- Melyik tápegységet vegyem?
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Projektor topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
gp A tervek szerint október elején debütál a teljes első évad Netflixen.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flashcash
Közösségépítő
-
Flashcash
Közösségépítő
Ma láttam Talmát a BP rally prológján az előfutók között. Subaruval is egész jól csapatott.
-
Flashcash
Közösségépítő
Bővebben: link
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
Flashcash
Közösségépítő
válasz Integra #1338 üzenetére
Harald Bartol - Technical and Managing Director
“I am not happy at all. This was not a very clever move by Gabor, this could cost us dearly in the championship at the end of the season. Before the race I spoke to Gabor and Julián and made it clear that if they were in front with Mika, then they had to race to support Mika in the championship, but this did not happen from Gabor.” -
Flashcash
Közösségépítő
válasz Integra #1343 üzenetére
Az ő szempontjait is meg lehet érteni.
Az egyértelmű hogy év közben nem volt csapatsorrend, Talma nyugodtan előzgethette Kallio-t. Most hogy már csak 4 verseny volt hátra és Talma 50 pont hátrányban volt csapattársával szemben, ezért megbeszélték hogy Kalliot segítse.
A KTM nem azért fizet hogy ráírhassa majd a 2006-os reklámjaira, hogy majdnem világbajnokok lettünk egyéniben, de a versenyzőink körbeverték egymást, emiatt mégis Luthi nyert mi meg csak másodikok lettünk.
Ez nem jótékonysági intézmény, ez van.
Mindezek mellett én nagyon drukkolok Talmának hogy odaérjen a végén. De ezek után nem biztos hogy olyan motort kap amivel ezt meg tudja valósítani, vagy ha mégis alátesznek egy jó motort akkor szigorúan csak Kallio bukása, hibája után versenyezhet az első helyért. -
Flashcash
Közösségépítő
válasz Integra #1347 üzenetére
Érdekes lesz. De pl. ha első Talma, második Luthi, harmadik Kallio akkor jobban járnak ha talma marad az első helyen. Kíváncsi leszek a megvalósításra az utolsó körben.
Szerintem a MotoGP-ben a Honda is ebben a témában a falka elvével veszít rengeteg pontot. Nagyon sok versenyző alá gyári jó motort tesznek, ezek körbeverik egymást egy konstans ember van az elsők között és az Rossi.
Nem vagyok benne biztos hogy két jól kiválasztott gyári támogatású versenyző nem ért volna-e el jobb, szorosabb eredményt Rossi ellen.
[Szerkesztve] -
Flashcash
Közösségépítő
Ezek Kallio és Talma utolsó szektoros idői az utolsó 3 körben:
37.742 37.559
37.637 37.622
37.738 37.620
Ezek alapján Kallio nem igazán vette el a gázt az utolsó kör utolsó szektorában. -
Flashcash
Közösségépítő
Azért nem 100% hogy a Hondával megy tovább Talma. A KTM még ma is jelezte hogy vele képzelik el a 250-et. Én a helyükben mindenképp a 250-et próbálnám meg.
A 125cc Honda nem garantál semmit, ezt a sorozatot egy ilyen idény után szép otthagyni, különösen hogy jövőre ugyanúgy ott lesz 3db nem gyenge KTM motor a 125-ben. -
Flashcash
Közösségépítő
válasz simonzé #1756 üzenetére
1 Sergio GADEA SPA Master Aspar APRILIA 1'39.825
2 Mika KALLIO FIN Red Bull KTM GP125 KTM 1'40.435
3 Mattia PASINI ITA Totti Top Sport - NGS APRILIA 1'40.599
4 Gabor TALMACSI HUN Red Bull KTM GP125 KTM 1'40.617
5 Thomas LUTHI SWI Elit Grand Prix HONDA 1'40.629
6 Hector FAUBEL SPA Master Aspar APRILIA 1'40.913
7 Aleix ESPARGARO SPA Seedorf RC3 - Tiempo Holidays HONDA 1'41.016
[Szerkesztve] -
Flashcash
Közösségépítő
A Hondától én is félek az idei Honda sem a legjobb gép volt, hanem a KTM hozta össze (+szerencse, + stabil pontszerző helyek) Lüthinek a vb címet.
Jövőre a KTM ugyanúgy ott lesz, nagyon jó továbbfejlesztett, jól beállított gépekkel, ugyanúgy ott lesz Lüthi a legjobb Hondával, és jönnek a többiek is. Ha Talma motorja nem lesz ugyanolyan jó akkor bekerül az első 4-5 versenyző mögötti darálóba és nehéz lesz lépést tartani az élmezőnnyel. -
Flashcash
Közösségépítő
válasz simonzé #2320 üzenetére
10:45-kor kezdődik Talma versenye, én is szurkolok, remélem a futam végén is jól fogja bírni a Honda, és a gumival is sikerül okosan spórolnia a futam első részében.
A Ducatinál Sete Gibernau a Bridgestone gumi tartósságára panaszkodott, úgy tűnik vannak pályák amik fekszenek nekik, viszont van olyan is ahol a futam közben egyszerűen elfogy alóluk a gumi és emiatt visszaesnek a verseny végére. -
Flashcash
Közösségépítő
Vagy elromlott valami a motoron vagy esőgumit tettek fel.
-
Flashcash
Közösségépítő
Ez azért égő a Yamaha számára, ez már a második verseny amire nem képesek olyan motort összerakni ami kibír egy versenyt.
Így a legrosszabb veszíteni. -
Flashcash
Közösségépítő
válasz Integra #2346 üzenetére
-Talma motorja a hűtőrendszer meghibásodása miatt túlmelegedett ezért visszacsúszott. A motor teljesítménye lecsökkent. A live timingot nézve valóban a célegyenesben mért sebességge a 23. volt a mezőnyben 10-15km/h-val lassabb mint a vezető versenyzőké. Talma végül a 17. lett.
-Motogp: Rossi 4 kör alatt feljött az első helyre és leelőzte a mezőnyt közepes/kemény gumival ment, Pedrosa vette üldözőbe lágy/lágy gumikombinációval. Ahogy számítani lehetett rá a verseny féltávja után folyamatosan maradt le Pedrosa Rossi mögött, de Rossi motorja meghibásodott és megállt (mechanikai hibát mondanak). Ezután Pedrosa gumiproblémája folytatódott Melandri simán megelőzte, Capirossi pedig az utolsó körökben érte utól és megelőzte.
[Szerkesztve] -
Flashcash
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #2351 üzenetére
Ha Formula1 lenne akkor igen. De mivel itt más pontozás van, mivel a versenyzők képesek egymást körbeverni ezért szerintem nem bukott el semmit. Ha végre eltalálták a Yamahát, márpedig ha a motor nem romlott volna el 6-8mp-es zakót kaptak volna a többiek, akkor én messze Rossinak adom a legnagyobb esélyt még így is a VB-címre.
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz SzalaiG #2360 üzenetére
Úgy értettem ahogy B-Type írta.
Pont a Honda egy példa arra ahol a tavalyi továbbfejl. géppel Stoner elment pl. Hayden fullos Hondája mellett > pontveszteség. Itt messze nem annyira stabilak a helyezések mint a Formula-1 mezőnyében. Nem tudsz egy esélyest mondani mint pl. az F1-ben, ilyen helyzetben jóval könnyebb felzárkózni.
A pontozás pedig egyszerű a jelenlegi 25/20/16/13/11/10 stb. rendszer mellett 43 pont hátrány nem behozhatatlan. Hayden most is egy futamon 14 pontott bukott Melandrival szemben.
[Szerkesztve] -
Flashcash
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #2524 üzenetére
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz #70869248 #2560 üzenetére
Ez előtt a verseny előtt nálam így nézett ki az erősorrend:
-V. Rossi
-L. Capirossi
-M. Melandri
-N. Hayden
Ebből a sorból Melandrit sajnálom most a legjobban, pedig most igazán formában lett volna szerintem, és valószínű hogy súlyos sérülést szenvedett.
Remélem hogy Capirossi megúszta a balesetet, belső vérzéseket írnak nála, remélem hogy akár már a következő futamon indulhat.
Ha mind a négyen egészségesek maradtak volna izgalmasabbak lettek volna a futamok. -
Flashcash
Közösségépítő
válasz #70869248 #3028 üzenetére
A Hondának a csapattaktika eddig sem volt erőssége, igazából nem is értem mit akarnak Pedrosával amikor az összes top mérnöküknek Hayden gépét kellene állítgatnia ebben a helyzetben.
Ez a 26 pont előny édeskevés, és a Hondát Capirossi Japánban, Portugáliában, és az Olaszoknál is le fogja nyomni, a kérdés az hogy hozzá képest Rossi hol lesz és hibáznak-e. A képbe egy-egy futamon még Roberts, Melandri, Stoner, Gibernau is bőven bezavarhat. -
Flashcash
Közösségépítő
A holnapi rajtsorrend:
1 L. Capirossi (ITA) Ducati 1:45.724
2 V. Rossi (ITA) Yamaha 1:45.991
3 M. Melandri (ITA) Honda 1:46.250
4 S. Nakano (JPN) Kawasaki 1:46.291
5 S. Gibernau (ESP) Ducati 1:46.316
6 T. Elias (ESP) Honda 1:46.326
7 N. Hayden (USA) Honda 1:46.489
8 R. De Puniet (FRA) Kawasaki 1:46.512
9 D. Pedrosa (ESP) Honda 1:46.576
10 C. Edwards (USA) Yamaha 1:46.726
Nagyon izgalmas futamra van kilátás holnap reggel 6:15-kor lesz a MotoGP verseny. -
-
Flashcash
Közösségépítő
A verseny végeredménye:
1. L. Capirossi Ducati
2. V. Rossi Yamaha
3. M. Melandri Honda
4. S. Gibernau Ducati
5. N. Hayden Honda
Nakano Hayden előtt volt az 5. helyen de az utolsó körben nekiment Gibernaunak majdnem mindketten elestek végül csak Nakano esett el.
A vb. pontverseny állása:
Nicky Hayden 236
Valentino Rossi 224 -12
Marco Melandri 209 -27
Loris Capirossi 205 -31
Két verseny van még hátra Portugália és Valencia.
[Szerkesztve] -
Flashcash
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #3124 üzenetére
Capirossi és Gibernau az év közben akkorát estek abban a nagy balesetben hogy az lett volna csoda ha nem szürkül be tőle a Ducati.
Persze Rossi teljesítménye is brutál ha figyelembe vesszük a 2-3 gumi és motorhibával eldobott versenyt és a kéztörését. -
Flashcash
Közösségépítő
Persze ekkora az időkülönbség egy MotoGP gép és egy F1 között.
Ha belegondolsz mekkora a tapadási felülete egy motoron levő guminak (amit azért kanyarokban jóval nehezebb kezelni is mint az autót) és egy F1 autón levőnek, átgondolod az aerodinamikai részt, hogy mennyi minden elem szól csak a leszorítóerőről egy F1 gépen, míg egy motoron ilyen tekintetben jóval kevesebb a mozgástér akkor érthető miért ekkora a különbség.
Két teljesen külön sport, amit nem hasonlítgatni kell egymáshoz.
[Szerkesztve] -
Flashcash
Közösségépítő
Egy szót tudok erre csak írni Honda.
Milyen csapat az aki a saját legjobb versenyzőjét nem hajlandó támogatni pont azokon a futamokon amikor a legjobban kellene. Ha egy Ferrarinál M. Schumacher a lábtörése után tudta hátulról segíteni Eddie Irvine-t (csak 2 ponttal bukta azt a vb-t) akkor ki ''ez'' a Pedrosa aki nem a saját élenálló csapattársát segíti.
Nagyon sajnálom ha így dőlt el ez a vb, Nicky több támogatást érdemelt volna.
[Szerkesztve] -
Flashcash
Közösségépítő
válasz Integra #3214 üzenetére
Team order volt és van itt is. Szerinted Nicky ugyanazt a támogatást kapta az elmúlt futamokon mint Pedrosa? Szerintem nem. Ha nem Nicky lett volna ott már minden más versenyző telesírta volna a médiát az ottani viszonyokról. Egyértelmű hogy még ebben a helyzetben is Pedrosa volt az elsőszámú pilóta a HRC-nél és nem magyarázták el neki hogy milyen viszonyban kéne lennie a saját csapattársával.
[Szerkesztve] -
Flashcash
Közösségépítő
Feltettem Pedrosa manőverét: [link]
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz SzalaiG #3270 üzenetére
Az Aprilia-val nem igazán lehet melléfogni gyakorlatilag két versenyképes motor lesz jövőre a KTM és az Aprilia, a Honda már nem fejleszt.
A 2007-es gép pedig annak a motornak a továbbfejlesztése lesz amivel a mostani versenyen 15 másodpercet adott a 2. idei Aprilia-nak Bautista. Talmának jövőre szerintem nem is a Kallio nélkül Simon-al versenyző KTM-től hanem a saját csapattársaitól, a csapaton belüli erőviszonyoktól van csak félnivalója.
[Szerkesztve] -
Flashcash
Közösségépítő
válasz Integra #3617 üzenetére
Ez nem túl bíztatóan hangzik. Az elmúlt évek utolsó körei után majd olyat látunk hogy pl. Capirossi az utolsó körben nem fogja oda vissza előzgetni pl. Rossi-t hanem szépen lelassul és azon gondolkozik hogy mennyivel szabad max. mennie ha célba is akar érni a Ducatival?
-
Flashcash
Közösségépítő
Három magyar versenyző a 125cc-ben: [link] Sok sikert nekik!
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz #70869248 #3870 üzenetére
Igen egyenesben nem ment a moci, de cserébe legalább a kanyarokban se tudott egy szűk ívet venni. Valami nagyon nem ment, viszont ehhez képest kihozta a maximumot ezzel az 5. hellyel ekkora tülekedésben. Ha nem kezdett volna el feljönni 4-5 körrel a vége előtt akkor őt is ugyanúgy megették volna a felzárkózók mint Faubelt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen