Hirdetés
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
gp A Sony rendszerében már látható, hogy kapott egy frissítést a játék, valamint a trófea rendszerét is aktiválták.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz ludsimon #161726 üzenetére
Szia!
Ennyiért már tudsz venni hathengeres E46-os BMW-ből valami pofás darabot. Vezetési élményben nem nagyon van ellenfele ennyiért a mindennapokban használható autók között. Egyébként a Bravo is nagyon jó verda.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
zoo8800
veterán
válasz ludsimon #161726 üzenetére
Nekem a 120 lovas verzió van, lassacskán 7 éve. Kellemesen erős a motor, van benne élet, de az összhatás nem sportos a látszat ellenére. Amit speciel imádok a motorban, az az, ahogy előadja magát. Gázadáskor megjön az amúgy is szép hangja, és elég komoly átmenet van a nem megy és a megy között. Szépen érezni, mikor tölt be a turbó. Ehhez képest a TSI-ben (ilyet vettem) hiába van meg ugyanaz az erő, érzésre elég tejbetök a T-Jethez képest. Egyszerűen fasza.
A futómű feszes, jól tartja az utat, de tolja az orrát, a váltó pedig nem rajong a gyors váltásokért.
A kormány tényleg könnyű, de speciel ez engem sose zavart. Az enyémben cityservo is van, ami szó szerint egy ujjas kormányzást tesz lehetővé úgy 40 km/ó sebességig. Amikor megvettem a kocsit, gondoltam, hogy ezt pundziknak találták ki, nem fogom használni. Aztán egyszer kipróbáltam, azóta is úgy van. Nemrég vettem másik kocsit, ez a funkció igencsak hiányozni fog az új vasból.
A 120 lovasok chiptuningja úgy néz ki, hogy a 120 ló az alapból inkább 125-130, ezt egy ügyes chip akár 135-re is fel tudja húzni A 150 lovasban nem vagyok otthon, de szerintem abból se lesz csettintésre 200 ló.rip and tear, until it is done