Hirdetés
-
Befellegzett az Alone in the Dark rebootját fejlesztő csapatnak
gp A játék vegyes értékeléseket kapott, de nem gondoltuk azt, hogy ez lesz a sztori vége.
-
Dobogós bérgyártóvá erősítette Kína az SMIC-t
ph A szankciókkal sújtott vállalat a GlobalFoundries helyét vette át, sőt, utóbbi céget az UMC is megelőzte.
-
Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
ma Folytatódik a Vivo és az UEFA együttműködése, a készülékválasztás megkérdőjelezhető.
Aktív témák
-
[lAyCsI]
addikt
Szasztok,
remélem mindenkinek jól telt a nyár, sokat motorozott és egyszer sem perecelt.
Ha a szakállas fent a felhők között, meg a T-com is úgy akarja, nemsokára lesz otthon nettem, és újra olvasgathatom itt a sok okosságot.
Idén nem rájdoltam túl sokat, de legalább jól sikerült a Dynokit inplant a vasba, mert
megszűnt 2 ezer alatt a üzemanyaghiányos jellegű harákolás, felül meg érezhetően jött
még pár ló.
Valamelyik 7végén valami kis közös gurulás? vagy még tart nálatok a nyaralós szezon?
peace-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
-
[lAyCsI]
addikt
Hát klasszikus értelembe vett supermotózásra valszeg alkalmatlan lesz a súlya miatt,
de lehet hogy lesz olyan őrült aki keresztbe tudja rakni kanyarban
sztem inkább egy SM küllemű csupasz túragép lesz belőle...
Most 7végén volt alkalmam kiprószálni egy BMW K1200R-t, hát elég meggyőző menetteljesítménnyel rendelkezik az már tuti, futóműve is rendben van, bár csak normál fokozatban mentem vele, féke brutál, szal szimpi volt, de nem vennék ilyet, főleg nem ennyiért-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #1336 üzenetére
ezek szerint neked nem lett komolyabb bajod, szerencsére...
astra vagy szutyuki volt?-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
mert annyira azért nem teccik
de ha mindenképp Bömöst kéne választanom a mai kínálatból, akkor azért egyértelműen ez lenne...
de sztem túl drága, nem tudom mennyire megbízható, és ennyi...
szal ebből a keretből tuti inkább valami fasza jappán skecó lenne,
...a fennmaradó összegből meg elmennék egy jó hosszú túrára vele-= No way back from Here =-
-
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #1350 üzenetére
klassz...
ja, azt nem is meséltem:
asszem kedden, rongyolok lefelé az Árpád-hídról, kanyarodnék a Pacsirtamező felé,
pirosat kapok, jobbról pont begurol mellém a yard, kinéz a zsernyák, asszongya a lámpa után álljak félre, mondom ok, kéri a papírokat, de előtte rákérdez a műszakira, mondom sztem jó még, hát természetesen lejárt májusban... kiszúrta a matricáról azannya7szencségit!
végül ugye kilyukadtunk a sarkallatos ponthoz, mire mondta hogy akkor amennyit gondolok
ugye 2-en voltak, mondtam jó egy 5-ös? asszongya megen amennyit gondolok...
na mivel csak 10 ezres volt nálam, meg pár ezres, mondom magamnak az azér kicsit sok lenne, úgyhogy 2 és fél ropit becsúsztattam a személyibe, szépen beült a kocsiba, elrakta, személyi vissza és elköszönt
szal egész olcsón megúsztam a dolgot... anno a XJ-vel uezen sztori végett sajna nem sikerült megalkudni, azonnal letépte a forgalmi tetejét... na szal még szerencse hogy vannak ilyen tisztességes zsernyákok is-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #1374 üzenetére
na, én pont az ilyenek miatt nem forszírozom a városban való közlekedést a motorral
inkább autó+dugó, zene berak, chill üzemmód ON-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #1378 üzenetére
jah,
kéne egy olyan motor amin van flight üzemmód sűrűben való városi közlekedés végett-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Integra #1406 üzenetére
gyakorlatilag egy
de én is a CB-t választanám, szebb, erősebb, jobb cuccok vannak rajta, és sztem az összeszerelés minősége is talán jobb,
de azért ne húzzuk le szegény Bandit, mentem az újjal és sztem elég jól sikerült darab lett, sajnos CB-t nem volt alkalmam kiprószálni...
lényeg a lényeg, még egy szavazat a CB-re-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
válasz rebel56 #1411 üzenetére
Sztem ebből a felsorolásból a GSX 750, márha bejön neked a külleme, mert sztem az egyik legocsmányabb motor a földön(kövezzetek meg)
egyáltalán nem bonyolultabb szervizelni mint a többit, ez hülyeség, sőt az a levegő-olajos óckúl blokk igénytelen, és eccerű mint egy liter víz, szal sok gond nem lesz vele...-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
Első körben hogy nagyzolhass vele a haverok előtt hogy még ilyen is van benne
Komolyra fordítva a szót, én konkrétan azért vettem, mert a nyitott dob kissé felborította a teljesítmény leadást, és alul elég harákolós lett, amin nem segített a karburálás sem, valamint olvastam hogy a gázreakció is javul, valamit szépen kisimítja a nyomatékgörbét(igazából ezzel nem volt sosem gond), plussz felül kap még pár pacit... nekem ennyi elég volt.
Nem volt olcsó beruházás, de azért most már elmondhatom hogy végül is megérte, mert beváltotta a hozzá fűzött reményeket.
...a menetszél meg sosem zavart, kondizás helyett így erősítek
Ja és most ha 6 ezernél lenyelezem egy szép hosszú egyenesben, már nyúlik is a mosoly a számon, érezhetően erősebb lett felül... end-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
nekem a pl. a GSX 1.4, meg a Hayabusától kezdődik a nagy disznó kategória...
Hornet kistetstű? sztem átlagos méretű... Bandit 250, na az elég aprócska
amúgy sztem a 600-as darázs az egyik legjobb alternatíva, kőnnyű, jól irányítható,
városba ideális, és egy egészségesebb túrát is simán le lehet vele nyomni...
de ha a legolcsóbb megoldást keresítek, akkor télleg egy kényelmes túrakormány
lehet a megoldás... az viszont más kérdés mennyire könnyen oldható meg...
asszem SV-ken is szükséges még további átalakítás ha le akarod cserélni a kormányt,
talán másik kifli kell hozzá utána kéne nézni... és ugye a vezethetőség is kicsit megváltozna ezáltal-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
Hajabúza egyébént szupersport-túramotorként van kategórizálva
kötözködés OFF
100 ropi az kicsit húzósnak hangzik...
sztem nézegessetek utána valami 3rd party megoldásnak, a szakszerizek mindíg lehúzósak a kiegészítők terén is.
anno én is úgy oldottam meg a dolgot, hogy megvettem külön a kormányt, meg csináltattam hozzá bovdent...-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
válasz qpakcovboy #1517 üzenetére
sztem próbáld ki mind2-t, és amelyik szimpatikusabb azt vedd...
de ha hosszú távra tervezel sztem az SV az optimálisabb választás-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #1662 üzenetére
ez a téma elég lutri, vagy jól jársz a dologgal, vagy nem(márha ilyen kisipari végtermékekről beszélünk) igazából ennek télleg akkor lenne értelme ha az üzemanyagellátó rendszert is hozzá igazítják, majd a végén egy Dynopad-os méréssel
nyugtázzák, hogy volt értelme a dolognak... egy biztos, hangos kipufogó életet menthet-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
-
[lAyCsI]
addikt
válasz jogprof #1692 üzenetére
akkor pl nézegesd az Akrapovic meg Yoshimura vagy Leo Vince kidörrentők megnövekedett teljesítmény adatait... igaz egy sima dob általában 3-5 LE +-t ad a teljesítményre, ha ennél töbet szeretnél kell egy ful rendszer, ha még többet nem árt egy DynoKit/Power Commander ha még többet vehecc sport vezérmű tengelyt, hajtókart, dugattyút, szelepeketanyámvalagát, határ a csillagos ég
-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #1712 üzenetére
namikor?
megnézném már az új vasad...
ha minden igaz most 7végén nem leszek, de monggyuk jövő hétvégén sztem simán... értekezzünk!
jöhetnének többen mások is ám-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
válasz #25954560 #1777 üzenetére
Tudok jó szerelőt,
csak az van vele, hogy nem csak ezzel foglalkozik, szal akkor szerel ha épp van ideje, meg kedve...
szal nagyon szivesen megadom a számát, sőt a kedvedért akár fel is hívom előtte, de ne számíts rá hogy 2-3 nap múlva viheted a megszegelt vasat...-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
válasz DroneZ^ #1778 üzenetére
most ősszel fog megérkezni a szalonokba, sztem biztos lesz majd tesztvezetés is valahol...
haver szaksajtónál tevékenykedik, és ősszel kapnak majd egyet 50 ezres tesztre asszem,
úgyhogy majd ezirányból remélem hogy rátehetem a seggem
ja és a Hayabusa átdolgozott blokkja prüncög benne, szal kissebb motor után lehet kicsit ütős próba lenne, de nem hiszem hogy kezelhetetlen lesz... sztem alul bazi nyomatékos, felül meg vadállatos
400-as CBR-t nemigen fogsz tudni kipróbálni, mivel belpiacos, szal sokat kéne fizetned a tengerentúli repjegyért... de mondjuk ha nézegecc eladó darabokat, valamelyik gazdi csak megengedi hogy kipróbáld...-= No way back from Here =-
Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lamborghini – Lian Li együttműködés
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Milyen routert?
- Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- BestBuy topik
- Home server / házi szerver építése
- További aktív témák...