Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kam1kaze

    tag

    Sziasztok,

    Aki esetleg iiyama monitort vett, milyen ragasztószalaggal van leragasztva a doboza? Mert más gyártóknál általában rajta szokott lenni a gyártó logója, páromnak MSI monitort vettünk, ott is a ragasztószalagon rajta volt, hogy MSI.

    Azért kérdezem, mert Alzától vettem egy iiyama G-Master GB2590HSU-B1 monitort, és azon sima vastag ragasztószalag volt (nem volt rajta gyártó logó), amit a boltban is lehet kapni.

    A monitor elején, jobb oldalt alul volt rajta egy karc és pixelhibás volt. Másnap nem tudtam vissza vinni, de második nap már sikerült. Kinyomtattam a számláját, amire ráírtam ezeket a hibákat, meg azt is, hogy a vezetékeket ki se bontottam, sajáttal próbáltam ki (ebből is látszik, mennyire vigyázok a termékekre), valamint, ezt a Mexikói úton lévő üzletben is elmondtam, hogy bele raktam a számláját, amire ezeket ráírtam, mert az Alza oldalán, az elállási felületen nem lehet írni, csak pár bejelölhető opció van, írni ott nem lehet. Erre mondta az Alzás dolgozó, hogy oké. Gondoltam, ez így elég, hogy kettő módon is jeleztem. Majd jön az e-mail, hogyan szeretném visszakapni a pénzt, de az összeg 30.240 Ft-al kevesebb volt (ez szerepel mellette: "Szolgáltatás Igazgatási díj - részleges fogyasztás / kár / elveszett garancia").

    Telefonon felhívtam az Alzát, elmondtam, mi történt, majd másnap kaptam is e-mailt tőlük, amiben a lényeg:
    "Reklamációs osztályunk visszajelzése alapján sajnos nem változtatnak a jóváíráson, mivel a sérülés nem volt jelezve a pixelhiba pedig csak bizonyos szám felett számítható reklamációként."

    Vissza is írtam nekik, kb. egy 1-1,5 oldalt, mindent részletesen leírtam, hogy az nem igaz, hogy nem jeleztem, nézzék vissza a kamerákat, tanúm is van rá, mert nem egyedül vittem vissza, hogy szóban is elmondtam az üzletben (a számlára írt szövegen kívül), meg eleve az, hogy pixelhibás, nyilván nem én okoztam, nem javításra adtam le, hanem 14 napon belüli elállás, ami indoklás nélkül is történhet, csak direkt jeleztem a hibákat, ne adják el másnak így. Képeket is csatoltam a kibontásról (videót nem tudtam készíteni, mert egyedül voltam itthon kibontásnál), ahol az első monitorról készült képen is látszik, hogy karcos.

    Ezek után, a mai válasz levélben nagyjából ennyi szerepel:
    "Sajnos az álláspontunk nem változott."

    Semmit nem reagáltak a kamerafelvételes felvetésemre, stb., röviden lezárták és lesz@rták.

    Telefonon felhívtam most az Alzát, pont az vette fel, aki visszaírt, de semmi eredmény, mondja, Ő csak továbbította az üzenetet nekem. Az a baj, hogy nem jeleztem a hibát. Mondtam, de jeleztem írásban is a számlán, meg szóban az üzletbe. Akkor meg az volt a kifogás, hogy nem azonnal. Kérdeztem, hogy szerinte az reális, hogy 30 ezer forintot levonnak egy kis karc miatt (amit nem is én okoztam)? Hát ezt nem Ő dönti el.

    Ezért kérdezem, mert ezek után, feltételezem, lehet nem gyártási sérült, hanem egy újracsomagolt terméket kaptam, azért nem volt logó a ragasztón.

    Az Online Vitarendezési platformon keresztül a Budapesti Békéltető Testülethez és egyben a területileg illetékes fogyasztóvédelmei hatósághoz fogok most fordulni, ha tudom, milyen ragasztószalagnak kell lennie rajta, akkor ezt is meg tudnám említeni, ha nem gyári volt rajta (sorozatképem van az egész kicsomagolásról, így az is látszik).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák