- Mini-ITX
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
Két OLED kijelzőt is bevet a GPD DUO
ph A készülő notebook biztosan úgynevezett AI PC lesz, de nem tudni, hogy milyen platform kerül bele.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
elég hülye kérdés, de már ellőtték előttem, hogy alapvetően a fékezést a féktárcsa-fékbetét-fékpedál triumvirátus mellett a kerék és az út közti kapcsolat minősége határozza meg. ezt amúgy a mű jelű tapadási súrlódási együtthatóval szokták kifejezni, gumi és aszfalt között szárazon 0,9 amivel többek között azt lehet kifejezni, hogy a féktárcsa és fékbetét kölcsönhatásából ébredő fékezőerő mű-szorosát lehet az útra közvetíteni. havas/jeges úton ez a 0,9 lecsökken 0,1-0,3 -ra. de egyébként abs nélküli autóval is kipróbálhatod, havas és száraz út között is hatalmas a különbség télen, szóval eleve a kérdést nem értem, abs nélküli autót nem vezettél sohase?
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs