Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • giigz

    veterán

    válasz zolikaDB #64870 üzenetére

    Én általában mindig az adott forgalmi viszonyoknak megfelelően vezetek, tehát ha látom hogy mögöttem gyorsabban akarnának menni, akkor tovább pörgetem, de ha előttem valaki 60 helyett 50-nel megy a városban, akkor csak azért nem előzöm meg, hogy utána 60-nal mehessek tovább. Tehát én elég változatosan vezetek, néha pályán is 120-150, néha meg 90-100-zal csorgás. Országúton szintén néha 100-120, de néha 70-90, tényleg sok mindentől függ.

    Elindulás úgy néz ki, hogy ha teljesen meg kell állni, akkor 1-esből viszonylag finoman, kb. 2000-2500-ig pörgetve, 2-est 2500-3000-ig, hármast 2000-2500-ig, négyest 2000-2300-ig, utána pedig a városban 60-nal 5.-ben 1750-es fordulattal megyek. De ha esetleg úgy adódik, akkor 1500-nál is simán lehet menni. Ha nem kell állóra fékezni, csak lelassítani, akkor már kettesből gyorsítok ki, kanyarokba általában 3-ban megyek be, és kb. alapjáraton jövök ki, vagy max. 1500-as fordulaton, és onnan finoman gyorsítok.

    Amint meglátom, hogy fékezni kell majd, azonnal vissza 3-ba, és motorfékkel lassítok le ~ 20-ig, majd itt be üresbe, és szintén gurulás addig, amíg meg nem kell állni. Sokkal többet gurulok, mint az átlagos emberek, ha pl. piros lámpát látok, akkor nem a gázt nyomom tovább, hanem elkezdek gurulni, ilyenkor szoktak általában előzni 1-2-en, biztos nem jut el az agyukig, hogy 50 méter múlva ott van a piros lámpa, aztán majd előtte fékeznek inkább erősen, vagy lehet csak pozíciót akarnak nyerni egy ilyen könnyű előzéssel, nem tudom, nem értem.

    Nyilván ha sietős a dolgom, akkor ezek közül borul minden :D

    [ Szerkesztve ]

  • !Overdose!

    őstag

    válasz zolikaDB #64870 üzenetére

    6.4l-es átlagfogyasztásom van 28k km alatt. Érdekel a fogyasztás téma, de lassabban menni nem vagyok hajlandó miatta. Spritmonitoron fasorban sem vagyok ezzel az átlaggal, ahhoz hanyagolni kéne az autópályás 150-es utazót. Lényeg a lényeg: indítás után azonnal indulok és nem eröltetem a motort alacsony fordulaton, ha gyorsítani akarok, akkor visszaváltok és nagy gázt adok, valamint sok motorféket használok. Annyiból könnyebb a dolgom, hogy ez sokkal hamarabb eléri az üzemi höfokot, mint más kis ccm- es autók, illetve szegényebb is a keverék alacsony fordulaton. Egyébként a lambda-szondádat kimérném a helyedben, szerintem nem a vezetési stílusodban lesz a hiba.

    Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

Új hozzászólás Aktív témák