- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- TCL LCD és LED TV-k
- iPad topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #12025 üzenetére
Akár ! Egyben kéred, vagy összerakósban ?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #12056 üzenetére
...csak a végén nehogy túlságosan bejöjjön a csiszolás, és sokat kelljen gittelni .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Nah, kb. 15 perce adtam el kis ketyerét . Most már valami komolyat kellene vennem .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Hát persze, miért nem inkább 300k-ért adod ? Ez olyan volt mikor a 2000 évjárat körüli Jog-okat hirdetik 130k körül . Te is tudod hogy jelen helyzetben a BWS-ért 100k körül kapsz, többet nem, pedig ha jól tudom a tiéd 2006-os . Bezzeg a múltkor kinéztem egy Stalker-t 2006-os 3000km-rel 140k-ért, hát elvitték előlem .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Eszemnél . Válság van, ezt érzik is, mindenki szabadulna a motorjától, jó nyomott áron . Majd nézd meg januárban-februárban, kissé nyomott árak lesznek (vagyis remélem), aki hirdet még, az reméli hogy elviszik a motorját . De megemlíteném hogy kb. két-másfél hete benéztem az itt hirdető kereskedőhöz (Nyíregyen az SZTK-val szemben) és ha most veszek tőle robit, akkor kapok ú aksit bele és még 15-20k-t enged is (motortól függ) . A kis Jawa-t meg míg elvitték, hát az egy külön sztori, de talán abból is kiderül hogy mennyire nincs pénze a népnek, mikor egy kínai kerékpár árát sajnálják érte ! Végül a 3. telefonáló vitte, de az is Romániából jött érte, de szegény motorka nem igazán akart menni, alapjáratot ilyen hidegben úgy élte meg mint egy lelki traumát, vagy inkább egy infarktust . Tehát majd rájössz hogy 100k körül ajánlatokat kapsz majd érte, a kereskedő meg most tél felé közeledve megajándékoz majd egy "szép" 80-90k-s ajánlattal (mert ő se tudja eladni, max. csillogóra vaxolja és kirakja a kirakta hogy ha betéved egy hülye gyerek a pénzes apjával, akkor rásózza 150k-ért, mert hát az apu R6-jára annyi a kipufrendszer és a hülye gyereke ennyit megérdemel), és már köze nem lesz a nyáron említett 100-120k-hoz . Nekem is jött anno 70-75k-s ajánlat az Mz-re, és kedves f@szparszt úr azt mondta hogy ha elszállítom hozzá akkor még 76k-t is ad, na mondom jól van, akkor marad a motor . De még örülhet az ember hogy nem milliókat bukik rajta . Na, mindegy is, ez csak az én véleményem, nézegetem tovább a hirdetéseket és ha úgy alakul akkor tavasz elején beruházok egy kis ketyerére .
LeoVince: Jelenleg a kereskedők a körlámpás SR-t nyári áron 150-170k körül számolják, az Aerox-ot pedig 180-200k-ért . Annyira még nem alacsonyak az árak ahogy te gondolod, de ami igazán jó annak meg is kérik az árát, vagyis meg is szeretnék kérni, mert nagyon nehezen tudják eladni, bármilyen motorról legyen szó .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Remélem elviszik . Tudod, én csak a távolság miatt nem hozom el, ráadásul nekem sem érne többet 120k-nál, mert egy BWS az BWS marad . Amúgy jó kis motor az, de az NG verzió tetszik jobban .
#12235 bajnokpityu: A kereskedő mindig úgy játszik hogy neki jó legyen . Bár most tényleg leestek az árak, pár éve 200k alatt nem igazán lehetett épkézláb motort venni .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Csak akkor mi van ha a magánszemély szalonból vette, és ehhez hasonló dolgok . Így Runnernek adok igazat, minden estben a motort kell nézni .
ui.: Épp most nézem a motorod, hát tényleg szép, de az az ár valahogy nincs rendben (főleg hogy 150-160k-ért már nagyon szép Stakert, BWS-t, stb. lehet kapni és azért te még feljebb emeleted a mércét), de ezt majd a piac eldönti .
#12251 runner 125: Azért a Nexusod se gyenge, de ez a pofás BMW nagyon jól néz ki, majd ha megveszem az 520d-t, jól fog kinézni mellette .
Ennek van már jó ára : [link]
Ez viszont egész pofás, csak ugye kereskedőnél van: [link]
Minden szempontból csillagos: [link]"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz DigitXT #12256 üzenetére
Én már leszálltam, az ő dolga, csak ugye az MZ-re rátérve én is két évig hirdettem míg a sokadik jelentkező el nem vitte . Tehát ha egy korrektebb áron hirdetné, eladhatná (ahogy ő említette) télen . De így ugyan abba a csapdába fog beleesni mint én, szóval egy kis időbe kerül majd míg talál egy komoly vevőt . Ha ráér nincs gond, én is két évig hirdettem (kisebb megszakításokkal az MZ-t), bezzeg a Jawa-t elvitték 2 hét hirdetés után .
#12255 akos3: Most komolyan azt veszed ki a szavaimból hogy megvenném ? Persze, annyiért árulod amennyiért akarod, de egyhamar nem fogják elvinni, és egyhamar nem lesz 125-ösöd .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz DigitXT #12258 üzenetére
Nem, az teljesen korrekt volt, mivel 20-30k futott km-el is 120-130k-ért hírdették őket . Manapság olcsó motort könnyű eladni, lásd. Babcsi . 5k haszonnal, és csak megtakarítottam .
#12259 akos3: Teljesen egyetértek, csak nehezen tudom kifejezni magam . Csak azt írtad hogy reméled hogy télen elviszik, hát ugye azért írtam hogy úgy sok az ár, de ha ráér akkor okés . De ha Nyíregyen lenne motor, akkor akár ma benéznék hozzád és talán el is vinném egy kis alku után .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #12293 üzenetére
Külföldről behozni nagygépet nem gyerekjáték, így szerintem itthon vedd meg ezt, ahogy nézegetem, elég jó árban van . Ha neked nem kell, majd nagy duzzogva elfogadom . Persze csak második, hétvégi motor lenne, mert túl kényelmetlen a mindennapok megpróbáltatásaihoz . Amúgy tegnap ezen nagyon elgondolkodtam .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz KonzolKartel #12299 üzenetére
Mik az igényeid, melyik tetszik, stb? Ez segít...
A linken látható motor egy Tauris Samba 50-e robogó, hát én nem ajánlanám, inkább egy Zip, pl.: [link].
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #12312 üzenetére
Anno mikor még Moped kategóriára szereztem a jogimat olyan 14-15 évesen, akkor pont egy Joggal vezettünk forgalomba, meg még egy belpiacos japánnal, de az másodlagos, azt eleve külön sztori volt beindítani, nem hogy elindulni vele. Hát ez jó szórakozás volt hogy kinek mikor világít a "speed" lámpa .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Debilon #12409 üzenetére
Kymco Agility bőven jó, ha szerencséd van, akkor egy nyugdíjas papától jó áron vehetsz még szezon előtt. A megbízhatóságáról pedig annyit hogy 35000km-t futott robesz is van már, és a 65-70km/h-t karcolja teljesen kiszedett fojtással.
szerk.: 2010.07.23-én már 50000km volt a robiban .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #12423 üzenetére
Persze, óra szerint, de autóval mértük, olyan stabil 50-55km/h-t azért tud a gép.
#12422 akos3: Persze, még a szobába is tartotta, mellette aludt, nehogy magányos legyen.
#12428 Debilon: Én ezt mindenképpen ajánlom, rosszat nem hallani róla, csak jót.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
45km/h-ig legális . Bőven jó, én is megvenném .
ui.: Nem nyélgázos hangja volt, szóval lehet többet is menne, de nem kínzásképpen néztük . Szóval szerintem kihozható belőle egy egész jó sebesség is .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #12446 üzenetére
Astra F volt, tetű 1.4-es 8 szelepessel, szóval annyira nem gáz az a kis robogó, és ugye nem kihúzatva ment előttünk.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #12450 üzenetére
Az nem rossz, sőt, túl jó . Bár ha bevezetik a B125-öt, gondolom Roxit cseréled 125 4T-re és akkor még keveset is fog enni .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #12452 üzenetére
Hát akkor nem lesz robi, rendben, bár szerintem ha eladod hiányozni fog, nekem is hiányzik, ezért vettem a Babcsit is, de azzal meg sohasem mentem, így én is eladtam. Az MZ se igazán több 90kg-nál és 100km/h-hosszabb távon is tartja, illetve egy átlag 125ccm-es robogó is 90kg körül van és 90km/h-t ki lehet hozni belőle!
Én örülnék neki ha bevezetnék. Ha úgy nézed a B kategóriára így is képzés kell majd hogy 125-re üljön, tehát szinte ugyan ott lesz mint aki most vizsgázott A1-re, végül is ott se sokkal több a rutin, illetve forgalom.
ui.: Azért annyian nem lesznek, le is írom miért:
1. válság van, nincs pénz motorra.
2. ha mégis van, rohadt drága a műszaki meg minden hülyeség, és autó mellett fenntartani még egy motort nem móka és kacagás 400ft-os benzináron.
3. nem sokan áldoznak pénzt továbbképzésre.
4. Magyarországon nem igazán van műszakis 125cccm-res robogó, külföldről meg pluszköltséges itthon papírozni meg miegymás.[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #12456 üzenetére
#12455 bajnokpityu: Hát igen, azok a fránya anyagiak...
Ismerek pár embert aki úgy motorozott hogy jogsija sem volt, azután lett jogsija, ruhát meg lesz@rja. A műszakiztatás igen is nagy kaland, ma műszakizott a 7 éves kis sz@r autóm és 21500ft, és még lesz olajcsere és váltóolajcsere, az Mz-re meg több mint 50000ft-t költöttem csak a papírok és műszaki miatt, mert mechanikusan gyári volt, semmit sem kellett cserélni rajta/benne. Igen, sok hülye kerül motorra, de ha elvégzi az A.1-et akkor is vezethet 125ccm-es motort, szóval ugyan az és főleg olyanok fognak venni akik 30-45 évesek és munkába szeretnének bejárni, de ebből se lesz sok, mert lassan 400ft a benzin, a 4T 125 is megeszik 4 litert, egy kisebb autó meg 6 litert. Műszaki nélküli robogó (manapság segédmotornak minősül) és amelyik 90km/h-ra képes abban van egy-két tuning finomság, és szerintem te is úgy tolod, szóval...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
Ha én ráülök lesz az 4 liter is. CBR 125R pedig 3,2-3,5 lityit fogyaszt, teszt közben, szóval 2,5 literből nem mész 90km/h-t és nem gyorsítasz ki zöld lámpánál az autók előtt .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Felhasználók, ah, én nem hiszek azoknak. Sok hülyegyerek meg megy vele lassan már 200-at is, persze, hagyjuk. Urbi et Orbi szerezz nekem egy CBR 125-öt egy hónapra és megnézem mennyit fogyaszt normális használat mellett, és én nem megyek sohasem gyorsan és nem húzom neki, szóval az egy szolid átlagos fogyasztás lenne. Mert én is állíthatnék olyasmit ami nem igaz, mert az ETZ-m gépkönyve szerint 3,5 lityit fogyaszt, közbe meg 4-5 (hidegben 6-ot) litert evett (nyáron kicsit több XP olaj ment bele), és sohasem nyeleztem neki, mert én a túrázós motorozós típus vagyok.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz koshmar #12479 üzenetére
Hát igen, néha...
#12481 akos3: Áh, jó kis motorod van, megvenném én csak ugye nagyon mesze vagy, meg átlag piaci ártól magasabb a kért összeg . Amúgy igaz, veterán és szocimotorok a gyengéim, tegnap is láttam egy nagyon szép 125-ös Trophy-t, hát nagyon bejön még mindig . A bringádat pedig egy ilyen kisgép simán alázza, már nem csak azért mert dombra szembe szélben már nem igazán tudsz erőből tekerni, míg a kis 50-es 30-al felkullog, és még tekerhető is közben, amúgy én is bringázom jelenleg három bringám is van (Schwinn Rangerből kettő, Neuzer X1 kissé alakítva) .
#12482 Tibii91: Ákos jól vágja, csak volt, és a második a sorban, mármint 210-es Jawa Babetták közül, de az utolsó (piros) Romániába került . De a kedvenceim ezek voltak, nekik még tartom az új gazdáikkal a kapcsolatot :
...jelenleg 15 ezer km-nél jár valahol és Nyíregytelek mellett tanyázik...
...két hónapja még a 9 ezredik km-ét koptatta, Révleányváron van...[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Jelenleg nem is csak bringa van, persze így van külön bringa terepre, postára menni és kikapcsolódni is . Hát én jelenlegi ETZ felhozatalból még egy olyat nem látok mint az enyém volt, sajnálom nagyon hogy eladtam . Nekem az SR 50 csak kényszermegoldásként indult, de végül kellemesen csalódtam, bár a váltóját sohasem tudtam megszokni, így szintén S53 lett volna a következő állomás, de jött az MZ, persze attól még egy Beach Racer tervbe van (ilyen vagy ehhez hasolnó) .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Hát gyári narancs S53-ast még nem láttam, lehet újra volt festve, ami nálam már bukott kategória . S53-at S53 féle fejidommal szerelik, mindegyiken ugyan az van, vagyis nem, mert utolsó években már modernizálták, és abból a szériából már régóta szeretnék megkaparintani egyet . Ugye azok a fincsi, műanyagidomos, tárcsafékes S53-ak :
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
...oh. semmi probléma, pillangólelkedet nagyon megsértettem, sajnálom . Ott volt a smile. nem kell ennyire komolyan felfogni .
Mert ha a számológépem működéséről folytattunk volna eszmecserét azért jogosan beszólhattál volna, de így nem érzem jogosnak a megjegyzésed. - Áh, akkor még le is kötne és olyan megírt 20-30 hsz. utána fikáznék .
...bátorkodtunk följebb menni 50ccm-ről és a 125ös mocikról beszélgettünk semmilyen off témát nem látok. Sőt még azokat se, mert motorokról beszélgetni sztem nem off. - Nem zavar, bezzeg helyesírás .
Vegyétek az egészet off-ba. Peace.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz koshmar #12608 üzenetére
Szeretnék én is ilyen jókat irkálni, de nekem egyszerűen nem megy. - ...pedig ott a billentyűzet... - Bocs, ezt nem bírtam kihagyni .
A Nexus 500-as pedig bőven jó, bár ha minden igaz és beválik a terv akkor 2év múlva egy 250-es Nexust/Burgmant fogok nézni/venni, de csak 5000 km alatt és teljesen originál állapotban, olyat amiről még a nejlon üléshuzatot is most kapták le .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Ne kérj elnézést , már elnézem , kiharcoltad a tiszteletet...
"Gondolkoztam, h veszek egy 2000-2002es NSR-t, de megkérdeztem sportmotoron egy sráctól akinek volt NSR-je és CBR-e is, h melyiket ajánlja, és mondta, h az NSR hiába ment, ő utálta mert szerelni kellett állandóan és h mindenképp most már a cbr-t ajánlja mert azzal semmi gond nem lesz, és valszeg kibirom h nem megy úgy."
Igazán nem értem az olyan embereket akiknek állanódan szerelni kell a motorját . Nekem is mondták hogy MZ-t ne vegyek, mert sokat kellesz szerelni, hát őszintén, a Simsonomban évente kellett gyújtás állítgatni, míg az MZ-hez csavarhúzó csak addig írt míg lecsavartuk a tükröket hogy berakjuk a Transitba, és az is eladásakor volt . Haverom meg 125-ös RS-t vett Olaszból, gyári bontatlan blokkal és azóta is boldog tulajdonosa és most a 20 ezredik km-t tekeri bele, azt hogy mennyit volt szerelve az a motor, talán leírható abból hogy éjjel-nappal motorozik mert ezzel jár munkába és egyidejűleg a hobbija is a motorozás . Szóval hogy is mondjam, vannak széthajtott gépek, igen azokat szerelni kell, meg vannak az olyan ketyerék amik még sokat elmennek, mondjuk a CBR pont az a gép amit nehéz megölni és ezért nem is ölik meg, hanem a hülyegyerekkomplexusosak és raktétacsuklójúak (itt általában a fiatalabb korosztály elmebeteg képviselőiről beszélek, de nem általánosítok) hogy inkább megvetetik (saját kereset max. diákmunka révén, de olyan ritka mint a nőknél előforduló hererák) a 2T 125ccm-es gépecskéket és szépen kihajtják a lelküket, és aki normális vevő meg alig talál ilyen típusú megkímélt gépeket . Így ne arra menjen ki a játék hogy az NSR-t sokat kell szerelni és azért nem azt vetted, ez nem igaz, épp az a lényeg hogy a piac tele van szarráhajtott gépekkel és nincs jó áron egy normális 2T, így marad a megölhetetlen 125 4T CBR, ami nagyon jó kis motor, csak hát ott az a bizonyos üres folt, tehát kicsit gyengécske lesz . Régebben én is rákattantam az XT-re és ehhez hasonló futárlelkű gépekre, de miután ki is próbáltam párat már igazán nem vonzott, szóval inkább az MZ-é a lelkem, tehát ha teheted akkor valami megkímélt 2T 125-öst nézegess (ugye ehhez még gyűjteni kell), ha más nem, (megfelelő jogosítvány megszerzését követően) veszel egy kicsit nagyobbat, mondjuk egy 250-es 4T szerintem bőven elég, vagyis nekem az lenne .
Bár ...CBR példa... ...NSR példa... is van ennyiért. Az YBR meg szintén nagy kedvenc, mert egyfajta hangulata van.
...uh, hogy félre fogjátok érteni azt a hsz-t, de csak is azért mert bonyolult, de már sokszor elhangzott a véleményem...
#12611 Tibii91: Pár év múlva röhögni fogsz rajta, én is így kezdtem (más is), azután egyszer csak belejöttem...
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz koshmar #12624 üzenetére
Hát az a KX250 nem olyan vadállat . Azért én mentem vele és nem igazán szakít szét, persze lépeget, meg ugrik, de minden attól függ mihez viszonyítjuk, ha az emberke 900-as CBR-hez van szokva, akkor egészen más lesz neki egy verseny 2T . Épp az hogy 1-2-ben húz igazán egy sor 4-eshez képest, aszfalton meg nem igazán kapar, ha nem direkt akarja a pilóta . Jó, hát ne utcai motorokhoz hasonlítsuk őket, ugye a szervízigényük se ahhoz hasonlítható . Bár ehhez a géphez ész is kell, én mikor mentem vele óvatosan kezeltem a gázt, mert itt már vége van a vicc kategóriának .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz koshmar #12632 üzenetére
Itt annyi a bibi hogy 120km/h-nál még igencsak elbírja az egyest. Tehát olyan 150km/h, 1. és emeli az elejét, azután kb. 180km/h, 2. és szintén emel... 200km/h-nál nem igen lehet egy stock gépet egy kerékbe kapni, de ha kipróbálod és túléled akkor fizetek egy rekesz sört, mert én össz-vissz 3 ember ismerek aki kiemelte és 200 akárhány km/h-ig tartotta. Persze ha autóval mentél már 200km/h fölött, akkor szerintem tudod miről beszélek, és akkor még nem is motorra gondolunk, mert ott borzasztó a 200km/h. Tehát ennyit erről . Kedvenc GSR R videóm pedig 1080p-ben ez lenne.
#12633 akos3: Repsol tényleg ütős, de ha már veszel akkor az új lámpásat vedd inkább, azért kissé durvábban áll neki az a fejidom . Egy várdi srácnak van egy újab fehér, egész nyáron láttam, az nagyon szép, azt hiszem sportmotor-on is fent van .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz koshmar #12635 üzenetére
Újat nem mondtál, a témát meg nincs értelme fojtani. Ez a Ghost Rider meg egy utcai kamikaze, bár 320km/-nál nem egy kerekezett, picit kevesebb volt és azt is motorral mérték, szóval nem igazán pontos adat, de azért tisztelendő, de én nem csinálnám.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Nah, megtaláltam, erről lenne szó, a gyerek testvérének pedig ez van, szóval gondolom apuci megvette... Bár sokat láttam az egyik autósiskolánál, egész nyáron ott álltak. Őszintén megmondom, nekem is jobban bejön a karbis, bár az új fejidomos gép kicsit agresszívabb beütésű, erős napsütésben pár száz méterről 600RR-nek is nézhetném. Nekem a HRC színezésű is tetszik, sőt el is fogadnám így az MZ után, de annyit nem adnék érte amennyibe kerül. A 420-430k-hoz még gyűjts egy kicsit, mert annyiért nagyon az alja közül válogathatsz, és nézd meg ezeket: 01, 02, 03, 04.
ui.: Ez tök érdekes...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honda topik
- Fotók, videók mobillal
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Óra topik
- További aktív témák...
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen