Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 01velemeny

    csendes tag

    válasz 7 #22579 üzenetére

    Elfogadom a te eredményedet, ami neked kijött, ezen is mentem tovább.

    Akkor azt mondod, hogy marhára rugalmas a gumi, szinte az MX kapcsoló kávájáig be tud vágni a keycap ütköző keresztje.
    - Ha nem érezted a ring rápattanását a kapcsoló kávájára valószínű nem ugrott rá (pedig nagyon örültem ennek az elméletnek).
    - Az utolsó lehetőséget (objektív paraméterekkel igazolt alternatíva) inkább konkrét paraméterekkel fogadom el, csak azért mert így "de hosszabb, meg rövidebb" és rajz nélkül nem kezelhető, nem érvelhető és vitatható.
    (amit én találtam cáfolatot, az hosszabb "anyával" gyártott, és feljebb elhelyezkedő kereszttel rendelkező billentyű, amibe szinte preformálva van a gumi helye. Ez viszont gumi nélkül használva vet fel kérdéseket.)

    Szóval szerinted az első verzió igaz; annyira rugalmas a gumi, hogy kicsit nagyobb (határozottabb) nyomás összenyomja úgy a gumit, hogy szinte legyőzi a káva és kereszt közti távolságot. Ezt te érezheted is, úgyhogy le is tudod tesztelni. Így annyival lesz csak magasabban a keycap, amennyi a bevájt, összenyomott gumi vastagsága (akár csak 0,1-0,05 mm).

    (Akkor már csak az lehet érdekes kérdés, hogy lapos billentyűkupak esetén /ahol nem kereszt van, mint pl. (22510) nyunyu billentyűzete/ mennyire működik a dolog, mert itt nem tud úgy bevájni a gumiba a vékony keresztszár. Na meg csak az, hogy mekkora erő kell hozzá, és mennyire váj be a gumiba a kereszt és árt e neki)

    Szerinted miben vagy valóban különleges? Jól gondold meg; 7,5 milliárd versenyző van.

Új hozzászólás Aktív témák