- Apple notebookok
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Home server / házi szerver építése
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Friss játéktrióhoz készült az új GeForce driver
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
gp Hamarosan a Valve áruházában is elérhetővé válik a játék teljes kiadása.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3125 üzenetére
Igen, utána néztem, az utolsó pötty számit az utolsó hónapban. Akkor gyártották!
"önmagam hite vagyok magamban"
-
ett
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #3126 üzenetére
Azért jo lenne ha kotorásznál egy olyat. Illetve megkoszonném. Vagy az is jo, ha megmondod honnan szerezzek, mert eléggé szétment. Nem automata szivatos egyébként, nekem kell rángatni. Viszont az a vezeték nem tudom hova kell. Pontosabban így értem, ahogy írod, csak nem látom, hiába világítok, le kell hozzá szednem a burkolatot, a fene vigye el. Neki is látok ma, aztán kiderul, hogy mi lesz.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
válasz
Topiccsendőr #3159 üzenetére
Hát ez jó..
Ilyenkor vetődik fel bennem a kérdés, hogy a '90 -es évek eleji régi Tact-ok, Jog-ok, kis pöcsköszörűk, hogy a 'csába mennek a mai napig és látni belőlük nem kis számban a Bp-i utakon...?? Azokon hogy nem megy szét a váz meg ilyenek?
Az eszem megáll..
[Szerkesztve] -
válasz
Topiccsendőr #3161 üzenetére
Így lesz, mostmár legalább tudom mit kell megnézni egy robogón.. (Tulajdonképp majdnem hogy mindent..)
Egy aerox felé appellálok, mert aztmondják a legjobb futóműve van, csak kicsit húzós az ára.. Aminek még nagyon jó a futóműve és olcsóbb lenne az a Peugeot (sajnos nem tudom melyik tipus) de tartok ettől a márkától mert nem túl gyakori és mivan ha beszarik... -
válasz
Topiccsendőr #3163 üzenetére
Hát lehet, csak a kis Scarabeoval meg az a baj hogy léghűtésű és hogy nem egy sportos fazon.. Azért még szóbajöhet.
-
golyani
addikt
válasz
Topiccsendőr #3163 üzenetére
scarabeonak ott a nagy előnye h nagy a kereke aeroxhoz képest. de h aeroxtól jobb futóműve van az kétlen. jó aerox az elvileg egy sport robi sazl keményebbre van hangolva miegyéb.nekem bejön. kátyúba meg nem kell bele menni. ha meg bele kell menni, bele lehet lassan is.
[Szerkesztve] -
etnies
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3168 üzenetére
És és föld a különbség a Scara és minden más, 12 colos kerekű robogó között.
Annyival kényelmesebb a Scara Budapest, hogy meg se próbálom leírni, nem lehet."önmagam hite vagyok magamban"
-
golyani
addikt
válasz
Topiccsendőr #3182 üzenetére
hát nekem meg olajosa az a cső ami a szűrőből megy a karbiba. úgyhogy akkor is visszaköp. minden motor visszapofázik kicsit, de csak addig amíg mozog a tolatyú h egyhelyben van akkor nme köpköd.
-
ett
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #3187 üzenetére
Dell Orto (vagy hogy is kell írni) karbi, ami gyárilag van benne. Ez az, ki tudja miért. Gondolom ez nem normális. Csak hogy hozzáférjek rendesen, le kellett vennem az idomokat róla, plusz még az ülés alatti sisaktartót is. Nem szeretem ha ennyit kell vacakolni, hogy egyáltalán hozzáférjek a hibaforráshoz.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #3193 üzenetére
Neked is köszi a türelmet.
Hát lehet igazad van, nem figyeltem, az úszónál ott a rögzítő, lehet abból tört le egy kis darab. És létezik, hogy a szűrő nélkül annyira elszegényedik, hogy megtorpan, elhalkul és le is áll?
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #3193 üzenetére
Fenébe, megegyezik az avatarotok.
Mindegy, mindenkinek köszi a segítségért! Mostmár kezd alakulni a gép. Már csak a km óra idegesít.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #3200 üzenetére
A spirálra gondolsz, vagy magára az órára? Szétszedni nem nagy dolog, hanem összerakni annál inkább.
És ha kitisztítom, akkor teszek bele másik zsírt és megjavul? Azt még értem, hogy lassan mozog, de hogy nem áll be 0-ra, azt nem értem. Beállítom a garázsba, ránézek másnap és még mindig 20-al megyek, pedig áll a moci.
sycorax182: Szerintem nem légszűrő, de megnézheted milyen állapotban van, főleg ha még sose volt szétszedve.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
golyani
addikt
válasz
Topiccsendőr #3213 üzenetére
lánckerék? mivel kűdöd te?
nek mamikor 90-et mutatna ah lenne odáig számozva ott valósban 93-al megyek. sztem a 2,5-2,7-es fogyasztáshoz jóóó. -
ett
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #3250 üzenetére
Azt értem, de az enyém nem kékesen füstöl hidegen, hanem csakúgy szimplán.
Azért akkoris el kéne vinni valami normális szakihoz.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #3255 üzenetére
Lehet. Meg fogom egyszer nézni mostmár.
Zetorg: ha véletlenül sikerül öntvényt szereznem, át fogom tudni rakni a cuccokat bele a régiből? Nem kell semmilyen speckó szerszám hozzá? Mert van egy olyan érzésem, hogy kell.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #3261 üzenetére
Gondolom melegítés nélkül valami csapágylehúzóval is le lehet vadászni. Kezd összeállni lassan a gépem. Műszakilag teljesen rendberaktam, olaj nem folyik, km óra is jó lett, hogy szétszedtem, akksit felöntöttem desztilált vízzel. Télen szétszedem, aztán mehet a festés neki és nyárra lesz egy jó kis rollerem.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Den
veterán
-
sycorax182
tag
válasz
Topiccsendőr #3282 üzenetére
az is folytást ad neki.ha nincs rajta a kipufogó akkor alig mozdul meg a járgány.
-
sycorax182
tag
válasz
Topiccsendőr #3291 üzenetére
igen de a lényeg az hogy a kipufogó sokkal fontosabb feladatot lát el csak szimplán a füst elvezetéstől és a hangtompitástól
-
sycorax182
tag
válasz
Topiccsendőr #3290 üzenetére
hát ha csak egy kis víz ment bele attól még a dugattyú nem szorul meg, mert a hűtése ugyanúgy megvan.
-
sycorax182
tag
válasz
Topiccsendőr #3299 üzenetére
hát nekem annyiért csinálták.
-
sycorax182
tag
válasz
Topiccsendőr #3298 üzenetére
nekem sikerült mennem vele úgy 50 kilómétert. indításnál fehér füstöt nyomott ki, aztán mikor leállítottam akkor teljesen megszorult a dugattyú rugni is alig tudtam
-
sycorax182
tag
válasz
Topiccsendőr #3300 üzenetére
szoval szerinted a kipufogó csak a hangtompításra és a füst elvezetésre való?
-
sycorax182
tag
válasz
Topiccsendőr #3308 üzenetére
hagyjuk
-
ett
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #3338 üzenetére
Igaz. Ami salieri.-nek felesleges lenne véleményem szerint. De lehet, hogy tévedek.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
VRomi
tag
válasz
Topiccsendőr #3342 üzenetére
Hát ha megyek vele akkor nem hallom h csörögne, vagyishogy esetleg tovább erősödne! A variátor felöl ennyire áthallatszana a csörgés???
-
etnies
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3367 üzenetére
Sr-ből van karbis és ditech is, ahogy Scaraból is
Euro 3 szabvánnyal nem tudom mi lesz, a jelenlegi blokkok nem teljesítik."önmagam hite vagyok magamban"
-
stargazer
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3387 üzenetére
nem hiszem mert vártam eleget és szinültig maradt.
bakker. elmentem a boltba. rendeltem új hűtőfolyadék tartály kupakot (tutin bevált azóta nem köpködi ott kifelé a vizet), meg sárvédő toldást. valaki egyszer itt mondta nekem hogy hogyhogy felveri a vizet meg a sarat a hátamra, talán le van egykerekezve a sárvédő és azért? nos, gondoltam azért nem véletlenül árulnak valószínűleg ilyen toldást, biztos nem csak vizuális tuningelemként teszik fel, mert annyira dögös. hazamentem (sok eszem van hogy nem mindjárt ott a boltnál...) és látom hogy ez bizony nem passzol. el se tudtam képzelni hogyan kapcsolódhatna ez a toldás a sárvédőhöz. hát azért mert sehogy. visszamentem a boltba hogy elnézést de rossz toldást hoztak. nem rossz. kimentünk, a bácsi megszakértette hogy azért nem passzol mert LE VAN VÁGVA a sárvédőm. persze mi másért lenne levágva ha nem azért mert le1kerekezték. biztosan nem divatból. fasza. ráadásul nem is egyenesen lett levágva. jó nem feltünő de azért akkor is bakker. ha nem vittem volna el mindenkit a megvásárlás előtt akiben bíztam akkor megérteném. de most ott tartok hogy akkor az még hagyján hogy 10 rugóért kell vegyek egy gyári sárvédőt is mert szeretem ha a dolgaim rendben vannak és amihez immár hozzá fogom tudni bazseválni a toldást, de kitudja hogy még mi minden egyéb hazugság lengi körül ezt a szegény runnert. most már ez is gyanús, hogy mondta a bolt szerelője hogy 15.000 km-enként a blokkot fel kell ujitani valami dugót kell cserélni vagy mi nem is értettem persze mert nem értek hozzá. de itt sokan felvonták erre is a szemöldöküket, már gyanítom hogy emögött is valami gebasz van, és csak így óvatosan utaltak rá hogy addig fogja bírni amit összegányoltak. valami ötlet hogy mi lehet ez? most vettem egy kocsit, és szivem szerint nem adnám el a runnert mert nagyon megszerettem, de mégis el kellene adnom. hiába a pénz nagy úr. főleg ha kevés van belőle. de addig most nem fogom eladni amíg rendbe nem tetettem.Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3392 üzenetére
tényleg te voltál
de akkor előbb utóbb azért csak lejjebb ment volna az olajszint nem, sztem sokkal inkább az volt hogy az érzékelő nem jól érzékelte a mennyiséget és több volt benne.
[Szerkesztve]Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3397 üzenetére
háááát nem tudom most egyszer elviszem hogy nézzék meg a kompressziót és ha kell akkor szedjék szét nézzék meg hogy áll a gyűrű is. én azt hittem elég lenne csak a gyűrűt cserélni, hiszen elvileg az az egészben az igazán kopó alkatrész. vagy nem? kár hogy nincs egy rendes műszaki leírásom róla. akkor talán nem szivathatnának széjjel annyira. de már jöttek nekem a 12.000 km-enkénti vezérműszíjcserével is... hajamat tudnám per pillanat kitépni marokszámra ha csak eszembe jut az a laza 60.000 amibe az egész kerülhet. annak lesz tuti aki majd megveszi tőlem tavasszal mert már egy faszán felújított motort vihet el. grrrr...
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3399 üzenetére
biztos igazad van és hajtóműszíj.
na megnézték egyszer a szerelők a motort. azzal vittem oda hogy valami pisszenő hangot hallottam (este volt és nem tudtam rendesen megnézni mert ahol lakunk nincs semmi normális fény de ha lett volna akkor se hiszem hogy láttam volna valamit) a hátsó gumi felől. kiderült hogy nem a gumi volt. mégcsak nem is a lengéscsillapító. igazábol nem derült ki mi volt az. a hátsó gumit mindenképp ki akartam cserélni mert nagyon kemény és kopott volt ami rajta volt. az első is kopott volt de az még szódával elment volna. volt nekik egy pirelli hátsó 13-as, 130/70-es 12.000-ért. kiderült miután felrakta a muksó hogy az túl nagy és nekiér a blokknak. azt javasolta hogy tegyük rá azt a távolkeleti gumit aminek 6000 darabja, megfelelő lesz a tapadása, meg hogy előre is tegyünk. jó mondom tegyünk így (ha már egyszer szerelőnél van), bár nem sok reményt fűztem hozzá. délután elmentem a gépért, elmondták hogy kimérték a kompressziót, 8-8,5 lett, állítólag a gyári az 9,5 és akkor kell dugattyút cserélni (ami kiderült hogy 35.000 ft lenne az alkatrész) ha lemegy az érték 6-ra. tehát még ez elég jó sztem egy 7-8 éves motortól. és kérdezték ehhez hogy mennyi km van benne, kétkedve válaszoltam hogy 14.400, hiszen az óra annyit mutat de az igazábol akármennyi is lehet. és azt mondták hogy nem úgy van az, nem olyan egyszerű ám tekergetni. kicsit megnyugtatott. lehet hogy tényleg ennyi van benne. akkor meg sztem nyugodtan elmehetek vele kb mégegyszer ennyit és akkor ráérek dugattyút cserélni. (jött itt nekem apósom mikor meghallotta hogy dugattyúcsere, hogy miért akarom én cserélni, fogta a fejét hogy ilyen hülyeséget, ők 40 évig mentek a mittudomén milyen ősi motorokkal és soha fel se merült hogy azt cserélni kéne! ráhagytam hogy én nem feltétélenül akarok cserélni, de ha ez van. gondolom azok a motorok nem ilyen fordulatszámokon üzemeltek, de mindegy. szerencsére ez még odébb van.) ha úgy vesszük akkor ez igazábol télleg egy megkimélt motor, mert elvileg eljött a csere ideje, de még elég jó állapotban van ahhoz hogy ne kelljen. persze nem tudhatom a kopás időre vetített görbéjét, lehet hogy a végén rohamosan romlik majd a dugó állapota és csökken a kompresszió, de azért ezt kétlem. de azt mondták ezt úgyis észre fogom venni mert hallani is lehet a blokkon, meg ha nem megy már úgy föl mondjuk egy bizonyos helyen ahol régebben még vígan felment, akkor. a futómű himbarendszere ki van kopva. az miatt is érezhettem instabilnak a motort. ennek a komplett új gyári alkatrészekkel történő kicseréléséhez is megrendeltem az alkatrészeket, ami kb 10.000 ft lesz. ez még nem olyan vészes és akkor megint egy jódarabig atombiztos lesz a futómű. főleg az én kezem alatt nem hiszem hogy sokat fog romlani az állapota mert én nem vagyok az a klasszikus robogóőrült robogógyilkos, meg kocsim is van, meg nem is nagyon tudok hol betyárkodni mert gyakorlatilag munkábajáráson kívül másra nem használom, oda meg városon keresztül vezet az utam. meg ha betyárkodnék és +látná egy rendőr hogy rendszám nélküli robogóval repesztek kiló40-nel akkor hamar megnézhetném magam. visszatérve azért a sok kicsi mégiscsak összejön de hát ezt vállaltam amikor használt motort vettem. így még mindig nem panaszkodhatok, mert ezzel együtt is sokkal de sokkal olcsóbban birtoklok egy olyan motort, ami azért frankón fel lett és lesz újítva és végső soron nem sokkal rosszabb mint egy új, van közel olyan jó (igaz ez 2T nem 4T és kicsit többet eszik meg nem annyira környzetbarát, de ez csak a technika). végülis a két gumi együtt volt 12, meg a felrakása, az átvizsgálás, kompressziómérés (ehhez ugye szét kellett szedni eléggé) még 7.500, így fizettem 19.500-at, és most legalább képben vagyok a blokkal kapcsolatban, és meg kell mondjam, ég és föld a kulönbség a gumik miatt! basszus azt se tudtam hova legyek az örömtől, annyira tutin tapadnak ezek a kis távolkeleti gumik, amiböl a kettő volt annyi mint a pirelliből 1. nem tudom hogy az annyival nyújt-e többet, de ha ezek is elkoptak akkor majd olyat veszek. általában igényes vagyok a dolgaimra, és szivem szerint a pirellit láttam volna rajta, de más méretben nem volt nekik, de különben nem vagyok biztos benne hogy az annyival jobb lenne mert ezek télleg fantasztikusan tapadnak. ennek fényében nem is értem hogy eddig hogy tudtam menni. igaz hogy reggelente mikor kicsit párás volt az idő akkor nagyon figyelnem kellett mindig nehogy a zebráknál rámenjek a felfestésre mert az nagyon necces...éreztem mindig hogy sikál a segge jobbra balra. ez a hátsó most legalább már gyári méret, 130/60. szeretem ha a dolgok úgy vannak ahogy szánták őket. én nem vagyok a tuning híve. meg megy ez tuning nélkül is mint az állat ha kell. kétszer mentem vele eddig hosszabb távot, amikor hazavittem a szülővárosomba, és a főúton kipróbáltam hogy tud repeszteni de fosott a valagam nehogy rendőrökbe akadjak
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3407 üzenetére
tény hogy feltünőbb jelenséget fog okozni egy motoros, és talán ez hat annyira majd az autósokra hogy jobban vigyázzanak ők is.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3407 üzenetére
Tegnap este tényként közölte a TV.
Elképzelem, ahogy a haverom felül a hárommillás gixerre és a kukásgúnyát felhúzza a kétszázezer forintos proteltoros bőrjakóra. Nagyon jól fog kinézni, sportmotor+láthatósági....We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
golyani
addikt
válasz
Topiccsendőr #3431 üzenetére
180km ezért nem utazok...
de a kipufról mit mondsz.
gran turismo ide vagy oda.. attól meg lehet most kérdezni ha meg most azt mondjátok h mmi a legjobb akkor 3 -4hónap múlva is ugyanazt mondjátok.
pénz az tulképp most is van csak most vizsgák vannak...
egyébként is azért írtam hasra ütve h majd jönnek az okosok és meg mondik h mi vón jó...
de ha nem hát nem. akkor majd megyek máshova válaszért a kérdésemre.
csak egü fórum is meg van szünve...
ha megragad a dugó az jó hamarabb lesz 70
[Szerkesztve] -
golyani
addikt
válasz
Topiccsendőr #3439 üzenetére
nem gondolom, hogy túl sokan lennének itt, akik hegyezik a robijukat, de mondom egy próbát megér, mellesleg úgyis halott a topic.
második gondolatom az volt h te fogsz írni vmit... -
stargazer
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3462 üzenetére
persze kellett költsek rá, de ezzel teljesen tisztában is voltam, minthogy mindenkinek teljesen tisztában kell lennie azzal a ténnyel, h ha használt cuccot vesz, akkor minden bizonnyal költenie kell majd rá, előbb-utóbb. nekem ezzel nem is volt semmi problémám, mert ha belegondolsz, egy uj runner több mint 1 milla. ez meg mindennel együtt volt kb 410-ben kb, tehát 1/3-ad és félár közötti áron van egy olyan robogóm ami szinte ugyanolyan jó mint a zsir uj. nem tudnám objektíven megállapítani pl százalékosan h az én runnerem egy zsir ujjal kb hány százalékban ér fel, de biztos h egyáltalán nem mondanád 40%-osra egy ujhoz képest.
persze én nem mondtam h nem kapsz 40-ért, kapsz 10-ért is meg 5-ért is csak kérdés h milyet. én lentebb említett elképzeléseimnél fogva soha nem adnék ki 40-et egy 20éves jog-ért, de mindenki azt vesz amit akar, véletlenül se akartam győzködni senkit h vegye meg az enyémet, mint ahogy lentebb említettem is h nem 100% h el akarom adni.
nem érzem úgy hogy át lettem volna kúrva ezzel a runnerrel amit vettem, ténylegesen. persze kicsit bosszantott h ugy csináltak a boltban mintha nem tudták volna h annak a sárvédőnek nem olyannak kell lennie, és ha egykerekeztek is vele, tuti h nem sokszor, mert a kormányon ennek semmi jelét nem lehet észlelni. sőt. a mért kompresszió alapján számomra egyértelmű h tényleg megkímélt a gép. azért az is kicsit erős h biztosra veszed h nem gyári a fényezés. nem tudom mi alapján vagy ebben olyan biztos. milyen összegányolt elemekre gondolsz?
fentebb említett dolgoknál fogva pont h sztem nagyon is jó vétel volt ez a bringa. és egy gumicsere azért még messze nem dönti romba egy vásárlás milyenségét, de te tudod.
[Szerkesztve]Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3464 üzenetére
na igen. ''elvileg'' 99-től kezdték a kétszínű fényezést, egyibőben azzal h dupla tárcsafékkel is elkezdték őket szerelni. legalábbis ebbe az infoba botlottam a neten mikor infokat gyüjtöttem a runnerekről. ez azért ütött szöget a fejemben, mert az enyém már dupla tárcsafékes, de egyszinű. ez jelenthet több mindent: azt hogy szétszerelve hozták be olaszbol (ugy olcsóbb), és itt mikor összerakták, nem azokat az elemeket rakták rá ami eredetileg volt rajta, hanem véletlenül vagy szándékosan összekeverték. de lehet az is, hogy ezt még egyszinűre fújták a gyárban, viszont már megkapta a dupla tárcsaféket. egyáltalán nem biztos hogy egy gyárban minden változtatás azonnal életbe tud lépni. összegányolt forrasztott elem nincs rajta, amire te gondolsz, az az hogy valóban egy kicsit le van kopva a festék a plexi mellett, mert az előző tulaj egy nem-gyári, nagyobb plexit használt és az nekiért kanyarodáskor az elemnek. télleg lehet mert úgy esni nem lehet vele hogy pont ilyen szabályosan kopjon meg a festék, meg nem is tud a földdel sehogy érintkezni az a rész mert más idomrészek kijjebb állnak. most biztos viccesen hangzik h ezt mondom de ott ahol le van kopva ott látszana ha ez már egy második réteg festék lenne... nekem gyárinak tünik a festék. igaz olyat is hallottam már h ha igényesen meg van csinálva egy autó mondjuk törés után, akkor még szakértő se veszi észre. nem tudom igaz-e de lehet hallani ilyet is. na mindenesetre most az én járgányom már tip-topp, mindent megcsináltattam rajta ami kétséges lehetett. még gyári hátsó sárvédőt is rendeltem hozzá, pedig nem lett volna muszály. lehet h más se vette volna észre amikor eladom, de én igényes vagyok a dolgaimra. meg itt a fórumon is mindent elmeséltem úgy ahogy volt, ugyhogy nem hiszem h meg lehetne kérdőjelezni a korrektségemet. mindegy a lényeg h talán az asszonynak is kicsit megenyhül a szive és talán nem kell eladnom. ja és még az is rájátszik egy vásárlásra h lehet h az ország 5 egymástol tök távol levő pontján van 5 robogó 40-ért. akkor minden további nélkül lehet h nem is azt a képet teszik fel róla, és reklamálni ahova akarsz mikor odaérsz és pofára esel. szóval elmenni az ország 5 különböző pontjára megnézni, ha nem felel meg egyik sem akkor potyára történt az egész, és, még mindig lehet h át vagy kúrva ha a világ végéről hozol motort. én legalábbis nem nagyon értettem a robogókhoz mikor ezt megvettem, elvittem magammal akit csak tudtam h ért egy kicsit hozzá. mindent egybevetve az se mindegy hol veszed. én nem mennék el a világ végére, pláne nem egy 40ezres robogóért. de még egy 350ezresért se mentem volna el. gondolkodok de nem tudnék olyat mondani ami miatt elmennék messzire venni valamit. könnyen rá lehet baszni. amit helyben veszel azt vissza tudod vinni ha bármi van. volt már h vettem cuccot pestről és gyakorlatilag reménytelen volt h visszajuttassam és érdemben elintézzem a dolgot. dehát ez már megint csak egy magánvélemény volt.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3466 üzenetére
közben rájöttem hogy mire értetted a szétgányolást. az előző tulaj sajátkezűleg furkálta ki az ülés mögötti idomot hogy a doboztartót fel tudja szerelni. az valóban nem valami szép munka volt.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
etnies
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3476 üzenetére
Nem tudom, azt írta priviben, hogy az övé nagyblokkos. Rendszám nélküli, mivel én Budapesten melózom, nem venném meg. Két éve folyamatosan szívatják ezeket, főleg a runnereseket, mert nagyon sok belőlük az illegális és már az összes közlekedési rendőr vágja és büntetni őket zsebbe 10.000-re. És még jófejek, mert ha feljelentenék őket, az rosszabb lenne.
Sok ismerősömnek van runnerja, mindenféle (régi-új, 50-es, 125-s, 180-as, 200-as). Mentem mindegyikkel, nekem azon az áron tuti nem kéne, inkább egy CBF 250. Én tényleg nem értem a runner kultuszt, kicsit jobb a súlyelosztásuk, mint a többinek, de amúgy ugyanaz, mint bármelyik másik olasz, megbízhatóságból is. És ha már nagyblokkos robogót vennék városba, akkor inkább egy 200-250-es Libertyt vennék, nézz meg egyet élőben. Kényelmesebb és stabilabb, mint a 12''-es runner.
De mondom, ez egyéni ízlésem, ezzel neked nem kell foglalkoznod, mert ahogy elnézem a robogós piacot, egyedül gondolom így"önmagam hite vagyok magamban"
-
stargazer
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3476 üzenetére
már miért ne lehetne forgalomba helyeztetni...?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3479 üzenetére
asszem megvan. adtak mindenféle papirt hozzá. eredeti számla vagy számlamásolatra tuti emlékszek, meg még van valami. de mért, ha nem lenne meg akkor lőttek az egésznek? csak azzal lehet forgalomba helyeztetni?
[Szerkesztve]Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
rhonin
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3498 üzenetére
nincs rajt különösebb tuning csak egy malossi henger meg egy zx kipufogó. ennyi. amugy megvettem és pöccre indul igaz hidegen kell neki 2-3 rúgás de nagy emelkedőn valéó indulásnál is egyből megindul húz. szerintem kafa kis motor majd kiderül milyen lesz még nagyon frissek az eredményeim róla. mit érdemes rárakni amugy amitől kicsit meg tudom növelni a motor életttartamát vagy mit cseréljek rajta. mondjuk most valamikor viszem szerelőhöz hogy nézze át meg minden aztán majd ott kiderül. ennyire szarok lennének a piaggok hogy ezt irod róluk??
-
molecula
csendes tag
válasz
Topiccsendőr #3510 üzenetére
Hivatalos Aprilia márkakereskedésben dolgoztam ami azért adta le a márkát mert az alkatrészekkel folyamatosan gond volt!!Azért írtam , hogy nekem ez a tapasztalatom!
Egyébként Szombathelyet nem lehet Pesthez hasonlítani, mert minden elég nehezen ér ide, vagy nem vész el csak átalakuk utközben!
Pl: A páromat sem tudják az Aprilia Pegaso-ról lebeszélni!Pályázatok írását, figyelését, vállalom cégek és civil szervezetek számára! sokadik nap
-
molecula
csendes tag
válasz
Topiccsendőr #3517 üzenetére
A nagyokkal nem voltak problémák inkáb az 50-es meg a 125-sel!
Én azt gyanítom, hogy közrejátszott az, hogy ki használta!Isszonyatosan szét tudják hajtani őket!!!
Volt olyan srác aki azért hozta vissza az 50-es motort mert fojtással csak 75-öt ment!!!!!!!!
Sajnos inkább a 2005-ös évjártaból a Tuonókkal volt probléma, pl:váltó, fék.
Senkinek sem javaslom a 125-ös mocikat!Vagy negyobbat vagy 50-est!
Nagymocival nem volt rossz tapasztalat!(nem kellet sűrün javítani), de az 50-eshez az alkatrész ellátás siralmas volt!
Nagy motorból nagyon jó az Aprilia!!!
Robogóból inkább a Malagutit javaslom!! F12-F15 nagyon jó kis gépek!
[Szerkesztve]Pályázatok írását, figyelését, vállalom cégek és civil szervezetek számára! sokadik nap
-
molecula
csendes tag
válasz
Topiccsendőr #3528 üzenetére
125-sel volt ilyen probléma, meg inkább az 50-esekkel volt több gond!
A nagyokra tényleg nem tudok semmi rosszat mondani!A páromat róbálták lebeszélni a Pegasoról, mert van aki azt mondja, hogy a Suzuki Vstrom (azonos kategória) jobb!De izlések és pofonok!
Nem lehet adni arra, hogy milyenek a kereskedők tapsztalatai mert én megvettem a saját márkánkat 28 km után beadta a kulcsot mert közben kiderült, hogy már egyszer javították csak a kollégám elfelejtett róla szólni!!!Jó mi?
Azóta az új mocinak semmi baja!!!És 2 év alatt soha ilyen probléma nem volt csak pont az enyémmel!!!!!!
[Szerkesztve]Pályázatok írását, figyelését, vállalom cégek és civil szervezetek számára! sokadik nap
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3567 üzenetére
GŐzuöm sincs mennyi van benne. 1500km volt az órában, mikor vettem, ami szerintem vissza lett tekerve...
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
stargazer
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3571 üzenetére
bakker. az még egy 50-es. nemsemmi. tehát akkor létezik egy központi adatbázis (hol?) ahol regisztrálva vannak a járművek alvázszám, motorszám stb. alapján. de hogy a fenébe tud tök feketén bejönni egy motor? valami vámpapír van róla. az semmi?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Topiccsendőr
addikt
-
stargazer
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3574 üzenetére
mármint úgy értettem hogy 50.000 ft-os.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
golyani
addikt
válasz
Topiccsendőr #3572 üzenetére
a sok benzintől is tud fúlni nem?
mármint hogy a melegebb levegőből több kell...
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep