- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen processzort vegyek?
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Hővezető paszták
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
Aktív témák
-
ALI_G
veterán
válasz zsoltee10 #472 üzenetére
értem én, de ott japóban a gyárban hülyék? mert tuti nem Engem ez zavar, hogy mindent máshogy mond mindenki, és találja ki az ember, h mi a jó. Aztán az is lehet, hogy több is igazság.
De ott egy autó egyébként, mondjuk a milyenk. Többnyire vegyes használatban van, de inkább kis távokat teljesít, 20-30 km egyben. Évente csak párszor megy 2-300+ km-t egyben. 11 éves.
A motorommal meg ált. egy huzamban 50-100 km-t megyek, mert élvezem és nem akarok róla leszállni, igaz kb. 50 km-es körzetben teszem ezt Alföld ratyi ilyen szempontból. De megesik, hogy elmegy 200 km egy nap, nem is egyszer, mivel többnyire csak hétvégén érek rá (és ér rá az ember).
12e km-t nem hiszem, h elmegyek vele egy évben, idén biztos nem. Nyárra már csak 1 túra van tervezve (azzal lesz össz. 3), a szelidi tóhoz a Pirates Family MC bulijára. Jövőre azért lehet befigyel egy Horváto. túra, esetleg egy MO. túra, ezek se biztos, h meglesznek 12e km, ha hozzáveszem a mindennapokat is. Bár szerintem a mostani után teljesen unalmasnak fogom tartani itt helyben motorozni. Csak egyenes utak vannak, ált. nagy forgalom, idióta autósok... na átmentem rinyapicsába el is megyek egy karikára, meg visszahozom az esőruhát havertól, mert ott maradt a GS500 dobozában. -
Sipi16
senior tag
válasz zsoltee10 #592 üzenetére
A régiek is azért álltak BMW-kből mert azok bírták a legjobban és nem melegedett túl a motorjuk...
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsoltee10 #592 üzenetére
Jópénzért eladtam a töröttet, jövő héten fizet a biztosító, ez meg hitelátválallós balhé volt, nem vagyok annyira gazdag, hogy zsebből vegyek másikat. De egész jól állok. kopp kop kopp, másik képem nincs nagyon, majd próbálok csattintani.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
nagyúr
válasz zsoltee10 #999 üzenetére
Hát most fogok motort venni, és igazándiból a gsf és a GS 500 között vacilálok. Mindenki azt mondta hogy a Gs-t válasszam. Olcsobb a fentartása és jobb is megbízhatobb mint a bandit.
Én arra lennék kiváncsi hogy mi a véleménye tapasztalata róla, illetve hogy neki milyen van? Mert hiába a 250 is van akkora LE mint a GS, de félek hogy kevés lenne.Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
tildy
nagyúr
válasz zsoltee10 #1018 üzenetére
250es bandit, 6-8Lity? Az szép...
rebel56: azért egy oldaldoboz , meg egy motor ára kzt igen nagy külnbség van. Jobb inkább nem reszkírozni.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
válasz zsoltee10 #1143 üzenetére
Kawa ER-6 nekem is tetszett, de kizárólag burkolt verzióban, azaz ER-6F-ként. ER-6N valahogy nem fogott meg, a fejidoma nekem kicsit idétlen. De egyébként a váza jól néz ki , és ahogy hallom akiknek van , elégedettek vele. Kedvesem szerint túl vékonyka , keskeny, viszont valószínűleg jól lehet vele manőverezni .
Az ára... Csiki -Begénél ''naked'' 1.6 -1.7 körül, másik viszont már 2 millánál vagy kicsivel felette. (Titkos favorit volt, a kicsihusángig)
(Én meg uyge csak árakról, meg kinézetről tudok bezsélni, tapasztalat híjján )
Egyébként szerintem jó ötlet , hogy felvetetted.
Azért a 6.1es fogyi durva picit , miénknéla max eddig 5.7 volt, utassal, és elég nagy szélben...
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Uzmany
őstag
válasz zsoltee10 #1143 üzenetére
Szia Zsolti, nagyon régen találkoztunk már
Köszönöm a részletes leirást.
Ott tartok, hogy a Honda az kiesett.
Ma elszúrtam az időt a Suzukinál. Viszont az a baj, hogy teljesen más tetszik, mint amit akartam. Nagyon bejött a GSR 600, eddig nekem ő a befutó...
De, a GSX-R 600 az elsőre szerelem lett Ráültem, beinditottak egy használtat, hát oda voltam
Pénteken kipróbálhatom mindkét modellt ( pontosabban mehetek egy kicsi kört a kereskedés udvarán)
Holnap megnézem az ajánlatod a Kawasakit, ill a Tildy motorját.
A Yamaha, hát ezt nem tudom. Ha belefér időben, akkor megnézem.
Most este átjött egy cimborám, neki egy CBR 1000 RR Fire Blade-ja van Tegnap vette át.
Hát...
Lehet, hogy mégsem sporttúra lesz.
Nem tudom, olyan nehéz a választás. A kis motoros csapatomban eddig egy CBR 900 RR valamint a már emlitett CBR 1000 található. Ehhez jönne még kettő cimborám, aki nem tudja hogy mit akar, végül itt lennék én, aki vacilál.
Ha mindenki R vagy RR géppel jön, akkor én mit keresek ebben a csapatban egy GSR-el?® visions created with passion
-
Stalker-2572
addikt
-
Integra
titán
válasz zsoltee10 #1258 üzenetére
miért drága?
mert a kawa dömping áron kínálja a termékeit, alámenve a piacnak és kb semmit se keresve a modellen? semmivel se több a hornet mint a konkurens modellek.
pici motor? ha 190 centis vagy, valóban.
a ronda meg elég szobjektív. egyedül azt az alsó kipuffot kell lecserélni valami slip on dologra, azzal már nagyon vad...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tildy
nagyúr
válasz zsoltee10 #1261 üzenetére
Hát ja, páromnak is ez a baja volt pl.a cbf600-assal . Hogy a 185 cmes magasságához nem tűnt elég zömöknek, nagynak, sőt majdnem kicsi is volt.
Egyébként nekem úgy tűnik a japcsik mintha csak ázsiai méretekre gyártanának (sport- túra) motort.Alig van pár kivétel, pl. a Varadero az pl. európai piacra készült , ázsiában nincs is.
A z750 pedig nekem is tetszik
(A versys viszont nagyon kicsi , nagyobbra számítottam )
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
degu
senior tag
válasz zsoltee10 #2196 üzenetére
Mar megbocsass!
Mi a Te feladatod?/Mint moderator?/
Cenzura?
Az,hogy velemenyem van a motoros tarsadalomrol,az destuktiv ?
Csak az irhat ebbe a topikba,aki egy velemennyel van a motorosokkal?
A *flame* jellegu hazzaszolasoktol kimeljem meg a topikot...
Akkor mirol szol ez a topik?
Az,hogy senkit sem erdekel a velemenyem azt mire alapozod?
Olvastad,hogy hany olvasoja van a PH-nak? Es ebbol csak elenyeszoen kevesen irnak!
Ugy hogy dontsd el l.sz.! hogy hatalmadnal fogva megfosztasz a szabad velemeny-
nyilvanitastol,vagy vegzed a munkadat!
Ha belekotnek mindenkibe,ha tragarkodnek,ha oda nem illo temakat forsziroznek,akkor lenne jogos a figyelmezetetesed!
/Egyebkent roppant kivancsi vagyok,hogy mennyi onkontrollal rendelkezik a topik!/verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
válasz zsoltee10 #2511 üzenetére
Ez nem túlzás. Ezt hívják gondoskodásnak Olaj a vére a motornak. Mivel álltalában minden motort kiforgatnak 8-10ezerig... talán gyorsan kopik
Azért írtam szelepellenőrzésnek a 8000et, mert szakszervízben 8ezrenként ellenőrzik, egyúttal a vezérlést is. Szelepállítás álltalában 40-50ezrenként esedékes. De ha az egyik 8ezresnél már határon túl van, akkor korábban is beállíthatják.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz zsoltee10 #2515 üzenetére
Legújabb európai autókban is 30ezer a gyári olajintervallum. Te azt betartanád?
Attól is függ, mennyi olaj kell bele ugye. Ha 8 liter menne bele, akkor simán 10ezer az intervallum. 3.5 liter azért gyorsan elkopik
Jó, lehet, hogy ez az egyéni hülyeségem, de én szeretem, ha nagyjából mindig friss olaj van benne. Mindegy is.Szelepeket nekem 8ezernél ellenőrizték a 125ösben. Ha jól tudom, minden 8ezres szervíznél ellenőrzik, pedig az elég új motor.
Mindenki másképp gondolkodik, én így.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsoltee10 #2515 üzenetére
Én sem nagyon hallottam arról hogy minden szervizintervallumnál leszedik a szelepfedeleket ellenőrzés céljából, sőt inkább minél kevesebb dologhoz nyúlnak hozzá. Egy szervizkönyvben sem olvastam a "CHK/Valve 8 000km - pipa" feliratot...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ALI_G
veterán
válasz zsoltee10 #2528 üzenetére
neked van benzinkutad?
egyébként nem mintha nem akarnék többet motorozni, de hát ennyi jött ki idén. Talán még pár 100 belefér tél előtt, de akkor már megkéne fontolni, hogy olajcsere télire. De 3000 km-t hol teszek meg ősszel?Milyen bulik lesznek még idén ami motoros? fejből, googlelel nekem is megy, de csak a nagydurranások érdekelnek amikre fejből emlékezik az ember.
-
válasz zsoltee10 #3023 üzenetére
Múltkor jöttem haza pestről. Előtte Visegrádozni (is) voltunk. Hát, amint lement a Nap, azt hittem beszarok. Hátratoltam a lábam, ráhasaltam a tankra, a karommal védtem a combom a szél ellen, meg a nyakam is behúztam.
Hozzáteszem: dupla nadrág, 2atléta, 2poló, pulcsi, felső, meg kabát. Fejemen meg maszk. még 30nál is így összegübbedve mentem.
Ráadásul amekkora barom vagyok, persze, hogy ilyenkor jut eszembe országot látni. Elmentem 1-esen, le Tatabánya fele, amerre sose jártam, szerpentineken, falukban, sose hallottam róluk. Ki volt táblázva Tatabánya 27km-re, amikor 40be fordult az óra, kezdtem parázni, hol a faxban vagyok. Aztán beértem városba, elkeveredtem. Benzinkút sehol. Mondom, itt éjszakázok. Kút meglett, találkoztam két motorossal. "Menj arra, majd arra, majd cső, majd vége, jobbra, de vigyázz, mert új út, murva, meg szarvasok" Mire leértem Fehérvárra, begörcsölt a derekam xD Onnantól koppgázon a 8ason hazáig. Útközben verseny egy bmw-vel, amit bírt a blokk, azt kifacsartam belőle. 6ban, 14ezret is kivitte így hidegben. (5ezernél 75, 10ezernél 150, innen lehet számolni, 400as létére) Mire végigértem a 8ason, teljesen megváltozott a motor hangja. Kikormolódott a rencer =)Rohadt hideg van este, de akkor eszik keveset a vas
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
[lAyCsI]
addikt
válasz zsoltee10 #3023 üzenetére
Én is elébb a kendőt kötöttem fel a nyakamba,
következő megállásnál egy cérnakesztyűt húztam a normál alá,
amikor a lábamnak is elkezdett hűvöse lenni akko má nem tudtam
mit tenni, mert plussz zoknit nem vittem magammalEz a Fátyol vízesés viszont para... mi a franc történt, elfogyott a víz
-= No way back from Here =-
-
#25954560
törölt tag
-
tildy
nagyúr
válasz zsoltee10 #3198 üzenetére
Igen, biztos.
Honda CBF1000 2007-os évjárat,
"0"km, szalonmotor, 2 év garancia, hitelezhető.
2.248.000 Ft helyett 1.798.000 Ft.Van dl650 is 1680 000ért.Nyammi
Most hétvégén megyek megnézni. Igazándiból már nyár közepe óta szemezek vele, akkor még 1 998 000 volt.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
ALI_G
veterán
válasz zsoltee10 #3377 üzenetére
Jó neked, igazából irigyellek. Én sajnálom azt a pénzt, hogy felmegyek pályán, halál unalom, csak feleslegesen fogy a benzin, a gumim, a blokk...semmi élvezet pályán menni. Aztán más tészta, hogy megérheti egy jó karikáért a hegyekben, csak nekem arra pálya se visz.
Ha már itt tartunk romániában a hegyekben jó utak lehetnek? Mert az nekem egy köpés és ott aztán van hegy dögivel.Flashback: az a baj, hogy akik ott laknak, senkinek sincs zárt garázsa, mármint a haveroknak. Utcán meg fene meri kint hagyni. Egyébként szállásom lenne,a 250es hornetes haveromnak van lakása (a mocsok).
Arra viszont már sokszor gondoltam, hogy teherlifttel felvinni az X-edik emeletre és szobába lerakni. Most kedvesemék vettek Szegeden egy lakást egy 16 emeletes épületben és ilyen hosszúkás a teherlift. Beférne, csak odáig nem tudom felvinni, mert megint leérne a kipuff alja mint múltkor...akkor is behorpadt 3 kiömlő, én balf@sz.dabadab: zsír lehet neked. Kár, hogy még csak kölcsön se tudok kérni senkitől se endurot se crosst, se supermotot, pedig biztos más élvezet. És aaaannyira kipróbálnám!
[ Szerkesztve ]
-
tildy
nagyúr
válasz zsoltee10 #3662 üzenetére
Valami olyasmit tudok, hogy a főtengelyen mértet írják be, több motornál is, miközben a valójában leadott teljesítmény kevesebb...
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsoltee10 #5040 üzenetére
huszon-harmincvalahányan, mikor mennyi.
Régebben volt a Hungaroringen, a Pannóniaringen, Euroringen, sőt két utcai pálya is volt. Nekem mindkettőt sikerült élve megúsznom, az elsőn csak edzésen sikerült résztvennem, a másikon meg nagyot estem egy zebrán. Félelmetesek az utcabútorzatok, még ha szénabálát raknak eléjük akkor is... Bár a nyugdíjas nézők előszeretettel veszik el a villanyoszlopok elől, hogy arra üljenekNem menekülsz a csendőrség elől.
Aktív témák
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen