- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali fotós kérdések órája
- Azonnali notebookos kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Androidos tablet topic
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
Hirdetés
-
Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
ph Az amerikai cég legfrissebb szériája kétféle méretben választható, és fél évtizedes jótállással kecsegteti leendő gazdáit.
-
Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
ma 5G, IP68/69K, 120 Hz, 120 W, 121 dB, 200 MP, 512 GB, 15 600 mAh és walkie-talkie opció – csak néhány kulcsadat.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
-
ReDPiTTY
tag
Bővebben: link
kérdezz róla nyugodtan
[Szerkesztve]Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”
-
ReDPiTTY
tag
gyári fojtással/ami nem engedi 50nnél többet menni/valóban csak két lityit fogyaszt,bejáratás után ezt mi kivettük belőle igy 85 90 a vége és eszik vagy2,5-3 litert.ez még nem tuning mert csak egy tárcsát kellet kivenni ami akadályozta a hajtószijat abban hogy nagyobb áttételre perdüljön.mivel olyan jó a motor károsanyagkibocájtása,hogy katalizátor nélkül is teljesíti az euros normát,semmi akadálya annak hogy a kipuffot tuningra cseréld.kanyarban lehet dönteni mint állat,
szoktak is nézni amikor a kanyarokba betépek!
kesztűtartó az nincs.de sisakrekesz az méretes:Bővebben: link,dobozzal viszont nem csúfítanám el
berugókar az nincs mivel az injektor miatt csak akkuval indul/a megfelelő nyomás létrehozása/
lassan három éve vettem még semmi bajom nem volt vele annak ellenére hogy lassan már tudományos tézis hogy ''minden szar ami olasz''.pedig a legnagyobb felhőszakadásban is motoroztam vele fűtés nélkül.viszont annyira jó rajt az idom,hogy aderéktól lefelé nem szoktam vizes lenni.
mennyi egy tank?ezt soha nem néztem,elég sokat lehet vele elmenni mivel 8literes a tankja!
a világítása az kicsit gyengusz de ez a legnagyobb hibája viszont szerintem nem kell egy robival kilóméterekre ellátni.az alap szereléseket meg tudod otthon oldani nem nagy kunszt.
benzin:95 oszt jol van.egyszer kipróbáltam a Vípovert de szart sen vetten észre!
Bátran merem ájánlani,de azt mindenképp el kell mondani,hogy én szalonból toltam ki/650ezerért/ viszont egy használt gépnél nem ismerheted az előéletét.persze ez minden használt dologra igaz
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
ez az injektor:Bővebben: linkEinstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”
-
ReDPiTTY
tag
szerintem a tárcsát ki tudod szedni,de használt esetébem valószínű erre nem lesz gondod.lámpát az utmellett cserélni nem fogsz,bár én 3 éve hajtom kora tavasztól késő őszig nem tudom hogy azt hogy kell csinálni,csak a kezelési utmutatoban láttam!fűtés az nincs csak a tömeg motorokon
400ért lazán kapsz!!de 200ért már biztos hoznak neked,ha vannak ismerőseid főleg
szerintem nézz utána egy két külföldi használtmotor oldalonEinstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”
-
ReDPiTTY
tag
-
Den
veterán
a léghűtéses robogók kényzserléghűtésesek, azaz a főtengelyre szerelt ventillátor egy terelőburkolat segítségével nyomja a levegőt a hengerre, minnél nagyobb a fordszám annál többet, így a hűtés független a menetszéltől.
viszont abban igazad van hogy a tuningnál lehet némi létjogosultsága a vízhűtésnek.www.simson4t.hu
-
Den
veterán
végsősoron a vízhűtés is léghűtés, mert a hőt a radiátor a rajta átáramló levegőnek adja át, mint a léghűtésnél a henger bordái, annyi a különbség hogy a vízzel mint szállítóközeggel elviszzük a hőt ahengertől egy radiátorig. előnye hogy a radiátor tetszőlegesen nagy felületű lehet. ebből adódóan ott lehet előnyös ahol a hengerre rakható bordák felülete nem elég a veszteséghő elvezetésére. ez szeritem nem a robogók világában van, tekintve hogy 1000-es nagymotorok is jól megvannak léghűtéssel. simán parasztvakítás, ezzel lehet több pénzt lehúzni a vevőről, a használati értéket nem növeli.
www.simson4t.hu
-
rebel56
tag
Igen, így van, visszamenőleg nem kell semmit sem fizetni! Ez fix!
Pl. ha negyedéves számlázási időszakot választasz és március 14-én kötsz biztosítást a motorodra, akkor március 14-31-ig kifizeted a biztosítást, a következő negyedév díját pedig már csekken kell majd befizetned. -
simonzé
addikt
Ha annyira lökött vagy, hogy december 30-31-én motorozni akarsz, ráadásul még érvényes biztosításra vágysz, akkor a válaszom igen.
Nyilván nem kérnek pénzt arra a biztosítási időszakra, amikor még nem is volt motorod... Egyébként én a fatertől vettem a mocit, ezt bizonyítja az adásvételim is.I don't fit in. I fit out.
-
ReDPiTTY
tag
egy két aprilia van itt:Bővebben: link
Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”
-
Den
veterán
aki meg nem az tanuljon az enyémből. 11 éve egy motorbalesetben sikerült olyan röppályán elhagynom a motort, ami majdnem merőleesen metszette a talajt így fejjel csapódtam a betonba, kb mintha fejest ugrottam volna, csak 80-al...
szerncsére volt rajtam sisak, amit gondosan választottam, pontos méretet, be volt csatolva, stb, így nem ment szét a fejem az aszfalton, és hülye sem lettem (bár pár hónapig elég laza volt a kapcsolatom a valósággal, de ebbe más is bejátszott).
egyszó mint száz aki sisak nélkül vagy szar sisakban, kicsatoltban, stb.. motorozik az akár ki is írhatja a hátára hogy ''szervdonor''.
ezek a 140-es végsebességek meg 3 literes fogyasztások...vicc
a 30 lovas frecciám 130-ig volt virgonc, utána már csak láttad hogy gyorsul de nem igazán érezted...
A fogyasztás meg egy kétütemünél ami ki van hegyezve elég brutálisan megugrik. a freccia ha nagyon meg volt szaggatva 10-11 litert is elkortyolt, úgy szívta szárazra a tankot hogy szinte horpadt az oldala.www.simson4t.hu
-
őstag
Thx.
Bár azt hiszem nem nagyon fogok én sem kisérletezgetni vele, mert egy ilyet találatma a kölekedési főfelügyelet honlapján:
30. Vizsgalappal, vagy a tőlünk kapott vizsgaigazolással lehet-e vezetni?
Nem, mivel közúti jármű csak érvényes vezetői engedéllyel, vagy járművezető igazolvánnyal vezethető."Csak a napórák fogaskerekei jártak rossz irányba"
-
ToRR3nt3
senior tag
Szerintem is 8 van a kerékben. Az enyémben hátul van és ráz 55-60 körül. Tavaly taknyoltam aztán azóta van ez a jelenség. Egyébként a nyolcassal mit lehet kezdeni? Gumis helyre tudja hozni?
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
simonzé
addikt
Szerintem menj el egy gumishoz, hátha tudja centrirozni a kereket. Ha csak kis kilengése van a keréknek, és nem sérült a felni, akkor tesz rá pár ellensúlyt, és ezzel megszünteti a rázkódást. 3-500 ft-os műtét, tutira megéri megpróbálni.
Ja, lehet hogy a gumid sérült, és nem a felni.I don't fit in. I fit out.
-
Topiccsendőr
addikt
Hol lehet azzal menni? mert 30-nál többel gondolom nem nagyon megy. Autók között elég veszélyes.
Micsoda htásvadász reklám... A fickó fut a busz után, mintha a tömegközlekedés ugyancsak használhatatlan lenne. Remélem a magas benzináraknak olyan hatásuk lesz, hogy felfogják az emberek: a belvárosban tömegközlekedéssel bárhová gyorsabban eljut, mint az autójukkal. Persze miért lenne ilyen hatásuk? A kényelemért inkább nem fognak kenyeret venni...
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
gumikacsa001
csendes tag
Sztem se tedd!
Nemrég kezdtem újra kényszerűségből a robogózást (már előre sajnálom magam a közelgő tél miatt...), de ha vmi rögtön feltűnt, az az, hogy jó, ha van a mociban egy kis kakaó. Az elektromossal, legalábbis a nélunk árult elektromosokkal pedig legfeljebb a járdán mernék menni, az úton nem. Pesten közlekedem... -
etnies
senior tag
Amugy utana neztem a fogyasztasnak, vannak kis fogyasztasu ketutemuek is.
Aprilia SR 50 injekotoros 2 liter fogyaszt, de megy is. azt hiszem 600e korul van. Rendelheto meg Piaggio NRG-bol is kozvetlen befecskendezeses, azt is hasonlo arban van."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
Szoval akkor itt egy olcso negyutem, kisfogyasztasu 300.000-ert (Piaggio Zip) [link]
Itt egy draga ketutemu, kisfogyasztasu 600.000-ert (Piaggio Nrg PJ, csak rendelesre hoznak) [link]
Az Aprilia magyar honlapja eppen szar (apriliamotor.hu), ezert csak az angolon talaltam meg neked a legdragabb, de legtobb ilyeniranyu tapasztalattal rendelkezo gyar termeket, ami nem mas, mint az Aprilia SR 50 Factory (Di-tech). Szerintem 600.000-650.000 kozott lehet az ara [link]"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
Az a baj ezzel a ditech motorokkal, hogy szemetul dragak, szerintem soha nem hozzak vissza azt a penzt, amivel kevesebbet fogyasztanak.
Gondolj bele, az enyem eszik majd 3-3,5 litert a ditech meg 2 litert.
100 kilometerenkent van 1-1,5 liter elonye, de szamoljunk 1,5-el, hogy korrektek legyunk.
100 kilometerenkent mai aron szamolva hoz neked 390 forintot. Ez azt jelenti, hogy 25600 kilomter megtetele utantol lesz a dolog nyereseges. Ez normal hasznalat mellett legalabb 2 ev, de valoszinubb a 3-4.
Cserebe tele lesz a motor elektronikaval, ami, mint tudjuk az autoknal allando szervizt jelent. Be se lehet rugni, mert nincs berugo a deknin, ha lemerult az aksid valahol, akkor tolod hazaig, meg ilyenek
Jol gondold meg a vetelt."önmagam hite vagyok magamban"
-
pini1020
tag
Nem tudom de én teljesen más véleményen vagyok! Van pár Di-teches ismerősöm akik mennek hosszabb útra is városban az ővék 1,5 lityit fogyaszt míg városon kívül pedig csak 0.5 litert! ami a túrákon mért adat! Ugyhogy ha ezt nézed és mondjuk napi 30-40 km-t mész vele mondjuk bejársz dolgozni akkor igencsak jó fogyasztása van De én erről csak álmodook az én sr 125-öm megeszik vagy 7lityit városban ugyhogy már jól ismernek a kutasok! Ha viszont aktívan motorozol akkor az a 27000 Km nem is oan sok, ha tényleg tolod neki, és szeretsz hétvégén kimozdulni és a motorozást is! Robogóval is ellehet menni ugyanoda ahova elmész autóval! Így az a sok Km hamar elpörög!
[Szerkesztve]Life's a piece of shit, when u look at it, life's a laugh and death's a joke, it's true. U will see it's all a show.
-
vtechun
veterán
Majd mindenképpen beszámolok róla, ha megvettem. Egyébként az gáz, hogy a boltból kb 50 km lenne mire hazaérnék vele, saját kerekén gáz lenne rögtön így indítani? természetesen kiméletesen mennék vele, olyan 40-el. Egyébként lenne itt helyben is (Nyíregyháza) , de itt van 12000 ft üzembehelyezési díj, míg Mátészalkán nincs. Szal lehet Szalka lesz belőle, ha más nem, hazahozzuk teherautóval. Szóval fő kérdésem az lenne, hogy vajh nagy gond lenne-e ha kezdetnek egyből 50 km-t tennék meg vele? a válaszokat előre is köszi
Egyébként a Kymco egy tajvani motorgyár. Ez a tipus meg állítólag megbízható, olcsó, stb. Szal nem tűnik olyan rossz vételnek. Magyar képviseletük :
[link]
[Szerkesztve] -
etnies
senior tag
Bnv-n, szerdatol-vasarnapig. Azaz mar csak holnap van, kint van szinte az osszes magyarorszagi robogo is, egy-ket modell hianyzik csupan.
Es lehet venni akciosan ruhat, felszerelest, kiegesztitot, olajokat, ilyesmi.
Eloben nem voltak tul meggyozok a kymcok, szerintem nem jo minosegu anyagokbol dolgoznak. De ez a ti dontesetek, adnak ra ket ev garit, ugyhogy motorikusan nem lehet gaz, kerdes a muanyagjaik hogy birjak a kikepzest.
A teljesitmeny es a vegsebesseg kozott szinte egyenes aranyossag van. Persze sok mindentol fugg, pl lehet, hogy egy negy lovas 70 kilos motor gyorsabb, mint egy hat lovas 100 kilos.
Az, hogy a gyartok folytott vagy folytatlan adatot adnak meg, az kovetkeztetheto a szamokbol. Pl, ha azt irja, hogy 6 lo, az tuti folytas nelkuli eredmeny, mig mondjuk a 2,5 biztos, hogy folytott.
Konkretan melyik markara es milyen adatokra gondolsz?"önmagam hite vagyok magamban"
-
vtechun
veterán
ezüst - sztem, amúgy meg ha már borulásra kerül a sor, akkor sztem majdnem mindegy milyen műanyag. De ismétlem legfőkébben a gazdaságossági tényezők miatt esett a választásom erre a robira... Meg persze nem is nagyon hallottam róla rosszakat, azt meg nem akarom, hogy már gyárilag annyira kilegyen élezve a motorja, hogy meghaljon nekem 2 év után. Volt nekem anno 1983-as öninditós Honda Aero robogom, azzal is mentem 20-30 ezer km-t mindenféle olajjal és benzinnel meg max gumit cseréltem rajta De persze a Kymcot jobban szeretném karbantartani... De ezt sem szeretném ha a garanciális szervízért elkérnék a motor árát, mert ez is nagy divat lett az utóbbi időben a 3-5 éves autogaranciák idejében
-
vtechun
veterán
5 literes (a felhajtható háttámla alatt van), egy masik fórumon beszélgettem gyerekkel akinek ilyen van, azt mondta, hogy folytással ment 53-at anélkül max 67-et de 1/3 -2/3 gáz között. Szal lazán. Egy 120 km-es távon nézegette ezeket az adatokat. Az tény, hogy nem egy teljesítménybajnok, de legalább takarékos. A Yamaha Aerox az egyébként sztem más kategória, 2 ütemü , és jóval drágább. Az biztos, hogy annyival nem jobb, mint a Kymco.
[Szerkesztve] -
vtechun
veterán
a gyerek az írta, hogy 67 volt a max , de dimbes dombos területen mérte, ez max gázzal volt, 1/3-1/2 gáz volt az utazó 60-65, tehat ezt erőlködés nélkül tudja tartani. Atank nyílása van a háttámla alatt, a tank nemtudom pontosan hol van, de van nekem valahol részletes műszaki rajz a gépről, majd lehet felrakom valahová és belinkelem.
-
vtechun
veterán
nemtom, nem hiszem, hogy fogok cigánykodni Így is eléggé alacsony az ár. Külföldön mindenhol jóval 1000 euro felett láttam, tehát drágább. Szóval szerintem én örülök, ha már a seggem alatt lesz Már hívtam amúgy a boltot. Ezüst színüt mondtam, lehet miondjárt felhívom, hogy le is fixáljam a dolgot.
-
vtechun
veterán
Anyám is mondta, hogy eljon velem ide nyiregyre ahol elakarnak kerni 12ezret uzembehelyzesert, hatha tud alkudni mivel vettunk ott egy autot is meg minden, de mondom en nem ciganykodom. Nem szeretek problémás ügyfél lenni. Egyébként hol laksz helyileg? mert a [link] -re kattintva láthatod, hogy hol lehet kapni adott környéken, tehát előben mindenképpen tekintélyesebb látvány sztem. Nem hittem, volna hogy ekkora. Persze ha a teljesítmény jobban számítana nekem mint a gazdaságosság akkor én sem ilyet vennék, de mivel nem így van , ezért ilyet veszek.
[Szerkesztve] -
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic V2 - origami
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Tudományos Pandémia Klub
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Foxpost
- További aktív témák...