Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Mawyx #6906 üzenetére

    Ha ellopják, akkor az új árát kell becsengetned, ami nem kevés.
    (Nekem most egy olyanom van, amire azt írták, hogy 300K...) De
    lakatot azért nem adtak hozzá.:DDD:(( (Viszont a "társboltjukba" át
    tudtak navigálni, ahol tudtam egy normális láncot venni rá. Gagyit
    nem akartam, mert ugye mi van, ha ellopják, amúgy meg ha lesz
    saját mocim, akkor azt is rendesen zárnám lesz, szóval elvertem
    8K-t pluszban, de annyi baj legyen.) 2-2,5L körül elmegy százon,
    60 a végsebessége: hidegen sz*rul megy, de amúgy kezelhető...
    A célnak megfelel, csak lennék már túl a jogsin, hogy vmi sajátot
    nézhessek.:K Már nézegetem őket bőszen, csak még minek...:DDD

    Szerk: itt egy cikk egy ilyen motorról... Azért remélem nem annyira
    égő, mint a cikk szerzőjének vezetékneve.:DDD (Mert én aztán bőven
    nem "csajrobogóként" használom, hanem most munkába járáshoz,
    s persze eljutni a rutinpályára full szerelésben!* Kocsim sajnos nincs,
    mivel ugye az is megfelelne erre a célra, de pl. BKV-n már hülyén néz
    ki az ember (nagyon) motoros kabátban, csizmában, kézben sisakkal.)
    *Eddig kétszer sikerült: jövő héten megyek háromszor, pénteken vizsga.
    Amúgy az a mókás, hogy a képeket elnézve ez nem egy ilyen motor,
    hanem konkrétan az a motor, amivel most én járok.:D Kb. 1650 km-nél
    vettem át, most tartok 2200 fölött valamivel, de mindezt csak Bp-n belül.

    [ Szerkesztve ]

  • DigitXT

    félisten

    válasz jasszer #13003 üzenetére

    Ja, mondják, hogy a Kymco sem rossz.:K Részemről két SYM-et hajtottam,
    és egyikkel sem volt semmi gebasz. Pöcc-röff, megbízható kis gépek voltak.
    (Egyiket csak béreltem, az egy Mio 50-es volt*, a másik a sajátom volt, az a
    bizonyos VS 150.) Utóbbit nem adtam volna el, ha rendben vannak a papírjai,
    bár tény, hogy "kimotoroztam", de ezeknél lehet tudni, hogy nem "erőgépek".

    Annyival nem bikább a Maja, szóval nem mondanám, hogy azért cseréltem le
    a SYM-et. Sőt, igazából a SYM sokkal megbízhatóbb is volt (~ kevés km-rel),
    mivel a Maja öregebb, így kapásból voltak gondok pl. az indítózással (mondjuk
    tény, hogy szar aksival adták el), meg a szívatóval (ez csak beállítás kérdése).
    A SYM-en legalább volt berúgókar, ha az aksi döglődött volna (nem tette).:R
    Azon volt lehetőség, de sose kellett, a Maján meg kellett volna, csak nincs.:DDD

    *Igazi csajrobogó.:DDD A VS-ről viszont azt kell még tudni, hogy a kategóriájához képest k*rvanagy csomagtartója volt: simán belefért a kabát + protektor, stb.:D De azért a sisakhoz arra is egy doboz kellett. Relatíve nagy kerekei voltak, és nagyon könnyedén irányítható, könnyű gép volt (a Majához képest).:K Kicsit sajnálom is, hogy lecseréltem, de így alakult.:B Azóta viszont "nyugodtabban alszom", mert a Maja az rendben van papírokkal, rendszámmal, mindennel.:R

    [ Szerkesztve ]

  • DigitXT

    félisten

    válasz csongi #31266 üzenetére

    Pedig szerintem írta:
    "125-re nekem nincsen jogsim!Tehát 50 cm3-ben kell gondolkoznom!"
    De mindegy, ezen nem veszünk össze.:DDD Túl van tárgyalva a téma.:)

    ha az időrendiséget nézzük, ezek később derültek csak ki
    Csak a Trabi. A többi ott volt abban a HSZ-ben, amire válaszul elkezdted
    fejtegetni a lóerő/tömeg arányt.:D #31268: na ugye, hogy ugye...:))

    Igen, én pl. azért is kölcsönöztem anno, hogy legyen mivel kimennem a
    rutinpályára, mert az nem játszott, hogy BKV-n viszem a felszerelést.:D
    Mellesleg meg megtapasztaltam, hogy a 4T 50 azért kevés lesz ide...:K
    (Amúgy szerettem, mert aranyos gép volt.:DDD) Igazi csajrobogó, muhaha.

    [ Szerkesztve ]

  • DigitXT

    félisten

    válasz Dexar007 #50631 üzenetére

    Sym Mio 50 4T: 2L/100 és 30-ig dinamikus (átlagautós verő, lámpától),
    vége 50-60, relatíve nagytestű, csomagtartó is fért bele, tárcsafékes stb.
    Jó, hát kicsit b*zis, mert azt mondják rá "csajrobogó". De nem gázabb a
    játékmotornál. Meg amúgy is menő manapság a retró, olyan a kinézete,
    bár lehet, hogy az emlék megszépítí, és tkp. egy nagyra nőtt Choinori?:D

    Általában az 50 4T jellemzője, hogy keveset eszik, viszont nem megy.:K
    Kivéve persze robbanékony hobbitunk gyilkolókecskéjét, a postás Suzit.

    Ui: a cikkben leírtak a menettulajdonságairól szóról szóra igazak.:))
    1-2 hónappal a cikk megjelenése után béreltem 1 hónapig azt a motort:
    mondjuk rögtön egyértelmű lett, hogy azért Bp-re harmatos. De elmegy.
    Aztán 125 4T-vel kezdtem. Sym-mel, mert teljesen rendben volt a Mio...

Új hozzászólás Aktív témák