Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Santi22

    aktív tag

    After Hours tapasztalatok

    Előre szólnék, hogy hosszú leszek, de a történetem el szeretném mesélni.
    Bár itt a többség szerintem ismeri az afterhourst, szóval főleg elsősorban azoknak szólna ez az írás, akik az aktuális kiszemeltjüket megtalálták és szembejött velük az afterhours árukeresőn vagy valahol, de félnek a rendeléstől onnan, mert ismeretlen számukra, korábban csak a nagyobb multiknál, mint az emag vagy az alza vásároltak stb. stb. és most beütötték ide a keresőbe, hogy utánanézzenek mi a vélemény itt róluk és kidobta nekik ezt az írást.

    Vásárlás:
    Nos december elején az itteni ajánlásokban is bízva (mivel én sem ismertem korábban az ah-t) megrendeltem egy Keychron M3 egeret tőlük.
    Minden gördülékenyen ment, 1-2 napon belül megérkezett hozzám a termék.
    Zökkenőmentes, gyors, pozitív vásárlási élmény, de semmi rendkívüli, ami miatt feltétlenül egy kisregény írásába kellene kezdenem itt.
    Az egér tette a dolgát egészen az elmúlt napokig, amikoris sajnos meghibásodott és élnem kellett a garanciával.

    Garanciáztatás
    Írtam az afterhoursnak (továbbiakban AH) emailt, amiben pár sorban leírtam a hibát, megadtam a rendelésszámomat és lőttem két képet az egérről. Ez egy vasárnap délután volt.
    Hétfőn már kaptam is a választ, hogy nagyon sajnálják az esetet és küldik a futárt, amit kedden a következő emailváltásban le is egyeztettünk, hogy hova kérem a futárt.
    Szerdán jött is a GLS, felvette, vitte. Természetesen az AH költségére.
    Tehát az első emailemtől, odáig, hogy felvette tőlem a futár a hibás terméket mindössze 3 nap telt el. És talán még ettől is lehetett volna gyorsabb, csak én is dolgozom és csak esténként tudtam emailt olvasni és válaszolni. De ezzel együtt is nagyon gyorsan ment.

    1 hét elteltével kaptam az emailt, hogy a terméket bevizsgálva megállapításra került, hogy az valóban hibás és az AH felajánlott nekem három opciót a garanciaügy rendezésére, mivel éppen nem volt a raktáron ilyen egerük.
    - Megvárhatom, hogy beszerezzék és akkor kapok egy új M3-at.
    - Azonnal cserélhetem bármilyen másik raktárukon lévő egérre (drágább egér választása esetén természetesen értékegyeztetéssel)
    - Kérhetem a termék vételárának visszatérítését.

    A válaszom az volt, hogy szívesen cserélném másik egérre, egy Atlantis-t mondjuk kipróbálnék (szintén itteni ajánlásra), de a V2 (ami volt nekik raktáron) nekem drága, megkérdeztem esetleg nem tudnának-e a régi Atlantisból szerezni nekem (ami nem is volt az oldalukon egyáltalán, még kifutottként sem).

    És szereztek!

    Még meg is kérdezték tőlem, hogy feketében és fehérben sajnos most nem tudják, de a 3 másik szín közül választhatok és beszerzik. Hihetetlen, de komolyan... Mondtam, hogy akkor jöhet egy Miami Blue.

    A rendelést ők maguk elkészítették nekem, a termék árából jóváírták a hibás Keychron M3 teljes árát, amennyiért anno vettem, és nekem már csak le kellett okézni ill. a két egér közti minimális különbözetet rendezni, szóval mindössze párezer forint pluszért váltottam így Lamzu Atlantisra.
    Ez volt tegnap, ma már a kezemben az egér. 24 óra nem telt el konkrétan, hogy okéztam és kifizettem a rendelést meg a házhoz érkezés között. A futár természetesen itt is az AH költségére.

    És még ők köszönték meg a végén az én rugalmasságomat, miközben ők teljesítettek egy olyan kérésemet, ami nem is volt nekik.

    Le a kalappal. :R

    ui.:
    Ha a modok ezt reklámnak minősítik és nem maradhat, akkor bocsánat, tőlem senki semmi ilyet nem kért és nyilván nem is kapok ezért semmit, de én úgy voltam vele, ezt megérdemlik, hogy elmeséljem és talán érdekelheti a fórumot is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák