- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fujifilm X
- Milyen egeret válasszak?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
wharfedale
csendes tag
válasz korcsillio #48301 üzenetére
Szia!
Probléma lehet, alacsony kompresszió, valahol fals levegőt szív (pl: főtengely szimmering), kompresszor probléma (nem hoz létre, vagy elejti a nyomást).
Ezeket kellene első körben ellenőrizni. -
wharfedale
csendes tag
válasz korcsillio #48303 üzenetére
Az értékeit, így fejből nem tudom.
De a legjobban úgy járnál, ha elvinnéd egy hozzá értő szerelőhöz. (olyanhoz aki nem csak simsonokat szerelt)
Rengeteg időt, pénzt, bosszúságot megspórolsz magadnak.
Jobban jársz, mintha vaktában el kezdesz alkatrészeket vásárolni, és koránt sem biztos, hogy rosszak.
Alapjaitól vizsgálja át a motort, megnézi a membránt, szimmeringeket, kompressziót mér, megméri az üzemanyag és a kompresszorának (nem kompresszió) nyomását.
Ellenőrzi az injektor fejet, benne a nyomásszabályzóval (ez is tönkre szokott menni).
Lerakódásokat, csőcsatlakozásokat, tömítettségeket.
Az injektoros technika sajnos nem nagyon tolerálja az otthoni bütykölést. -
-
wharfedale
csendes tag
válasz 30z.Samu #48328 üzenetére
Szia!
A 20. kerületben van egy cég, csak akkuval foglalkoznak.
Korrektek, rugalmas a garanciális ügyintézés is, már többször vásároltam tőlük.
Vagy, ha ez messze van, és van autószerelő ismerősöd, az U-betűs alkatrész kiszállító cégtől is tudsz rendelni, bár ez kicsit drágább, és ha gond van kevésbé segítőkészek. -
-
wharfedale
csendes tag
válasz smallmer #48361 üzenetére
Szia!
Ezt találtam neked: workshop manual
Az "x" a hibát jelzi a hibakód mellett, ha az "active" oszlopban van akkor élő, jelenlévő hibáról értesít, ha a "memo" oszlopban, akkor eltárolt hibát jelez ( ez lehet egy rossz lemerül akku miatt össze szedett hibakódjel is)
Igaz angolul van, de ki lehet bogozni.[ Szerkesztve ]
-
wharfedale
csendes tag
válasz #TOTTI #48403 üzenetére
Egy kicsivel könnyebb görgővel lehet jobb lenne, de ahogy néztem a videodat 35-40 körül pedig kicsit fordulatot ejt.
Az indulás utáni felpörgést minarellinél tökéletesen nem lehet eltüntetni, mivel a mobil tárcsa pályája nem lineáris.
A Sito-hoz hozzá lett hangolva?
A Sito Plus egy utcai cső amit a gyári kiváltására terveztek, minimálisat emel a végfordulaton, illetve alacsony fordulaton kicsit nyomatékosabb, de csodát nem kell tőle várni, míg a ZX egy egy teljesen üres rezonátorcső, amit teljesítményre hangoltak (főként 50-es és alap 70-esekhez), és elég magas végfordulatot enged meg. -
wharfedale
csendes tag
válasz golyani #48491 üzenetére
Igazad van.
A Giannelli Reverse detto ilyen, de áramlástanilag valószínű így vannak tervezve.
De léteznek gyártók, akiknek kívülről rezonátornak néznek ki egyes dobjai, belülről viszont ugyanúgy kamrákra vannak osztva mint a gyári dobok.
Ha jól tudom az Arrownak és a Giannellinek is volt valami hasonló merénylete.[ Szerkesztve ]
-
wharfedale
csendes tag
válasz oliwire #48563 üzenetére
Külön nem biztos, hogy kapsz.
Egy új légszűrőház kb. 5e forint.
Esetleg ha valakinek van rossz lészűrőháza abból át tudnád rakni, a fekvő Minarelli blokkosoké jó bele.
Ha minden kötél szakad és 14 milliméteres belső átmérőjű csövet faragj bele, úgy, hogy kb 10 cm mélyen belógjon a házba. -
wharfedale
csendes tag
válasz horvathkrisz #48624 üzenetére
Egy régebbi, szerencsére már nem kapható kínai robogó márkával történt az eset.
Kereskedő dobozból kiveszi a motort, beüzemelés céljából, önti bele a benzint, alul ömlik ki.
A két félből álló préselt, lemeztanknak az alsó fele hiányzott.Szerintetek?
[ Szerkesztve ]
-
wharfedale
csendes tag
[ Szerkesztve ]
-
wharfedale
csendes tag
válasz body007 #48989 üzenetére
A karburátor alján levő cső nem csak a leeresztést szolgálja, hanem egyben a túlfolyója is. (szedj szét egy karbit, van az úszóházban egy búvárcső ami ha túl magas az úszószint illetve ha piszok megy a tűszelep alá kivezeti az üzemanyagot a karbiból)
Ha nem lenne, a motorblokk, illetve a légszűrőház előbb telne meg benzinnel.
A másik cső a hajtómű szuszogója.
Mivel a forgó mozgást végző fogaskerekek nyomásváltozást idéznek elő (még a megfelelő olajszint mellett is), azért kell rá, hogy a nyomás kiegyenlítődjön. (úgy működnek mint egy szivattyú, lásd 4t olajpumpa)
Előbb-utóbb túlterhelve a szimmeringeket, tömítéseket.
Az autók és egyéb járművek hajtó és differenciálművén is megtalálhatóak. -
wharfedale
csendes tag
válasz 30z.Samu #49116 üzenetére
Láncos, mint a Yamaha Mint.
De a New Ran (CA17A) '87-'89 már szíjas.Javaslat: benzinkúton, vagy autósboltban vegyél egy féktisztító spray-t, azzal frankón lehet karbit tisztítani.
Teljesen rommá szeded, átfújkálod vele az alkatrészeket, a karbi csatornáit, kiszárítod, összerakod, és mehet vissza a helyére.
A karbit és a levegőszűrőt összekötő műanyagcső erősen meg szokott keményedni, visszarakáskor hajszárítóval melegítsd meg. -
wharfedale
csendes tag
válasz DigitXT #49121 üzenetére
Valóban más.
Itt elől a főtengelyen van az indító kuplung, fix az áttétele, és olajban fut.
Körülbelül 20-ig kuplungol szerencsétlen, több-kevesebb sikerrel, néha meg kell lökni lábbal, hogy normálisan el is tudjon indulni.
A két konstrukció teljesen más, és nem csere szabatos egymással.
Maximum blokkot cserélhettek benne. -
wharfedale
csendes tag
válasz wertigo1984 #49657 üzenetére
A Motowell Magnet City illetve a CPI/Keeway Hussar alkatrészeinek zöme jó hozzá.
Ezek nagyon egy kapta fára készültek, apróbb változtatásokkal.
Blokkja fekvő minarelli koppintás.
Már csak az a kérdés, hogy a 13-as vagy a 16-os főtengely van-e benne?[ Szerkesztve ]
-
wharfedale
csendes tag
-
wharfedale
csendes tag
válasz Norbika88 #50237 üzenetére
A németek így nyomják
Nem konkrétan végsebességet mérnek, hanem hogy túl tudja-e lépni a Kresz által megszabott sebességkorlátot, az már mellékes hogy 65-öt vagy 140-et megy.
Gondolom a műszer hitelesített, és van benne tachográf lap is, hogy a páciens le se tudja tagadni a szabálysértést.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen légkondit a lakásba?
- War Thunder - MMO Combat Game
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Anime filmek és sorozatok
- Autós topik
- Ubuntu Linux
- Trollok komolyan
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- További aktív témák...
- Noble Chair EPIC
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron