- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Steam Deck
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Autóhifi
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz buci30 #195359 üzenetére
Ne akard tudni! Én inkább fóliáztatnám, feltéve, ha az eredeti fényezés még fóliázható. Ezt szerintem 250-300e Hufból már meg lehet úszni. Normális fényezésnél (kívül-belül) ennek a duplájára tippelnék kezdőárként. Persze lehet, hogy én vagyok nagyon eltévedve.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz buci30 #195398 üzenetére
Motorkód? Emlékeim szerint a BKD korrekt (jobbik ffajta PD elemek, nincs olajpumpa tengely hiba), viszont a hengerfej repedése ennél is jelenlévő kockázat valószínűleg - ha volt cserélve új darabra, és ennek cikkszámát leellenőrzöd, akkor még lehet belőle jó vétel. 1.9 PD esetén DPF nélkülit kéne vadászni, és vétel után hajtórúdcsapágy csere kb kötelező.
[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz buci30 #195422 üzenetére
2 misiből már veszel egy egész tűrhető E60 530d-t. M57 elnyűhetetlen motor, kimegy a világból, lóerő is van benne bőven, és nem kerül többe fentartani mint egy Audit. Viszont meg kell nézni, hogy kitől veszed, km valszeg sok lesz benne, de állapotra vegyél autót, ne kilóméterre. Legyen múltja, rendszeres olajcsere a legfontosabb. És inkább 2 misi felé nézelődj, ne az alja 1 misi kategóriát, mert arra még 2-t rá fogsz költeni legalább...
[link] pl ez elég jónak néz ki leírás alapján[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
MooN00
aktív tag
válasz buci30 #195424 üzenetére
BMW M-es motorjai (mint az M57 is) az egyike a legmegbízhatóbbaknak abból az evjaratbol, ellentétben a 2.0 PDTDI- vel, ami pont egy rosszabbul sikerült motor.
Totalcarrol idézve:
”
Ez a piezo-injektoros PD egy igazi betegágy, mivel a Continental által szállított adagolóelemek folyamatos hibáitól szenved. Kokszosodnak, gyakran okoznak zárlatot, ami miatt az elektronika az egész rendszert leállítja, akkor is, ha csak egynél lépett fel a probléma, az autó pedig megáll, mint a szög. Bárhol, bármikor.
A 170 lóerős változatnál vigyázni kell a DPF-re (részecskeszűrőre) is, helyettesíteni nem lehet, csak az adott szűrővel működik. A kiegyensúlyozó tengely kenésére is oda kell figyelni (Passatnál, Audiknál), de több esetben is előfordult, hogy a vezérlésben a vezetősín csavarja tört ki.” 20 motor ezeket kerülje
Olajszivattyú tengelyének kopásaAki motor szám szerint ismeri, talán tud olyat, amiben már javították ezeket a hibákat.
Ha VW konszern vonalon maradsz, jobban jársz, ha 1.9 PDTDI vagy 2.0 CR TDI erőforrást keresel.[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz buci30 #195424 üzenetére
Mint írtam, ha nem egy lifingott fost veszel, és értelmes motorral, (M57, N52) akkor megbízhatóak, és nem kell rákölteni az életed. Nekem 1 éve van meg a 35d, rendesen karban volt tartva előtte, 1 év alatt 200k-t költöttem rá szerelési díjjal együtt, és ennek a 90 %-a megelőző karbantartás volt, bőven ráért volna még cserélni azokat amiket cseréltem. De inkább kicserélem időben, még mielőtt nagyobb galibát okoz.
Nem meggyőzni akarlak, csak vicces, hogy a nagy szervízköltséget hozod fel, mikor 2 misiért akarsz német premium autót venni, egy nem túl jó hírű pd tdi motorral Járj utánna a motorkódnak, mert a korai pd-k elég betegek voltak, amit később javítottak.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
válasz buci30 #195426 üzenetére
Rossz nézni ezt a vergődést, betegágyakat nézel 2 millió hitelből. Az egyetlen reális opciód, ha cserélni akarsz, ha veszel egy 1.8-as ufó Civicet, dinamikusabb, mint az audid és 8 alatt eljársz vele. A 2 millió hiteled mellett ezzel szopatod le magad a legkevésbé a járulékos szervizköltségekkel.
-
Anaren91
senior tag
válasz buci30 #195433 üzenetére
[link] kb egyik se ha nem akarsz mélyen zsebbe nyúlni. De hogy élő példával jöjjek, szomszédomnak volt egy A6 2.5 v6 tdi-je. Egyszer csak beszart, rávert 600k-t majd 1 misi bukóval eladta motorhibásan.
Ne csak a kocsi árát nézd. Elősször mérd fel, hogy ha valami beszarik, lesz-e banánra való.
Manuálisnál pl egy kettőstömegű csere kb 200k. Vezérlés csere megintcsak kb annyi. 2.5 be nem tudom mennyi olaj megy, de pl nekem a 3.0-ba belemegy 8.5 liter, szűrővel egyött közel 40k volt csak az olajcsere, amit 10k kilóméterenként nem árt megtenni, ha nem akarod, hogy nagyobb baja legyen a motornak. Mondjuk pont nálad szarik be a turbó. Megint 200-300k szereléssel együtt.
Szal a vétel ár csak egy dolog, ami olcsónak tűnik hidd el nem lesz az. Gondold át, lesz-e pénzed fentartani mielőtt megveszed.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz buci30 #195436 üzenetére
Nem mondtam, hogy nincs, csak legyél vele tisztában, hogy egy újkorában 10-20 milliós kocsit akarsz megvenni használtan, 15 évesen 2 misiért. És a szervízköltségek nem zuhantak olyan mértékben mint a kocsi ára. Lehet, hogy megveszed 2 misiért, és egy darabig jó lesz, de ha jön a rész amikor költeni kell rá, akkor zsebbe kell nyúlni. Befecskendező csere pl ha eljön. darabja 130-160k. Mint írtam fent lendkerék megint húzós. És van még pár ilyen tétel ami odavághat.
3-ért vettem a sajátomat, hálistennek sokat nem kellett ráköltsek még, mert előző gazdája már megtette az évek alatt. 180k km-nél került hozzá, 3 év alatt 2 misit költött rá.(mondjuk ezt is csak azért, mert nem volt elég a 272 ló, és mielőtt megiratta 350-re kicserélt mindent, hogy ne legyen baj a régi alkatrészekkel)
Nekem sikerült beleszaladni pl egy olyanba, hogy egy 20 cm-es gumicső kiszakadása miatt vettem 60k ért egy légtömegmérőt. És ha nem nézek utánna, és a bent lévő száma alapján keresek, akkor 104k lett volna a légtömegmérő. Meg kell nézni kitől veszed, mennyire volt karban tartva. Ha foglalkoztak vele, akkor csak szinten kell tartani, ami annyira nem "vészes". De ha sikerül kifognod egy leharcolt példányt akkor szívni fogsz, és drága lesz.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Gombinyó
őstag
-
Anaren91
senior tag
válasz buci30 #195436 üzenetére
De am még egy példa, ez most jutott eszembe. Németországban volt egy haverom, volt egy 2.0 TSI A3-a (ami egyébként egy teljesen jó autó volt, ha TSI-ben gondolkodnék, valamikor, valszeg 2.0-es lenne, azzal van a legkevesebb baj). Eladta, mert kicsi volt neki, vett egy A4 kombit 2.0 pd tdi. 5000 euró körül vette, pár hónapig jó is volt, aztán jöttek a gondok. Egyik napról a másikra olyan lett a hangja mint egy traktornak, rázott a kasztni. 2000 euró körül kellett ráköltenie, aztán amikor már olyan állapotban volt, hogy épp nem volt vele valami minden nap, akkor gyorsan elpasszolta 4500-ért, és lenyelte a közel 1 misi bukót. Szóval legyen a szemed előtt, hogy miért lehet egyes példány olcsó. Lehet az előző gazdának már tele lett a töke vele, és megpróbálja elsózni valakinek. Ezt persze nem fogja az orrod alá dörgölni.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
8th
addikt
válasz buci30 #195433 üzenetére
Alapvetően az a probléma, hogy az általad írt keretből pont azok az A4 audik megcélozhatóak amiben elég vacak motorok vannak. Az audi multitronic váltójától meg egyenesen az isten óvjon. Amúgy az A4 B6 egy tök kicsi autó. Miért pont azt szeretnél?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
vzsryl
nagyúr
válasz buci30 #195436 üzenetére
Inkább vegyél fel 4M-et, aztán ~3M-ből vegyél egy 2.0CRTDI B8 A4-est lehetőleg manuális váltóval, a maradék pénzt pedig tedd félre szervizre. Ennél okosabban nem tudod megoldani hitelből a dolgot. Ha nem fér bele a magasabb törlesztőrészlet, akkor ezeknek az autóknak a fenntartása sem fog menni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Lacko32
tag
válasz buci30 #195433 üzenetére
Csúnya leszek, és őszinte. Lehet most kést fognak a torkomhoz, de hót nem érdekel.
Akkor vegyél nyugati prémiumot, ha a vételárnyi zseton figyeg pluszba a zsebedbe. Volt Audi mr 2.5 v6 tdi tiptroniccal, egy telefosott búvárruha. Jampizni frankó (volt, mára gáz) , másra nem való.
Ha nem akarsz remegni azon, hogy mikor robban ki a blokk a helyéről, és mikor kell ráverj 500db pisztolyorrút, akkor az igényeket lejjebb, és keleti autót (is) megnézel. Pl. Accord. Nem reklámozom, szó ne essék erről, de ami jó, az jó.
Persze a begyöpösödött tédéi meg szmókendsármerek fűnyírózzák, de inkább tankolom mint javíttatom a csettegőt.Pont
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz buci30 #195491 üzenetére
Tudom, megnéztem őket.
Én az A6 szériát mondtam, amik '99-től voltak. A 2.5 V6 Tdi több modellben járt, én azt elkerülném (személy szerint).
A többiről nem tudok nyilatkozni, nem volt hozzájuk szerencsém.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
ngaba
aktív tag
válasz buci30 #195491 üzenetére
Én megértem, ha valaki csak Audit akar... Anno a matektanárom Audi 80-ában meglepődtem az autópályán, pedig voltak nála már frissebb autók is 2001 körül.
De az Exeot nem véletlenül említettem. OK, nincs rajta 4 karika, de az kábé hivatalosan is az akkori A4 továbbgyártása Seatra fazonírozva. Az más kérdés, hogy olcsósítottak-e rajta valamit (utána kellene olvasni), de elvileg Seat prémiumnak szánták. Csak nincs sok eladó, azok többsége is kombi...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Óra topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fotók, videók mobillal
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- Gaming notebook topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen