Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz hobizoli #153083 üzenetére

    A Tesla azt leszámítva, hogy kegyetlenül gyorsul semmit sem tud felmutatni. A futóműve és a fékei abszolút nincsenek összhangban a teljesítményével de az anyag és összeszerelési minősége is maximum csak átlagos. Az a videó megvan amikor kivitte az újdonsült Tesla tulaj a P85D-t valami versenypályára és a harmadik körben le kellett jönnie a pályáról mert konkrétan elment a fékhatás. Ember lecsengetett a kasszánál 175k dodót és ennyit bír a kocsi. És lehet, hogy a Model S 2.3t de egy X5 M50d is 2.2t és azzal addig körözöl míg meg nem unod mert tettek alá rendes fékeket és nem kell azért legurulnod a versenypályáról mert beesik a pedál. A hosszú hatótáv is relatív. A saját weboldalukon van egy kalkulátor ott 120km/h -10°C 21" kerék kombóval 424km-t tud a 2017-es 100D ami a legnagyobb akku pakkot kapta. A 75 csak 320km-t. Vagyis ha hidegebb van simán 300km alá csökken a hatótávja. 2017-ben egy 95k dodós kocsinál ez elég cink. Nagyon gyerekcipőben jár még ezt az egész villanyautózás. Kell neki minimum 15év, hogy elérjünk egy átlagos 500km valós hatótávot és a negyed órás 100%-ra töltést. És akkor még mindig ott lesz a combos vételár. Na meg addigra ha széles körben elterjed a villanyautózás (nem fog) simán úgy megdrágul majd az áram, hogy közel sem lesz annyira olcsó az villany autózás mint azt manapság gondoljuk.

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák