- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
- Autós kamerák
- Egérpad topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- ASUS notebook topic
- Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
stufen2
tag
válasz runner 125 #11448 üzenetére
pont hogy fordítva én azért jobban vigyáznék egy MHR Team 2re mint egy fostos DR re, de amúgy járassa mindenki, rosszat vele nem tehet, én járattam a Top Trophy mat is meg a S6 modulart is meg egyből amúgy se lehetett volna élesre lőni őket, pláne a modulart nem. De pont venni kellett egy új Honda WB30 XT szivattyút, és azt is bejárattuk egy óra alapjárati pöfögéssel a hét végén.
[ Szerkesztve ]
Ha nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.
-
Samus
addikt
válasz runner 125 #11471 üzenetére
Az szép. Tudod, mit keresek? Nem kell pakolható túramotor. Az álmaim, a naked bike-ok (street bike, ki hogy hívja) sem pakolhatóak, csak jól néznek ki. Nekem annyi kell, hogy kényelmesen lehessen rajta ülni, vagyis ha leszállok, ne fájjon mindenem. Egy utas fel tudjon pattanni mögém, ha kell, de Balatonra nem ezzel fogunk menni. Nem fogyasszon sokat (egy sportmotoros "bemutatóban" írta valaki, hogy 5-6 liter a fogyasztás, más tesztekben 5 liter körül beszéltek), de menjen. Nem kell, hogy letépje a fejem a sebesség, de 90et kényelmesen, autópályán 120at menjen, és legyen benne tartalék, ha előzni kell. Ha ráhúzom, akarjon menni. Egyvalamire nem tértél ki. A szabályozhatóság. Ha elindulsz, fogsz egy gázt, és azt tartod, elmegy egy fokig, ott megáll, és tartja? Ha tovább húzod, felgyorsul, de megint csak bizonyos fokig? Vagyis a gáz állásával szépen szabályozható, hogy épp mennyivel fogunk utazni?
Egyszerűen vonzz a robogók kényelme. Megvan a sportmotoroknak is maguk varázsa, biztos jó, ha háromban 9000el 120at megy, és sikít a motor, de nem igazán erre vágyom. Vonzz az, hogy tankolok bele, elindítom, és ha menni akarok, gázt adok, ha megállni, akkor féket húzok. Tudom, furcsa állatfaj vagyok, az ilyen járjon 50es rakétával...Régen soha nem akartam motort, mindig autóra vágytam, aztán elkezdtem a jogsim, és a vége felé a hátam közepére sem kívántam az autót, idegesített, hogy nagy, és nehéz, és nézni, mikor mi mellett milyen közel megyek el, hol van hely parkolni, hogy tudnék szépen parkolni...itt gondolkodtam el azon, hogy egymagamnak mennyivel is jobb egy motor. Látom mekkora, ott van minden körülöttem, parkolni szög egyszerű, ha nem jó, odébb tolom. Nincs akkora veszély előzéskor (kisebb test). Valami ideál alakult ki bennem. Csak hát a váltótól ódzkodtam. Nem akartam a lábammal kalimpálni, meg a kezemmel bőszen dolgozni, másik lábammal meg féket taposni...
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
stufen2
tag
válasz runner 125 #11458 üzenetére
nem azt mondtam hogy nem kell de az alura ötször jobban oda kell figyelni, volt már pár alu meg vas hengerem is mindenki úgy csinálja ahogy akarja, csak megjegyezném hogy nálam 12850et forog a s6 modular(a vasam meg jóha 9-10et) egy gyűrűs ezüstözött síkra polírozott sokkal élesebb cucc mint egy fostos vas ami pl top trophym volt ami került 25be, ez meg 72be mindenki úgy csin, ahogy akarja nem vitatkozom bár tom itt mindenkinek high end meg mid race kat tuningja van, a másik ne vitatkozzunk már egy Honda szervizes tanácsaival vicc amúgy elmondanám hogy az alu hengereknél is nicasilos a fal épp azért nem lehet megfúrni csak minimálisan honolni, lenyelezni az alut pár perc pöfögés után láccik életedben nem ültél alun, egyrészt élesre hangolni azonnal lehetetlen kell kb 2-300 km hozzá plusz 1000km után is bemelegítéssel kell kezdeni indulás előtt mert hiába nyelezem lehörög nem megy.
[ Szerkesztve ]
Ha nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.
-
stufen2
tag
válasz runner 125 #11469 üzenetére
bicikli úton idéntől felejtős
Ha nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.
-
stufen2
tag
válasz runner 125 #11476 üzenetére
nekem is úgy szóltak hogy büntetik
Ha nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.
-
Samus
addikt
válasz runner 125 #11475 üzenetére
Na igen, Anyám 3000km-es SRjén még lehet szépen szabályozni a sebességet, ha meleg a motor (hidegen darál, mint az enyém, nem hiába, régi jó karburátoros megoldások, pedig vehettek volna Di-Tech-et is...), de az enyém, lassan alulról súrolja a 20k-t, és eddig csak gyertyák és komplett hengertömítés lett cserélve nemrég, ahhoz képest jól bírja, mikor cseréltük a tömítést, néztük a dugót, nagyon szép állapotban volt, a forgórész sem kotyogott, szóval jó. Csak hát szabályozni nem lehet. Persze ebben közrejátszhat az irreálisan nagy karburátor is (hogy hogy került bele 20as...valaki írta visszább, hogy 64es fúvókát érdemes-e cserélni. Az enyémben gyári 74es...valószínű ennek is köszönhetem az öt literes étvágyat is, a kopott motor mellett). Egyébként egy jó tanács. EVO NEO-t kétüteműbe robogóba ne tankoljatok. Elvileg kénmentes a benzin, de olyan büdös kénszagú lesz a kipufogó végterméke, hogy valami hihetetlen. És nem is megy jobban a gép. Viszont a fogyasztásra elsőre kevesebbet eszik, nem mértem, de érzésre többet mentem vele, mint 95el... Még kipróbálom a Shell V-Power-t, aztán maradok a jól bevált 95ös-nél...
Viszont most erősen gondolkozom ezen a sportrobogón. Csak ugye még kellene egy "A" jogsi (legkevesebb 130k), és egy Nexus, ami úgy rémlik, az új modellszéria használtan (2006+) olyan 800-1 millió körül mozog (vagy több). Te mennyiért hirdetted a sajátod?
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
stufen2
tag
válasz runner 125 #11481 üzenetére
hja átbasztak, mindegy, nem ebbe a topikba való de eltörölték a luxusadót 125kw feletti tütükre? mert arról is azt hallottam hogy igen?
Ha nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #11475 üzenetére
talán egy régi speed.régi CBRem 6000es 6osban 120al ment,mostani 115körül.ahogy egyre pörgősebbek,annál inkább rövidülnek az áttételek.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #11469 üzenetére
Én is így emlékeztem. De nem vtam benne biztos, gondoltam inkább megkérdezem. De akk lehet!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #11496 üzenetére
Sajnos ez van, mást nem tehetek. A Vitarához sok sikert, fogod szeretni, papámnak is az van, és ő imádja, bár az az utolsó kiadású.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
stufen2
tag
válasz runner 125 #11498 üzenetére
pénzért se kéne olyan ami nem karbis, morini meg volt 3-4 hónapig gyártásban én még nem láttam olyat de hallani se hallottam hogy lett volna vkinek olyan
Ha nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.
-
Dízeles
aktív tag
válasz runner 125 #11509 üzenetére
Itt az afrikai változata.
Ha a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.
-
matyibalogh
csendes tag
válasz runner 125 #11512 üzenetére
Ahhha
Azért köszi
●A lányok röpiznek, a fiúk fociznak..A Férfiak pedig EDZŐTEREMBE járnak!●
-
Tavoussi
csendes tag
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #11517 üzenetére
én is lealkudnám a picsába,aztán 2 óra szereléssel megoldanám.ha az a baja,mint a ditecheknek általában.
aztán mehet a gémboj tuning,és 3 literes fogyival megy majdnem úgy,mint a roxim 4.5el.eladó Kawasaki j300 robogó
-
birdhouse
csendes tag
válasz runner 125 #11526 üzenetére
igen, én is így érzem, hogy még 1 lépcsőt be kéne iktatni
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
Gergello
addikt
válasz runner 125 #11533 üzenetére
Jah, csak itt néztem először.
-
Dízeles
aktív tag
válasz runner 125 #11536 üzenetére
Köszönöm.
Ha a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.
-
sagvary
aktív tag
válasz runner 125 #11545 üzenetére
Hát az Innova nekem is nagyon tetszik, pedig én se vagyok egy pille, de az asszonnyal nem lenne elég ez a járgány. Azt hiszem a váltóját szokni kell.
"Hadrianus falának felhúzásához 750 milliárd köbméter követ mozgattak meg."
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #11548 üzenetére
...pedig nyugdíjas tempóban lehet velük szépen menni, egyszemélyesen pedig 100-110km/h az elérhető maximum...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Killing
addikt
válasz runner 125 #11557 üzenetére
18 alatt vagyok, akkor nincs gond.
Adás-vételiben meg majd a szomszéd lesz az eladó.Tothgera: Dobtam bele 1000 forinért naftát, ezzel még pár garnitúrát azért el lehet füstölni.
[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Atomgeszi
veterán
válasz runner 125 #11604 üzenetére
Az túl könnyű megoldás lett volna.. De már megoldottuk szerencsére.
-
cila1
aktív tag
válasz runner 125 #11605 üzenetére
Délután rakok fel képet.
-
cila1
aktív tag
válasz runner 125 #11605 üzenetére
miért ne lehetne rajta Neos felni?
-
GabN73
addikt
válasz runner 125 #11623 üzenetére
vagy csak elég neki kevesebb levegőt állítani Az már a kollégánk gondja ha egy felvert kő éppen a karbiba keveredik
-
Gergello
addikt
válasz runner 125 #11625 üzenetére
Karbi nélkül?
-
netreg
tag
válasz runner 125 #11623 üzenetére
???
@runner 125 #11623
Ezt nem értem. Miért fulladna légszűrő nélkül? Nem a légszűrő szabályozza a beáramló levegő mennyiséget a karbiba... Egyébként azért nincsen rajta, mert 3 napja minden nap leszedtem a karbit és néhány egyéb alkatrészt is Jelenleg hajtómű fedél sincs rajta. Se műanyag lemezek, se ülés stb... Lehet, hogy attól fullad, hogy a tankra ülök?@GabN73 #11624
Persze, állítottam is, amint elindult. Szuper volt az alapjárat hidegen/melegen. Kő nem verődik bele, mert egyrészt a karbi szívója oldalra néz, másrészt a légszűrővel összekötő gumikönyököt rajta hagytam, ami így le és hátra néz... Meg aztán 20-30 métert mentem vele össz.Elmentem gyertyáért, de a szerelő szerint, ha van szikra, hagyjam a gyertyát, inkább karbi vagy még inkább hajtószíj a probléma a terheléses fulladás miatt. Úgyhogy szétszedtem azt is A szíjnak persze semmi baja.
Használható ötlet?
[ Szerkesztve ]
[-o--o-> ......................<VOLVO 4 Life>..........................................................
-
netreg
tag
válasz runner 125 #11632 üzenetére
@ runner 125 (#11632)
Precíziós utánállítást? Persze nem tudom milyen karbi van a motorodon, de ezen a Yamahán az alapjárati csavart kellően kitekerve a szabályozó henger közel 100%-osan zárja a levegő útját...Rendben! Csak a kedvedért holnap reggel visszarakom a szűrőt. Ha nem indul vagy fullad jössz egy tonikkal Amúgy azért szedtem szét, mert nem volt jó. Szűrővel. Persze most nem jó anélkül sem. Ezért gondolom, hogy nem az a gond, de lehet, tévedek.
@ GabN73 (#11633)
Igen, erre gondoltam én is. Persze nem mértem kompresszorral, szappanos vízzel stb, de az illesztéseknél gondolom az olajos benzint kinyomná, ha eresztene. A karbiból henger felé vezető cső alatt láttam lamellákat, gondolom az a membrán (?). A kipu átenged rendben, de ha levettem sem ment... Egyébként hogyan kell "kiégetni"? Gyújtsam meg?Persze nyilván fojt a légszűrő is, ezt nem is kétlem, de a különbség SZVSZ nem go/nogo...
Egyelőre nem is indul. Nem szíj, valsz nem gyertya (bár azért lehet, holnap mégis veszek újat), szerintem nem karbi. Legalábbis az tiszta, ellenőriztem vagy 3x, persze lehet annak ellenére szar, mert annyi furat ide-oda, hogy nem látom át pontosan miként működik, a tűszelep tuti jó... Talán ha a műhelyben rápróbálnánk egy másikat, egy tuti működőt...
[ Szerkesztve ]
[-o--o-> ......................<VOLVO 4 Life>..........................................................
-
netreg
tag
válasz runner 125 #11636 üzenetére
Köszi a tippet, mek mingyá. Ja, a membrán épnek tűnik, tegnap néztem, amikor levettem a könyököt. Igen a szívócsonk pont ilyen. Kívül repedt, belül ép. Azért gondolom egyszer eltörik majd, nem? Ez is kb. 12 éves. A Jog nagytesója
Varió görgő? Gondolom a röpsúlyos váltóműben. Nem tudom hogyan kell szétszedni. Van rajta egy 17-es lapfejű anya, de nem tudok ellentartani. A lendkereket vagy mi az, bár vannak rajta lyukak, nem tudom mivel megfogni. Mi a titka?
Szíjat megnézem, de tegnap már levettem és hajtómű nélkül sem ment a moci (nem is indult). A szíj jelölése: YAMAHA 3WF-17641-00 és 10,5-15,5 mm közötti a belső/külső szélessége (lévén trapezoid a keresztmetszete) és 8,5 mm a vastagsága.
Neten külföldi helyeket találtam, ahol lehetne rendelni, akár Japánból is, méretet viszont csak ezt:
YAMAHA 100 AEROX 100 18x8,5x771 000B99003
YAMAHA 100 BW'S 100 18x8,5x771 000B99003
YAMAHA 100 YN NEO'S 100 18x8,5x771 000B99003Gondolom az Axis 90 is ebbe tartozik, akkor viszont a 18 helyett nekem csak 15,5 van. Ez nagy különbségnek tűnik...
[-o--o-> ......................<VOLVO 4 Life>..........................................................
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #11645 üzenetére
...Elnézést, nem olvastam vissza...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
cila1
aktív tag
válasz runner 125 #11648 üzenetére
Ez rablás.
A Q annnnyukat -
netreg
tag
válasz runner 125 #11650 üzenetére
Na jó, de kérdem én, ennek fényében, minek a külföldi autóra/motorra magyar rendszám? Ha már nem hazait veszel miért nem jó egy német/szlovák/román/bolgár...?
/Még mielőtt belekötnétek, hogy az nem úgy van, nem egyszerű, cs@szegetnek miatta stb.: 4 éve járok így, no problem/
[-o--o-> ......................<VOLVO 4 Life>..........................................................
-
netreg
tag
válasz runner 125 #11642 üzenetére
? Ezt nem vettem teljesen. Szóval a vakgyertya megfogja a dugattyút, így a főtengelyt(?) is. Viszont az nincs összekötve a hátsó résszel ahol a röpsúlyos kütyü van, mert a szíjat levettem (egyébként is csak szíj, nem lánc), szóval hogy is kéne? Egyáltalán milyen menet? Előre forog, úgyhogy ha jobb menet lenne, letekeredhetne, vagy tévedek? Egy bazi csőfogóval meg tudnám fogni, de talán azt nem kéne...
Ma lekaptam a hengert is hamár. Letakarítottam a dugattyú tetejét, de egyébként nem volt semmi rondaság (törött gyűrű v. efféle). Összeraktam, újra elindult. Járattam alapon 10 percet, kétszer újra is indítottam, majd elkezdtem sztenderen, hajtószíj nélkül húzatni. Először behörgött, de még idejében visszaengedtem, másodszor is felpörgött, majd behörgött és leállt, azóta megint nem indul. Mi a csuda ez?
Annyit csináltam azóta, hogy az aut. szívatót kivettem és a direkt benzinjáratot eltömtem, kvázi kiiktattam a szívatót. Holnap tesztelem. Hidegen nagyobb eséllyel indul...
Persze, kell a szíjcsere, csak indulna már el!
[-o--o-> ......................<VOLVO 4 Life>..........................................................
-
netreg
tag
válasz runner 125 #11654 üzenetére
Jó, igyekszem levenni. Egyébként nem tűnik úgy, hogy bármi elmozdult volna benne. A szíjnak van egy mély árka, az árok két oldalának a távolsága nem változott attól, hogy a szíjat levettem és megpörgettem. Ha nincs rajta szíj, akkor sem mozdulnak az alkatrészei (tárcsái sem).
Nem a szíjtárcsát akartam megfogni, hanem a kuplungot, ezek szerint. A lamellásra rá se néztem, gondoltam a lényeg hátul van, de az csak kuplung ugye.
Várjál csak! Akkor a variátornak nem kéne folyton pörögnie? Na mingyá utánan nézek hogy működik ez a variátor. Lehet, hogy ott van vmi bibi...
///Csodálod? Izé, először csinálom és senki nem mutatja ("nem vak az, csak bátor"///
[-o--o-> ......................<VOLVO 4 Life>..........................................................
-
Atomgeszi
veterán
válasz runner 125 #11650 üzenetére
[link] Szép álom?
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #11657 üzenetére
Én csak a 125ccm robogókat támogatom. A 125ccm-es motorok ne leygenek már smkp. Azért nem ugyan az! Ne vezessen 0 rutinnal minden B kategóriás cagiva mitot. (most csak mondtam egy erősebbet...)
Egyébként azzal egyetértek a cikkel, h 50essel már nem igazán lehet felvenni a versenyt Azért az enyém nem tartozik sztem a gyenge robogókhoz, de már én érzem magam sokszor szarul[ Szerkesztve ]
-
cila1
aktív tag
válasz runner 125 #11661 üzenetére
szobát festek és közbe irogatok.A fene nézte.Jobb töbször mint egyszer se.
-
Atomgeszi
veterán
válasz runner 125 #11657 üzenetére
Úgy lenne jó mint a kocsinál, hogy 2 év után nehézpótkocsit(vagy hogy mondják) lehessen húzni. Ha van M jogsid akkor 1-2 év után már lehessen menni 125ccm-el. De mindenképp támogatom mint a kávédarálóval mászkálni mert azzal észre sem vesznek(vagy nagyon lebecsülnek mert ugye enyém is megy 85(90 jó körülmények között)-öt gps szerint ami kocsi óra is már 100at mutat) És aki pld nem motorozik az nem tudja, hogy mikre képesek. Ha lehetne így menni simán bevállalnék egy 125 4T-t. Az már megy is, nem is fogyaszt és kétszemélyezni is lehetne rajta.
akos3 De vezethetsz.. mopedautót. Amikből van 400-600ccm is.
[ Szerkesztve ]
-
netreg
tag
válasz runner 125 #11658 üzenetére
Na beletettem egy új gyertyát. Indul.
Az úgy volt, hogy már mindent szétszedtem. Ma reggel a membránt és a variátort ellenőriztem és ez a dög nem ment leszedett kipuval, kiiktatott szívatóval sem. Na mondom kész, elfogyott az ötlet, be a kocsiba, irány a szerelő. Tudom, hogy nincs ideje most megcsinálni, de ne is lássam. Sajnos a kocsit nem tudtam kipakolni, mert az asszony indult volna. Tetőig áru. Nem baj akkor legalább egy marék alkatrésszel (karbi, szíj, variátor) elügetek a szerelőhöz konzultációra. Nem volt ott (szieszta idő). Hazafelé mérgemben figyelem a benzinkutakat, hopp, az egyik nyitva. Bekanyar, NGK B7HS 6 euróért megvesz, hazahajt, betesz, pöcc, röff
A gyűrűt tegnap ellenőriztem, mikor a hengert leszedtem. Nincs baja. A húzatásos behörgés pedig azért volt, mert levettem e légszűrőt.
cila1! Bocsánat, igazad volt. A húzatásban. Az elinduláshoz nincs köze. Most visszaraktam, rendben van minden. Azaz majdnem minden.
Úgy értem a moci megy, össze is rakhatnám, de az öregség és a megbontás miatt cserélni kell jópár dolgot:
-tömítés a henger és a forgattyúsház között (eltépődött)
-karbi és forgattyúsház közötti könyök (repedt, bár egyelőre csak kívül)
-túlfolyó (?) cső a karbin (rövid)
-műanyag házas réz röpsúlyok (a henger alakba be van kopva két sík, bizonyára csúszik már nem gördül)
-hajtószíj (2,5mm kopás a szélességből)
-hajtómű fedél alá való tömítés (elszakadt)
-légszűrőbe szivacs (öreg, koszos, szakadt)
-légszűrőház tömítése, ahol a két fél műanyag doboz összekapcsolódik (hiányos)
-első fék fékfolyadék tartály (nem műk az első fék, talán a folyadékszint kevés, de nem tudom kinyitni, a csavar be van rohadva, le kell szedni így csé)
-hátsó dobfék betétek (nem lehet már ráállítani)
-csavarok (szedett-vedett, hiányos, egyet fej nélkül szedtem ki a dekniből)Ez így nem kevés, sok kis apróság. Hol érdemes ezeket beszerezni? Bontó? Yamaha márkakereskedés? Internet?
Ha a variátorban cserélek görgőt mit tegyek bele hogy megmaradjon az ereje? Alapvetően nem volt gond eddig, 65-70-et ment 1 éve is. Most 60 körül van a vége, lehetne több is? Kicsit lassan gyorsul, de talán a szíj miatt is, meg szét vannak kopva a görgők. Dimbes-dombos helyen lakom (Toszkána), a lényeg, hogy ne fulladjon be ha megyek felfelé. 82cm3 mellé mi illik? Vagy cseréljek komplett variátort? Mennyi pénz az?
Gondolkodom rajta, hogy a műanyag elemeket is újrafényezem ha már egyszer szét van atomjaira. Elég csúf karcos barnás szürkés most... Mi a technika? Milyen festék kell ehhez? Rezgős pisztolyom van a fújáshoz.
Köszi az eddigi ötleteket és várom a további tanácsokat!
[-o--o-> ......................<VOLVO 4 Life>..........................................................
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #11672 üzenetére
Egy 600ccm-es mopedautó azonos teljesítményű egy 50es 2T-vel? Akk meg mi a búbánatnak vegyek olyat?!
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #11675 üzenetére
Ahham. csak vicc akkor a teljesítménye. Itthon is látni párat. Bár nem tom h hány ccm lehet csak rá van irva h 45-el mehet..
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #11677 üzenetére
Nah jó én már tényelg fáradt lehetk. megyek is. Bár nem értem. Atomgeszi Írta, h van 400-600ccm-es is. mire én irtam h A1el ugysem lehet vezetni..ennyi történt. Te meg valszeg már nem a 600ccm-esre gondoltál mikor azt irtad h azonos az 50es robeszokkal, jól sejtem már? Nah jóéjt. 10 napig nem leszek elutazom. Majd lesem, h Montenegróba milyen motorokkal furikáznak, ha lesz vmi jó fotózok
-
cila1
aktív tag
válasz runner 125 #11681 üzenetére
Nekem sport van fent.Leszedtem a kuplungot és megnéztem milyen az én rugóm.Kék és 7 guriga van.Na most lehet venni 5 gurigást is pl piros v sárga szinű.Gondolom ez erősebb?Ha ezt teszem bele akkor mi fog történni?Gyorsabb lesz vagy erősebb vagy jobban fog gyorsúlni?
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #11719 üzenetére
Nyugi nekem meg Csütörtök este tört össze a bringám, ami nem egy-két forint, szóval hagyjuk ezt a hetet . Most járkálhatok új felni, hátsó váltó, ülés és még kitudja mi után .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #11787 üzenetére
Azt nem mondta, hogy ő hozná be, valszeg már
Magyarországon lévő motorok között nézelődik.
Most ezek közül az "50-esként használt", az is
simán lehet külföldi papíros, ami éppen b*sztak
forgalombahelyeztetni, tehát ott van, ahol a part
szakad... Legegyszerűbb persze rendszámosat
nézni, és azt átíratni. Viszont ha mondjuk az is
külföldről származik*, akkor annyi a különbség,
hogy nem ő lenne az első, aki ezt eljátssza, így
kevesebb az utánajárás, de nyilván jobban meg
is kérik az árát, hiszen már befizették a regadót,
stb. Ki kell számolni, ha van konkrét jelölt.*: ez benne van a pakliban.
[ Szerkesztve ]
-
noname67
csendes tag
válasz runner 125 #11788 üzenetére
A régi eredeti karbival is ezt csinálta egyik napról a másikra. Este letettem még semmi baja,reggelre szépen elindult szívatóval mire lement a szívató 15nél többet nem volt hajlandó menni hörgött mint az állat. Nagy nehezen beértem vele a munkahelyemre,karbi szétszed átpucol gondoltam valami trutyi került bele de semmi változás.Vettem használtan egy másik karbit/keihin/ megbízható forrásból mert a régit már amúgy is cserélni kellett mivel már szét volt buherálva az úszóházban a furat. Gondoltam ez megoldja a problémát de nem. Kértem kölcsön egy kompressziómérőt,megmértem a kompressziót nem volt jó. Henger szétkap,dugó,gyűrűk épek /most volt fúrva,új dugó,gyűrűk,tűgörgő,2 új főtengelycsapágy,új főtengely,Azóta 300kmert tettem bele mivel ugye még bejáratós ezért nem volt erőltetve.Tankba plusz olaj/szintetikus ahogyan kell/ stb. Ment is szépen mostanáig nem is volt gond.Na szóval hengertalp és hengerfejtömítést cseréltem ezek után jó lett a kompresszió /0.5 bar-al kevesebb mint a gyári érték de ez semmi/. Valaki azt tanácsolta,hogy égettessem ki a kipufogót lehet,hogy tele van azért fullad. Ez is megtörtént kezdtem is örülni,/mert rengeteg dzsuva volt benne/ hogy na most már biztosan jó lesz.
De amikor beíndítottam lefagyott a mosoly az arcomról. Semmi változás. Pontosabban annyi,hogy egy pillanatra sikerült belőnöm a karbit ment is vagy 2 percet normálisan na akkor ráhúztam a gázt úgy,hogy megpróbáltam visszafogni a motort,/mert ráülni nem tudtam mivel az ülés le volt szerelve/majdnem fellökött akkora erő volt benne valszleg a kompressziójavulás miatt,legalább az kiderült,hogy a motorban van erő tehát nem az a baja.
Csak ugye itt jön a szokásos hiba,hogy na még egy kicsit finomítsunk rajta,persze eltekertem ismét sz@r lett. Ezek után shubertű 1el feljebb tesz úgy sem jó,megint szétszed 1el lejjebb úgysem jó.Visszatettem az eredeti helyzetébe fentről a 2ik vájatba.
Na ismét egy gondolat már kínomban,hátha rossz a benzin,vizes vagy mit tudom én.
Vettem másik benzint és egy külön üvegből csövön adagolva próbáltam de semmi.Tehát a benzin is kilőve. Na gondoltam biztosan a gyertya igaz próbáltam 3 használt gyertyával is de lehet,hogy én vok a ritka kivétel aki rányúlt 3 sz@r gyertyára,ezért vettem újat de ismét semmi változás. Fogtam bemérettem a gyújtástrafót de a gyári értékeken belül van,azt mondta az autóvillszerelő,hogy az jó. Következő lépés megnéztem a gyújtás jeladóját,hogy a helyén van-e nincs e kilazulva,kicsit megcsciszoltam finoman,CDI elektronika sarukat is.Változás semmi. Már annyit költöttem erre a sz@rra,hogy vehettem volna belőle egy használt motort,csak úgy voltam vele,hogy ha arra is el kell kezdeni költeni akkor duplán rosszul járok ezért inkább erre költöttem.Ezért szeretnék már végre rájönni a hibára lassan egy hónapja szopok vele.Egyedül a CDI-t nem tudom beméretni,de gondolom az jó mert akkor szikra sem lenne.De lehet,hogy mégsem jó már magaabb fordulaton nem tudom,lehet,hogy hülyeséget írok de már belefáradtam. Még a gyújtás tekercseket nem tudtam megnézni lendkeréklehúzó hiányában de ott mi lehet rossz: Akkor nem is indulna nemde? Ugye fix a gyújtás és a jeladó,tehát elvileg az nem tud elállítódni. Bocs a hosszúra nyúlt írományért -
plepi
csendes tag
válasz runner 125 #11786 üzenetére
Köszönöm szépen,megkeresem!
-
noname67
csendes tag
válasz runner 125 #11793 üzenetére
Ok rövidre fogom: sz@r
Na meg az a baj hogy nincs olyan közeli ismerősöm,akinek robogója van.
Az utcán meg mégsem állíthatok meg egy robogóst,hogy te figyelj haver szereld már le a cdi-det hagy próbáljam már ki az enyémmel.Ha meg veszek egyet az elég drága kisérletezgetés,hátha nem is az a baja. Valahol azt mondták,hogy ha a CDI kezd beszrni akkor nem is indul rendesen. -
noname67
csendes tag
válasz runner 125 #11796 üzenetére
Esetleg a CDI-t be tudják mérni ha elviszem mondjuk autvllmsgiszrlő?
-
_seth_
veterán
válasz runner 125 #11822 üzenetére
Sisakra kb ennyit szánnék rá. Hol használnám? Jó kérdés sokszor csak egy 30ezres kisvárosban néha elmennék vele Debrecenbe is ami tőlem 13 kilométerre van és ebből kb 10-et kell főúton megtenni.
Szeretek alaposan készülni de nem szeretnék olyan sem lenni mint sokan, hogy pl honda diora vesz lángmintás uvex sisakot ami már önmagában a robogója ára + full bőr ruha + csizma és egyéb kiegészítők...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Windows 11
- Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
- Formula-1
- Autós kamerák
- Egérpad topik
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- OBDeleven VAG autódiagnosztika
- Eglo Torretta LED IP44 tükörvilágító lámpa 94617 - NEGYED ÁRON
- BRUTÁLIS ERŐ: Baseus A3 15000Pa vezeték nélküli autós porszívó - CSOMAGKÜLDÉSSEL IS
- TISZTA, MAKUÁTLAN: Tefal Ultra Compact 2000W - Konyhai grill bbq sütő - CSOMAGKÜLDÉSSEL IS
- Eladó vagy cserélhető sörös korsó és sörös pohár gyüjtemény!!!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen