Keresés

Hirdetés

  • Hauntii teszt

    gp Ki gondolta volna, hogy az élet és halál közti rés ennyire élvezetes lehet? Igaz, szín nem sok fért ebbe a birodalomba, de a Hauntii hangulatával, harcaival és apró fejtörőivel is képes elvarázsolni.

  • A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G

    ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.

  • AMD Radeon undervolt/overclock

    lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...

Új hozzászólás Aktív témák

  • Coyot

    őstag

    válasz olajbogyo #178422 üzenetére

    Vannak amúgy festékek amik jól bírják, off-road autókat szokták Cobra-val fújni de létezik más hasonló is. Annyira durva cucc, hogy mikor felfeszik az autó a fára a far kérgét teljesen leszedi, de a fényezés hibátlan marad :D

    Dr.Burn
    Ha tényleg emelve lesz akkor tényleg rendes terepjáró kell ott nincs mese, gondolom valami butább MT is lesz alatta, mi a cél 31"? ha nagyobb emesélt tervezel azért nézz utána milyen hosszúlengőkaros szettet kívánsz alátenni ott lesznek szép árak :) De ezek a mutatós emelések se rosszak, pogi+csillapító+rugó páros, de pl jeephez az is 1000eur+, hosszúlengőkaros meg 1600-2000eur körül szokott lenni.

    Ha meglesz kérlek mutasd majd be :R 1,5 éve egy jó 4.7L-es Jeepet vadásztam, de most letettem róla. A terepezés hiánya meg már furcsa jeleket mutat rajtam :DDD

    Én amúgy a Pejero-ra szavazok, a patrol hídjai jobbak, de kérdés hogy kihasználod-e majd. Levegős zárak is tervben vannak? Egy jó ARB szettel teljes a kép meg valami brutál tornyos csörlővel, 33"gumik kultúráltan hosszúlengővel emelve, kormánylengéscsillapító stb. stb. nyammm.

    [ Szerkesztve ]

    Má' nem

Új hozzászólás Aktív témák