- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- OLED TV topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Hisense LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nyomtató topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
ph A kétféle kapacitással készülő, 12+4 tűs csatolóval szállított típus érdekessége, hogy az eszköz felőli oldalon egységesített konnektorokkal jön.
-
Újabb előzetesen a GreedFall II: The Dying World
gp Az új rész korai kiadása a nyáron érkezik PC-re, a teljes változat PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is befut majd.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3tr0
senior tag
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #3163 üzenetére
Nem beszélve arról, hogy gázos autóval nem mehetsz be akármilyen szerelőhöz. Se az 5er, se az NT, se az én BMW -s szakim, se a poweres BMW mágus muhaati szervizébe nem állhatsz be a gázos autóddal, mert elveszik az engedélyét a kpm -esek egy életre.
Az enyémbe 230k -ért lenne rendszer. 13l -es fogyit írnak a mostani 8 liter helyett(ezt is tapasztalatból írja a srác, ugyan úgy 28i -vel jár) Tehát így megérné. Ellenben egy 30D szintén elmegy 6l-7l -el, akkor már megint nem éri meg. Ezt a végletekig lehetne húzni-vonni.
zoo8800: Már megint jössz azzal a hulladékkal. Nézzed már meg a képet. Ha lyukas lenne a tank, attól még nem enne kevesebbet, csak előbb kifogyna, ez közel sem volt a tréfás megnyilvánuláshoz, kicsit gondolkodj el rajta, mit írtál le.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Laraxior
titán
válasz MPowerPH #3167 üzenetére
köszi
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz MPowerPH #3170 üzenetére
Nemnem... en konkretan munkaba jaro autonak vettem
mákszimum.. de nagyon mákszium napi 20km
Talán majd nyáron megyünk vele ide-oda... de nagyátlagban csak melóba be és haza[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
megema
őstag
válasz MPowerPH #3180 üzenetére
A Passat 2.5 V6 TDI, a 406-os meg 2 literes benzines. Amúgy nem mindegy, hogy mennyibe kerül az üzemanyag, de apám sokat stresszel a cégnél, és erre a BKV-zás csak rátett, így nincs mit tennie... Lehet furán hangzik, de így van.
Ami inkább luxus, az az én autózásom. Mondjuk kiszámoltam és egy felnőtt havibérlet ára megy el benzinre egy hónap alatt. Szóval nem vészes. Igaz, hogy diák vagyok még, szóval jóval olcsóbb lenne a BKV...
Ha meg ilyen kocsijaink vannak, akkor mit lehet tenni? Álljanak a garázsban vagy adjuk el? Ahhoz túlságosan szeretjük őket. Legalábbis a Passat-ot kizárt... Apám mindig azt mondja, hogy nem árt ha van erőtartalék a kocsiban, szóval ezért vannak nagymotorosaink. A 406-ost még szereti, de gyengébbel nem hiszem, hogy ellenne. Van Hyundai-os ismerősünk, végigpróbáltunk jópárat cserekocsiként. (Amíg nem volt meg a Passat, mert azóta nem volt szükség cserekocsira. Ugye nemrég kellett rákölteni először...) Nem voltak túl bejövősek a gyengébb motoros kisebb autók. A legkisebb ami bejött (motorban) az a 2.0 CRDi a Sonatában. Mint kocsi, még a Tucson is tetszett, de azt csak pár percet próbáltuk.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz MPowerPH #3180 üzenetére
Ezek a vetitős alomszeru fogyik azert nem osszehasonlithatoak, mert fix sebessegen gurigazva semmi nem eszik annyit, mint a varosban tili-tolizva. Es a valodi fogyija ott jon ki egy 328i-nek is.
Vhogy szereted kizarolag a "beallok palyan tempomattal" fogyikat irogatni, de azt pont leszarja itt mindenki. Amikor rovid tavokon meg siman beveri minden a 1.5x-t annak, es sokkal tobben mennek annyikat, megallnak elvannak ott fel vagy orat 3-4-5 orat, amig kihul, aztan tovabb. Es ekkor a szipi-szupi dijzel bömmer is, meg az Uzuki is tobbet iszik, mint palyan fixre beallva.
Kb ugy adod elo, mintha varosra nem is kene tankolni egy decivel sem tobbet, tisztara mint egy Honda lassan.több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz MPowerPH #3185 üzenetére
Pecs Szekszard meg vilagvege anyamkinja hol van egy Bp-hez kepest forgalomban? Itt egy keruletben tobb lampa van zebra meg fiszfaszom van ami miatt megkeáááni, mint ezekben egyutt. Ezenkivul Bp-n akkor megy 70 alatt a forgalom, ha eppen dugo van. Videken mikor mennek 50 felett?
Nem erted a lenyeget mi? Beirod, hogy varosban dugoban a 540i iszik 18-t, utana meg, hogy xy haverod tempomattal fixre beallva egy 800km-s tavon atlagban etet meg 6-t a dizellel.
A ketto korulmeny megis hol hasonlithato ossze? Sehol. Varoson kivul menyi eszik a 540i? Es varosban mennyit a dizel ke-ke-ke-ke?
Alma vs korte ez igy amit csinalsz.
Erre irtam az Imprezas peldat is meg delutan, csak eddig sem esett le neked.
De fogadok lenne itt is akinek csak annyi maradt meg abbol is, hogy uuuuu a zimpreddzzááák 32 litert esznek, uuuuuu. Aztan masnap tovabbmeselve lenne belole mar 35 is.több drón kell ;P
-
soldi3r
veterán
válasz MPowerPH #3153 üzenetére
ha csattogósabb lett, ott valamit elkúrtak
(#3150) giigz, spritmonitor simán 5 literre hozza az átlagot az 1.4hdi-nél
(#3155) plömplöm, a kéttömegű lendkeréktől csak vw csoportnál kell igazán félni
(#3157) BMW001, szintén spritmonitor, 535d -> átlag 9liter
(#3163) BMW001, nem a sebesség tartása okoz nagy fogyasztást, "minden test nyugalomban van vagy egyenes vonalú egyenletes mozgást végez.... "
(#3170) BMW001, ezt honnan vetted?
(#3172) Mr.Grincs, ezek a km órák ilyenek mennek előre hátra, mondd neki, hogy 600-ért nem jelented fel
nem értem hogy nekünk mindhárom autónk ennyire szarul fogyaszt...
E30 (oo=[][]=oo)
-
soldi3r
veterán
válasz MPowerPH #3191 üzenetére
540i-ből 2 is van körülöttem (illetve abból 1 már kifli), akár 10-11-gyel is eljárnak, max 80 és az 1.2-es clioval legyorsulom őket, normál vegyes használat mellett 16+
amikor még egy maszek szervizben melóztam, ott biztos nem volt semmiféle engedély és még zk-t is csináltunk rájuk(#3192) Mr.Grincs, hogy a viharba ne!?
[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
Rick4
félisten
válasz MPowerPH #3167 üzenetére
De a szervizelés továbbra is probléma marad, mert egyik ismertebb szerelő se fogadná be. Hova lehet akkor vinni? Itt jön az, hogy ismeretlen szerviz, nem értenek az autóhoz, jön a lehúzás és a pocsék munka.
Addig jó nekem, míg a sok hozzáértő ilyeneket terjeszt. Be ne rakasd, elégedett ne legyél, és főleg ne terjeszd, hogy érdemes berakni. Köszi! Én addig azért járok vele olcsón, a gázhoz meg megveszem 40 ezrenként a 4 ezres szűrőt, ennél több karbantartás úgyse kell neki.
Aztán venni kell egy jó kis dízelt kéttömegű pénznyelővel, és kerek a világ: [link]
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
NTonee
veterán
válasz MPowerPH #3309 üzenetére
Gyári előírás persze, csak azt felejti el mindenki, hogy az autógyártóknak semmi érdeke nem fűződik ahhoz, hogy a megvásárolt autód jó állapotú legyen 10év után is. Nekik az a jó, ha 5év után lecseréled az új modellre.
Jól hangzik a 30-35ezres olajcsere periódus, az új autó vásárló örül, a használtautó vásárló meg majd fizeti a 100ezer után letérdelő motor felújítását. A gyártóknak addig vagy ügyfél, amíg meg nem veszed az autót, kábítják a népet ilyenekkel, hogy longlife, meg egyéb marhaságok, utána már csak pénzeszsák vagy. -
Typhoon47
őstag
-
opeter87
senior tag
válasz MPowerPH #5364 üzenetére
Szia!
FORD MONDEO 2.2 TDCi
-azokról a hibákról tudok én is amiket Te is írtál
VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 CR TDI (170le)
-nem nagyon van típushibája (CR Tdi jó választás, a 2.0 PdTdi nem)
SKODA OCTAVIA RS 2.0 PD TDI
-nekem is Octavia van 1.9 Pd Tdi, 2.0 Pd Tdi nem jó főleg ha DPF is van és városban is használnád (sok a gondja)
Egy személyes vélemény: Az Octavia szerintem nem egy kategória a felsorolt autókkal. Csak a csomagtere nagy a hátsó lábtér megegyezik az 5-ös golffal.
SKODA SUPERB 2.0 CR TDI (170le)
-ez lenne a következő autóm (ha úgy állnék anyagilag - kombiba), feleslegesen nagy autó egyébként,
-az 1.8 Tfsi benzines is max 11 litert fogyaszt még Budapesten is szóval megfontolnám ebből a benzinest.OPEL INSIGNIA 2.0 CDTI
-őszintén mondom nem ismerem
MAZDA 6 Sport 2.2 CD GTA
-személyes véleményem a kategória legfapadosabb műszerfalával rendelkezik, más baja nincs
HONDA ACCORD 2.2 i-DTEC
-szűkös az utastere és a csomagtartó is
VOLVO S60 2.4 D
-hátsó lábtér mint olyan nem nagyon van, ellenben az öthengeres dízel kiváló. ismerős s80-asában 380k van és tökéletes az autó, még a bőrülés is
SAAB 9-3 1.9 TiDS
-hátsó lábtér mint olyan nem nagyon van
(BMW E90 325d)
-Te is zárójelbe tetted én is abba tenném
Amúgy ilyen magas km futásnál én elgondolkodnék a benzinesen is, a mostani Mondeo is benzines ugye?
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MPowerPH #5364 üzenetére
Mazda vagy a Honda.
SuperB-ről tudok nyiltkozni nálunk a cégnél ilyenek (is) vannak. Óriási belülről is marha kényelmes, a twindoor feature meg nagyon hasznos ha néha szállítasz is vele nem csak "parádézni" kell. A 2.0 CR TDI jó motor nagyon, ehhez a kasztnihoz pont elég a 170 ló de azért csodát nem kell várni (igaz nálunk 4x4 DSG-sek vannak és a 4x4 kicsit kiheréli azt a 170 lovat). Elég nehéz egy dög ez. Van nálunk 160 lovas sima TFSI front hajtással az lenyomja a 2.0 CR TDI-t viszont stabilabb a 4x4-es nyilván. Kicsit szerintem túl érzékeny az oladlszélre a SuperB, pedig nem olyan magas... de amúgy jó autó.
Passatból átülve se érezni visszalépésnek semmilyen téren sem.mod:
Jah a PD dízelt felejtsd el, haladj a korral. A miértet meg leírták előttem már.
mod2:
opeter87: Én motorfék bjúzi vok, normál használat mellet 10-ből kihozom városban a 1,8 TFSI-t simán.
Ha most vennék kocsit ebben a kategóriában én is ezt venném gondolkozás nélkül. Bár sztem is feleslegesen nagy...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz MPowerPH #5364 üzenetére
+1 SKODA SUPERB 2.0 CR TDI (170le)-nek baromi nagy, kényelmes olcsóbb kicsit a szervize VW-hez képest(alkatrész is pedig ua.) a motor is nagyon rendben van
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Stukker1987
senior tag
válasz MPowerPH #9162 üzenetére
Erre is van példa,de ugyanerre te is tudod,hogy bármelyik gyártótól lehet példát mondani.
Itt például sok téren ellentmondanak neked videóanyagban és a kommenteknél egyaránt.
Nem veszünk ezen össze,de saját tapasztalatod(kevés) ne általánosítsd,mert magadnak ártasz vele.
Egyébként a menetdinamikával jómagam sem vagyok 100%-ig megelégedve,de az 1.9 nem is száguldozásra van...
BMW nekem is másik kedvencem nem véletlenül szeretnék mostanság olyat szerválni,de akkora különbség messze nincs mint amit te mondasz.
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Tökmindegy
senior tag
válasz MPowerPH #9171 üzenetére
Gyerekkorom óta ismerem ,egy világ csendes fazon
BMW hez meg nagyon ért. Mondjuk máshoz nem De hangról megmondja mi a baja az autódnak Már ha ez a márka.De hogy témánál is legyünk ,nejem főnökének olyan Volvo ja van.
Nem halottam panaszt róla ,nagyon szervizbe se kell járnia vele.
Ő szereti ,két gyerekkel kényelmes családi autó is.[ Szerkesztve ]
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
-
8th
addikt
válasz MPowerPH #9256 üzenetére
"Egy biztos, PD -t nem vennék semmi pénzért. Szvsz elavult technológia, ami egyébként is egy melléfogás volt."
Mert nem ismered. Nem volt abban semmi melléfogás. Simán van még benne fejlesztési lehetőség de mivel a cr rendszer végtelenül primitív ezért legalább harminc százalékkal olcsóbb előállítani. Naná, hogy áttértek arra. A pd-ből is ki lehetett volna csikarni az euro5 normát de nem fektettek több pénzt a továbbfejlesztésébe. Ettől az még abszolút nem zsákutca és főleg nem elavult.
De ha már szóba került az elavult technika. Haver egy Opel Vectra 2.2 CDTI-vel (ami még egy rendes adagolós közvetlen befecskendezésű turbódízel motor) taxizik a mai napig. Amíg a common rail csodát hajtó kollégái súlyos pénzeket költenek az autóikra, ha beüt valami gebasz, addig ő 280k-t átlépve betolta egy márkaszervízbe a Vectrát ahol gyári alkatrészekkel felújíttatta az adagolót és a csúcsokat. Azóta a kocsi motorikusan teljesen hibátlan. A futásteljesítménye már közelebb jár a 400ezerhez mint a 300hoz. Ezt csináld utána bármilyen cr motoros személyautóval (márkától függetlenül). Egy sem nagyon fog elmenni 300.000 kilométernél többet úgy, hogy a motorra nem kellett horror összegeket rákölteni.
Még egy gondolat erejéig visszakanyarodva a pdtdi-hez. Ismeretségi körben fut egy A6. Németből lett behozva. Motorszám és a hozzá tartozó gyártási számok alapján megállapították, hogy az első még a gyárban beépített pd elemekkel fut a kocsi. Rámértek és 210.000 kilométer után még bőven a gyári tűréshatáron belül volt minden. Azzal az autóval sincs különösebb probléma ma sem. A pdtdi motoroknál egyébként sem a befecskendező rendszer a gyenge pont. Az jól ki van találva. Ott a kettős tömegű lendkerék a rizikó faktor. Az szokott tönkremenni elég hamar a taxisok ezért is alakíttatják át simává amint csak lehet (vagyis a garancia lejárta után azonnal)Nem is olyan sokára ugyanúgy fog szopni mindenki a benzinessel is mint most a dízellel. Rohamosan terjed a közvetlen befecskendezés és a turbó. Ehhez esetleg jöhet még hatásfoknövelés miatt egy kompresszor+turbó kombó (láttunk már ilyet benzines motoron, khmm) idővel itt is megjelenik majd a kettős tömegű lendkerék, a soklépcsős nagy nyomású üzemanyag befecskendező rendszerek. Akkor már a benzines is olyan finom kis részecskéket fog kifosni magából mint ma a dízelek. Lehet majd azokra is részecskeszűrőt rakni és/vagy adalékot adni az üzemanyaghoz. Az üzemanyag jellegéből fakadóan a fogyasztásuk mindenképp magasabb lesz mint a hasonló dízeleké. Akkor már végképp semmivel sem lesz jobb vétel egy benzines mint egy dízel. Én ez kb 8-10évre saccolom.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Óvodások homokozója
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Parfüm topik
- További aktív témák...
- Economy takarékos vízszűrős zuhanyrózsa! Klórszűrő zuhanyfej dobozában nagyon szép állapotban eladó!
- VW/Audi/SEAT/Skoda Acélfelni 6JxR15
- DF83 V2 daráló
- VENNÉK: Xiaomi Smart Air Purifier 4 Compact légszűrőt/légtisztítót
- uj Intelligens WiFi 230V dugalj - energiafelügyelettel Smart Plug Tuya smart plug, tobb db
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen