- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Plazma TV topic
- E-book olvasók
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- SSD kibeszélő
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz footy #173397 üzenetére
Hasonlitsuk az uj arat az uj arral akkor. Nem ismerem a Kiakat, de most megneztem:
A nem full alap Kia ceed, szivo benzinmotorral 18k euro. Ha ugyanugy 1.0 turboval nezem (ami a kianal erösebb, de az auto nehezebb es a wikipedia szerint lomhabb is es többet is fogyaszt, mint a polo) akkor 19 ezer euro. A vw comfortline szint az szerintem a kianal kb a vision felszereltseg, ami a turbos benyaval mar 21 ezer euro.
Szoval a kia ceed dragabb, nagyobb (ami egy varosi, baratnös futkosos autonal nem pozitiv) es designban is kia....ami persze izles kerdese, de nalam minusz a polohoz kepest. Szoval a "jobb a kia" meg "vicc a polo" kijelentesek maradjunk annyiban, hogy egyeni igenyek es izlesek kerdese. Ha vicc lenne a polo ara, nem lenne mar a piacon, mert nem vennek, de veszik es mondom nekem is abszolut szimpi kis futkosos auto. Ha hybrid vagy elektromos lenne, az lenne a full jo kategoria
vicces amugy, amikor publikus listaarakrol es egyertelmü felszereltseg leirasokrol vitatkozunk, hogy de mi van benne, meg mi nem, meg mi mennyibe kerül, meg mennyibe nem
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz hobizoli #173391 üzenetére
Én sem értem. H Astra megjelenésekor az alapmotoros fapad verziónak 3,3M volt a listaára de 2,9M-ért el lehetett hozni. Ezzel szemben ma a leghokibb 0km új astra hatvanezer forint híján listaáron 6M forint, majdnem pontosan a duplája. Na meg azért akkoriban ha valakinek tényleg csak esernyő helyett kellett autó tudott valami kis olcsó szart venni (Matiz/Spark, Alto) bőven 2M alatt stb... Most egy szar Picanto is három misi. És autónak nem nevezném max autó pótléknak.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Poultier
tag
Üdv Cartársak!
Ha sikerül eladni a Mondit, beneveznék egy Focus Cabrióra, ismeri valaki behatóbban? Csakis a 2 literes benzines motorral jöhet szóba, dízelt nem szeretnék. -
8th
addikt
válasz bajnokpityu #173409 üzenetére
Lista árról beszéltem.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
rbalint88
addikt
válasz Poultier #173406 üzenetére
motorfelújításra készülj fel, ez a mazda motor, ami szépen elkezdi enni az olajat. 100-300ezer között bármikor. szóval csak olyat vegyél belőle, amin már megvolt a felújítás és nem eszi az olajat azóta.
a saját fórumán nézz utána, hogy a tetővel szoktak-e nyűgök lenni, mert az tud még zsebbenyúlós lenni. -
pècsimunkás
addikt
A Corolla 5900000 jmf , az előző szèria 4 körül indult , mert volt 1,33 - as - ahogy nagyon jól fogalmaztál , esernyő verzió . Ès ezèrt csak 195/65 r15 collos acèl tárcsa , műanyag kormány , műanyag váltógomb jár . Èn nem vennèm meg az alapot - ahogy nem is vettem , de ez az ár ès felszereltség : szègyen !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
nagyúr
Nem mintha nagyon autót akarnék venni, de kíváncsi vagyok, mit szól a topic a következőre. Most egy C5-öm van, 2012-es, 2.2-es automata, de lehet, hogy családon belül kellene valakinek (pedig imádjuk).
- évi 10e km, fele város
- család, 2 gyerek
- fogyasztás nem nagyon számít, környezetvédelmi okokból miatt igen
- automata
- nagyon jó ülések
- széles hely elöl -- ha ez nem lenne elvárás, egy Citroen C4 Space Tourer király lenne, de ott kicsit szűkösebb elöl, mint a C5-ben.
- Android Auto, ha lehet
- minél alacsonyabb belső zaj
- mittudomén, 10 milla körül, nyilván olcsóbb jobb
- egyterű, kombi, suv, bármi jöhet... mi erre a megoldás?
RAV4 hibrid? CX-5? Superb kombi? Kodiaq?
Peugeot 3008 szűk elöl kicsit, pedig tetszik. C4 Space Tourer nagyon tetszik, de hm, kicsit szintén vékony.
(99%, h maradunk a jó kis C5-nél, fene se akarja szórni a pénzt feleslegesen)
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #173416 üzenetére
PHEV kipipálná a zajt is Outlander mondjuk 15+ újonnan, míg néhány említett beleférne szalonból is... De anyagilag bölcsebb egy jó használt mindenképp. V60 D6 is belefér, csak az annyira nem tágas, de kényelem szempontból elég korrekt. Illetve koreai fronton Niro (nem túl nagy), vagy inkább Optima SW PHEV.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
A jo ulesekrol nekem ezek jutnak eszembe:
Volvo V70 T4 (android auto lesz a kompromisszum)
Insignia 2.0T (ebben pedig a zajszint lehet kisse kompromisszumos )
Esetleg megneznem meg az 508-at is. Zajszintben es ulesekben nekem jobb volt mint a C5. Van hozza androidos fej alirol, a benzinese viszont prince motoros, nem tudom hogy az utolso generaciok is annyira szarok-e mint a regiek.(#173404) LuckyL
A radio composition media nem navi.[ Szerkesztve ]
-
Itsu
tag
Sziasztok. Segítségetek kérném. Tegnap tudtam meg hogy a kicsi puntom (2000es,1.2es)egyik hengerébe nincs kompresszió és úgy gondolom öreg,rohad nem éri meg vele már foglalkozni. (Egy kis off,igy motorhibásan mennyiért tudnám elpasszolni?)
És akkor az on: használt autóba kérnék segítséget,ajánlanátok nekem? Keret maximuma az egy millió forint ,benzinest keresnék,városban heti szinten 15-20kmert mennék,inkább hétvégi kirándulós autóra használtam a punteszt,évi szinten 20-25k km megy bele ,nem fontosak az extrák (pl a klíma) a lényeg hogy ne költsem rá a nadrágomat,fenn tudjam tartani és a fogyssztása is elfogadható legyen. Olvasgattam a fórumban már, nézegettem is de jó lenne pár ajánlást kapni. Köszönöm szépen a választ előre is. -
őstag
Én most értem haza Máltáról és egy új sorozatú automata picantot béreltem. Szerintem teljesen korrekt (filóztam is korábban egy i10/picanto vásárláson feleségemnek, de aztán nem bírtuk ki és jazz lett). Szigorúan a méretéhez képest van benne hely és az automata is teljesen korrekt (hagyományos nem valami robot/cvt mondjuk csak 4 sebességes). i10-et 3,6 körül lehet kapni korrekt felszereltséggel nagyobb motor automatával. Szerintem az nem rossz, inkább a következő generáció árától félnék.
2000-ig visszamenően én inkább 2,5 környékére emlékszem ahol kaptál valami normális városi szaladgálósat (full fapad + klíma). Első corsám 2000-ben 2,1 milla volt (klíma nélkül... de 1,2-es, hiába fiatalság kellet a dübörgő 65 lóerő )
Abban viszont egyetértek hogy az alsó középkategória (golf,astra,i30 stb) nagyon elszállt árban.. Lásd amit kolléga is mondott hogy mondeot is majdnem kapsz ilyen árban.
-
Declare
őstag
válasz Tom1939 #173421 üzenetére
Nem ertem, miert nem veszitek figyelembe, hogy az az Astra, amit kaptal 2005 ben az egy környezetszennyezö, lomha, fapad izé a mostanihoz kepest. A kutatas es fejlesztest fizeted meg, amiert ma beülsz egy Astraba es a telod rakapcsolodik a multimediara es onnan navigalsz, miközben beszelsz full jo minösegben a kihangositon....+led lampa, masszazs üles, szellöztetessel, vezetestamogato rendszerek = biztonsag.... es persze porba van alazva, ha nem ultrakönnyü a karosszeria, kopog a müanyag vagy nincs 100 on 7 masodperc alatt, miközben persze nem szabad üzemanyagot se fogyasztania....
Mellette az a rengeteg villamos auto, ami most jön, az szerintetek hogy lett? 1-2 eve valaki kitalata, összedobott egyet es kesz? Elkepesztö mennyisegü munkaora es teszt van ezek mögött a fejlesztesek mögött es ezt kell megfizetni.
Persze attol meg a lehetöseg adott, ott a Dacia pl, ahol megkapod a puritan anyagokat, puritan designt es csak az elöirasoknak megfelelö biztonsagi dolgokat. Lehet azt is valasztani, de a vasarloi igenyek es a joleti tarsadalom abba az iranyba megy, hogy "okos" vw polo kell az embernek 7 fokozatu dsg valtoval, napfenytetövel, ami magatol beparkol ket auto köze.
A lakasarakon miert nem hüledezünk akkor? Na ott tenyleg semmi nem valtozott mondjuk 2005 ota, söt öregebb lett a lakasod, de megis Bp-n most 2x többet er...csak ugy.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Declare #173422 üzenetére
> 1-2 eve valaki kitalata, összedobott egyet es kesz?
A Munroe report kulonosen vicces -- en is azt gondoltam, hogy az elektromos autok hajtaslanca egyszeru, de Munroe is mondja, hogy a Tesla teljesitmenyelektronikaja kb. 3-5 evvel a tobbiek elott van, rengeteg innovacio van benne.
while (!sleep) sheep++;
-
válasz Declare #173422 üzenetére
A ház és lakás árak most vannak normális szinten, 2008 után ami volt az nem volt normális, nem lehetett annyiért eladni, mint amenyiért építették.
Most 300-400eFt 1nm építése+ telek, így nézd az árakatEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Declare
őstag
válasz kisza25 #173424 üzenetére
Megfogtad a hsz-m lenyeget
2005 röl beszeltem, majd a hirtelen elszabadulo lakasarakrol Budapesten, amit nem gondolok normalisnak a berek tekinteteben... hazepites es telekröl nem irtam semmit, ellenben Bp-n egy uj epitesü lakas nm ara nagyjabol 6-800 ezer huf vagy több egy tarsashazban. Amugy egyetertek veled, kösz a hsz t
[ Szerkesztve ]
-
DrDobos
őstag
Sziasztok!
Ettől a Nissan Juke-tól van felnivalo? Foleg a nagyobb motor es a valto kombo miatt aggodok. Elprezidkoszi a segitsegetSamsung Galaxy A55 5G
-
sutszi
veterán
Ebben tudnátok tanácsot adni?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
őstag
válasz Declare #173422 üzenetére
Az astra esetén mondjuk a H tűnt nekem igazi jó értékarányúnak, bár meg kell mondanom szerintem az új astra nagyon jól sikerült, és ehhez képest az árával sincs gond. Szerintem inkább a hyundai szállt egy kicsit el alapabb i30-asok árával (meg kicsit a toyota és honda is, vw-ről meg nem nyilatkozok soha nem volt figyelmem központjában vásárlás szempontjából).
-
-
-
-
válasz DrDobos #173432 üzenetére
Bontani kell hozzá persze, de már több, mint 15 éve majdnem minden motor közvetlen befecskendezéses, ezt egyiknél sem úszod meg.
A CVT inkább úgy mondanám más érzés, mint a kézi vagy a sima automata. Van hajtási veszteség, de nem jelentős, szvsz így is nagyon szépet lép az autó és kellemes társ a váltó.
-
Declare
őstag
válasz Tom1939 #173428 üzenetére
A H astra jo kis verda is a maga nemében...kis puritan, kicsit elavult technikaval, de olcso, olcson fenntarthato es nem gáz kategóra . Az uj K Astraba meg eleg sok fejlesztest beletett az opel es ugy nez ki jol is sikerült
A vw-t en mindig szerettem. Szerintem semmi extra, egy tök jo atlag autot kapsz, talan egy kicsit dragan...mivel azonban a ceges autoflottakbol böven megvannak az eladasaik, igy hülyek lennenek olcsobban adni. Azert az hogy egy közepesen felszerelt dizelmotoros passat majdnem 15 millio....magamnak nem hiszem, hogy valaha is vennek. Ceges autokent, viszont kb 500 euro/ ho izinig 3 evre....cegnek egyszerü, nagy, pakolhato, biztonsagos, normalis megjelenest biztosito auto, honoralhato aron.
-
veterán
No problem, a gazdaság ciklikus; a kilátásban lévő következő pü-i krízis majd ismét leharmadolja (2/3-ra csökkenti) a jelenlegi ingatlan árakat.
-
válasz Declare #173425 üzenetére
Tudod én ingatlanozok, mindig az építési árak határozzák meg a használt piacot, ugyanúgy, mint az autóknál+kereslet, kínálat és ingatlanoknál elhelyezkedés is. Még nem is értük el a 2008 előtti szintet (infláció)
A hozzászólásod első felével egyetértek[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz Integrale #173437 üzenetére
Ingatlan-guruknak (is) fontos a kincstári optimizmus. 2008-ban 1 hónap alatt söpört végig Mo-n a válság. Ma ismét "mindenki" úszik a hitelekben.
Részemről minden részvényből kiszálltam, állampapírba tettem a megtakarításaim javát. ÉS nem érzem magam az átlagos pesszimistának; nem szoktam itt jajveszékelni, most sem teszem.A másik: több tízezer m2-et üzemeltetek Bp-en; jelenleg az építő-ipari melósok nem elhanyagolható áranya YouTube szakirányon végzett; és ilyenek gányolják a milliós négyzetméterű lakásokat is. OMG.
-
Integrale
veterán
válasz focvis #173440 üzenetére
"A másik: több tízezer m2-et üzemeltetek Bp-en; jelenleg az építő-ipari melósok nem elhanyagolható áranya YouTube szakirányon végzett; és ilyenek gányolják a milliós négyzetméterű lakásokat is. OMG."
Ne is mondd, műszaki bejárások alkalmával olyanokat látok, hogy sírni támad kedvem. Akinek van keze, és fel tud emelni egy csempét, az már burkoló.
De ez köszönhető az alvállakozóknak is, a 2-3 évvel ezelőtti szerződések idejében, még nem kérhettek annyit mint ma, ezért sok szereplőnek jobban megérni széttépni a szerződést, kifizetni a kötbért, és elvállalni egy újat, a mai árakon.
Aztán ki marad dolgozni? A gépsor.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Core2duo6600
veterán
válasz sutszi #173427 üzenetére
Ford Focus lehetőleg céges flottából, ebben az esetben legalább megkapta a szükséges karbantartásokat, nincs annál égőbb ha a lerohadó kocsi miatt kési le a kollega a megbeszélést.
Az is igaz, hogy a többsége diesel, de akad benzines is.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
ReSeTer
senior tag
Helló!
Pár kérdés:
Miért nincsen használt piacon Mazda 6 benzines 2008-2014 évjáratból? Valami baj van az autóval?Tudtok ajánlani olyan szedánt 2008-tól ami benzines motorral eljár 7 liter átlagból és legalább 10 sec alatt gyorsul 100-ra? (ez csak azért, hogy ne legyen lomha, nekem ez a viszonyítási alap, ennyi mp már megfelelne nekem)
Ja és coupe-s a hátulja, de nem feltétlen coupe. Pl.: Insignia, Mazda 6 2008-tól, Mazda 3 2010-től, főleg a legújabb.
Ne legyen német prémium, és kb 2 milla környékén legyen kapható most.
Egyszerűen nem találok Mazda 6 helyett semmit...ami van, az tuti nem fogyaszt 8 alatt, mert mind 1500kg felett van.
-
veterán
válasz ReSeTer #173444 üzenetére
Egyedül a Jetta 1.4 TSI jut eszembe, ami megfelel a kritériumoknak (szedán, max. 10 sec 0-100, benzin, 7 literból eljár 100 km-enként).
Szerk: és 2008-as vagy fiatalabb, és 2 millió Ft.
Szerk 2: és még csak nem is rozsdál, ha ez is kritérium lenne.
Szerk 3: hogy kupés-e a hátulja, azt nem tudom megítélni.
Szerk 4: vagy Octavia 2 1.4 TSI, az nem kupés, de praktikus.[ Szerkesztve ]
-
sutszi
veterán
válasz Core2duo6600 #173443 üzenetére
Köszi. Felkerült a listára.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
DrDobos
őstag
-
b4zsi-
őstag
Múltkor kaptam választ a kérdésre, de inkább kategóriát ugrottunk és most az alábbi opció tűnik a legesélyesebbnek. Családban van egy 2006-os 1.9-es TDI Zafira külső-belsőre mindenki szereti. Mi viszont a felhasználásunk miatt és a relatív olcsóbb fenntarthatóság miatt benzinesben gondolkodnánk.
Évi futás: 15 000 km (hétköznap rövid táv: 5-10 km, országúton) vidéken lakunk városi felhasználás minimális.
Többi rész autópálya + országút. Ezért gondoltam, hogy inkább 1.8-as bódéval kellene ezt a modellt keresni.Opel Zafira B - 1.8 benzin Pl. [link]
Hasonló árkategóriában 2-3 millió között néztem még. Amik már nem elérhetőek újonnan s
Toyota Verso
Renault Scenic
Kia Carens
Opel Meriva
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Milyen okostelefont vegyek?
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Háztartási gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Melyik tápegységet vegyem?
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest