- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Monitorkalibráló eszközök
Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #9341 üzenetére
Az az Aerox nem lesz egyhamar eladva! De ha így tetszik a gyereknek,...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #9344 üzenetére
Aki el akarja adni ,az nagyon árul alul fogja hirdetni...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Szerintem többet megy az , csak ki kell szedni a fojtást ! Amúgy az utolsó szériák, ahogy te is írtad kockalámpásak voltak, és ott már alapfelszereltség volt az önindító . A régebbieknél csak a CE jelzéssel ellátott modelleknél. Nekem egy SR51-1H40 típusjelű gépesem volt, vagyis s51-es blokkal, 4 sebességes váltóval, és megszakítós gyújtással volt felszerelve . Sajnálom hogy eladtam, a ma a használt piacon 100-ért normális gyári Simsont nem kapni !
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
"azért fojtással nem hinném h elfut 65-öt!" - Dehogynem, minden a beállítások függvénye, rányomsz egy kis levegő, benzin turmixot, vagy nagyobb fúvókát és már is érezhetően jobb lesz a teljesítménye .
"meg aztán gondolom ennyi idő alatt azért csak sikerült már kivenniük" - Az enyémből 11000km-es "futásteljesítmény" után jött rá a szerelő hogy ebbe folytás van, de nem szedtük ki, anélkül nem is ment volna !"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
De az általában megengedett 40km/h és a fentebb említett 70km/h között nem 10% eltérés van ! A zsarunak meg hiába mondod hogy "így meg amúgy", ők csak a tényeket fogják nézni, és amit nekem mondott az egyik jó barátom, a "nem tudás nem mentesít a felelősség alól" .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Ma egy szép KTM EXC 450 ott egykerekezett el előttem . Bár eléggé rángatni kellet az elejét, vagy csak túl sok gázt adott, mert pörgött az eléggé .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Csináltam pár (már nagyon régen beígért) képet a motorról és a tárolásáról, (de csak 5310-el, tehát nem kell elájulni a minőségtől) . Amúgy frissítettem a hirdetést (természetesen nyári képekkel, bár nem ragyog a motor, lennének szebb képeim róla), hátha valakinek megtetszik és kicsengeti érte a megfelelő összeget .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #9421 üzenetére
Igen, ha megfizetik, viszik. De amúgy nem mindenáron adnám el, mert ugye az aki mindenképpen eladni szeretne, az nagyon áron alul adja! Mármint milyen Etz-t? Hát bombázhatsz linkekkel is, de ilyet mint az enyém nem találsz, csak magasabb árfekvésben, tehát nyugodj meg, mert szétnéztem a piacon.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #9423 üzenetére
"Etkók között a legjobb" ! Egy teljesen gyári Simson S51e-ért is elkérnek 120-at, de van aki 170-et kér érte ! Tudom hogy ennyiért sokféle más motort is lehet venni (jobbakat is), de az Etz árak között azért reális árat írtam . Elismerheted hogy azért korrekt vagyok (szerintem) .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #9425 üzenetére
Ez már át fog menni off-ba, mert nem épp a topicba tartozik! Miért nem?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #9427 üzenetére
Ez igaz. De még manapság is van kereslet a Simsonokra, Mz-k re!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #9430 üzenetére
Áh, 250-esek mind 30-40 ezer km körül futottak, csak azokat adnák jó árban. Bár a múltok volt 220 körül egy 251-es 16 ezer km-rel, az még elmegy, és tip-top állapotban volt!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #9432 üzenetére
Felfúrod, akor már bontani kell, az már nem olyan mint a gyári ... A faterod simója is olyan felfúrt, visszatekert darab lehetett, mert az én SR-em 11666 km-rel is tökéletes volt, csak hát kellett az Mz ... Hidd el, hogy egy jól kifogott, gyári kevés km-res motor sokkal több örömet fog okozni neked .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Egy megtért ember ! Én is csak kevés km-t futottat vennék, mert ami rendbe van, az... ö... rendbe van, és kész .
...Az Aprilia SR más kategória, ott túl sok az elektronika, ami érzékeny lehet. Mondjuk ismerősömnek egy borulás következtében fenn akadt a Ditech Factory-ban (2007-es) az olajszintmérő, mivel ő nem nézegette és bízott az elenörző lámpában... végül garanciális hengercserével végződött a sztori.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #9438 üzenetére
Jól van, lehet hogy jó volt, de akkor is, hirtelen nem romlik el...
Hát már nem 1-2 sz@r Ditechet láttam, ami még csak a márkaszervizben volt. Az igaz hogy a szerelők szeretik lehúzni a motor tulajdonosát, de azért inkább karbis mint injektoros.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #9440 üzenetére
Nekem eddig mindig kevés km-es járgányaim voltak, nem is vennék sok km-t futottat. Nem foglak meggyőzni, a te dolgod hogy mit veszel, ha kidobod az ablakon, hát tedd!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #9443 üzenetére
Most akkor te jobban összerakod a motort mint a gyárban? Hát az kicsit érdekes, mert elég jól nyomják össze a gépeket, és amúgy is a Simókba szoktak (legtöbbször, vagy leggyakrabban) csapágyat cserélni, ott ahol már szétölték és nincs benne erő, csörög-csattog.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #9448 üzenetére
Azért nem kell lenézni a másikat, azért mert más véleménye van . Nem próbálok félrevezetni senkit, de azért én az original állapotú motorkat szeretem, és egyikre sem költöttem rá még .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #9450 üzenetére
Ha félreértelmezed a dolgokat, az nem azért ne hibáztass. (Mindegyikbe cserlnek csapágyat, de nem csak azt, attól függ szükség van-e rá.)
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #9453 üzenetére
Ez nem igaz ! Elnézést ha megbántottalak volna de nem ez volt a célom, az én véleményem csak az hogy a gyárban dolgozó szerelők, mérnökök korrektül összerakják a gépeket és az felújítás után már csak rosszabb lesz, részemről a műszaki téma lezárva, nem menjünk bele a részletekbe .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #9460 üzenetére
Tehát most az egésznek a lényege az volt hogy leírd hogy én nem tudok motort szerelni! Ez egyértelmű, mert nem vagyok motorszerelő. Természetesen ha gond van, szerelőhöz viszem a gépet, de eddig gyújtás beállításon kívül szerencsére semmi gond nem volt! Nem szeretném szétszedni a motort, és pláne nem tuningolni. De amit most te leírtál (időt és energiát rászánva), sajnos én nem erről beszélek. A versenyblokkos részre visszatérve, szerinted a versenyblokknak mi köze van a gyárihoz? Hát semmi, jó hogy milliószor szétszedik-összerakják és ha elromlik, vagy "kikönyököl" a főtengely a blokkból ,akkor ott van egy gyors "műtős team" akik pár perc alatt kicserélik az egész blokkot, de ezt a gyári nem bírja, tehát nem kellene erőltetni ezt a "gyári motort felújítom", mert legtöbbször nem rakják össze olyan jól mint a gyárban. Természetesen én személy szerint nem a Keletnémet, Magyar, Román, Csehszlovák, "meg még hányféle", motorról beszéltem, hanem egy akár "mostani", például felhozva egy 2009-es Yamaha R1-ről...
Tehát én a mellett érveltem, hogy jobb kevés km-el motort venni, mint egy felújított motort. Természetesen itt figyelembe kell venni hogy hol, és ki újította, javította a gépet, de erre még kitérek. Meg ha olyan jók lennének a felújított motorok, akkor szerinted miért vesznek új motorokat, mert mindenki járhatna "itt-ott" összetákolt 20-30 éves Simsonok-kal-Mz-kel és a szerelők is megélnének a javításokból (Ugye a gyári veterán motorok értéke növekszik, hiába írtad hogy már akkor is elavult konstrukció volt, hát mert alig tslálsz gyárit, mert itthon mindenki "tákol-gányol", én nem tudsz 30 olyan motort mutatni, ami felújított, olcsón adja, nem piaci ár felett, és jobban össze van rakva mint egy gyári, ja, vagy hogy miért olyan drágák a gyári veterán gépek?). Mert (mai helyzetben) Magyarországon nem mindenki profi szerelőhöz viszi motort, csináltatni, és próbálja megúszni olcsóbban a javítást, szerelést. Így a szerelő is csak összelöki a vasat, és az még elmegy egy keveset valahogy. A tulaj (természetesen mikor már érzi hogy nincs erő a motorban, vagy valami nincs rendjén), akkor eladja a gépet. Akkor most nézz szét, a használt piacon, és próbáld igazolni a felújított, vs. gyári motor párharcot (természetesen Tábori mester és hozzá hasonlók kivételek, de ilyet "profik" kevesen vannak az országban), és megcsináltatják a legolcsóbban dolgozó szerelővel. Én azt szoktam leírni amit tapasztalok, látok, tehát amilyen felújított motorokat én eddig láttam/látok, azokat már nem nevezném motornak (kivétel a mesterek által készített gépek).
A végszó pedig az lenne hogy igen, vannak jobbak mint a gyáriak, de azok sokkal magasabb áron, vagy sok-sok pénztőke beleölésével, de a a Magyar motorpiacon te nem találsz normálisáron normális felújított motort, és ezért kerülnek a gyáriak annyiba, amennyibe.
Tehát másodszor és utoljára írom, nem akarok többet erről veled, se mással vitatkozni, és nem én rontom a topic színvonalát."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #9465 üzenetére
Hát, már megint félreértelmezed . Nem, nem azt írtam . Természetesen erősebbek, meg jobbak, hát kérem, 20-30 év van közöttük . Találsz jó felújítást, de most mond őszintén, egy újat, vagy legalábbis bontatlant vennél, vagy egy felújítottat ? Mivel mindig fejlesztenek, ezért vannak jobb motorok mint az NSZK-ban !
Még hányszor írjam le hogy nem szeretnék erről vitatkozni (fejbelövős smiley)?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #9467 üzenetére
Én sohasem hülyéztelek le ! Akkor állapodjunk meg annyiban hogy neked is van saját véleményed, meg nekem is, és ezt tartsuk tiszteletben !
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz NINJA_V #9472 üzenetére
Az igaz, nevezzük inkább. hmm... "youngster-nek" (ez tetszik mindenkinek), de ha ezt a motort is elrakod, mondjuk 20-30 évre (amit lehet meg is teszek, ha nem lesz rá korrekt vevő), és elrakom, akkor maximum csak pár olcsó alkatrészt kell cserélni rajta. Hogy szétmenne valami motoromon, hát annak az esélye szinte lehetetlen, mert eddig (mióta megvettem az öregúrtól) kb. 170km-t raktam bele. Elég sok gond van a veterán motorok felújításával, alkatrészbeszerzésével, és hasonló "apróságokkal", ebben otthon vagyok (nem úgy mint a blokk apró darabokra szedésében), és az ismerősöm újított fel egy 125-ös Csepelt, na az nagyon jó lett, bár 3 évig dolgozott vele, mire teljesen gyári állapotba nem hozta. De azért a gyárakban még mindig jobban összerakják, mint néhány "motorszerelőnek" mondott valaki, és nem 1-2 "szerelőtől jött, és át van nézetve" tipusu motort láttam, ami azért eléggé leharcolt volt még úgy is, és a külsejéhez hasonlóan is ment.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #9478 üzenetére
Utoljára, igen, értelek, elismerem hogy tévedtem, és nem vagyok zombi, csak élőhalott, de komolyan .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #9480 üzenetére
Felvázoltad a lényeget, és már értem . Utólag már... mindegy .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz NINJA_V #9482 üzenetére
Nem hajkurászom de szívesen elraknám, jobban vonzanak a keletnémet motorok, mint a legtöbb más drága veterán motor. A km hajkurászásról jut eszembe, hogy volt régen egy Honda robogóm, de annak kilétét igazándiból nem tudtam, csak annyit hogy 6000km-rel került hozzám, két hét múlva szép "rézszínűre égettem" a kipufogókönyököt, és 1600km-t raktam bele, mellesleg lehámlott a hangtompítóról a fekete festék! Ezután ez a motor még túlélt egy Citroen Xsara Picasso-t és egy "hülye szerelőnél" való felújítást, aki elvileg felújította (külsőleg előtte rendbe hoztam), de ő belsőleg hozzá nem nyúlt az tuti biztos, mert ott fék nem volt mikor meg akartam állni...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Teasüti #9582 üzenetére
Ha nem hozzáértő szereli, vagy szerelte akkor igen, otthon nehéz javítani, mondhatni szinte lehetetlen . Amúgy megbízhatóak, de én is csak rossz tapasztalatot hallottam róluk . Válasz inkább karbisat, ahhoz egy csavarhúzó kell és kész, szerintem az eladó/kereskedő is ezt akarta javasolni, tehát SR 50R ha a legújabb kell .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #9606 üzenetére
Van aki átmegy a rostán, van aki nem! Én mondjuk felhoznék egy gyári 80-as vagy 125-ös DT-t példának, ott már azért látszik hogy mégis mekkora is a blokk. A tuning robeszoknál meg elég magas fordulat van, tehát azt a bizonyos hangot a leghülyébb zsaru is felismeri, és ha éppen meg akar fogni akkor megfog, ha nem akkor nincs kedve veled szórakozni! Igen, néztem az egün hogy a 70-es hengerre 49ccm volt begravírozva, azt már nehezebb kiszúrni, szinte lehetetlen.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #9623 üzenetére
Azért egy gyári robogónál, még ha egy rezós sportpufogó is van rajta, akkor se lesz az a sercegős pörgős hangja, mint mondjuk egy 70-es pörgős LeoVince ZX-el szerelt robinak! Rendben hogy annyit forog, de hangban ég és föld a két motor (mármint tuningolt és gyári hengeres)! Amúgy milyen motorod van, milyen hengerrel?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
"megdöntöd féloldalra, tökig húzod a gáz, kipörög 12000ig, csak bírd a hangerőt, mikor szereltük, ki kellett próbálni..." - Ez eddig rendben, de nem menteközben pörgött ki, úgy hogy rajta ültél. Egy normálisan megépített 70-es meg úgy megcsinálja mindezt!
Runner 125: Természetesen vannak komolyabb rendszerek is, de a legelterjedtebb a TT, a ZX és a Reverse! Aki versenyszerű körülmények között használja, az már inkább Doppler S3R-t, Polini ForRace 3-at, vagy még sok másféle keményebb pufót használ!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen