Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • spyduck

    nagyúr

    válasz GaborGh #27562 üzenetére

    Mondjuk kérdezd meg attól az 500 embertől akinek 2 év alatt eladtam belőle. 1 db cseregari volt és 3db pixelhiba panasz. Természetesen volt 1-2 egyéb hiba is 1 éven belül de még így is 99%-os elégedettségi arány van.

    Polip beszólására gondolsz talán? Annak sok oka van :)
    Meg persze érdemes elolvasni az érveit is. Ja az nincs, csak egy "szar" jelző :D

    [ Szerkesztve ]

  • Naigen

    aktív tag

    válasz GaborGh #27562 üzenetére

    Sajna nem lehet szó nélkül hagyni:
    "Ebben a hsz-odban is azt állítod, hogy a renew-val semmi gond és nyugodtan meg lehet vásárolni,"

    Nem ezt írta, hanem azt, hogy "Semmivel nincs velük több gond mit egy új géppel, sőt a renew gépek 95% új, csak újként nem lehet értékesíteni." Ugye ez nem ugyanaz, mint amit te próbálsz a szájába adni. A semmivel sem több, messze nem azt jelenti, hogy semmi...

    Más és ezt már te írod.
    "Ha pedig valóban széthullanának 1 év alatt, egy gyártó sem lenne olyan idióta, hogy 3 év gart vállaljon rá!"
    Ez ugye a te meglátásod szerint igaz a Medion-ra, de a Dell-re már nem, hiszen a mostani Inspiron sorozat úgy, ahogy van el van könyvelve, mint nem ajánlott. Kérdem én, akkor szerinted a gyártó adna rá 3 év helyszíni garit? Nem beviszem az Aldiba és várok hetekig, míg javítják, hanem NBD garit. A Dell nem ajánlott, mert melegszik, a Medion meg ugye nem? Miért van az, hogy nagyobb hitele van egy Medionnak, mint egy Dell-nek? Azért, mert jó vételnek látszik 160k-ért?

    Van egy nagyon jó magyar mondás, ami biztosan igaz a notebookokra is, miszerint olcsó húsnak híg a leve...

    Szavaz a hejesirok pártyára.

Aktív témák