- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Computex 2024: szemrevaló madzag nélküli klaviatúrák a Varmilo portfóliójából
- Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
Hirdetés
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
ph A cég Fumo Shoppal való együttműködése révén született, háromféle külcsínnel gyártott eszköz Cherry MX Multipoint szériás kapcsolókkal jön.
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #7798 üzenetére
Nagyon érzelemdúsan közelíted meg és ettől totál irracionális, ténytelen következtetésekbe kergeted saját magad.
Tények:
Élcsapatok mögötti technikája volt újoncként Talmának, spanyol csapatban, spanyol pilótákkal maga körül, más csapatokban is spanyolok.
A menedzserének tulajdonában lévő cég ügyeskedett a média jogokkal, talán még emlékszel a botrányra, amikor több lap leközölte hogy milliókat kell fizetni a jogokért, hogy Talmát elérhessék.
Az év elindult, már 3 éve is világos volt azonban, hogy nem fogják agyontámogatni. Ennek ellenére a motor nem egy szedett vetett vacak. A legjobb újonc Talma még máig a 250-es kategória idei évében.
Még a szezon elején, nem tisztázott médiajogok miatt Talma menedzsere azonnal szakít, mivel elesik a jövedelmétől. Közben úgy hogy nincs más csapat akihez benyomhatná azonnal Talmát és ugyanazt a szintet csak megközelítené.
Amennyiben a legócskább csapatba viszont benyomja, amire van esély mivel Mol pl kitart Talma mellett, így egy kiscsapatnak ez is lóvé, mégiscsak vb pilóta, akkor a médiajogok bizonyára tisztázottan a menedzseréé lesznek. Innentől kezdve legyen az a szereplés bármilyen botrányos, a megjelenések, interjúk díjai a menedzser markát ütik.Ezek után én nekem mondhatod hogy bízol benne, meg érzelemdúsan fogalmazva próbálkozhatsz köztem és magad között egy erkölcsi szakadékot kialakítani, de én azt mondom, csak tisztán és józanul és átsétálok a hídon, nem szédülök bele.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Flashcash #7799 üzenetére
Egyértelműen nem származik belöle jó, ha otthagyja őket...kivéve ha valóban tarthatatlan volt az állapot.
Végül is Talma mondta hogy Quatar-ban még délben is vita ment a szerződésről, ahol is felmerült hogy ha nem írják alá a szerződést a megváltozott médiajogokról akkor nem lesz pénz.
Ezt így.
Márpedig ez nem frankó, azaz:
új szerződésről van szó, és szükséges aláírásról, tehát a régi szerződés nem teszi lehetővé hogy rendelkezzenek a jogok felett.
Mégis a támogatás megvonását helyezték kilátásba...tehát ez nem kerek.
Ki tudja még mi minden lenne? -
#70869248
törölt tag
Nem foglalkoztat a szakadék...az sem foglalkoztat hogy ezt te hogy olvasod.
Az én hozzáállásomat írtam le, és azt támasztottam alá.
Valóban léteznek érzelmek, hiszen én csak akkor távolodtam el töle amikor mindenki már közeledett, onnan nem jártam a fórumra ..stb. ..és nekem nagyon nem frankó azt látni, hogy nulla bizalom van Stefano irányában.
Ja hogy a média millákat kell hogy fizessen egy nyilatkozatért...sztem ezt anno leírtam, persze hogy fizessen!
bohozat embereknek fizetnek millákat egy reggeli megjelenésért, felfújt szájú 9férfit kielégítő szégyeneknek bezzeg fizetnek millákat? Bármerre nézek alkalmatlan emberek keresnek nem megérdemelt pénzeket, bődület színvonaltalan arcok mellénykednek médiaszerepléssel..sorolhatnám.
ja hogy fizetni kell a világbajnokunknak...ja hogy nem lehet könyvet csak úgy megjelentetni a fényképével eladva, vagy csak úgy felhívni blikkre hogy mondjon valami érdekeset, meg nem lehet belöle hülyét csinálni detto színvonaltalan műsorokban.
Stefano menedzseli Talma-t, természetes hogy jogai vannak és ebből pénze. Jobban megérdemli mint a BalatonRing csapat szvsz. ..nem az a baj ha pénzt keres, legalább tett valamit.
Ott van, és ott is volt mellette, jó barátok és Gabi kiáll érte. Ennyi elég (nekem).szerk:
Hozteszem, ez az idei motor nem csak úgy lett. Ez is ki lett harcolva amikor Gabi nem rögtön mehetett fel a 250cc-be a VB címe után. ..és Stefano ott volt. Ezek a tények.
az is tény hogy Stefano ott volt a szerződéseinél eddig is, nem Martinez emelte fel a sárból Gabi-t..egyáltalán nem. Nem a szél fújta össze az eddigi motorjait sem....a valóság az az ami a KTM alatt történt. Ebben a közegben kellett keményen szerződni. ..és Stefano ott volt, mikor senki mást nem láttál a környéken. Ezek is tények.[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz #70869248 #7798 üzenetére
tök jó ez a kitartunk egymás mellett a végsőkig, még akkor is ha te komám sáros vagy dolog.. én olyan személy mellett tudok kitartani végig, aki etikailag is azt csinálja amit kell, ha anyagi érdek miatt változik, szélkakas lesz, 10 év vagy 20, nekem mindegy. stefanonak az első és legfontosabb talma és az ő boldogulása és az ő anyagi érdeke kell hogy legyen. és nem fordítva.
márpedig mint ahogy kiderült az annyira hangoztatott második motor nem is annyira lényeg, mint a média jogok. vagyis a pénz. stefano cége, stefano pénze.
ami azt jelenti számomra, hogy azt kell megnézni, hogy az aspar hogy és mi módon adta meg a jogokat, milyen feltételekkel és megvonási/átruházási lehetőségeket fenntartva magának. és itt kell legyen a lényeg.
szóval lehet, hogy azért nincsen ott mert megbízik benne. vagy azért is, mert már nem is fogná fel, hogy neki is ott kéne lennie, mert itt az ő jövőjéről van szó és nem stefanóéról.
hidd el, ez nem betyárbecsület történet, mert ez csak addig az, amíg az anyagiak nem szólnak közbe. ez biznisz, kőkeményen. mindig is az volt.
és igen, kemény évek. amiket most egy önző döntés pillanatokon belül romba dönthet. persze játszhatunk még szentfazekat, csak kérdés, hogy érdemes e.
hamar kifog derülni...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #7804 üzenetére
"..és nekem nagyon nem frankó azt látni, hogy nulla bizalom van Stefano irányában."
és mit gondolsz miért ez a nagy nulla bizalom irányában?
érdekes hogy a balatonringgel ellenséges lettél, holott ő tolta be az euro milliókat talmáért (és saját magáért), ezért tud talma motorozni. azokat a milliókat amiket stefano nem tudott össze szedni neki sehogy sem.
stefano ott volt mindig. tény. és ki vitatja ezt? szerintem senki sem.
de ha stefano sáros, akkor most ezzel akarod alátámasztani és igazolni a döntése és talma befolyásolása helyességét a jelenlegi helyzetben?
a motorja nem a semmiből lett. igen, és? miért? kinek lett csak a semmiből a motorja? az egész mezőnynek rajta kívül? szerinted meddig lenne talma menedzser nélkül, ha stefano menne?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Ryder Notes: A Few Sips From The French Press
by julian ryder
Friday, May 15, 2009Not much to look at on track today but plenty to gossip about off it.
First, the good news that Loris Capirossi will be racing in MotoGP again next year. Staying at Suzuki is of course the first option and it will enable Loris to pass the 300-race mark, something he can't do this year now the Hungarian race has been canceled. Suzuki should have an upgraded motor for Catalunya in two races time.
Most interest has centered on the absence of Gabor Talmacsi from the 250 grid. The 2006 125 World Champ has fallen out with the Aspar team over the matter of image rights in Hungary. As Gabor is about the highest profile sportsman in Hungary this is no trivial matter.
Colin Edwards did his best to keep us entertained at the pre-race press conference. He gestured theatrically at his watch as Rossi arrived (very) late and when asked about his plans for next year deadpanned "Tour de France, it's never too late to ride a bicycle." Hey, it got a laugh, and they're in short supply at a wet Le Mans.
Meanwhile back on track, qualifying is going to be interesting not least because for the first time the two compounds Bridgestone have brought are quite close together on the scale and it might be that you have to qualify on your race rubber. Expect different tactics in qualifying and may be even a surprise or two.
Nicky Hayden is still missing what he needs most, track time, but looks much more animated around his new crew chief Juan Martinez. Ducati are desperate for Nicky's fortunes to improve. At the moment legend has it that it is a one-man bike, and if you are looking for the signature of Marco Simoncelli (who will be in MotoGP next year) or Alvaro Bautista, you ain't going to get it on one that includes the word 'Ducati.'
Casey thinks the other Ducati riders should use what he calls a 'simpler setting'. As Casey still uses what is now an obsolete electronics package because he can retain more control--other teams reckon he uses as near as makes no difference no spin control, whereas other rides have to load up on the electronics to ride the thing, I think that
means switching most of the electronics off. Le Mans has never been kind to Nicky, his best here is a fifth, so any improvement in his fortunes will be significant.Dani Pedrosa and Andrea Dovizioso are still waiting in resigned fashion for new parts, although Dani again looked fast in the few laps we got it in. This is against his normal style which is to be almost invisible until Saturday afternoon. His knee is still hampering him, especially as he can't train without the knee swelling up and stopping him walking for three days. He happily admits to being on pain killers "all the time."
Earl Hayden's enjoyed the move to Ducati, especially the catering - after all, this is an Italian team we're talking about. "They serve four different types of pasta, and they're all my favorite."
ENDS
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz #70869248 #7802 üzenetére
Talma esetében főleg a menedzserre hárul ez a feladat. Lehet ezt úgy közvetíteni a versenyző felé minden versenyen, hogy nagy baj van és azonnal kiszállunk bármi áron. Meg lehet úgyis, hogy nagy baj van, de nem tehetjük meg hogy év közben kiszálljunk, mert jelenleg nem vagyunk abban a pozicióban, hogy vitatkozhassunk, és ezt a spanyolok is pontosan tudják, te csak húzd a gázt, és év végén majd jobb helyztetben leszünk, ha szükséges kilépünk.
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #7808 üzenetére
detto jóreggelt
Nekem a BalatonRing Team egy homályos érdekeltségű csoport, Talma viszont azért tud motorozni mert így szerződött Aspar-ral. Amikor megnyerte a VB-t akkor ez lett publikálva felénk, sőt maga Stefano is írta hogy igaz hogy fel kellene mennie 250cc-be minden okán, de ez most nem megy, viszont lehet úgy szerződni hogy még kell egy év a 125cc-ben, és utána gyári motorral mehet a 250cc-ben.
Ez már akkor amikor még a BalatonRing sehol nem volt, aztán egyszer csak hopp lesz egy pályánk, hopp Gabi-nak külön festésű motorot csinálnak az új szponzorok miatt...stb.
Nekem ez egy csöppet homályos, és én nem is voltam betojva attól hogy csak egy motorja lenne...ezt is írtam anno.
Az viszont tud zavarni ha megzsarolják őket, és Talma mondta...ha nem írják alá az új szerződést, akkor nincs pénz a továbbiakban.
Na ezért engem a BalatonRing csöppet sem érdekel. -
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #7813 üzenetére
Igen, sztem a cikk nem ír olyat ami nem lenne igaz, viszont nézőpont kérdése az egész.
Talma-nak már az egész rögösen indult...nem szépen ahogy a cikkírója fogalmaz. Ez a dolog nem most indult hanem régen.
Az alkupozíció valóban rossz, és innen kezdve nézőpont kérdése hogy a jelenleg kialakult helyzetben kezdünk azon töprengeni hogy rossz a pozíció, vagy a helyzet azért jutott ide mert rossz a pozíció.
Sztem az utóbbi. Amikor Talma világbajnok lett még sokkal jobb volt a pozíciója, hisz egy megnyert címmel már lehet elvárni dolgokat. De Gabi-nak akkor sem adták meg a lehetőséget arra hogy felmenjen, hanem várattak vele még egy évet és beígérték a következő évi gyári támogatást. Ezzel érték el azt hogy Gabi most már nincs akkora helyzetben. Az hogy a tavalyi 125cc-s évben milyen támogatást kapott nem sokat tudni, a lényeg hogy nem sikerült megismételni a bajnoki címet sőt.
..és most már lehet kardoskodni, mert ebben a helyzetben Talma-nak nehezebb keménykedni.
Én nem akarom tisztán látni a kialakult helyzetet, vagy inkább nem akarom tisztábban látni mint mondjuk Talma.
leegyszerűsítettem oda, hogy mit is akarok tenni...és nem akarom megkérdőjelezni Talma és Stefano álláspontját. Az ő dolguk a helyezkedés, az enyém meg annyi hogy számíthassanak arra hogy ott állok mögötte.
Aspar vagy a BalatonRing nekem nem tényező Talma vagy Stefano szavával szemben...és ahogy írtam én nem azt modnom hogy ez okos döntés a részemről, hanem azt hogy itt most nem érdekel hogy okos legyek, csak támogatnom kell és nem megkérdőjeleznem.
Az összes komoly döntést akkor érdemes meghozniuk szvsz, ha érzik hogy mögöttük állnak a szurkolók. ...és Talma odaállt Stefano mellé, én meg nem akarok tisztábban látni.
Szal tudom más állásponton vagyunk, de azért nem bánom mert én ezt szivesen bebukom , ahogy írtam nem okos akarok lenni, csak támogatni.
Nem lehet hogy egy egész ország mindent sokkal okosabban csináljon mint akinek csinálnia kell, de valójában csinálni nem csinálja...Bosszant ha mondjuk az ország vezetéséről van szó, de itt most Talma élete a lényeg, és az ő döntése. Márpedig ő döntött én meg támogatom benne. Részemről ennyi csak a dolog. -
Integra
titán
válasz #70869248 #7814 üzenetére
"Amikor Talma világbajnok lett még sokkal jobb volt a pozíciója, hisz egy megnyert címmel már lehet elvárni dolgokat. De Gabi-nak akkor sem adták meg a lehetőséget arra hogy felmenjen, hanem várattak vele még egy évet és beígérték a következő évi gyári támogatást. Ezzel érték el azt hogy Gabi most már nincs akkora helyzetben."
miért nem akkor csinálta stefano ezt a lépést?! ha már ilyet kell csinálni, akkor sokkal inkább akkor lett volna jobb ilyet lépni mint most.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #7815 üzenetére
Mert gondolom azt sikerült elérni, emlékszem akkor elmentem Talma fórumára és elolvastam Stefano levelét a szurkolóknak, hogy ez lesz. ..
Valszeg írtam hogy jobban örültem volna ha felmegy, mert így most ismételni kellene a B címet hogy erősödjön (meg amugy is alkalmasabbnak tartom 250cc-re), de ha ez lett ez lett.
A lényeg a gyári támogatás a 250cc-ben..az Aspar csapatnál.
Erre most meg ez a kavarás.De megint mondom, azt érzem én bajnak, hogy ha ez egy pókeres blöff lenne akkor azért bukna meg mert nincs meg az image, és mi tesszük tönkre.
Nekünk egy szerződésben a szurkolói támogatás a lényeg, nem hogy jobban csináljuk a szerződést vagy a motorozást. Mert azt tudják felhasználni...most pl. SportGéza felhívta Martinez-t, és az maradt meg benne hogy közvetlen hangnemben köszönt el töle? ...hát vazz ne ölelgessen nem vagyunk mi senkik egymásnak, most neki az a lényeg hogy jóba legyen Martinez-zel (nem lesz), vagy hogy mi van a Gabi-val??
..és mit lát Martinez...hogy megosztott a támogatói tábor, és már kész is, már ártottunk is.
..ha én lennék Talma, és elbukom a karrierem majd odajön egy drukkerem hogy látod én megmondtam, hát jól elküldeném..., mert lehet azért nem sikerült mert ő olyan jól látta.
Mert nem tudott továbbnézni annál hogy ő csak jól csináljon mindent.
Legyen jó cikkíró, legyen egy valaki akinek mindig igaza kell hogy legyen..stb.Ezért gondolom azt hogy pont hogy a bizalomról szól.
szerk:
oksa ...érdekes lenne ha felmenne, de tetszene kétségtelen (aztán SBK )[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz Motion_Blur #7819 üzenetére
még újabb: [link]
-
Motion_Blur
félisten
Ha igazak az eddigi cikkek, az látszik hogy Martinez szeretné megmenteni a kapcsolatot. Hogy milyen célból azt nem tudom, de úgy néz ki hogy fontos neki Talma. Kár, hogy nagyon sok infot nem tudunk, ezért nem is lehet véleményt alkotni az ügyben. Az eddigiek alapján az jön le, hogy Stefono miatt borított fel mindent Talma. Ne így legyen..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Lehet csűrni-csavarni a dolgot, de azért pár érv szól mindkét fél mellett….
- Nem szabad elfelejteni, hogy Favaro akkor is Talma mellett állt mikor még nevesincs csapatokban rótta a köröket. Akkoriban Favaro biztos nem sok lóvét húzott le Gabin…..
- Arra mindenki emlékezhet, hogy (legalább is a sajtóban megjelentek szerint) a 250-es szerződésében tényleg két motorról beszéltek.
- Marha furcsa, hogy az ígérgetések után pont akkor terem elő még egy motor mikor kiborul a bili….
- Másrészről Martinez tényleg elég sokat melózott azon, hogy Talmának egy egyszemélyes csapatot faragjon, gondolom ő is meg lett volna e nélkül is.
Talma hozott egy Magyarországon szokatlan, karakán döntést, hogy ez jól vagy rosszul sül el az a jövő zenéje de ha más is ilyen lenne (pl. Erdei sem lenne boksz bohóc) akkor talán könnyebb lenne megemészteni a szokatlan hírt. Amúgy ha szakít az Asparral akkor az szinte bizonyos, hogy hasonló technika nem mostanában lesz alatta……
Akár megegyeznek akár nem, a teljes igazság -szerintem- úgy sem derül ki soha.......
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
ALI_G
veterán
válasz Motion_Blur #7821 üzenetére
Engem az bánt, hogy ma nem láthatjuk talmát, meg holnap se. Fájó pontok lesznek ezek a végén.
Ráadásul még ki is eshet a ritmusból.[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz mefistofeles #7822 üzenetére
Megy itt a sz@rrágás, nem is ezen van a hangsúly, de ha ilyen durván szerződést szegnek egy ekkora iparban, akkor azt igenis nem szabad tétlenül nézni, tökösnek kell lenni, mert különben egy kis senkiházi leszel pillanatok alatt akivel lehet kekeckedni meg miegymás.
Most lehet, hogy kap egy jobb szerződést sok bocsánat kérés mellett és nem csak egy feltehetőleg makett 250-es apriliát amit most kivitt a csapat (szerintem). -
Integra
titán
válasz #70869248 #7817 üzenetére
szerintem sose fogjuk megtudni
menjen aztán húzza a gázt és nyerjen, én ezt szeretném mindössze.
de azt is tudom, hogy jelen helyzetben a magyar nagyvállalatok nem tolják talmát igazán, egy mol-nak mindössze a sisakjára futja egy logo, ahogy egy matávnak is kb ennyire futja..
ezek után én nem csodálkozom, hogy a spanyolok viszont tökösebbek...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
gibber szanaszét törte a lábát, már úton is van vissza barcelonába műtétre...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
FRANCIA NAGYDÍJ
MOTOGP, IDŐMÉRŐ
1. Dani PEDROSA spanyol Repsol Honda Team 1:33.974
2. Jorge LORENZO spanyol Fiat Yamaha Team 1:33.979 +0.005
3. Casey STONER ausztrál Ducati Marlboro Team 1'34.049 +0.075Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Azért Rodrigez nem Talma . Holnap a 18. helyről indul a srác.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Integra
titán
válasz mefistofeles #7827 üzenetére
jogos, félreértettem a németen... scuzi
róza hatalmasat durrantott az utolsó körben, már nem is mutatták, egyszer csak ott figyelt az első helyen a neve.. csupacsupsz ki is volt akadva
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
válasz mefistofeles #7829 üzenetére
menjen a levesbe az a gyerek...Én se maradtam volna le sokkal 24. hely nem sokkal van hátrébb
[ Szerkesztve ]
-
R
aktív tag
válasz mefistofeles #7829 üzenetére
még jó hogy
-
Flashcash
Közösségépítő
Én holnap itt nézem majd a Motogp-t: mms://pctv.chello.com/BBC2
DVD felbontású 1,5Mbit/s stream, chello hálózatból biztosan megy.[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
Ryder Notes: French Dressing
by julian ryder
Saturday, May 16, 2009Sete Gibernau's luck just doesn't get any better. He crashed in this morning's session going out from under the Dunlop bridge and broke his collarbone. That's his left collarbone, the one that gave him so much trouble when it was re-broken in the hideous Catalunya first bend crash of 2006. Just what he doesn't need.
So speculation turns with indecent haste to who will replace Sete for Mugello and maybe Catalunya. Given that the team is run by Nietos, the name Fonsi Nieto is being bandied about. Fonsi has a commitment to the Suzuki Superbike team, but might be wishing he hadn't after not making Superpole in Kyalami. The other name in the frame is Gabor Talmacsi. If the Hungarian can't mend his relationship with Aspar Martinez's 250 team, he might take some of his considerable personal sponsorship to the Grupo Hernando satellite Ducati team. Or he might take it to the Scot Honda team. They really could do with some money and their rider Yuki Takahashi has two bikes. The suggestion is to put Gabor on the second bike. Either way, he'd have to sit on a MotoGP bike for the first time on Friday lunchtime at Mugello.
Moto2 moves on apace. HRC have released details of their engine and teams from the MotoGP paddock have until Mugello to apply to take part in the class next year. It is expected that current teams from within the paddock will fill the grid, so no political problems with poaching from the World Supersport paddock. Details of the motor will be released to constructors who have deals with teams under a confidentiality agreement, but it is believed that the motor has an extended sump and modified side covers for better ground clearance. Whether or not it will have a cassette gearbox is still under discussion.
Meanwhile, Dani Pedrosa surprised everybody, including, he suggested, himself, by snatching pole position at the last moment. As Rossi said, '...if that's the bad Honda that the riders are complaining about, when it gets good we're in the s***.'
The subject of tires is occupying everyone's attention. Which of Bridgestone's two compounds they'll use will depend on track temperature and judging by the last two days, that could be anything from freezing to luke warm.
ENDS
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Face8814
őstag
Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
#70869248
törölt tag
Lesz MotoGP és WSBK is!
-
#70869248
törölt tag
válasz Csabee. #7843 üzenetére
?
csak beírtam a WSBK-t is nehogy valki lemaradjon ennyi
Még jó hogy F1 meg WRC nincs, mert egyébként azon kivűl hogy egész nap a doboz előtt kell üljek még egyszerre kell nézek több versenyt.
ma pl.: WTCC 2futam, Motogp 3futam, Superbike 2futam, Supersport..stb.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen