Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jamby18

    senior tag

    Sziasztok! Tegnapi nappal megoldódott a probléma. Köszönöm mindenkinek a segítséget.
    Ugye elcsúszott a dolog, hogy szüleim nem tudtak venni családi csomagot feltöltő kártyában, hanem csak CI+ modullal.
    Ez be lett regisztràlva, újra hangolva, de mindig csak az alap csatornàkat talàlta meg a TV. Diginél is jártam ott jó lenne ha be lenne kapcsolva a tv ha küldik rá a frissítést. Átmentem utánna szüleimhez újra hangolni, de nem lett jó. Eltelt megint jó pár nap már nem tudtam mivel felhívni a 1211-et csak hogy nem működik. Pénteken újra próbáltam, szerencsére egy olyan ügyintéző hölgyet fogtam ki aki képben volt, mondta, hogy próbáljuk már ki azt, hogy menet közbe ki-be csatlakoztatom a CI-t, hogy mi történik. Hát sajnos semmi. Akkor lehet itt a gond a tv nem is ismeri fel a kártyát. Konzultált a műszaki osztállyal és mondta van még egy olyan lehetőség, hogy adjam le a Digihez a CI modult és adnak helyette egy dekódert. Ez tegnap meg is történt, ez már kicsivel újabb wifis dekóder. Össze csatlakoztam, lefuttatta magától a keresést és jönnek szépen a családi csatornák.
    Ilyen tv-ről van egyébként szó. Annyira azért nem régi smart Samsung. De akkor ezek szerint ez a DVB-T 2 és CI+ kártya màr ennél is újabb TV-t kíván.

Új hozzászólás Aktív témák