunk sznobok, és nem vagyunk eleresztve anyagilag, akkor a gyári topcase helyett jó egy egyszerübb is konzollal együtt 50-ért, a navi pedig lehet bármilyen gps-es pda, vízálló tokkal, kb. 60-70-ért, letöltött IGO szoftverrel.
Viszont ha valakinek jók a fent említett kiegészítök, akkor a Hosuba ajánlata már nem is olyan nagy csoda.
Ha tényleg 2007-es, és az olcsóbb navit adják, akkor 2 milla, és 200k-t engedtek, hogy valaki vigye már el a szalonból. Gondolom, ha már tavasz óta ott áll, akkor nem szeretnék még a következö tavaszt is megvárni.
Ennyi a történet. -
zsoltee10
addikt
válasz Flashback #3615 üzenetére
Én is most olvastam, és hmm, milyen aranyosak a Hyo-nál, hogy a valódi teljesítményhez hozzáraktak még 9 virtuális lovat, és papíron övék a legerösebb 650-es két hengeres. Kicsit lol, kicsit szánalmas.
Suzuki SV650: 72 paci
Kawa ER-6: 72 paci
Hyo GT650: 79 paci, amiböl 9 kamu.Mondták volna azt, hogy az övék 73 paci, és ha csak 70 lett volna, akkor azt mondaná az ember, hogy na bumm, csaltak 3 lóeröt, lehet, hogy a többi is csak 70, de így. pff.
-
zsoltee10
addikt
válasz Topiccsendőr #3691 üzenetére
Nem tudom, azt írták az újságban, hogy fötengelyen 70 ló, ami egy 72 lóerös katalógusadat alapján hihetö. ennyit tud kb. a suzuki, meg a kawa is. 70-71 lovat. a 79 ló így is., úgy is kamu.
-
zsoltee10
addikt
válasz Topiccsendőr #3877 üzenetére
mennyit gondoltál érte?
-
zsoltee10
addikt
-
zsoltee10
addikt
válasz Stalker-2572 #5083 üzenetére
vazze, ez nagyon durva, sosem láttam ilyet. Milyen lenne már egy bukó, ami olyan, mint egy sima sapi.
-
zsoltee10
addikt
Nekem megvan. Most kaptam Karácsonyra apóséktól. Olvasmányos, tetszik, még nem sokat olvastam bele, kiolvasom. Megvan a Motorozás mesterfokon c. könyv is, annál általánosabb, kitér a motorkategóriák bemutatására, szóval tényleg az van benne, amit a cím sugall, ez a könyv mindenkinek szól.
Na, mit kaptam még Karácsonyra? Az új Talma könyvet Talma aláírásával!!
Boldog Karácsonyt mindenkinek!
-
zsoltee10
addikt
Beraktam az 1. hsz-be a listát.
Figyelem a topicot rendszeresen, de nyugodtan lehet priviben zargatni, ha valaki nincs benne, és be szeretne kerülni. -
zsoltee10
addikt
válasz Topiccsendőr #5593 üzenetére
Nagyon alapos vagy. Ellenben szerintem ezeknek a vizsgálatoknak a felét sincs lehetősége az átlagembernek megcsinálni. Ilyet pl, hogy meglazítja a blokktartó csavarokat, meg leveszi a tankot, meg az idomokat esetleg, vagy ilyesmi. Én tuti nem engedném. Arról nem is beszélve, hogy nem szívesen adnám oda senkinek kipróbálni sem, vagy csak korlátozottan. Pl. Én is megyek vele, vagy nem is tudom. Pont amiatt,hogy majd jól meghajtják, meg üvegelik, holott én még soha(!) nem húztam neki leszabályzásig, majd pont egy idegen kínozza...
Egyébként azt akartam írni már korábban, hogy a próbakör során a kormányt érdemes elengedni 100 körül, és szépen hagyni lassulni 40-ig. Amennyiben valamerre megy, az nyilván gáz, viszont pl. az új motorokon már olyan bazi nehéz a kipuff,hogy elhúzza oldalra a motort. Pl. az új z750-re írták ezt konkrétan. Másik dolog pedig saját tapasztalat: Er-6, 15000km a gumikban, és ha elengedem a kormányt, akkor 70-80 között szitál egy kicsit, felette, alatt nem. Én a gumira gyanakszom, mert emlékszem, hogy újonnan nem csinálta, és 10000km után kezdett enyhén szitálni, némileg erősödik a km-ek előre haladtával. Szerintem ez gumi. Vélemény?
-
zsoltee10
addikt
válasz Topiccsendőr #5622 üzenetére
Hmm, ilyen grafikához PC-n már brutál vga kellene tuti. Kíváncsi vagyok, vajon mit hoznak ki majd xbox360-ból mondjuk. Nagyon szép. Nekem is kellene vennem egy konzolt.
-
zsoltee10
addikt
Ez így nem igaz, hogy egyre több van. 2003 óta nincs új nagy lelőhely, Kínának is nőnek az igényei, Amerika is spájzol, akinek van, az pedig megkéri az árát. Evvan. Piacgazdaság. Még szerencse, hogy az enyém 4l-t eszik.
Télleg a tied mennyit eszik? 10ekm alatt már csak van egy átlagod.feca81: Akkor a Cagiva,meg az fzr átlaga egy átlagos használt motor.
Egyébként, ha a Cagiva-t így kifogtad, akkor az fzr-re miért nem figyelték oda jobban? Egy japán belpiacos gépnek 30ekm felett meg vannak számlálva a napjai. Nemigaz, hogy ezt nem tudtad.
Aktív témák
- Eladó konfig! Ryzen 5 5600X 512GB M.2 SSD 16GB DDR4 RTX 3060Ti 8GB!
- MacBook Pro Retina 13" M1 Chip / 16GB RAM / 2TB SSD / Magyar / 60 nap garancia
- Apple Watch S9 41mm Pink Aluminum, bontatlan
- HP 27-cr0757nz - ÚJ 27"-os FullHD All-IN-ONE PC - i7-1355U, 32GB, 1TB SSD, W11, 300nit
- Eladó Fujifilm X100T fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen