- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
3L1T3
addikt
válasz bitpork #200753 üzenetére
Uh baszki ez mocskos jól néz ki.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
válasz 3L1T3 #200754 üzenetére
Mondom: gyere át , itt vagyunk még a hét végéig Siófuckon, teszel egy próbát. Ha tetszik mondom a tapasztalatot és szerintem lehet találni rendes tehenet. Ma éppen mentem az én szar akksimmal egy teljes 29 km-s karikát Sóstó-Szabadi-Enying-Sóstó vonalon.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
parandroid
nagyúr
válasz 3L1T3 #200754 üzenetére
Nem 15 misi volt a keret? Nem követem a prémium suv árakat, de szerintem ebbe dupla ennyivel sem fogsz tudni beszállni (hivatalos árlista szerint 100k euróhoz elég közel indul).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #200756 üzenetére
Egy 3-4 éves autó nem akkora távolság az újhoz és mégis belefér a 15be. Sőt kevesebbe is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz parandroid #200758 üzenetére
Ez sajnos így van.Igazából a szalon ajtaja produkál kb 20 méter alatt olyan 25%-t. De mondanám hogy kérdezz meg bárkit aki itt volt az autós talin tegnap h Hans milyen állapotban van -de érzem h felesleges lenne minden a hiteddel szemben
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
grizlisandor
addikt
2,5 millióig, milyen autók közül válogathatok, amik:
-Automata
-Kisebb, mint az Altea, de elférek benne a 2 méteremmel
-Napi 2x20 km
-Évi 5x-6x-i autópályás utazást bírja
-Nem Prius
-Nem dízelTwingo2 és/vagy Clio III, jó lenne 1.2 turbobenya, 1.6 szívó, de sajnos csak egy 4 sebességes autómataváltóval szerelték őket.
Egy Golf GTE menő lenne, de az sajnos a keret 2x kezdődik. -
vzsryl
nagyúr
válasz parandroid #200758 üzenetére
Ez német preztízstank’, tehát brutális az értékvesztése. Egyébként is általában minél drágább egy autó, annál nagyobb az értékvesztése, de ez az Audi, BMW, Merci hármasra hatványozottan igaz.
Ezeknek karbantartása extrém költséges, és ezt a tényt a használtpiac kegyetlenül beárazza.
Btw. a phev Q7 viszont olcsóbban fenntartható, mint a tisztán belső égésű társai.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #200761 üzenetére
⠀
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #200763 üzenetére
-
BigBlackDog
veterán
válasz bitpork #200759 üzenetére
"...kérdezz meg bárkit aki itt volt az autós talin tegnap h Hans milyen állapotban van ..."
Patent nagyon a futásteljesítmény ellenére. Nincsenek furcsa hangok se a motorból, se a futóműből és a belső térben sem volt zörgés-recsegés. És talán már a külseje is szép tiszta is lett időközben.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Valahogy úgy Ampera van esetleg 2.8-ért [link], ha belefér, hogy mondjuk 1-2 év alatt pár napra pihen, mikor olyan javítás kell és nincs időpont. Típust ismerő szerelővel átnézve be merném vállalni, ha amúgy is tetszik a PHEV és megoldott a töltés. Magasság kompatibilitás passz
[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #200767 üzenetére
Áh, hagytuk a felhőket megjelenni és a sok száradási folt így már nem látszik.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
3L1T3
addikt
Hát nem jutok düllőre, szerencsére nem hajt a tatár amíg van céges autó a seggem alatt. De RAV4 esetében is sajnos a falat kaparom, ha 2021-ben a trip boardot egy pálcikával kell resetelni. Nekem ez már nem fér bele.. Tudom én és a hülye igényeim, de 1x élünk. Akkor már engetessék meg, hogy ilyeneken kiakadok. Egyértelmű számomra , hogy nem a japán vonal az amit én keresek...
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
3L1T3
addikt
válasz BigBlackDog #200771 üzenetére
De , és fiatalabb koromban is szimpatizáltam a márkával. De ugyan azokkal a problémákkal küszködnék mint a Toyota/Honda vonalon.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
BigBlackDog
veterán
válasz 3L1T3 #200773 üzenetére
Igen, ez nekem is feltűnt. Talán egy kicsivel jobb a Lexus.
Hyundai/Kia, Volvo, SsangYong vonal megvolt? Mondjuk a svédek esetén a megbízhatóságról nem sok jót olvastam, SsangYong esetén meg félnék, hogy meddig létezik még a márka. De pl. az új Tucsont elvinném egy tesztkörre.
-
3L1T3
addikt
válasz BigBlackDog #200774 üzenetére
Tucsont kértem, aug 23-án kapom meg tesztre. Ott a bazári belsőtér (nem minőségre) ami elrentent. Nem szívesen nézném ezt 5 évig. VOLVO-t semmiképp, nem az már ami egykor volt.
Közben azért használt vonalon is lavírozok, vissza európába.
- Skoda Kodiaq
- VW Tiguan
/
- VW Passat
- Audi A6VW Passat például csak 8. gen és Highline felszereltséget vennék virtual cockpittel és alcantara üléshuzattal. Ez van... igények.
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
vzsryl
nagyúr
válasz 3L1T3 #200775 üzenetére
15M-ért a koreaiakból inkább a nagyfiúkat (Sorento, Santa Fe) nézném, ha már családi autó lesz.
VW vonalon a motorokkal bajban lennél szerintem. Gondolom dízel kizárva, az 1.4TSI gyenge ezekhez, az 1.8-as inkább kerülendő, a 2.0 talán már egy fokkal jobb. Ha újonnan veszed, és pár év múlva cseréled, akkor én 2.0TSI-vel venném azokat. Ami fájó pont a fauvénél, az a kötelező szervizek díja, mert 100k alatt még egy olajcserét sem úszol meg.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
3L1T3
addikt
válasz vzsryl #200776 üzenetére
Ha VW vonal akkor csak használtat vennék pont az általad is említett szervizdíjak miatt.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
rongyi
aktív tag
Sziasztok!
Bővül a család, így szeretnék egy nagyobb autót vásárolni, melynek a kritériumai a következők:
- Benzines
- Kombi
- Elfogadható fenntartási költségek.
- 10 - 12 éves
- Összeg.: kb. 2 - 2,5 millió Ft (ebben az autó vételárán kívül benne van a szervizköltség is).Viszonylag rövid távokon használnánk (30-50 km), de ha esetleg hosszabb utat tervezünk akkor se legyen gond a teljesítménnyel (nem erőgépet szeretnék, de azért legyen benne tartalék ha kell).
Válaszaitokat előre is köszönöm!
-
3L1T3
addikt
válasz focvis #200778 üzenetére
Sem most sem a jövőben nincs evés a kocsiban.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
vzsryl
nagyúr
válasz rongyi #200780 üzenetére
J Astra 1.4T Sports Tourer
Benzines, kombi, nem túk drága fenntartani, évjáratban oké, belefér a keretbe, nem kokszosodik, van benne tartalék, mert turbós.A legnagyobb hátránya a tömege, mert többet eszik, mint az akkori kategória társai, és kicsit bunkerszerű, nincs akkora hely benne, mint ahogy gondolná az ember a külső méretei alapján. Ennek van egy előnye is, mégpedig az, hogy nagyon biztonságos jármű.
Volna még pár ötletem, de egyik sem felelne meg minden feltételnek.
Avensis T25 1.8, 2.0 bezinnel. Ez korban elvérzik, illetve túl sok tartalék sincs a motorban.
Honda Accord 7. generáció 2.0 kb. ugyanez, de kicsit virgoncabb, illetve van belőle 2.4-es is, ami már egész jól megy.
Insignia az kb. ugyanaz, mint a J Astra, csak kicsit nagyobb, de még nehezebb, illetve drágább a fenntartása.
VW-nél ebben az időszakban csak kezdetleges TSI-k voltak, amik kerülendőek.
Franciákból szintén inkább a dízelek voltak jók. Egy Renault Megane 3-as az 1.6-os motorral nagyon jó gép, de abban sincs tartalék.
A koreaiak (i30/Ceed) szvsz. mind alulmotorizáltak.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Tannhauser
csendes tag
válasz vzsryl #200749 üzenetére
Köszi, nézegettem, de egyelőre még nem győzött meg. Főleg az ára miatt. Mennyiben jobb ez, mint pl. egy Prius?
Illetve még azzal egészítem ki a leírásomat, hogy a napi városozás egy vidéki városban történik, és 5-10 km/nap, szóval nem annyira sok. Ezért hagyományos meghajtású kocsi is érdekel. -
parandroid
nagyúr
válasz 3L1T3 #200775 üzenetére
Hasonló igények mentén kerestünk akkor autót (amiket a belterekről, meg a felszereltségről írsz), annyi, hogy én kizártam bármi suvot. Végül Mazda 6 lett a befutó. Keretbe belefér, motor fasza, beltér igényes, hely van, extralista rendben, meg tetszett is a dizájn. Persze ezek mind kissé szubjektív szempontok. Ha még hibrid is lenne, meg motorosan nyílna-záródna a csomagtérajtó (igények, igények…), nekem ez lenne a világ legtökéletesebb autója.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
-
3L1T3
addikt
válasz bitpork #200786 üzenetére
Tévedés, nem vagy helikopter és örülök hogy segítesz. Márkaszervízbe vinném a használt autót is, de ha veszek 15M körül egy új VW járgányt és erre még félévente-évente áldoznom kell csak a garancia megtartása miatt 100-200k közötti összeget akkor összeszorul a fogam.
Ellenben ha netán vennék egy Passatot 6-7M körül az én általam igényelt felszereltségben és arra kell költenem szintén 100K körüli összeget a szervizeltetések, és talán kopó alkatrészek miatt azt hamarabb lenyelem.
parandroid Milyen mazda? Nálam az elektromos trunk door, pont olyan dolog amit bármikor feladok. De a LED-es főfényszoró nélkül nem érdekel autó, ahogy az Apple CarPlay is nálam igény.
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
rongyi
aktív tag
Köszönöm szépen mindenkinek!
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tannhauser #200783 üzenetére
Elsősorban abban jobb, hogy a maga konzervatív módján jól néz ki.
Komolyra fordítva: Nagyobb, jobban megy és komfortosabb.Hagyományosból én faceliftes Avensis T27 1.8-2.0 benzinest vennék. Ez is nagy, a csomagtartó is, a fenntartása is kedvező és nagyon megbízható.
A 8. generációs Accord kombi sem rossz, de ott a dizájn miatt a csomagtér kisebb, mint az ellenfeleknél. Esetleg 9. generációs Civic kombi is jó lehet az 1.8-as motorral. Ez eggyel kisebb kategória, mégis nagyobb az Accord-nál a csomagtere, sőt szinte mindent vert pár évvel visszamenőleg.
Egy igazi Jolly Joker az MK3-as Octavia 1.4 TSI kombi, de ott a szíjas motorost kell nézni 2014 után. Jól megy, jól fogyaszt, és hiába Golf padlólemez, mégis akkora terek vannak benne, mint egy Passat-ban. (Passat, Superb szintén jók ezzel a motorral, de azokba már kicsit kevéske, és az 1.8-2.0 TSI nem olyan megbízható.)megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
3L1T3
addikt
válasz diegho #200792 üzenetére
Sajnos kiesik, már csak azért is mert a Seat / VW önmaga nem tudja, hogy a Cupra-nak milyen sorsot szán. Ha a gyártó nem veszi komolyan önmagát és a termékét akkor én mint végfelhasználó miért tenném?
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
dj79
senior tag
válasz grizlisandor #200795 üzenetére
A gen1 nagyobb utastérrel bír, ha Cactus elfér benne, akkor Te is a gen2 190 centis magasságig oké.
-
parandroid
nagyúr
válasz 3L1T3 #200788 üzenetére
Mazda 6 Skyactive G-194 (2,5 liter, turbó nélkül, 194 LE). Aktív matrix fényszóró, ő kezeli az egészet, ha szembejön, vagy előtted megy valaki, akkor is csak kimaszkolja, hogy ne vakítson, az út szélén meg marad a nappali világosság. Ezt a radaros tempomattal, meg a sávtartó automatikával együtt már én sem adnám fel. Négy ülésfűtés, az első kettőt hűti is, 360 kamera (állítólag csúnya felbontással, whatever), belül mindenhol bőr a szokásos zongoralakk helyett. Apple Carplay is van, de sajnos csak vezetékes (én legalábbis nem találtam meg bt-n keresztül). Most van az összes autós portál tele a 100 éves kiadással (pl.: [link] , [link] , [link] , [link] , stb), na, olyan, csak az enyém grafitszürke, és fekete bőr (az a fehér gyöngyház vörös bőrrel nekem annyira nem is jön be). Ja, ugyancsak automata, erről sem szívesen állnék vissza.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ZolkoW
őstag
válasz parandroid #200797 üzenetére
Ha már Mazda, bár sejtem, hogy egész más árkategória, ami nekem szóbajön (mondjuk, hogy 3M-ig bezárólag, de nem baj, ha kevesebb), ennyiért szabad nézegetni a ~8 éves 6-os kombikat?
A 3-asok is tetszenek marhára, de félek, hogy sokszor kevés lenne a hely, aztán lehet, hogy csak át kéne kapcsolni bennem valamit. Viszonylag ritkán szállítok fürdőkádat..
Alacsony fenntartás szempont lenne, dízel/benzines téren még nem sikerült döntenem, de ha úgy leszek vele, mint a mostani kocsimmal, amit 12 éve rongyolok, akkor lehet, hogy a következő is sokáig meglesz, tehát hiába tetszene a dízel, már a falumból is kitiltják, mire eladnám. JA, de ha a porrá koptatást választom, akkor megintcsak működhet a dízel, nem? (=ha lesz*rom, mennyire lehet eladni sok év múlva, ahogy a mostani 20 éves autómnál sem igazi tétel) Évi ~20-22K km, de amúgy tényleg egyre jobban hajlok a benzinesre.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
3L1T3
addikt
válasz parandroid #200797 üzenetére
Áh gönyörű, gratulálok! De ezt újonan vásároltátok nem?
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW topik
- Tőzsde és gazdaság
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Yettel topik
- E-roller topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen