Hirdetés
-
Destiny 2 - Végre megérkeztek a régóta várt új pályák
gp A PVP csomag mindenki számára ingyen elérhető lett a minap.
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
Megjött a Corsair One szériás asztali gépeinek legfrissebb generációja
ph A mágikus szavak a Raptor Lake, Ada Lovelace, AIO és valódi fabetét, de az árcédulák kapcsán nem volt szégyenlős az amerikai cég.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Szia!
Pénzkidobás az az olaj, felejtsd el.
autoteka2000.hu - keress rájuk, itt a legolcsóbb minden olaj.
Gyári robogóba nyugodtan mehet a Repsol Moto Scooter, úgy rémlik 1800 litere.Hajtóműolajból meg mindek veszel 1 litert? Jó, ha 1dl kell bele.
Lehet kapni robogós boltokban kimondottan hajtóműbe való olajat 1-2dl-es kiszerelésben, 1 litert azért ne vegyél.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Persze, h azt javasolta, mert azon nagyobb a haszna.
Nincs baj azzal a Shell olajjal sem, de a Repsol Moto Scooter túlteljesíti jóváhagyásokat tekintve. (API TC+, míg a Shell API TC)
Apró különbség, de tény.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
Criton
veterán
Te mennyit mentel fojtassal?
Tothgera30: akkor a teljes gaz elvetelevel hulyeseget mondott a szervizes?
SymbianOS: videon azert mashogy jon le de tenyleg szenvedes,ha mar vetelnel tudom kiszedettem volna a fojtast,attol meg nem hajtom meg...varosban viszont nem is lehet mindig menni[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
Valaki mar ugy veszi meg,hogy 0km-el a fojtast kiveszik?
Egyebkent volt egy idosebb szerelo is,az annyit mondott nekem mikor a fiatalabb elment,hogy a fojtas ma mar nem csak balesetveszelyes de inkabb ront a motoron mint segitene.Emlitettem meg nekik az uzemanyagjelzot,hogy felet mutat mikor mar ures,azt cserelik.
A km/h ra meg annyit mondtak ez ilyen,van hogy 10kmt is csal felfele az ora.jozsi252: holnap megint odamegyek hozzajuk es megmondom nekik es lehet csut reggel mar haza is tudom hozni fojtas nelkul
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
Nekem most fix árat mondott a nő, meg hogy pontosan melyik típus. Elvileg utánalehet keresni neten, igazából mennyibe kerül...
Remélem a gyárit odaadják/visszaadják...De ez a garancia időn belüli esetleges motorbeállás kétlem a mai napig, hogy a szerviz garanciában cseréli. Ezt tegnap mondtam is nekik, mert akkor mindenki nyugodtan széthajtaná a motort 1000kmig. De ők , cserélnek, én vagyok a hülye
Hát nem akarom megtudniiff: melyik/hol
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
Faterom haverjának is F-act van, több mint 20 ezer km van benne, de motorikusan tip-top, igaz 50km/h fölött még soha nem ment, bár a műanyagok kissé fakultak, hiába árnyékban/fedett helyen van tartva. Mondta az illető hogy elég érdekes néhány dolog felfogatása, egyszer a kipufogó szakadt le rossz úton, tavaly az index tört le (külső behatás nélkül) és a teleszkópot megcsavarta a rossz út, amúgy meg van vele elégedve. Tehát lényegében ha az ember kifog egy jót, akkor sokáig nincs vele komolyabb gond, de ha belenyúl a kínai motorok világába, akkor nagy buktával száll ki belőle.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
"(le kéne korlátozni az autókat is végsebességre)"
Ez mekkora lol lenne. Mondjuk a város, falutáblákba és az autókba beépíteni valamilyen chipet, s ahogy érzékeli a behajtást max 50-re korlátozza az autót.
Szopnának páran.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dtsdexter
csendes tag
Igen ez olajos teleszkóp. Annyit csak, hogy az olajmennyiségével max a végpontot tudod rövidíteni, ami szétfogja nyomni szimeringet és porvédőt. Ha gyárilag is hallottad néha mintha lekoppant volna (amit egyébként normál olaj mennyiségnél nem szabadna, többek között ezt gátolná az olaj) akkor valószínűleg a rúgó gyenge benne. Lehet hozzá nézni másféle első villát, szerintem van pár ami típus azonos lehet, vagy pedig erősebb rugót szerzel hozzá.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
syler123
veterán
Én kb ugyanezzel szívok Motowell-en, most van szerelőnél, kíváncsi leszek. Ha teletankolom folyamatosan csöpög a benzin a túlfolyón, amíg nem megyek vele egy kört, mert akkor meg lezárt és nem csöpög. Utána megint megyek vele akkor vagy folyik vagy nem. Kíváncsi leszek mire megy vele a szerelő.
Mondjuk nekem pöccre indul, csak van amikor nem akar megindulni, gondolom olyankor túl sok benya van a karbiban, azt mire elhasználja akkor indul meg.
Valami márkásabb robogó benzincsapját kellene szerintem rátenni.
A 3,9l-es fogyasztásnak én örülnék[ Szerkesztve ]
-
robogo81
aktív tag
Szia!
Nekem is ilyen "motorom" van,az összes kérdésedre nem tudok válaszolni,de az enyémnél a hátsó tárcsa ha kézzel kinyomom,akkor elforog,volt már szétszedve a hátsó tömb teljesen,el kell forognia,ha a nincsen szétnyírva a 2 "fémbütyök"(bocs a neve most nincsen meg).
A kuplung tengelye nálam is elmozgatható minden irányba kicsit,mint egy joystic,a "szerelő" szerint akkor stabil a mozgása amikor a dekni fent van,mert a tengely külső vége abba lévő csapágyban fut,és ott stabil.redmi note 8 . psn:robert_warior
-
Topikgazda
-
tothferenc
senior tag
-
nyogo83
Topikgazda
Eleg tre lehet a konstrukcio, mert alap esetben meg akkor se szabadna annyit fogyasztania ha a digitalis ora allandoan lathato.(bar, ha olyan alkatreszeket hasznal, talan, de durva)
Alap allapotban gyakorlatilag egy EEPROM-ot kell "eletben tartania", hogy ne nullazodjon le a napi megtett km, aminek kb uA nagysagrendben merheto az aramigenye(1-5uA). Ha meg ehhez hozzaveszem hogy kell neki egy taparamkor/feszultsegstabilizalas, amin veszteseg keletkezik, akkor se szabad lenne ilyen tizen mA-eket merni.
Vagy eleve elbaltazott maga a tapellatas aramkor resze, vagy valami iszonyat nagy veszteseggel dolgozo alkatreszeket sikerult megepiteni.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
Inkabb 6.25-ost vennek, vagy ha belefer, akkor 6.5 es 6.25-ost is, aztan probalnam melyikkel jobb.
Az uj tarcsaval igy ranezesre nem fut ki rendesen a szij, de az is lehet, hogy egyelore a tul konnyu gorgok miatt van.
Meg kell probalni majd az uj gorgokkel, aztan jopar km utan rakj egy kepet a tarcsarol.A lenyeg, hogy a linkelt gorgonel (ahogy ott is irjak) figyelj beszerelesnel, mert forgasiranyos. Ha forditva van berakva, akkor elkoptathatja a variot.
-
Topikgazda
"Annyi különbséget vettem észre, hogy az 5gr-al óra 60-nál 7900-8000 rpm a 6,3gr-nál meg 8400-8500rpm fordulat."
Nem fordítva? Persze amúgy lehet ilyen is, csak kérdezem. Ennek a hátterében az van, hogy két ugyanolyan grammszámú, de más gyártó görgője között nagy eltérés lehet a görgő felületében illetve magának a görgő anyagának a keménységében. Ezért is van egy olyan aranyszabály a hangolás során, hogy amilyen típusú görgővel végeztük a hangolást ugyanolyan gyártmány legyen a végleges görgő is amit bennhagyunk. Ellenkező esetben jön a meglepetés.
"A varió peremre meg azt a választ kaptam, hogy ennyire elkopott."
Ez egy marhaság, ennyire tud elkopni egy variátor. Hullámos lehet a kopástól, de ilyen nem. Abból a peremből ahogy elnézem elnyel valamennyit a külső tárcsa, de nem egy szerencsés dolog. Megmondom őszintén, hogy én még nem is találkoztam ilyen variátorral. Én valami mást néznék bele (akár egy multit).
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Én tudom hogy ha szükség van rá akkor kell. De lehet olyan is amikor nem. Vagy esetleg a szíj elér pont egy olyan kopási fázisba, amikor nem vékonyabb kell az eredeti helyére, hanem egyáltalán nincs rá szükség. Ez nagyon változó, motoronként szíjonként eltérő dolog lehet.
"Egyébként semmit nem jelent, mert jobban így se megy feljebb a szíj. Szóval ha engedné hátul, akkor a variátornál sem lenne akadály"
Ha jobban belegondolsz ami azt a peremet illeti, nem egészen így van...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
d@vee
őstag
"...2012-ben "újonnan" vettem és a gumi meg 2007-es volt."
Nem kell meglepődni. A gumi a gyártásától számított 5 évig ÚJ, 5-7 évig (ezt nem tudom pontosan) pedig újszerű. A tároláson van a hangsúly. Nem tűző napon és fagyban-esőben van tárolva, hanem szakszerű körülmények között, a gumi ugyanolyan minőségú marad. Sokan vannak rápörögve a DOT számra, feleslegesen.
Amúgy sok új mocira tesznek 4-5 éves gumikat, ezzel szórják ki a megmaradt készleteket De aggódni 5 év után érdemes, akkor már a gyártók szerint sem lehet eladni újként.Ja
-
robogo81
aktív tag
Lehet hogy tudod,de ha nem akkor figyelj arra hogy az az óra sok áramot eszi alapból(úgy hogy nincsen rá adva a gyújtás),ha nem használod napi szinten,vagy lerakod több hétre,akkor kinyírhatja az akkut is(sajnos megtörtént eset,de nálam még hozzájön a gyári riasztós/távindítós energiaellátása is,együtt szívás lehet).
Meg a motor 9500 körül éri el a 68 km/h-t( telós gps-el mérve).redmi note 8 . psn:robert_warior
-
robogo81
aktív tag
Mivel nemrég vettem bele új akkut,és már egy ideje zavart ez a dolog,ma kivettem az ülést hogy a riasztóhoz hozzáférjek,félig lebontottam a bal oldali hátsó idomot ,és egy pár perces nézelődés után kivettem a biztosítékot a riasztóból,olyan volt mint a szabvány autós,a kis kocka 2 lábbal,utána nem ment,nem fogyasztott áramot.
Utána lebontottam a fejidomot hogy elérjem a 9 végű kábelcsatlakozót az órához,abból kikötöttem a piros kábelt(ami az órához ment,csak egy vékony egyenes fejű csavarhúzó kell,a láb oldalát kell megnyomni,szemből,és kihúzni hátul),és az órán az időmérő,ami az áramot szívja már nem ment.A multiméter szerint 0 amper az átmenő fogyasztás,alapállapotban 0,03-0,04 A-t mért,csak az óra 0,02 volt ebből.Az óra elfelejti az időt amikor leveszem a gyújtást,de megy amikor a gyújtás is rajta van,csak mindig délről indít.
Most kísérleti jelleggel bekötöttem egy 5 k ohmos ellenállást(potméterrel és több ellenállással kikísérletezve ,amit találtam elfekvőbe,ha sokkal több akkor elfelejti,ha kevesebb akkor meg él az idő,)a 2 kábelvég közzé,így alapból nem látszik hogy menne az óra,de megtartja a beállított időt,és nem mérhető a fogyasztás(vagyis van,de alig, és nem féltized amper),és csak akkor megy amikor van gyújtás.redmi note 8 . psn:robert_warior
-
#89309696
törölt tag
Ezen a műszerfalon besírok, 4990-ért lehetett kapni pontosan ugyanezt, haverom is tudott venni ennyiért, neki is meríti és látni mikor az akku rá van kötve, hogy halványan felvilágosodnak a szegmensek benne. Bár lehet, hogy az egy Wishes kínai-kínai másolat volt, de mivel ez az eredeti is egy rakás szar, sokat nem veszt vele senki, de legalább nem 30 ezer (ennyiért meg ne vegyétek).
-
Tothgera30
Ármester
Repsol Moto Competicion 2T vagy Repsol Moto Scooter 2T amit szoktam rendelni, mindig teletöltöm az olajtartályt, és az üzemagyagtankba teszek egy picit (tele tank esetén egy fél dl-t). Hajtóműolajból Mannol Extra Getriebeoel GL-5 LS 75W-90-et kapott, bár itt előírás szerint (Aprilia) 75W-90 és (Yamaha) 85W140-et ír, előbbi a gyártó, utóbbi blokk van benne.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
#89309696
törölt tag
Ezt nem tudtam, hogy a forgásirány nélküli gumikat fordítva kell előre feltenni. Viszont továbbra is értetlenül állok előtte, hogy akkor a forgásirány jelölt gumikon miért előrefele néz a V minta. A gyári gumim is ilyen pl. Vagy csak azért, mert nem akarnak külön első és hátsógumit gyártani?
Új hozzászólás Aktív témák
- Az AI-ra helyezi a fókuszt az Apple M4 SoC
- Android játékok topikja
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Bestbuy játékok
- Videós, mozgóképes topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- Gaming notebook topik
- Az akkumulátor AI lehet a Galaxy S25 fegyvere
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen