- GoodSpeed: UEFI BIOS frissítési módok 2016-ban és 2024-ben ASUS alaplapoknál, FlashBack
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
8th
addikt
válasz Morris #152937 üzenetére
1.2-1.4M körül én tuti egy jobb felszereltségű alapmotoros Audi A2-t vennék még ha évekkel öregebb is mint az általad felsorolt autók. Összeszerelési minőségben megbízhatóságban lazán veri a listádon szereplőket míg a fenntartása semmivel sem drágább azoknál. Sőt, olcsóbb is.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
őstag
válasz ArthurShelby #152923 üzenetére
szerintem ha rendszeresen 200-al szeretnél közelekedni, akkor jobban jársz egy új bmw lízingdíjával mint egy e39 fenntartási költségével
ha számít hogy hányszor robbansz le majd, akkor pedig 100%cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
ArthurShelby
addikt
válasz LuckyL #152953 üzenetére
Rendszeren azért nem mennék 200zal, de nálam ez már elvárás (főleg ha bmw). A baj valószínűleg az, hogy valahol kb egy 2010-es insignia szintjét várom el tudat alatt egy 2000-es bmw-től.
"jobban jársz egy új bmw lízingdíjával mint egy e39 fenntartási költségével"
Csak pont külsőre/belsőre az e39 tetszik. Meg kicsit szeretem a régi autókat (az újakat is persze).
De egyébként pont ettől félek, hogy óriási ráfizetés lesz.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
őstag
válasz ArthurShelby #152955 üzenetére
végülis relatív a dolog, mert ha úgy állsz hozzá, hogy az egy 18 milliós bmw, akkor relatíve nem lesz drága az alkatrész
de ha mondjuk úgy állsz hozzá, hogy a piaci értéke 1 milla, ezért sajnálsz rá venni egy új váltót 1 milláért, akkor ráfizetés leszcryptot minden termékemért elfogadom
-
batai15
félisten
Sziasztok ! Max cakk pakk mindennel együtt (szerviz át írás stb) 1.5m -ig ti mit vennétek?
- valami nagyobb kényelmesebb kombi
- jómagam dízel parti vagyok, de a mai cr világba kicsit félek mert a kis 1.4 hdi m ha meg halna a porlasztó stb alsó hangon legalább a 300 k lenne és ez csak 1.4.. Viszont a hdi motorok elég megbízhatók ugyanakkor . De azért egy erősebb gép kellene / benzinest is meg halgatok ha nem zabál 10+ litert normális használatkor.
-évi 15-20 k km-re.
- 6 sebesség .
- relatíve normális alkatrész árak .
Amúgy ezek a 407 sw-k tetszenek nagyon panoráma tetővel .
Opel vectra c ről dízel be mi a vélemény ? Köszi ! -
batai15
félisten
válasz footy #152959 üzenetére
Hát pont nem erről van szó, de látom értelmezni nem megy.
Még egyszer leírom alapból dízel parti vagyok azonban nem megyek el amellett hogy a mostaniak nagyon drágák .
Ezért 2 út van : vagy benzines vagy egy megbízható dízel. Mint írtam a hdi-k meg bízhatóak legalábbis ami a 206 ba van de a többiről nincs tapasztalatom.
Ezen nem tudom mit nem lehet meg érteni.
Nyilván ha egy ilyen 2.0 2.2 hdi ami van a 407 be ha gond van nem lényegesen drágább mint az 1.4 hdi porlasztói turboja szivattyúja akkor esetlegesen annyira nem gáz de 1m+ kocsira rá locsolni majdnem ennyit az úgy nem oké[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz batai15 #152958 üzenetére
Ezt a rövid összefoglalót olvastad?
https://www.autonavigator.hu/opel_vectra_c-285"Ajánlott motor
Az alap 1,6-os benzines épp hogy vállalható, de a kombihoz már kevés. Az 1,8-as ideális, a 2,2-es szívó remek utazós, a 2.0 Turbo lendületes, a V6-osok/OPC változatok már sportautós színvonalon mozognak, fenntartásban is. Dízelek közül a DTI-ket kerüljük, inkább a Fiat féle 1,9-es CDTI különféle teljesítményű változatai közül válasszunk. A nagy V6-os kulturált és nyomatékos, de bő tíz százalékkal többet fogyaszt, mint a legerősebb 1,9-es."【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
rbalint88
addikt
válasz andrisbandi #152962 üzenetére
Bezzeg a v6 dizelrol nem irjak le, hogy egy hatar szar (tc 20 legrosszabb motor listan rajta volt).
2.2 benzines sincs az egbe dicserve. 2.0 turbo leeszi a hajad.
Szoval vagy 1.8 es akkor nyugiban kozlekedik az ember vagy 1.9cdti es meg tud lodulni kicsit jobban, illetve terhelve is. Erdemes a 8 szelepes 120 lovasat venni, a 150-es erzekenyebb, bajosabb a hengerfeje is. A120-as jol hizhato, 160 lovat ki lehet belole hozni fustmentesen egy chiptuninggal, csak nem pekhez kell vinni. -
nagyúr
válasz Delvor00 #152946 üzenetére
Hat hete van egy ilyen Balenóm illetve apóséknak lassan egy éves lesz a sajátjuk. Szerintem jó kis autó, belül meglepően tágas és ezzel a motorral gyakorlatilag egy dízel fogyasztásával elmegy.
Viszont 3,1M-ért ne GA-t vegyél. Azokat van ahol nemrég 2,6M-ért kínálták, annyiért nagyon jó vétel.
Viszont az előbbi árhoz én még hozzátennék 200k-t és egy GL-t néznék inkább, nekem is GL felszereltségű van és ennyi felárat simán megér amivel többet tud.Én nagyon megszerettem pedig előtte egy Civic VTi-m volt és most lehet a hondások lélekben keresztre feszítenek de be kell vallanomhogy az nem hiányzik már.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
diegho
nagyúr
Van itt valaki, aki németben él? Megyek ki egy hétre és lenne pár kérdésem.
-
8th
addikt
válasz Morris #152961 üzenetére
Daewoohoz képest az A2 egy ufó. 1.4pd-t neki egy szolíd chippel. 10kg/le aránnyal /és 250Nm nyomatékkal/ már elég dinamikusan lehet autózni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #152973 üzenetére
Tomcsiva tegnap megkritizáltuk Kormit. Ha a kormányt kicsit mozgatom jobbra balra akkor ilyen kotyogós hangja van. Álló helyzetben is csinálja meg menet közben is. Alig hallani (még), a dízel kereplés nagyon elnyomja... Ez mi a szösz lesz? Kormányösszekötő?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
8th
addikt
válasz Morris #152976 üzenetére
Dízel is simán bírja a tartós városi nyúzást. Se részecskeszűrő se kettőstömegű semmi komolyabb rizikófaktor nincs benne. 8-10ezrenként olajcsere és a világból kimegy. De az 1.4 16v benzines sem rossz csak városban bő két literrel többet eszik mint a dízel és nincs semmi nyomatéka.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
ArthurShelby
addikt
válasz LuckyL #152957 üzenetére
Tőlem megállhat 3-4M-ba is. Csak tudjam hogy akkor már teljesen pöpec, és ezentúl már csak benzin pénz lesz+kopó alkatrész csere. Tehát kiszámítható.
Szóval nem a bénázás, hogy bmw-m van, de nem tudom lehúzni az ablakot, mert nem működik, 2 hét múlva tudom csak vinni szerelőhöz...A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
őstag
válasz ArthurShelby #152982 üzenetére
szerintem ez az a biztonság amit egy 20 éves autó soha nem fog nyújtani neked, akármennyit költessz rá
pláne nem olyan igénybevételre amit írtálnekem volt régi x5-öm, rengeteg pénzt elnyelt, de sose lett jó
lehet szép és jó egy 20 éves bmw, miután ráköltöttél egy vagyont, de akkor is lesz valami baja 1-2 havonta minimum
és nem fogja bírni hogy 200-al járj vele rendszeresen, ebben biztos vagyok[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz ArthurShelby #152984 üzenetére
Nyugi új v újabb autónál sincs semmi biztosítékod h nem történik semmi, csak a hited.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
őstag
válasz bitpork #152985 üzenetére
megint tolod a khm...butaságot
(#152986) legelek
semmi baja nem elsz egy új bmwnek az első 5-6 évben és kb 150 ezer km-ig
ha jól karban van tartva lehet hogy később semde ha mégis akkor ott az assistance ingyen és a garanciális javítás
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ArthurShelby #152986 üzenetére
Erre való a tartós bérlet. Fix havi díj, szerződéstől függően csereautó, stb.
-
Na, elég ha csak engem utál: meg kell adni neki amiben igaza van. Akinek telik vadonat új autóra annak ad valami komfortot és megnyugvást a gari. Csak nem szabad elfelejteni, hogy nem minden gyártó ismer el minden hibát garisnak. Meg nem mindenkinek van lehetősége lízingre, vagy még garis autó megvételére.
Tehát részben igaz amit ír. Csak annyi lenne jó, ha néha a lehetőségekben kevésbé ... elengedett emberek fejével is gondolkodna, mert úgy már korrekt amit hozzá tud adni segítség.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Napfénysüti #152993 üzenetére
Semmi baj se lesz vele. BMW. Néha irigylem egyesek optimizmusát.
De legyen akkor a nap kérdése, mi baja lehet egy 150 ezret futott 1.4Turbo opel motornak? A helyes megfejtő ajándék BMW lancot kap a nyakába.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #152995 üzenetére
Nem talált. Van benne olaj, víz, turbó jó, pöccre indul, húz is szépen, mégis fődarab baja van.
-
Declare
őstag
Idő közben felbukkant egy magyarországi opció is. Szerintetek ez milyen?
Én inkább kinti autót vennék, de mivel nem nekem lesz, ezért nyilván a Magyar egyszerűbb lenne....
-
8th
addikt
válasz bitpork #152985 üzenetére
Az sem kell, hogy bármi történjen. Új autónál a kötelező szervíz látogatások + az értékvesztés együtt horror összeget tesznek ki és akkor még nem romlott el rajta semmi. Az igazi szopó a használt prémium autó. #290646. hozzászólástól.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Telekom mobilszolgáltatások
- GoodSpeed: UEFI BIOS frissítési módok 2016-ban és 2024-ben ASUS alaplapoknál, FlashBack
- iPhone topik
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Programozásról_szubjektíven
- PlayStation 5
- Mini-ITX
- További aktív témák...
- IKEA Malm íróasztal - nyír
- Rowenta X-Force Flex 9.60 Aqua 4in1 kéziporszívó
- Metabo 4Ah LiHD akksik eladóak - 2db, vadiúj, 0km-es, 0 töltésű 2023.04 havi gyártás
- Delonghi Rotofry forgókosaras fritőz olajsütő F28311.W1
- Economy takarékos vízszűrős zuhanyrózsa! Klórszűrő zuhanyfej dobozában nagyon szép állapotban eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen