Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Javított aktuális csúcslapkáján a MediaTek
ph A Dimensity 9300+ némi extra processzorerőt kínál.
-
Indika teszt
gp Teológiai utazás egy kételkedő apáca és egy istenhívő szökött fegyenc kíséretében.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
Hali.
2007-es Keeway Focus 50 2T, olvastam róla, hogy az olajszivattyú szeret megállni ezeknél. Érdemes lenne kikötnöm és keverni innentől kezdve 1:50-re? Kell utána kezdenem valamit a szivattyúval, hogy ne menjen tönkre kikötve se (dugjam vissza a tartályba a csövét kis olajjal), vagy szereljem le teljesen?
Full gyári egyébként, minden fojtás benne van még, lakotton belül úgysem tudok vele gyorsan menni, de érdekelne ha egyszerű tuningokat mondanátok, hogy a dombon könnyebben felmenjen, 8500Km van benne jó állapotú.
Kell ezekbe 100-as benya vagy csak az olaj legyen jobb minőségű? OMV kút van legközelebb, ott vennék olajat is.
-
#89309696
törölt tag
Tiszta benzint arra értheti, hogy ne legyen kétszer olajozva, ha a tankba is keverve rak meg van a tartályban is olaj (mert ugye alapesetben abba mindig kell, ergo a tankba csak tisztát szabad önteni).
Fojtások tudom, hogy léteznek csak gondoltam mivel elterjedt típus hátha valakinek fejből is megy hol vannak, mekkora fúvókák stb.
Katalizátoros egyébként, bár sejtem mennyire működhet 2T motor mögött. Első ezer Km-en legfeljebb.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz energy4ever #77949 üzenetére
Azért mentek el 6 ezret, mert annyival jobb az olajszivattyú vagy mert keverték össze-vissza az olajat? Ahogy itthon is szokás, hogy a nem hitelesített felfújódott kis kanna 5 literes (vagy épp 6-7) és a kis nem hitelesített pohárka 1 decis, aztán a végén megvan az 1:60, 1:70-es keverék is abban a tudatban, hogy az 50-es.
Én vettem még anno a kerti gépeimhez laboros üvegedényeket, azok hitelesítve vannak és azzal mérem ki.Egy elektronikus olajadagolónál még megérteném, hogy precízen mér és osztja ki az olajat, de ezek a bovdenes cuccok kétlem, hogy annyival precízebbek lennének a benzinbe keverésnél, hogy 5x élettartamot adjon. Így meg csak kidobott pénz lenne kicserélni újra.
Még egy ok esetleg, hogy állítólag a bekeverés után rohamosan romlik az olaj kenőképessége a benzinben, csak nem tudom ez valós-e vagy csak hipohonder dolgok, mint az autósoknál sok minden vagy csak azok jártak így akiknek leült az olcsó olaj és nem rázták fel a kanna alján.
Vagy keverjem be 1:40-re és akkor tutibizti? Mondjuk én sose voltam híve, mivel a Simson óta mindenbe 1:50 kell.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Az OMV kúton kapható sajátmárkás kék flakonos olaj 990-ért vagy a Castrol 3000-ért megfelelő amúgy? Nem tudom mi kapható még OMV-nél, ez van legközelebbi kút és ha nem muszáj nem rendelgetek külön semmit.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz nyogo83 #77965 üzenetére
[link]
Ilyen a gyári dob, csak ez egy utángyártott kati nélküli. Nincs leágazás. Majd leveszem és megnézem, hogy ilyen [link] szűkítés van-e benne.
Egyébként ez a kati nélküli utángyártott gyárinak kinéző dob 15 rugó, ennyit még ki is adnék érte, vajon a kati mennyit fog vissza, érdemes lenne cserélni kati nélkülire? A rezós meg márkás nemrezós dobok 30-40 ezrekért mennek, az sok egy 100 ezres robogóra azért.
Még a másik, hogy a gyári dob végén az a vastag vég csak dísz, alatta fityeg az a picike vékony az igazi kidörgő. Nem túl vékony az? Feleakkora a vastagsága a leömlőhöz képest.Ezen videó alapján [link] pedig elől sem teljesen, de hátul egyértelműen nem nyílik szét a tárcsa félnél jobban, úgyhogy a variátorban is lesz korlátozás.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz nyogo83 #77972 üzenetére
Értem persze, valamikor növénytermesztő gépésznek tanultam úgyhogy ismernem kellene főleg a kétüteműeket, csak semmit nem dolgoztam benne, így megragadtam a tankönyvi szinten.
15 ezret nem sajnálok egy utángyártott kati nélküli dobra, a 30-40-50 ezreseket sokallom csak. Akkor majd veszek egy ilyet, remélem nem lesz hangosabb, mert nem akarok szomszédriogatót. Meg persze remélem nem lesz olyan utángyártottasan szar, hogy gyengébb lesz tőle a motor. És akkor a gyári dob is megmarad eredetiben, ha ez számít értéknek.
Megnézem majd a légszűrőnél is, ha van akkor kiveszem és fúvóka is kell.
CDI-t szerintem hagyom, nincs a környéken aki foglalkozik vele, a szett meg drága (főleg csak amiatt cserélni egy jó gyújtást, hogy ne legyen tiltás). Legfeljebb gyertyát meg légszűrőt kap.
Variátorhoz csak a legvégén nyúlok, mert az bonyolultabb, hézagolót ki kell venni mindenképp, de akkor egyúttal már szíjat meg görgőt is venni kéne, de szerintem a gyári cuccok elegendőek mivel a blokkhoz drasztikusan nyúlva nem lesz így maradhat a gyári teljesítményhez igazított variátor is.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz energy4ever #77976 üzenetére
Az enyémbe valahogy az előző gazdájánál sikerült 8000-nél felső tűgörgőt kotyogósra hajtani, mondjuk azt nem tudom hogyan. Gyári selejt nem lehetett, mert akkor előbb kotyogni kezd, inkább szétnyelezte.
Vagy lehet nem is 8500Km van a motorban, hanem 18500.
Bár ahhoz túl jó állapotú, valós lehet az a 8500, inkább nyelezte.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Mondjuk most, hogy mondjátok napi 3-3 Km-re lehet nekem is villanyrobogót kellett volna venni. Bár azért ekkora távon felmelegszik egy 50-es léghűtéses 2T is. Nem tudom 100 környékén egyáltalán kaptam-e volna jó állapotú, robogó alakú 60-nal haladni képes elektromosat.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Anyámnak a kocsiját mikor megvettük kaptunk hozzá Barum téligumikat, még be volt fóliázva, úgy ahogy a futár átadta az előző tulajnak és sose rakatta fel (télen nem autózott). 6 évig volt a garázsban, tökéletes körülmények között tárolva fóliában, mikor kibontottuk mint a vadi új, új szaga is volt, teljesen puhák a blokkok, lamellák és télen se volt semmi gond vele. 5 évig nyugodtan újnak lehet tekinteni ha jól tárolták, felette kell elkezdeni levonogatni az éveket arányosan.
Nekem 2013-as Kenda van a motoron, amivel gyárilag is szerelték. Gondolom a gyári Kenda 2007-es elöregedett, mert lekopni nem tud 8500Km alatt, de már a 2013-as is öreg most ami rajta van, pont egyezik az eltelt idő is. Majd valamikor lecseréltetem, addig meg eső után ésszel megyek, nincs rajta ABS úgyse.
Ha olyan telünk lesz, mint az idei is volt akkor végig használni fogom télen is a motort, úgyhogy olyan gumi kéne rá ami nem siklik el egy eltaposott szöcskebelsőségen. Nyilván a 100ezres árkategóriájához mérten a motornak.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
[link]
Ilyen sisakot is elfogadnak amúgy? Valahogy nincs kedvem a 40 fokban még nyitott bukót sem felvenni, ez még elmegy. Bár szürkében jobb volna, nem feketében. Tudom, hogy szart se véd.
Ja és kifejezetten szükséges ez a design 50 köbcentihez.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz energy4ever #78021 üzenetére
Télen a hideg szélben mondjuk mondasz valamit. Meglátszik, hogy eddig bicikliztem, meg autóztam.
Akkor veszek egy hasonló nyitottat. [link][ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz nyogo83 #78023 üzenetére
Pont akartam kérdezni, hogy aminél a fülemnél még szíj van... De ezek szerint nem is fogadják el. Pedig van olyan is full plexisbe, de akkor kénytelen vagyok a standard fülre lógó nyitottat megvenni.
Biztos tanultam amúgy A1-nél mik a bukósisak kritériumai, de már ki a franc emlékszik arra. -
#89309696
törölt tag
válasz Debilon #78027 üzenetére
Tucatszor estem bringával, azóta se hordok sisakot rá.
Motoron is csak a megnövekedett tempóval járó menetszél miatt, meg a felpattanó kavicsok, bogarak miatt, meg mert a rendőr messziről lerúg érte, amúgy nem venném fel.
Pedig kocsiban a biztonságosság híve vagyok, de valahogy a motoron ígyis-úgyis megdöglök dolog miatt nem foglalkozom a biztonságosságával annyira.
Eleve kéne protektoros ruha meg nyakmerevítő meg minden szar a normális védettséghez, mert ha 60-nal elszáll vagy elüt az autós akkor totál mindegy mekkora motoron ülök. A motor értékéhez és az utazási távlathoz meg a be és kiöltözési procedúrához mérten aránytalanok ezek a robogóhoz, így a normális védettség eleve bukva, marad a sisak ami önmagában meg nem adja a védettség nagy részét. Robogózni veszélyes.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz Debilon #78029 üzenetére
Az elsőről lemondtam rögtön mikor eszembe juttattátok, hogy szél is létezik. A többire gondoltam (plexis nyitottak), hogy azoknál már sok különbség nem lesz ha elesek maximum az aránytalanul drágák védenek mérhetően jobban.
Csak sisakot tervezek hordani, télen nyilván a hideg miatt kesztyű, nadrágból amúgy is vastag lesz rajtam akkor. Nem vagyok rövidnadrágos fazon, úgyhogy a lábam azért védett nyáron is.
A többi pénzt inkább gumira költeném mint magamra akasztható felszerelésekre, mert ezek a gyári Kendák egy eső után biztos vállalhatatlanok lesznek és tök váratlanul kiszáll alólam.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz macilaci78 #78031 üzenetére
3Km-re megyek csak vele annak 80%-a lakott, eleve nem is tudom nyelezni neki, biciklin is ki szoktam bírni.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Variátornál nincs motorfék ugye? Szóval nyugodtan elengedhetem a gázt lejtőnek. Én legalábbis azt vettem észre, hogy lejtőnek elengedve beáll alapjáratra és ketyereg, a motor meg gurul ugyanúgy.
-
#89309696
törölt tag
-
#89309696
törölt tag
Sisaknál a méret amit megadnak centiben az a fejemnek melyik kerülete? A homlokon és tarkón, füleken át?
[link] Egy ilyen narancs pont illene a narancs motorhoz.
Mondjuk 25-ért. Bár amit kinéztem másfajta szürke is 17ezer.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Nem volt az OMV-nél semmilyen olaj (vidék) csak a sajátjai. Egy alap ásványi 1990-ért meg egy a címkéjén szétistenített szintetikus 3990-ért.
Mindegy, robogóba jó lesz ez. Szerintem itt vidéken drágábban adják az olajaikat, mint máshol, mert én a neten pont fele árakat olvastam.Egyébként erre a csudajó szintetikusra azt írja, hogy 1:100 a keverési aránya, ez mi?
-
#89309696
törölt tag
Az OMV hogyan hívja a sima 95-ös benzinét? Mert én kerestem, de csak MaxxMotion 95 és MaxxMotion 100-at találtam, hát tankoltam a 95-ből. A neve alapján szerintem ez nem sima 95, hanem prémium 95.
298 volt az ára. Csak azért fura, mert dízelből viszont volt Diesel meg MaxxMotion Diesel, nyilván a noname itt a sima, benzinből viszont nem találtam noname-et. Vagy náluk a sima benzin is MaxxMotion néven fut? És akkor mi a prémium 95 neve?[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz energy4ever #78056 üzenetére
Mondjuk én úgy hallom hang alapján, hogy ha elengedem akkor alapjáraton berreg tovább, ergo nincs motor és kerék között kapcsolat, ami logikus is hiszen alapjáraton a kuplungot a rugó visszahúzza. Vagy lehet nem mentem elég gyorsan hozzá.
Az biztos, hogy 20-30 körül gurulva visszaáll alapjáratra, 60 nyélgázról még nem próbáltam.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Keréknyomásnak mennyit fújjak bele? 2.2-t raktam mindkettőbe, de minden repedést kiéreztem az úton, úgyhogy szerintem az sok.
Ja meg kevés a véglehajtásban az olaj, de itthon csak 5W40-es szintetikus motorolajam van, az is jó bele gondolom. Persze a régit ami bene van leengedem.
Ha tudom. Két csavar is van alul, valamelyik a leeresztő lesz.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz nyogo83 #78062 üzenetére
Ideiglenesen ez megy bele, mert fél töltettel se akarok járni, se összekeverttel, úgyhogy kicserélem a motorolajra aztán majd kicserélem megint ha vettem hozzá hajtóműolajat.
Keréknyomásra 1.8-2.0-t ír a manual, standard értéknek.
Nem találtam viszont arról semmit, hogy mekkora mennyiség kell a végáttételhez, ezek szerint szintretöltős. Bár a hajtóműház háromnegyed magasságában lévő, oldalt álló betöltőnyílások jellemzően szintretöltősek amúgy is.
-
#89309696
törölt tag
válasz nyogo83 #78074 üzenetére
Tartok tőle én is egyébként, hogy az enyémbe is csak 110 mili kéne. 50 mili fekete szart engedtem le, szerintem gyári sose ellenőrizték. És szintre töltöttem az meg 200 mili.
Na mindegy, felette van még bőven levegő, úgyhogy hőtágulás nem fogja a szimmeringet kinyomni. Aztán ha vettem hajtóműolajat úgy is kicserélem, aztán akkor majd 110-et rakok bele.
Gyanítom egyébként nem én vagyok az egyetlen aki szintretöltőzte és nem állnak hegyekben a műhelyben a véglehajtás hibával ezek a kínai tucatmotorok, annyira igénytelenek. -
#89309696
törölt tag
Ezen a gumicsovon szívja be a levegőt a legszurohazba. Ez egy fojtas lenne?
Amugy kezdem mar megszokni a sebesseget a bicikli utan es egyenesekben mar sokszor nyelezem es az is keves.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz nyogo83 #78108 üzenetére
A pipa működését értem, középre viszi a levegőt a légszűrőnél. A vékonysága miatt fotóztam le, mert nekem is keskenynek tűnik. Ki tudnám cserélni rézcsőre ami 3x szélesebb belül, viszont tartok tőle akkor meg fúvókázni is kell. Így inkább nem nyúltam hozzá. Nem tudom ez mennyit számít teljesítményben. Mást nem találtam szívóoldalon.
A kipu leömlőben is megnézem majd az alátétet van-e. A variátorral és CDIvel úgysem tudok mit kezdeni, ha van benne. Egyébként óra szerint 75-tel megy, de érzésre inkább 55-60.
A végsebessége nem is rossz, de az a baj, hogy enyhe emelkedőnek már nem éri el, csak egyenesen vagy lejtőnek, akkor nagyon megy és pörög is, kisebb emelkedőnél viszont hallani, hogy visszalassul a fordulat és 50 fölé nem megy.
A szervizben megnézték szíjat és a kuplungot, jók a vastagságok. Bár 95 Kilómmal lehet, hogy ez ennyit tud 3.3 kW teljesítménnyel és csak én kezdek hozzászokni a sebességéhez.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz DJGABI #78110 üzenetére
Indexen a Keeway topikban a 10 évvel ezelőtti kommentek között mikor ezek a robogók pörögtek találtam pár infót, majd még olvasom hátha lesz benne valami.
Annyit már tudni, hogy az analóg órások valóban csalnak, jó 15-20 Km/h-t is a felső részén. Ha 70-80 között vagy vele átlagban, egyenesen, picit lejtőnek 80-on van akkor nincs már benne fojtás.Én szerintem csak kiput veszek rá mivel a gyári katis van rajta, a többivel nem foglalkozom, már ha egyáltalán még benne van valami.
Aztán az is közbeszólhat még, hogy reggel 5-10 fok van mikor megyek melóba, hazafele viszont 25 is és ennyit ronthat a teljesítményen ez is.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz SoulReaver #78115 üzenetére
Leírás alapján ugyanaz teljesen, valószínű csak csomagolási különbség. Mondjuk 2T olajra azt a gyorsasági motort rárakni kicsit tényleg izé mivel a nagy részük azoknak 4T úgyis a krosszmoci jobban illik rá, gondolom az az újabbik csomagolás.
DJGABI
Robogón talán annyira nem köpik le az embert védőruha nélkül, mert az a kocamotorosok kategóriája úgy is. Nekem a B125-re kellett a magasszárú cipő, sisak, azt hiszem más nem. A térd, könyök stb védőt az iskola adta, de ha jól rémlik csak vizsgán volt rajtam amúgy is. Én ősszel vizsgáztam az utolsó között 4.5 éve, szerencsére nem kellett megdöglenem a melegben.
Egyébként én autósoktól jöttem át, ott is megvan a kötekedős, leköpködős stílus ugyanúgy, ez nem járműtől függ, hanem emberi gondolkodástól.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz perge666 #78120 üzenetére
Nem 100%, hogy szar lesz az olcsó, csak magasabb a százalékos aránya, szór a gyártási minőség. Ezek szerint kifogtál egy jobbat, illetve ettől még lehet nem fog 30ezret elmenni csak harmadát, de aki keveset használja a motort annak jó lehet úgy is.
Fékszorulásnál általában meg kell pucolni a csúszkákat, gondolom ezek is csúszónyergesek, meg át kell járatni a munkahengert. Egyúttal le lehet cserélni a fékfolyadékot is. De ha befújkáltad féktisztítóval az is jó, csak várható, hogy megint beragad majd, de lehet nem.
Nekem marhára tetszik ezekben a motorokban, hogy tizedannyi munka és pénz megcsinálni, mint egy autót és nincsenek akkora elvárások sem.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz SoulReaver #78122 üzenetére
-
#89309696
törölt tag
Kivegyem szerintetek azt a pipát? Zavar, hogy olyan keskeny belül. Csak attól tartok akkor meg szegény lesz a keverék és fulladozni fog. Fúvókát meg nem akarok cserélni. Esetleg az állítócsavarral ennyit nem lehet utánamenni gyári fúvókával?
-
#89309696
törölt tag
válasz KTMHobby3 #78127 üzenetére
Nem tudom mekkora a porlasztó torok. Gyári Keeway Focus karbi.
A kipuval vagyok még gondban, hogy van-e értelme lecserélni a gyári katalizátorosat egy sima katalizátor nélkülire.
Ez a legolcsóbb és én már ennek is sokallom az árát. [link]
A gyáriból már kiszedtem a szűkítést a leömlőnél.
Rezósat nem akarok, mert annál meg már turkálni kell a variátorban, kuplungrugóval is, hogy magasabb fordulathoz legyen hangolva. Ráadásul a rezósak egy tízessel fentebb kezdődnek.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz KTMHobby3 #78130 üzenetére
Ki lehet vágni, van hegesztőm is csak nem tudok szépen hegeszteni, nem akarom a gyári dobot emiatt szétvágni. Pedig az ingyen lenne és nem 36ezer. Azért egy 80-100 ezer Ft-os robogónál ez már rengeteg kiadás egy kipura és még csak nem is adja a maxot kipufogó szinten.
Abba se vagyok biztos, hogy a gyáriból kiszedve a katit az hozna-e annyit, mint a fentebb linkelt 36 ezerért.
Én 15-nél nem terveztem többet adni kipura. -
#89309696
törölt tag
válasz KTMHobby3 #78134 üzenetére
Akkor marad így gyári állapotban, kipu szűkítő alátét kivéve, variátor hézagoló is, aztán megy ahogy megy, máshoz nem nyúltam.
Legfeljebb majd ha megjön végre a bukósisakom , elmegyek vele egy "nagyobb" távra (robogósan nagy), hogy a retek kiégjen belőle, ha van benne. Így nem tuningolt állapotban mennyire bírják ezek a nyelezést? Elvileg nem kéne bajuknak lenni tőle.Esetleg ha nagyon ráveszem magam megveszem azt a kiput, Egü-n kívül másik boltokban 30 körül is megkapni már és akkor mégse 36.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz sityupityu #78135 üzenetére
Ha megveszem azt a kiput kell a karbival valamit kezdeni? Mert most jól be van állítva és nem akarnám elpiszkálni. Szórakoztam eleget a Ladán karbival, meguntam.
-
#89309696
törölt tag
-
#89309696
törölt tag
válasz KTMHobby3 #78143 üzenetére
Gyári állapotú blokk tuti, hogy bírja a folyamatos nyélgázt, persze ha normális olaj van benne, jó a szivattyú vagy ha keverős pontosan be lett keverve és a karbi sem szegénykeverékes és nem 50 fokos csúcsrekord van épp délben nyáron.
Én inkább abban látom a problémát, hogy mint minden kőegyszerű karbis 2T egy hét melóbajárós menet után teleköpi újra a katit, 2-3Km-re megy csak. Úgyhogy ígyis-úgyis kipucsere a vége.
Sajnos elektromosok ennyiért csak nagyon gagyik voltak, pedig ekkora távra az lett volna jó.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Levettem a kiput, hogy megnézzem milyen a leömlő (kerek, ahogy az Egü is írta) és hát rázva sóderhangja van, úgyhogy a kati az tuti széthullott benne, szóval mindenképp kiput kell venni.
Maradok akkor a Giannelli Go-nál. -
#89309696
törölt tag
válasz szabygbarca #78150 üzenetére
Kétütemű nagyon kényes a kipufogóra és fogalmam sincs melyiket merjem rátenni.
-
#89309696
törölt tag
És azt honnan tudom meg milyen gyertya kell nekem? Hiába választom ki a motortípust, gyertyát úgy nem listáz, csak a főoldalról. Se hőértéket, se méretet nem tudok.
Gondoltam ha már vagyonokért kiput veszek akkor egy ezresért egy gyertyát nem sajnálok, meg egy légszűrőt. De lehet egy mérettel nagyobb főfúvókát is kéne vennem, persze ha tudnám a gyári mekkora benne. -
#89309696
törölt tag
válasz DJGABI #78160 üzenetére
Pont ezt olvasom én is.
Olvasom a magyar F-act leírását is, mivel ugyanazt az egész, ott mást ír, de méretre és hőértékre ugyanez.Egyébként ez a könyvecske a hajtóműolajra azt írja, hogy szintig töltsem amíg ki nem folyik. Az elején meg azt írja 0.1 liter, tehát 100 mili. Az F-act azt írja 100-130 mili között. Most akkor mi.
De legalább abban megegyeznek a leírások, hogy W90 olaj kell bele, ebben egyetértenek saját magukkal. -
#89309696
törölt tag
Megvan a karbi is.
QIANJIANG-WENLING-CHINA, PZ19JB
Throat tube diameter: 19mm #80 #57.5Tehát 80-as a főfúvóka. Egyel nagyobbat beleteszek szerintem és akkor azt a pipát a légszűrőből kivehetem, ugyanis annak nincs 19mm a belső átmérője.
-
#89309696
törölt tag
Vajon mekkora lehet a főfúvóka menete a Leader pz19jb karbibnak? Mert van M4, M5, M6 is, nem akarok mindből venni.
És 82-es vagy 85-ös legyen betéve? Vagy lehet elég a gyári 80 is? Tulajdonképp a kipun kívül nem nyúlok máshoz. -
#89309696
törölt tag
Mivel fél vödör sóderhang van a gyári dobban, így annak úgy is vége arra gondoltam, hogy holnap szétvágom és kiszedem a kati maradványait, minden mást ha találok benne hangtompítást és fojtást azt bennehagyok, aztán beadom ismerősömhöz, hogy hegessze össze. Aztán meglátom milyen hangja és teljesítménye lesz így és majd csak ha szar akkor veszek rá új kiput.
Sajnos nem találtam fotót a belsejéről, pedig jó lenne tudni mire kell számítanom.
Kintről fotózva ilyen. [link] Innen mondjuk nem néz ki rossznak a kati, de valami fél vödör törmelékhang akkor is mozog benne.Bár nagyon nagy a kísértés, hogy a legvégén azt a picike lekonyuló kipuvéget levágjam és kiszélesítsem az egészet akkorára, mint a dísz körülötte. [link]
Viszont félek tőle, hogy úgy már nulla fojtással romlani fog a teljesítmény és ordítani is fog. -
#89309696
törölt tag
válasz KTMHobby3 #78185 üzenetére
Szerintem a kati + a légáteresztő különbség együtt amire gondol, hogy kiérezni. Tehát ha kiszedem a katit a gyáriból nem lesz annyival jobb, mint amiket meg akartam venni, azok valószínű szellősebbek is nem csak a katinélküliség a különbség.
Egy hangolt rezósnak meg a közelében sem lesz természetesen egyik se. -
#89309696
törölt tag
válasz nyogo83 #78196 üzenetére
A kipu végében a kamra amibe belepöfög az is kirohadt, a középső és első kamra elválasztó is átrohadt, a felső cső is elrohadt (az nem két cső hanem egy csak leesett teljesen), ha ki is pótolnám az egészet annyit módosulna a kipu hangolása, hogy ebből normális teljesítmény többet nem jönne ki. Nincs értelme, én azt hittem csak a kati potyogott ki, de egyébként a kati az teljesen ép. Gyanús amúgy, hogy a kati környékén égett szét minden, gondolom annak az izzásától.
Megveszem a Giannelli Go-t, mert az van raktáron és egyből ide is érne, egy ilyen szétrohadt kipu után jelentős javulást kellene tapasztalnom. Aztán akkor szerdán már motorozhatok is.Megjött a bukóm is, pont jó a mérete. Vizuálisan kicsit hülyén néz ki rajtam, mivel nyitott, nincs állvédő és olyan rajtam, mintha csak félig húztam volna a fejembe, pedig jó.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hobby elektronika
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Autós topik
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- sziku69: Szólánc.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Windows 11
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest