- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Házimozi haladó szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TCL LCD és LED TV-k
- Bootolás USB pendrive-ról
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA® driverek topikja
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
30z.Samu
félisten
125-ösöket még csak, Suzukik egész pofásak még ebben a kategóriában is, nekem a Van van 125 bejön.
Van van
Vagy ha "kicsit" feljebb kapcsolunk, akkor a Gladius, ami nagyon bejön, meg a V-Storm. Bár ezeknek már elég borsos áruk van, szóval maximum nyugdíjas koromban vezethetnék ilyet.[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz body007 #48758 üzenetére
Az sem közömbös számomra. Nem tudom, a Suzukik valahogy bejönnek.
akos3: Igen, városban teljesen jó, ezért gondolkodtam elsőnek egy B125-ben. De még nem tudom mi fog ebből kisülni. A B125 azért lenne jó, mert azt elég gyorsan meg lehet szerezni, viszont lehet, hogy leteszek egy korlátlant, mert ott lehet hogy tud 1-2 praktikát mondani az oktató, amivel jobban tudom vezetni a motort. Elvégre ezért kapja a pénzt...
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #48761 üzenetére
Jaaaaaaaa, az előzményeket nem olvastam, bocsi. Hát haza fele nekem is megállt a Ran, de nekem szerencsém volt. "Csak" a gyertya lazult ki a helyéről, mai napig nem értem hogy sikerült ez, mert azóta ott van a helyén rendesen. Igaz, azóta már gyertyát is cseréltem benne...
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #48773 üzenetére
Igen, a KRESZ ugyanaz, ezért is ugranám át ezt a részét a dolognak, mivel a KRESZT ismerem, autóra letettem már a jogsit. Egyébként mekkora baromság ez a korlátozós dolog (na jó, nem az, de valahol mégis...), motorra kitalálták ezt, de én a B-s friss jogsival simán beülhetek egy Ferrari-ba, mert nem korlátoz a jogsi.
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #48776 üzenetére
"Lehet, hogy egy kicsit felfújom - ezt is: rossz szokás -, de én így látom..."
Én is így látom, ezért nem akartam egyből korlátlan jogsira menni, mert lehet, hogy a 600-as tanuló motorra még rá se mernék ülni...tudom fosos vagyok, lehet savazni... De egy 250-es motorra bátrabban ülnék most fel, mint egy 600-asra, akkor is, ha robogó. Az is ki tud ugrani a seggem alól, ha úgy van.Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
Nekem most az a terv, hogy a B125-öt leteszem, veszek egy 125-ös gépet. Azzal eltötyögök, rutint szerzek, aztán ha úgy érzem, hogy készen állok és anyagilag sincs akadály, leteszem a korlátlant. De úgy érzem, hogy előtte muszáj rutint szereznem egy kisebb géppel. Aztán ha az megvan, akkor majd jöhet egy 250-es gép és szépen mászni felfelé, amíg látom értelmét. Mert gondolom az ember látja, hogy mekkora az a teljesítmény, aminél azt mondja hogy a vezetési stílusához nem kell több.
Sic Parvis Magna
-
-
30z.Samu
félisten
válasz Bogyó bá' #48788 üzenetére
Ott a pont, felöltözni szerintem így se gond. Én is duplán öltözködöm hajnalban, de az ugye protektor híján nem helyettesít semmit. Csak nem fázom annyira.
Más: Ma délutánra jöttem melózni, annyira furcsa volt, hogy világos van, meg jóval nagyobb a forgalom. Résen kellett lennem rendesen.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
Szerintetek mennyibe fájhat az ülésre egy új huzat vagy a régi javítása?
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz szentkuti11 #48797 üzenetére
Solymár az nem itt van. Körbenézek, hátha van valami mester Csömör környékén is.
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
-
30z.Samu
félisten
válasz 30z.Samu #48812 üzenetére
De kicsit utána olvasva már kezdem érteni mi a baj vele... Ma a motor kissé gyenguska volt, meg álló helyzetben le akar állni, ilyenkor kicsi gázt húzok neki. 20-ból egyszer sikerül ezt a jelenséget produkálni. Elképzelhető, hogy nem úgy kapja el a szikrát és azért csinál ilyeneket? Mert egyébként jön-megy, nem áll le.
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
Ma jött egy emberke vásárolni, egy Cagiva Mito-val, én nagyobbnak hittem, de csak 125-ös. Nem tudom, az nekem valahogy bejött, szép motor. Csak nem tudom mennyire megbízható.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz Bogyó bá' #48841 üzenetére
Jót szemeltem ki akkor magamnak... Srác mesélte, hogy úgy vette meg, hogy besült a henger, most pofozta helyre. Aztán most kicsit cirkál vele. Meg tanácsként mondtam neki, hogy a tankba is öntsön egy kupaknyi olajat, 50ccm-nél nincs gáz abból...
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
Találtam balesetes videót, ahol a motorosok az áldozatok Oroszországban. Nyilván nem kell őket bemutatni, jó részénél szerintem a motoros a hibás, megy, mint az állat, irányjelző nélkül kanyarodik és társai. Nézzétek meg.
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
Én se szoktam sűrűn "tolakodni", pontosan ezért. Meg én nem is tudok úgy kilőni, hogy érdemes legyen araszolgatni. Max azért, hogy ne az legyen, hogy mire odaérek, átvált. A videóra visszatérve, nekem az első vitte a pálmát, volt olyan baleset, ami nem volt annyira durva szerintem, alacsony sebességnél elesett. Jó, tudom, az se kellemes, de nem az a "Hú de kemény" kategória.
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
Hát gyerekek, az agyam eldobom...jövök haza (most nem volt semmilyen dadogás, szépen ment a motor), láttam a tükörben, hogy egy ideje mögöttem van egy Suzukis. Gondoltam kit érdekel, ha nem akar kielőzni, akkor nem, én stabil 45-tel döcögtem. Lekanyarodom, ahol kell, kicsi domb, 30-as tábla. Én 35-tel megyek felfele, a kocsi jött utánam, megunta a tempómat, ki akart előzni. El is kezdte, csak a balf@sz nem vette észre (nem tudom hogy sikerült), hogy egy széép nagy Ikarus van a szembe sávba. Erre ahelyett, hogy lelassított volna, még adott neki egy kis gázt és enyhén rám húzta a kormányt. Én picit még odébb tudtam menni, de a duda szó és az "anyázás" nem maradt el. Az lett volna fasza, ha nem lett volna még hely jobb oldalt.
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #48867 üzenetére
Én úgy tanultam anno, hogy ha látom a tükörben, hogy akarnak előzni, akkor tilos tovább gyorsítani, sőt, kicsit lassítsak is vissza. Bár lehet, hogy ez csak olyan íratlan szabályként mondták anno. Nem a legszélén szoktam haladni a sávnak, többek között ezért. Hogy ilyesmi helyzetben legyen még helyem picit beljebb menni.
Ha meg nagyobb motorral vagy a fordítottja fordul elő: előznéd a "szöttyögőt",
erre csak megtalálja a gázt, mert "nehogymár". Na ekkor a motorerő dönt:"
Igen, erre mondta ismerősöm, hogy kell egy legalább 600-as vas a segg alá, hogy ezt a szituációt hamar meg tudd oldani.
Én a bringásokat szeretem előzésnél, amikor pont akkor válik instabillá a közlekedésük, amikor elkezdeném előzni és a sáv szélétől kapásból a közepéig jön. JA és füles a fülében.Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
-
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #48871 üzenetére
Apropó követési távolság, kedvencem eddig az volt, amikor egy szöszi a busznak a seggében ment és amikor a busz sofőr meg mert állni a megállóban (irányjelző már villog kb 200 méterrel előtte), akkor satu fék és duda szó. Én inkább mentem mögötte kb 100 méterrel, én ki akarok maradni a buliból, ha úgy van.
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
Jó reggelt! Lehet, hogy lesz egy utam a szerelőhöz... Ugyanazt csinálta ma, mint tegnap reggel, elindulok, ha 30-nál gyorsabban mennék, rángat. Itt még nincs akkora gáz gondolom, mert még be kell melegedni. De üzemi hőfokon azt csinálja, hogy megyek 45-tel, aztán egyszer csak fogja magát és visszahúz. De olyat, hogy a sebességem csökken 35-re, ez azért enyhén szólva balesetveszélyes. Ja meg alapjáraton meg akar állni, nekem kell egy kis gázt adni, hogy ne fulladjon le. A lefulladásost eddig 20-ból egyszer, ha csinálta, azzal nem törődtem annyira, de most, hogy elkezdett így visszarángatni, ez azért elég durva. Ja és ha elengedem a gázt, akkor elég durva "motorféket" produkál. Én elsőre kuplungra gyanakszom, de az alapjáratért nem biztos, hogy az a felelős. Valakinek van ötlete?
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
Már túl vagyok rajta, most már az foglalkoztat miért viselkedik így a motor. De hazafele semmi nem volt, ment rendesen és szerintem ma este sem lesz semmi. Nem értem, hogy mi lehet a baj, én elsőre a kuplungra gondolok, vagy a görgőre...
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Wise (ex-TransferWise)
- Windows 11
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Nyaralás topik
- BestBuy topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Mobil flották
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- BestBuy ruhás topik
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen