Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Devily

    tag

    válasz vdaniell #110358 üzenetére

    A kérdőívben azt mondtad, hogy munkára használod a gépet.
    Meg tudod engedni magadnak azt, hogy meghibásodás esetén több hétre (hónapra) munkaeszköz nélkül maradj? Kifizetnek neked egy havi fizetést úgy, hogy nem tudod elvégezni a munkáidat?
    A szerviz nem ad neked cseregépet a kiesett időtartamra.

    Friss személyes tapasztalat Lenovo szervizzel kapcsolatban:
    Lakótársam laptopja került be január első hetében.
    A kivizsgálásról múlt héten jött visszajelzés. Ez gyors naptárra nézés után 7 hét. és ebben csak a bevizsgálás és a hiba megállapítása van benne. (beleömlött némi pezsgő, szóval ez egyébként nem is volt titok)
    Ez után jön(ne) még az, hogy megrendelik az alkatrészt és beszerelik. Ez újabb 2 - X hét. X valószínűleg nagyobb.

    Még mindig úgy gondolod, hogy megéri?

Új hozzászólás Aktív témák