- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Kompakt vízhűtés
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- TCL LCD és LED TV-k
- Riasztó topik
- OLED TV topic
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zewa
senior tag
válasz bitpork #8300 üzenetére
A nagy testvérétől örökölte meg.
GTI-R nem lehet amúgy egy rossz gép.. 4x4, 230lovacska, 1.2tonna.Valóban nem kifejezetten szép mai szemmel de legalább tudod hogy más verdán ilyet nem igen látsz.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
dabadab
titán
"Viszont ezeket az autók esetlegesen fenn is lehet tartani"
Eppen arra celoztam nagyon diszkreten , hogy nem igazan, ezek szinte biztosan feneketlen penznyelo zsakok.
Egyebkent pont most csorgattam a nyalam erre a darabra, ez igy keprol teljesen korrekt darabnak tunik, meg talan a kilometerallas se tul nagy kamu es az ara is rendben van - az a hatalmas tragedia, hogy azert nem jon szoba, hogy most rogton odamenjek es megvegyem, mert a konkret valosagban semmi szuksegem ra.DRM is theft
-
Runner_fxr
Ármester
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat, természetesen még átgondolom és szerelőkkel is beszélek. Öcsémnek is van egy nagyon jó diesel-es szerelő haverja. Az ő tdi golfját is mindig ott szerelik. Majd ott is érdeklődök X5 ügyben.
Ami a költségeket illeti, persze, hogy tisztában vagyok vele. Nem az a kérdés, hogy ki tudom e majd fizetni vagy nem. Ha tudnám, hogy nem tudom vagy legalább is neccesen akkor eszembe se jutna X5, de még csak hasonló jármű se. Ha meg nagyon nagy szopás lesz akkor úgy is eladom a francba. Nem fogok évekig fenntartani egy pénznyelő szekeret.
De mindenképpen egy méretes autó kell, biztonságos kasznival, nem valami kis lütyő!Egyébként van még pár autó amit egyszer majd szeretnék még birtokolni. Azt nem tudom mikor, de ha összejön amit elterveztem akkor majd eljöhet ezeknek is az ideje!
Ezt második autónak és szigorúan garázsban tartva! Ő az igazi szerelmem! : [link]
Aztán a másik nagy álom, egy Mercedes W215 CL 500 V8 kompressor, MEC Design átépítéssel!
[link]
[link]És végezetül, A terepjáró! [link]
-
Zewa
senior tag
válasz dabadab #8302 üzenetére
Valóban, itt az ideje aludni. Ezekről a sportosabb régebbi vasakról szinte mind el lehet mondani hogy könnyedén el költhetünk rá szép összegeket.
Stift GTinek vagy pl ennek fenntartása azért csak nem horror.. Vagy csak én vagyok túl optimista mert nem volt még ilyen autóm?Ettől az Eclipse-tól semmilyen formában nem áll fel.
Ps.: Az M3 valóban szép de ne haragudj a csillagos verda ezekkel a nagy króm felnikkel nekem elég vásári.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
válasz Runner_fxr #8303 üzenetére
A melóhelyem szomszédságában van egy bmw szaki...sajnos Ő elvette a kedvem a 3D x5től. Asszonkánank nagyon tetszik...de amikor megtudtam hogy mibe fáj egy befecsi-sor csere, meg láttam egy kontakt hiba miatt kiszedve az összes kábelt...a szívem megszakadt, mert nem engedhetem meg magamnak.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz Runner_fxr #8308 üzenetére
Ha dízel magasnyomi befecskendező kell akkor 530xd 2006-hoz darabja nettó 110k volt plusz beszerelés.Ugye ez 6x meg FA... A tulaj szó szerint felkapott egy fél törött csapágyat és bebaxta a nyitott motortérbe
Igaz a VW konszern sem olcsóbbMost néztem h a mostan 2.5 tdi passatom teljesítmény adója 20356...a allroad lesz akkor meg lesz 60000...k.va állam.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
dabadab
titán
-
-
-
nagyúr
válasz !Overdose! #8313 üzenetére
Igazából mindhárom igaz rá. Viszont ha kifogsz egy nem rommátörtet akkor elég megbízhatóak. Legalábbis nekem lassan 1,5 év után nincs gondom a sajátommal. Persze mikor megvettem akkor költöttem rá mert rendberakattam amiket a szerelővel néztünk.
Azóta csak a kötelező dolgokat (olaj, szűrő) illetve asszem 2 izzót meg 1* önindítót kellett cserélnem.Més que un club!
-
!Overdose!
őstag
válasz Napfénysüti #8314 üzenetére
Nekem nem kell mondanod. Viszont azt tapasztaltam, hogy a VTI annak való, aki olyat szeretne és kész. Aki csak úgy keresgél a sportos autók között, az azt fogja tapasztalni, hogy azonos összegért fiatalabb, erősebb, biztonságosabb, jobban felszereltebb autókat is kapni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nagyúr
válasz !Overdose! #8315 üzenetére
Ezzel egyetértek. Vagy valaki beleszeret és kell neki vagy soha a büdös életbe nem fog rá vágyni.
Més que un club!
-
Polllen
nagyúr
Sziasztok,
nem teljesen idevágó kérdés, de ha lízingre vásár valaki autót, akkor azt csak a kijelölt szervizekben lehet javítattani vagy bárhol?
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Norbi14
senior tag
Ti mikor szoktátok vissza rakni a nyári gumikat? Ahogy nézem az időjárást már tartósan +8 fok felett lesz, csak éjjel nem.
-
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
válasz Norbi14 #8320 üzenetére
HI!
par eve marc 31diken sopronban kapott el ejszkai havazas, reggelre 10cm hoval, ha nem a tei gummedli van fenn, akkor nem jovol le egyben a loverekbol
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
8th
addikt
válasz tomcsi23 #8324 üzenetére
Sosem felejtem el amikor haversrácot azért zárták ki a versenyből mert az elődöntőben nem a leterített gumiszőnyegről rajtolt. Nevetséges. "tönkreteszi a pályát". Többek között a kamionverseny is ezért lett száműzve innen.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
m3tr0
senior tag
Régebben nézegettem VTi-ket is, csak úgy, de ahogy nézem millió alatt szinte nincs is normális ill. elvétve csak, amúgy tök jó gépek, csak nem arra vágyom,hogy 9000-res fordulatnál adja le a 160 lovat, meg a 100-nál pörög 3500-at se az igazi.
Lehet amúgy nekem valami dízel kéne, azokat is lehet húzni kicsit, meg ha van 6-os váltó pörögni se pörög sokat..ahh nem tudom.
De nem, elsősorban benzinesben gondolkodom.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
-
8th
addikt
Ott van pölö az Ibiza mk2 GT TDI. Stabil erős futóműve van, harapós fékei, motor egyszerű kiforrott nem PD nem CR. Amúgy is vas árban van hozzá minden és hekkelni is olcsón lehet. Kicsi, fordulékony és viszonylag könnyű is. Széria állapotában (110le/235Nm) nem egy versenyautó de azért elég sportosan lehet vele közlekedni és ha nyomkodod akkor sem zabálja le a fejed.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
m3tr0
senior tag
válasz Manitou #8334 üzenetére
EZAZ ezt kerestem!!!44!!!44 négynégy Ez megfelel: erős turbós motor, max. 3 ajtó,mindennapi használatra is megfelelő, nem szervizigényes, olcsó alkatrész stb.
"A forgalomból végleg ki van vonatva, ismételten forgalomba semmilyen módon nem helyezhető. Alvázszám nincs." Nagyon karaj!
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
nagyúr
-
m3tr0
senior tag
válasz Napfénysüti #8337 üzenetére
Nekünk meg volt 1200-es Ladánk, annak se vót' baja, csak apám egyszer bement az autósboltos haverjához és mondta neki,hogy adjanak neki egy hosszabb nívópálcát mert ami most van az sose ér bele az olajba. Szóval nem sokat evett olajból...csak majdnem annyit mint benzinből.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
en azzal jarok meloba is, de ugy tudom kickass is, sot PGT-s korokben elvetve van csak melle vkinek vmi mas
ahogy mar irtam is mskor is, a halott motoros es turbost kell pofatlanul olcson megvenni, aztan azt 2-3honap alatt megcsinalod magadnak jora
vagy hardcore juzerek vehetnek 1.6 sportingot is, aztan abbol lehet okozni 1.9-st a motorszam megtartasaval :p ,meg melle a GT hajtasa, feke es vmi futomu ala
de az melle akkor vmi standalone ECU is kell, mert a gyari ennyi ccm diffit nem tud kikorrigalni
viszont azzal oda lehet allni mar eleg sok mindenneken a "csak" 1.6-sal vettem cigire egy E46 M3-t
több drón kell ;P
-
m3tr0
senior tag
válasz hobizoli #8341 üzenetére
Értem és köszönöm a választ.
Nekem a fő probléma az,hogy nem igazán tudok autó nélkül lenni főleg nem 2-3 hónapig.
A másik probléma,ami nem is egy ,hanem egyből kettő:
-nincs garázsom, sem tárolni sem építeni nem tudok autót
- ami a legnagyobb baj,hogy szakértelmem egyenlő a nullávalSzóval maximum megépíttetni tudnám az autót úgy,hogy aki építi nekem annak mindent elhiszek és megbízok benne.
Olvastam fórumon a régi sztoridat és amiket te végig játszottál anno a te autódnál, azt én nem tudnám,mert azt se tudnám hova nyúljak.
Ezekből kiindulva vagy az van,hogy:
1. sok pénzből építtetek egy jó és erős autót
2. sok pénzből veszek egy gyárilag jó és erős autótNincs is ezzel baj. Csak sok pénzem nincs. Batta meg!
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
hobizoli
nagyúr
persze jo gepek a futomuvuk qrva jo csak azt soha ne nalad kelljen szilentezni
meg ha a motor vagy a valto megis elkokad ugy szopsz mintha dizeled lenne
hasonloan nem emberi arak vannak ezekre meg bontottan is
a tuning cuccok sokkal olcsobbak hozza de mivel gyarilag is elegge hegyezett sokkal jobban bele kell nyulni ugyhogy vegulis tobbe kerul ugyanannyit faragni
pl ahhoz hogy +25-30lojj beleugorjon az 300-350k
PGT-nel ennel tobbet hoz egy chip meg a toltonyomas emelese nelkul is es 1/10-be (se) kerultöbb drón kell ;P
-
Stukker1987
senior tag
Sziasztok Srácok!
Van itt esetleg valaki,aki külföldről hozott már be autót?
Esetleg foglalkozik is ilyesmivel?Szerintem sok embert érdekel a téma,de topicot nem találtam
(helyesbítenék: Van topic,de eszméletlen kihalt)
[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
m3tr0
senior tag
válasz hobizoli #8343 üzenetére
igen, abszolút igaz
Mondom, nekem teljesen bejönne ez a PGT dolog, csak azt nem tudom kitalálni,hogy hogyan is csináljam. De akarom, így akarok előzni majd én is.
Egy rossz turbós PGT-ért mi az ami pofátlanul alacsony ár?
Mondjuk 320 helyett 200 ezer? (persze tudom,hogy más is számít..,nemcsak a turbó)[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
hobizoli
nagyúr
hat ha nem akarod nagyon buzeralni es gyarin hagynad meg a bevalt u.n. SEB osvenyen jarnal csak, akkor annyira nem para a helyzet am
de mindenkeppen klimast vegyel
"gyari" mar van 4-500k-ert is, ezt-azt meg majd megcsinaltatsz rajta, ha kell
a jokat ritkan adjak el ebbol van egy-ket tullihegett aru de azokat nem is eladni akarjak csak mutogatjak hogy nekik van egy elado
ismerek olyat a mar 9-10 eve is nyuzza, nekem is tobb mint 7 eve van megviszont egy tutijo legtomegmero az mindig legyen nalad a kocsiban mert az a lelke a gyari Bosch ECU-nak
amugy az olyan halottakat amit irtam alapnak ilyen 100-120k-ert meg lehet venni
több drón kell ;P
-
m3tr0
senior tag
válasz hobizoli #8346 üzenetére
Ahogy nézem olyan nagy választék nincs:
super állapotú svájci kalaptartó nélkül, váltógomb se egyszerű, műalumínium gumiszőnyeg
Ez 500 ezegig, aztén meg van motorháztető perverzitás kettő
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
hobizoli
nagyúr
onnan lehet megismerni, hogy az alapjarati motor kozvetlenul a pillangoszelepnel van es nem a szelepfedelen
meg GT logo-s az uleshuzat (bar ezt paran mar kicsereltek Sada GT bontasaibol GT1-2-kben is GT3-sra)meg sotetszurke a muszerfal meg minden muanyagelem, GT1-2-nel ez vilagosszurke
GT3-nal a gyari alufelni antracit (gunmetal) szurke, az indexek es a fenyszoro smoked szurkek gyarilag
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- HBO Max & OD topic
- Hardcore café
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Toyota topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Stellar Blade
- Fűnyíró topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs