Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dhampir

    félisten

    Sziasztok!

    Kicsit off lesz a téma, de hátha tudtok valami okosat mondani.

    Egy ThinkPad T530 beszerzéséről lenne szó. A webshop jótállási jegy nélkül küldte ki a gépet, mivel hivatkozásuk szerint szerint átálltak az elektronikus számlázásra. Mivel kérés nélkül is kötelesek jótállási jegyet biztosítani (a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról: 3. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztónak a fogyasztási cikkel együtt - külön kérés nélkül - jótállási
    jegyet átadni.), ezért kapcsolatfelvétel történt a webshoppal és a gép forgalmazójával is, akitől a webshop rendelte a notebookot.

    Végül fogyasztói kérésre, utólagos pótlással megérkezett a jótállási jegy, de hogy ne legyen egyszerű a dolog, a jótállási jegy Lenovo Idea termékekre szól, viszont a notebook egy Thinkpad T530.
    Másik dolog, hogy a jótállási jegyen beikszelték, hogy "szervizekben", holott erre a típusra, ha minden igaz, akkor helyszíni garancia járna.

    Rákérdezés után a forgalmazó ezzel kapcsolatban ezt válaszolta:
    Valóban Idea jótállási jegyet kapott, mivel ThinkPad jótállási jeggyel sajnos nem rendelkezünk. Szerintem megfelelő lesz, mivel a típus és a sorozatszám feltüntetésre kerül. Egy esetleges javításnál felmerülő probléma esetén igazolhatjuk a garancia jogosságát. Ha igényli ezt egy levél formájában akár mikor megtehetjük.

    Ezek után mit lehetne tenni, hogy a ThinkPadekhez járó rendes jótállási jegy jusson el a fogyasztóhoz? :F

Új hozzászólás Aktív témák