- SSD kibeszélő
- RAM topik
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- Projektor topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Házimozi belépő szinten
- Milyen asztali médialejátszót?
Hirdetés
-
Száguldozáshoz való az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.88-as eszközillesztő számos Adaptive-Sync monitort is hitelesített.
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
válasz theuprising #150802 üzenetére
Tágasnak mondják a többi kisautóhoz képest a magassága miatt. A kombi jóval praktikusabb. Nálam is egyből a Corolla kombi nyerne a 2 közül, és nem a 380 liter csomagtér a
437 literes Corollával szemben. A szervize se kerülhet kevesebbe a kicsikének, ha tudjuk a gyertyacsere mennyibe fájhat, ahogy itt olvastam, és ezt már a vétel utáni kötelezőknél már meg is ejthetünk. -
penge111
addikt
válasz creedszl #150797 üzenetére
Hali! A Jazz egy szuper kisautó, 3 fős családnak ideális, de ha még jön 1-2 gyerkőc később akkor viszont szűkös lesz. A kereted nem elég sajnos Jazz vásárlásához, 2002-2005 között nem érdemes nagyon Jazzt venni, mert sok nyűgjük van. De még egy 2002-es is ami igazán jó 1 misi. 2005-től kell nézegetni, amik már faceliftesek, itt viszont az autónak nevezhető járgányok 1.4 -1.6 misi között vannak. Nem viccből ilyen drága a Jazz Én egyelőre letettem róla, pedig ez volt az álmom. Most Fiestákat nézegetek. Nekem egy gyerekem van, többet nem is tervezek, így egy Fiesta vígan elég, amiből 1 misiért nagyon szépeket lehet venni.
Még Jazz alternatívák: Opel Meriva, Nissan Note, talán Ford Fusion, de ezek nekem nem jönnek be, meg problematikusabbak egy Jazztől sok szempontból. Persze ezek akkor alternatívák, ha családi kisautót szeretnél.
[ Szerkesztve ]
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
válasz creedszl #150805 üzenetére
hyundai általánosságban jó megbízható, de konkrétan melyik?
ja látom már Getz, dicsérik azokat is, de a jazz-t több itteni emberke megelégedéssel használja[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
vzsryl
nagyúr
válasz creedszl #150805 üzenetére
700-800-ból inkább egy jobb állapotú G Astra 1.4-es, 5ajtóst vennék. Városban óvatosan használva képes 8L alatti fogyasztásra, főleg "peremvidéken", araszolgatás nélkül. Ezt az autót olcsóbb fenntartani, mint az eddig említetteket, mivel mocskos sok van belőle, és majdnem Swifthez hasonló alkatrész árai vannak.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
creedszl
aktív tag
Költségek terén én inkább úgy vagyok hogy inkább fizetek többet az alkatrészért ha kevesebb a meghibásodás mint ha többször kell vinni de olcsóbb az alkatrész...
Hulligaaan
-
8th
addikt
válasz creedszl #150797 üzenetére
Picit told ki a keretedet és akkor Skoda Roomster 2006-2010.
Egyszerű taposóakna mentes VW konszern technika. Volt belőle gyári benzin-gázos is ami 9litert eszik a 220 forintos gázból. Számolj . Mondjuk ezek jellemzően drágábbak de 1M alatt van belőle 1.4 dízel ami szintén örök élet +1nap. Nem fogja kicibálni a kezedből a volánt de városba bőven elég bírja a rövid városi gyilkolást nem kell tőle félni, hogy beadja a kulcsot és ilyen körülmények közt is elketyeg hat literrel. Amúgy meg egy baromira alulértékelt autó. Olcsón megvehető olcsón fenntartható kisautó ami bazi nagy beltér mellett ad használható csomagteret is. Ha meg felborítod a hátsó üléseit a fél lakás belefér. Ár/érték arányban nagyon ott van. Hátsó ülések egyenként tologathatóak és az ülőlap is felborítható mint a Honda Jazz-ben.[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
penge111
addikt
válasz footy #150808 üzenetére
Nagyon kemény a futóműve, fékproblémák, légzsákproblémák, csomagtérajtóbeázás ezek jutnak eszembe hirtelen. Nagyon sokat visszahívtak főleg légzsákproblémák miatt, kérdés visszavitte-e a gazdája, de más miatt is voltak visszahívások, csak már nem emlékszek. Az indexes fórumban be van linkelve mely alvázszám intervallumok kerülendőek (ezeknek kellett volna visszahívás miatt szervizelni)
[ Szerkesztve ]
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
#94529552
törölt tag
válasz creedszl #150809 üzenetére
Azért nem kell bedőlni a b neppernek. Típustól függetlenül: kevesebb meghibásodás a rendesen karbantartott, idejében szervizelt autótól várható el, amiben nincs több 100k km, amit a hahun nem sűrűn találni. Az ottani kintről behordott autók óraállása semmit nem jelent. Már sokszor bebizonyosodott, hogy manipulálják. Szóval nem érdemes illúziókat kergetni. Itthoni üzembe helyezésű, kontrollálható óraállással ajánlottabb, csak nem ennyiből.[link]
-
Acheron
őstag
Hahun másnak is vacakol a HD képek megjelenítése? Chrome alatt egyáltalán nem nyitja meg nálam, Explorer alatt egyszer igen, kilencszer nem. Tegnap még nem tapasztaltam ilyesmit.
-
sheep
addikt
-
tony_snow
tag
Sziasztok,
Tervezem év végén megvenni első autóm, úgyhogy biztos fogok jönni tanácsot kérni tőletek. Addig is olvasgatok, tájékozódom, amit most el is kezdenék.
Ha van mondjuk 1.5m ft-om mindenre, mekkora összegű autót célszerű nézni, hogy benne maradjak a keretben? Gondolok itt az autóvásárlásnál adódó egyéb költségekre, átírás, biztosítás, szervíz, stb..
%-ban kifejezve ezt meg lehet nagyjából határozni? pl. ha 20%, akkor 1 milliós autónál 1.2m-nak kell lennie, 2 milliósnál 2.4m.. -
creedszl
aktív tag
Lehet hogy ez nem annyira "on" ebben a topikban de azért megkérdezném:Manapság mik a tapasztalatok kereskedésből vásárolt autónál?Tudom hogy nagy a szórás de pl tudtok mondani olyan kereskedést ami korrekt?Mert én onnan akarok vásároni...Illetve érdemes vidéken szétnézni mert ott jobb a minőség vagy teljesen mindegy hogy pest vagy békéscsaba?
Hulligaaan
-
BigBlackDog
veterán
válasz creedszl #150819 üzenetére
Ugyan nem válaszként a kérdéseidre, de néhány gondolatom megosztanám.
- Az itthoni eladó használt autók nagy része eléggé ramaty állapotú
- Az eladók sokszor azért akarnak megszabadulni a kocsitól, mert már nem éri meg fenntartani, kijavítani a hibákat
- Az eladók el akarják adni a portékát, így sokszor a hibákról nem is "tudnak"
- A kereskedő sajnos nem feltétlen hasonlít egy lelkiismeretes őrangyalra, neki is meg kell élnie valamiből
- A kereskedő is csak abból tud választani, ami éppen eladó
- 2012 óta kezdték rögzíteni a futásteljesítményeket. 2012 előtt tapasztalataim szerint jóval kevesebb külföldről behozott autó rótta az utakat. A külföldi futásteljesítményt nem feltétlen egyszerű lekérdezni.
- Nem tulajdonítok nagy jelentőséget, hogy vidéki vagy fővárosi az autó. Viszont vidéken járva sokszor feltűnt, hogy mennyi kívülről szép állapotú autó rohangál arrafelé. De ki tudja, lehet, hogy pl. az éves olajcsere meg már nem volt olyan fontos.Értelemszerűen nem tények a fent írt dolgok, csak a saját véleményemet, meglátásomat tartalmazzák.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Egy 2006 körüli 1.3-as Swifttel mennyire lehet egy személlyel országúton 80-90-es tempóval letornászni a fogyasztást? Nem a vegyes érdekel, csak az országúti. Két hét múlva elkezdek melózni napi ~85k ingázással és nagyon gondolkodom, hogy ha beválik a meló, akkor ősszel kell egy dízel, vagy egy baromi kicsit fogyasztó autó. A lényeg, hogy 2 gyerek van, el kell benne férnünk, ha úgy van, a Swift egy tetőbox-al szerintem pont határeset. A legjobb megoldásnak viszont továbbra is egy szimpla turbós dízel lenne, mint mondjuk az 1.4 D4-D Yaris Verso, vagy E12 Corolla, 1.9 JTD Stilo. 4-5 évre tervezek, úgy számolok a dízellel legalább 2, de akár 2,5 litert tudnék spórolni az 1.6 benzines Merivához képest (utolsó tankolás 6,7 átlag klímával, nélkül 6,3 körül szokott lenni), az pedig havi 10k+, ami 4 évre ~500k, ha egy turbó felújítás be is csúszik 150k-ért, akkor is bőven jól vagyok, viszont kettőstömegűs autót már nem kockáztatok be ilyen futás mellett, persze ha van olyan benzines, amivel kihozható egy tényleg nagyon baráti 5 literes fogyasztás, akkor nem dízeleznék.
-
8th
addikt
válasz diegho #150823 üzenetére
Audi A2 1.4 TDI? Ha a béna belső dizájnjával együtt tudsz élni akkor az jó választás lenne erre a felhasználásra. Nagyjából Suzuki Swift méret csak sokkal nagyobb a csomagtere. Egy átlagos nem esernyő babakocsi simán befér hátra és még marad hely a csomagoknak is. Alu bódés így lakatos csak akkor fogja látni ha törik. Sima lendkerék van benne nem kettőstömegű. Turbója (GT1544S) ha lekókad akár újat is kapsz 150k-ért a felújítás pedig akár fele ennyiben is megállhat. Városon kívül 4,5 liter alatt elgurul a rövid váltó ellenére is. Gumi sem drága rá (175/65R15) és a kopó alkatrészek sem fogják romba dönteni a családi költségvetést. Amíg össze nem töri az ember teljesen átlagos fenntartási költségekkel lehet számolni. Bár ha csak a karosszéria elemek sérülnek az nem para mert a nyolcvan százalékuk vagy grafit-metál vagy ezüst színű volt szóval könnyen van hozzá gyári cseredarab amit csak fel kell csavarozni. Még jobb lenne ha megtartanád a Merivát és vennél mellé egy Lupo 3L-t melóba járósnak. Na az városon kívül 90km/h-nál 2,8-at fogyaszt. Klímával plusz három-négy deci. Kettőstömegű abban sincs. A váltó az egyetlen gyenge pontja semmi más gond nincs vele. Igazából a váltó sem problémás csak kevesen értenek hozzá és az emberek átlag kispista sarki szerelőkhöz adják be az autót ha baj van vele mert anno a Suzukit is de jól megszerelte. Na ők szó szerint tönkre teszik a váltót a hozzá nem értésükkel és akkor már tényleg csak egy negyedmilliós teljes felújítás segít. Aztán persze a tulaj dühöng és köpködi az autót, hogy az micsoda egy fos. Pedig nem. Nincs azzal semmi baj. Számold újra 3 literes fogyasztással mennyit spórolnál.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
Jól látom, hogy ezen az autón nincs rendszámos matrica a szélvédőn? Hogy köszön ez össze az érvényes magyar okmányokkal? -
creedszl
aktív tag
2-es mazdáról mik a tapasztalatok?egy ismerős vett egyet 1.2m-ért és van vele bőven gond...ez általános?
Hulligaaan
-
diegho
nagyúr
Jó ez a Lupo, de nagyobb vagyok, mint a komplett karosszéria. Kétlem, hogy ebben elférnék.
Most voltam egy szerelőnél, mert kopog a torony a Merivában, pedig minden ki lett cserélve - szerinte rosszul rakták össze, majd kiderül - azt mondja ne vegyek dízelt, hanem valami modernebb benzineset, amivel spórolósan el lehet járni 5l alatt és azzal nem ugorhat be turbó és kettőstömegű szívás. A swift az említett 5l alatti 90-es tempójával nagyon jónak tűnik, bár még a Meriva-t is le kell tesztelnem, hogy ilyen körülmények között mit eszik.
-
htomi85
tag
válasz creedszl #150831 üzenetére
Nem írtad hány éves, de manapság már senki sem gyárt szar autókat.
Csak szar tulajok vannak, akik azt hiszik a lemezek alatt black magic van, akiknek az olajcsere csak lehúzás.
Asszonynak van egy 8 éves mazda2, gyári állapotban van pedig nem garázsban tartja. Ha lefossa egy madár már rohan a mosóba.
Tulajt kell venni nem autót. Bárki bármit mond, az eladó autók 80 százaléka szar. Ki adna el egy jó autót?! -
veterán
válasz diegho #150834 üzenetére
Szvsz nyugodt stílusban, 90 kmh-nál "bármelyik" aránylag modern kompakt autóval ki lehet jönni 5 liter körül.
Nem a Golfokat akarom fenyezni - csak ezekkel van tapasztalatom az utóbbi években - egy 2.0 turbóbenzines GTI megáll 6-ból 100-110 kmh környéken, az 1.4 TSI 5,5-ből.
Egy G Astra 1.4 nem játszhat?
-
veterán
válasz diegho #150838 üzenetére
Nincs sok friss tapasztalatom / ismertem az Astra G-kről, régebben maguk az Opelesek (kereskedő, szerviz) a szíjas Z14XE-t jobbnak tartották a láncos XEP-nél. Lehet hogy az idő mégis az XEP-t igazolja. De ha nem tetszik, akkor ne vedd!
@Morris: Úgy sejtem, hogy azért akkor nyugodtban tolják, ha ez a vegyes.
-
diegho
nagyúr
válasz focvis #150841 üzenetére
Én is úgy tudom, hogy az XEP a jobb, de az XE-vel volt cumi a családban, pedig még az olajat sem ette, viszont állandó gyújtósor, katalizátor, lambda szonda, váltó gondok voltak. Mondjuk XEP tulaj ismerősök vannak és semmi bajuk nincs vele.
Egy Stilo tulajt kellene keresnem, aki 1.2-vel tolja, de csak 1.6-os van ismerősök között.
-
diegho
nagyúr
válasz alázógyík #150843 üzenetére
Fogyasztás hogy jött össze az 1.4-el? Gondolom a 90-es tempót 1 személlyel 5l körül tudta a 6. fokozat miatt. Volt vele valami komoly gond? Párom Stilo-t akart, amikor a Meriva-t vettük, még ki is próbáltunk egyet, de nem mertem beleugrani, most viszont már 3 ismerősnek van és imádják.
-
alázógyík
őstag
válasz diegho #150844 üzenetére
Az 1.6-os 2002-es volt, ami betegágy.
A kisebb motoros, 1.4-es kevesebbet evett jóval, 90-nél k.b. 5-5,5 körül ehetett.
Hátsó híd kopogása, nagyon kényelmetlen első ülés, és fél évente kopogó stab.rúd, ami előjött rajta hiba.
Fontos, hogy mennyire volt tulaja, v. csak használója. -
diegho
nagyúr
A francia vonalon pl 307 mennyire ajánlott 1.4-es motorral?
-
-
#03969024
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- SSD kibeszélő
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- RAM topik
- Mesterséges intelligencia topik
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Dacia topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen