Hirdetés
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz MPowerPH #151196 üzenetére
Nekem az elődje van, de ugyanez a véleményem ennek a belsejéről, mint neked. Egyszerűen nem értem h annyi szép, visszafogott, ízléses Volvo belső után h a faxba engedhették ezt gyártsába. Az a 2 középső légbeömlő / kijelző rész valami botrányosan gáz. Próbáltam több szemszögből megközeltíteni a koncepciót, de nem tudtam megemészteni.
Komolyan elgondolkodtam rajta, h erre váltok (mármint ennek a faceliftjére, de a belső ugyanaz ott is). Mondjuk egy 2.5 T5, vagy akár a legerősebb D5-re AWD-val, de egyszerűen képtelen vagyok azt a belsőt nézni. Úgyhogy le is húztam.Maga a konstrukció egyébként remek, nincsenek különösebb gondok, a lényeg h ha dieselt szeretnél, mindenképpen a 2400 ccm-es diesellel vedd. 15-16 éves fejleszetés, még most is gyártásban van az alap blokk, az egyik legjobb (5 hengeres) dieselmotor a piacon.
Ezekben már min. 6 sebességes Geartronic van, 60k km-enként olajcsere és nagy gondja nem lesz.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
válasz MPowerPH #151234 üzenetére
2. autónak nem játszana benzin? Gondolom a BMW futna többet. Mondjuk a Kia Optimából én egy benzinest se találtam autotraderen, a dízel tényleg nem egy nagy dobás.
Utolsó generációs hidrós C5-t jónak mondják, ha vannak ilyesfajta fétiseid, jó a 2.0 literes dízele is, a motorral a Volvo viszi a prímet a listából, nem kérdés. A Mondeo nekem kicsit bumszli, de ugyanaz a dízel, mint a C5, szintén jó típus.
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #151474 üzenetére
Én ugyan a faceliftessel mentem, 500 km sem volt benne mikor átvettem, és kb. ezret tekertem bele egy hétvége alatt. Négy felnőttnek sem volt kényelmetlen, sőt meglepően jól elfértünk (sportülések voltak benne). 150-nél is halk volt, szerintem egyáltalán nem mondható, hogy hangszigetelés zéró lenne.
Nekem kifejezetten tetszett, abban a konfigurációban, amivel béreltük, a 118-as benzines motorral simán elfogadnám.
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz MPowerPH #151535 üzenetére
Igen.
A 2.4-es 5 hengerest ebben az évjáratban - és ettől felfelé - csak a 215 lovas D5-tel tudod megvenni.
Max. nézd meg a 2.0-t. Az is 5 hengeres motor, szintúgy D5 alapokon nyugszik, csak rövidebb lökettel értek el ccm csökkentést. Ennek ellenére sok tapasztalat még nincs vele, de nem tűnik problémásnak, és kapsz belőle 180 LE körülit is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
footy
addikt
válasz MPowerPH #151544 üzenetére
Most nezem, hogy a ZF 8HP az osszehasonlitasi alapod. Hat ez igy nehez ugy lesz, mert az a valto szerintem a jelenlegi legjobb a piacon es a DSG szerintem neked is rangatos lesz, az Aisin pedig lassu. Bar a ketto kozul en meg mindig inkabb az utobbit vennem.
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz MPowerPH #151591 üzenetére
Nem minden konszernes automata DSG. Audi Tiptronic -okban ZF 6HP váltó dolgozik (2011 - 12 után már 8HP) No meg ott van a fokozatmentes, de azt hosszabb távon épp úgy problémásnak mondják, mint a DSG -t.
Egy ilyen ZF váltót magam is szívesen kipróbálnék (ezen vagyok). -
footy
addikt
válasz MPowerPH #151591 üzenetére
ezert nem nezek konszernes gepet, mert kikotes az automata valto, de a dsg miatt az osszes kiesik
Jah en is igy vagyok vele, pedig a B8 passat kovetkezonek eselyes lett volna. A vicces az hogy meg a hibridbe is dsg megy ott 3! kuplunggal.(#151592) Acheron
Azt azert erdemes megemliteni , hogy a tiptronic csak a nagy motorokhoz jart (3000+)evjarattol fuggoen pedig csak akkor ha quattro is volt melle. A multitronicrol jot meg nem hallottam. Nekem bejott mikor probaltam, de allitolag az egy igazi betegagy.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MPowerPH #152439 üzenetére
Tetszik nekem benne, hogy nem próbáltak dízeles karaktert adni neki mert 5250-nél van a nyomatékcsúcs és a lóerőcsúcsa is (max 0,9 bar-al tölt). Nehéz, 1,8t azért nem kevés még egy ekkora limuzintól sem viszont vezetés közben állítólag nem nagyon érezni, hogy esetlen lenne.
A fogyija városban simán 16 liter feletti, városon kívül levihető 10 liter környékére.Maga a motor nem háklis, ha nincs széthajtva (hidegen padlózás, kitolt olajcsere pl) akkor ok.
Kategóriájában kb a legjobb ár/érték arányt hozza.mod:
Az Opel nekem mindig is szürke zóna volt de ha egy erős limuzint keresnék akkor a Mazda 6 MPS után valószínűleg én is ide lyukadnék ki.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
-
-v-
addikt
válasz MPowerPH #152468 üzenetére
Nem volt 2009-ben V6-os mondeo Kettővel ezelőtti, mk3-ban utoljára, 2007-ig kb.
Nagy szopódás lesz ám ez, nem prémiumból nem túl sok erős motoros autó volt, amiből fogyott is annyi, hogy van használtan választék ... annak is egy jó része már széthulló motoros, szóval nagy választék nem lesz a te igényeiddel[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MPowerPH #152468 üzenetére
Ahogy írta Qru, gyári.
De nem összkerék, nem V6 turbó és csak 1317 kg, +DSG. Aránylag lendületesen hajtva, de nem állatkodva. Ha durrogtatom, akkor 13-14 a városi. Rövid 3-8 km-es távok, start-stop kikapcsolva.Nekem a 180 le, automata dízel 10 körül evett hasonló felhasználás mellett.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
-
footy
addikt
-
-
-
veterán
válasz MPowerPH #152517 üzenetére
Azért próbálj ki egy ilyen Mergát, hogy tetszik-e mozgás közben.
Én bele voltam zúgva mind az E-be, mind a C-be; télen ültem 2 db 320 CDI-ben: tempóról szépen gyorsul, viszont amikor lepadlózod teljesen hiányzik a hátbavágás. Pár napja ismét ültem egy 10 év körüli CLK320CDI-ben, kértem a padlót, ugyanaz a feeling, mintha nem menne. Tavasszal C160 próba (136LE?), azt egy 122 lovas VAG 1.4TSI alázza. Biztos megvan mindben a kraft, de nagyon papásra hangolja őket a Mercedes.
-
Qru
MODERÁTOR
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #152534 üzenetére
Az MK5 Mondeo egyebkent a kedvencem jelenleg, ebbol is jo lenne kifogni egy 60k milest futott peldanyt, akkor mar megvolt az extrem ertekvesztese, es tan pont beleferne a keretbe.
Don't Tread On Me
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MPowerPH #152534 üzenetére
Elvileg dugó átég, legalábbis arról olvastam furgonos témában. Transit, Jumper, Boxer, Ducato, Ranger is volt ezzel a motorral, ott jobban van km is, lehet azért panaszkodnak. A cégnél fut sok ilyen motoros autó, egy Mondeoval mentem is, korrektül lépett, tippre 150e-ig annyira nagy baj nem lehet (de van 230 körül futott is, annak viszont nem néztem a szerviztörténetét). Szvsz a dugattyúkkal is a sokat futott injektorok miatt lehet gond, de emlékeim szerint úgyis alacsony futásút keresel.
-
SzlobiG
félisten
válasz MPowerPH #152534 üzenetére
Jó a 2.2 is mk3 óta már csiszoltak rajta elég sokat, de alapvetően egy régi blokk. A 2.0 jobb konstrukció na meg sokkal több is van belőle, de az neked meg kevés.
Az az Mk5 nagyon brutál és azzal a motorral jól is megy, de még azon is lehet húzni ha kevésnek éreznéd.
-
-
Acheron
őstag
válasz MPowerPH #153494 üzenetére
Pár hónapja én is nézegettem ezeket (2010+), a HDI motorokról pozitív visszajelzéseket olvastam. Nagyon tetszett a 3.0 dízel motor és a hidropneumatikus rugózás a változtatható hasmagassággal. A kezdeti viszonylag nagy áresése miatt jól felszerelt példányokat lehet kifogni belőle (bár az áresés valószínűleg nem áll meg). Külsőre, formailag nem igazán tudott megnyerni, az álló agyrészes kormány pedig nekem több, mint furcsa volt (a beltér ettől eltekintve bejött). Ha elhozod, kíváncsi lennék a véleményedre.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs