- Milyen notebookot vegyek?
- Hisense LCD és LED TV-k
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Apple notebookok
- Az EPYC 9005 CPU-sorozatba érkezik az AMD Zen 5
- SSD kibeszélő
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- 3D nyomtatás
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
penge111
addikt
válasz creedszl #150797 üzenetére
Hali! A Jazz egy szuper kisautó, 3 fős családnak ideális, de ha még jön 1-2 gyerkőc később akkor viszont szűkös lesz. A kereted nem elég sajnos Jazz vásárlásához, 2002-2005 között nem érdemes nagyon Jazzt venni, mert sok nyűgjük van. De még egy 2002-es is ami igazán jó 1 misi. 2005-től kell nézegetni, amik már faceliftesek, itt viszont az autónak nevezhető járgányok 1.4 -1.6 misi között vannak. Nem viccből ilyen drága a Jazz Én egyelőre letettem róla, pedig ez volt az álmom. Most Fiestákat nézegetek. Nekem egy gyerekem van, többet nem is tervezek, így egy Fiesta vígan elég, amiből 1 misiért nagyon szépeket lehet venni.
Még Jazz alternatívák: Opel Meriva, Nissan Note, talán Ford Fusion, de ezek nekem nem jönnek be, meg problematikusabbak egy Jazztől sok szempontból. Persze ezek akkor alternatívák, ha családi kisautót szeretnél.
[ Szerkesztve ]
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
válasz creedszl #150805 üzenetére
hyundai általánosságban jó megbízható, de konkrétan melyik?
ja látom már Getz, dicsérik azokat is, de a jazz-t több itteni emberke megelégedéssel használja[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
vzsryl
nagyúr
válasz creedszl #150805 üzenetére
700-800-ból inkább egy jobb állapotú G Astra 1.4-es, 5ajtóst vennék. Városban óvatosan használva képes 8L alatti fogyasztásra, főleg "peremvidéken", araszolgatás nélkül. Ezt az autót olcsóbb fenntartani, mint az eddig említetteket, mivel mocskos sok van belőle, és majdnem Swifthez hasonló alkatrész árai vannak.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
8th
addikt
válasz creedszl #150797 üzenetére
Picit told ki a keretedet és akkor Skoda Roomster 2006-2010.
Egyszerű taposóakna mentes VW konszern technika. Volt belőle gyári benzin-gázos is ami 9litert eszik a 220 forintos gázból. Számolj . Mondjuk ezek jellemzően drágábbak de 1M alatt van belőle 1.4 dízel ami szintén örök élet +1nap. Nem fogja kicibálni a kezedből a volánt de városba bőven elég bírja a rövid városi gyilkolást nem kell tőle félni, hogy beadja a kulcsot és ilyen körülmények közt is elketyeg hat literrel. Amúgy meg egy baromira alulértékelt autó. Olcsón megvehető olcsón fenntartható kisautó ami bazi nagy beltér mellett ad használható csomagteret is. Ha meg felborítod a hátsó üléseit a fél lakás belefér. Ár/érték arányban nagyon ott van. Hátsó ülések egyenként tologathatóak és az ülőlap is felborítható mint a Honda Jazz-ben.[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
#94529552
törölt tag
válasz creedszl #150809 üzenetére
Azért nem kell bedőlni a b neppernek. Típustól függetlenül: kevesebb meghibásodás a rendesen karbantartott, idejében szervizelt autótól várható el, amiben nincs több 100k km, amit a hahun nem sűrűn találni. Az ottani kintről behordott autók óraállása semmit nem jelent. Már sokszor bebizonyosodott, hogy manipulálják. Szóval nem érdemes illúziókat kergetni. Itthoni üzembe helyezésű, kontrollálható óraállással ajánlottabb, csak nem ennyiből.[link]
-
BigBlackDog
veterán
válasz creedszl #150819 üzenetére
Ugyan nem válaszként a kérdéseidre, de néhány gondolatom megosztanám.
- Az itthoni eladó használt autók nagy része eléggé ramaty állapotú
- Az eladók sokszor azért akarnak megszabadulni a kocsitól, mert már nem éri meg fenntartani, kijavítani a hibákat
- Az eladók el akarják adni a portékát, így sokszor a hibákról nem is "tudnak"
- A kereskedő sajnos nem feltétlen hasonlít egy lelkiismeretes őrangyalra, neki is meg kell élnie valamiből
- A kereskedő is csak abból tud választani, ami éppen eladó
- 2012 óta kezdték rögzíteni a futásteljesítményeket. 2012 előtt tapasztalataim szerint jóval kevesebb külföldről behozott autó rótta az utakat. A külföldi futásteljesítményt nem feltétlen egyszerű lekérdezni.
- Nem tulajdonítok nagy jelentőséget, hogy vidéki vagy fővárosi az autó. Viszont vidéken járva sokszor feltűnt, hogy mennyi kívülről szép állapotú autó rohangál arrafelé. De ki tudja, lehet, hogy pl. az éves olajcsere meg már nem volt olyan fontos.Értelemszerűen nem tények a fent írt dolgok, csak a saját véleményemet, meglátásomat tartalmazzák.
[ Szerkesztve ]
-
htomi85
tag
válasz creedszl #150831 üzenetére
Nem írtad hány éves, de manapság már senki sem gyárt szar autókat.
Csak szar tulajok vannak, akik azt hiszik a lemezek alatt black magic van, akiknek az olajcsere csak lehúzás.
Asszonynak van egy 8 éves mazda2, gyári állapotban van pedig nem garázsban tartja. Ha lefossa egy madár már rohan a mosóba.
Tulajt kell venni nem autót. Bárki bármit mond, az eladó autók 80 százaléka szar. Ki adna el egy jó autót?! -
HIJ
őstag
válasz creedszl #150854 üzenetére
Azért 7-800k -ért nagyon meg kell nézni. Pár hónapja adtam el az enyémet, ami csilli-villi, kevés km -es, 2006 -os volt és 900k -ért ment el. Igaz kevesen érdeklődtek (gondolom a magas ár miatt), de a második meg is vette... Viszont mind a kettő mondta, h megnéztek már párat, de síralmas állapotok vannak...
-
-
rbalint88
addikt
válasz creedszl #151342 üzenetére
1998, akkor kezdtek gyartani 2002-ben valtozott a muszerek garfikaja meg par aprosag, szerintem nincs akkora kulonbseg, amiert erdemes kiejteni a regebbieket. Ebben az arkategoriaban csak az allapot szamit.
Ja es a tegnap totalcaron is megenekelt titkos tipp, megane 1 ph2 is jo valasztas lehet, az biztonsagosabban is belefer a keretedbe. Vasarlas utani szervizre a 100ezres keretet keveslem kicsit amugy. -
hacki87
senior tag
válasz creedszl #151347 üzenetére
Sztem egy vezmuszij csere mindenfele kedvezmeny nelkul kb 60eFt abbol pl nekem 30at mondtak munkara. Akkor kell olaj+szuro es a tobbi folyadek, hogy tuti legyen de ha esetleg tarcsakat kell cserelni betetekkel egyutt azzal mar kb benne is vagy a 100eFtba. Szerintem.
-
t1
addikt
válasz creedszl #152458 üzenetére
99-es 323-am van, igaz Sedan de a rozsda ugyanaz.
Küszöbvégek illetve hátsóív mindegyiknél rohad amelyiken nem azt megcsinálták, a másik gócpont a hátsó toronyszilentek ezeket nekem is mindegyiket meg kellet csinálni,ezeken kívül ajtók alját érdemes megnézni sajnos ezek ilyenek nekem is 200-ba van a lakatosmunka eddig de ezeken kívül én szeretem nagyon megbízható és jól vezethető autó. -
diegho
nagyúr
válasz creedszl #152660 üzenetére
A légzsák semmit nem ér, ha nem elég masszív az autó. Én is próbáltam ilyent, mert nekem is tetszett a formája, de gyorsan letettem róla. Ezeknél pl egy Stilo sokkal jobb autó és ugyanannyiba kerül, fiatalabb is, biztonságos, jobban felszerelt. A rohadásnál pedig kevés dolog költségesebb egy ilyen korú autónál.
-
molnarpeter
nagyúr
-
ngaba
aktív tag
válasz creedszl #191697 üzenetére
Szerintem teljesen jófelé tapogatózol. Bár nem derült ki, hogy elég-e az ötajtós, vagy inkább kombi kellene.
Ha értéktartást akarsz, akkor VAG vagy japán.
Bár a VAG nem tudom, milyen motorral legyen: Az 1.6 szívó nagyon megbízható, de lomha és cserébe sokat fogyaszt. Más meg nem nagyon van.
Japánok közül szerintem a Honda a legrozsdaállóbb, de max majd kijavítanak itt a többiek, ha hülyeséget mondok. (A Jazz-hypeot gondolom nem kell bemutatni, a Civicről már nem annyira egyértelmű az összkép.)
És hogy ne mindig csak a bejáratott tippek legyenek, végre elsüthetem régi favoritom, ami tulajdonképpen meg sem felel a kritériumaidnak.
Mitsubishi Lancer:
Még japánban készülő minimalista japán autó: Ritka; nincs minden sarkon; szép; tartja az árát, mint a fene (lehet, hogy a keretbe se fér bele); nem romlik el. A tulajok ódákat zengenek róla. Rozsda szempontból passzolom, azért arra valószínűleg figyelni kell. Az 1.8-as motor sokat eszik, az 1.5 lehet, hogy kevés lesz. Gyenge hangszigetelés, puritán belső, keményebb rugózás, tipikus japán. Az alkatrész drága, de remélhetőleg ritkán kell.[ Szerkesztve ]
-
ryger
aktív tag
válasz creedszl #191697 üzenetére
Szia,
Nekem van Gen 7 Civicem es habar varosba jo mert sportos, lehet vele haladni (1.6L) de varoson kivul eleg fajdalmas a nagy menetzaj miatt. A motor 3000-et forog 100 km/h-nal, 4000-et 130-nal, sok a gumi es egyeb menetzaj is, ami faraszto tud lenni mar 1 oras ut alkalmaval is, alig varom, hogy megerkezzek az uticelhoz Alkatresz nem veszesen draga de szerintem a VAG vonal biztosan olcsobb ilyen teren. Rozsdara hajlamos viszont, ha nem volt alvazvedozve fiatalon.
-
ngaba
aktív tag
válasz creedszl #191705 üzenetére
A Toyota egy racionális választás, a tesóm nagyon sokat oszt-szoroz autóvásárlás előtt, fenntartási költséget is figyelembe véve (ért is hozzá), és mindig a Toyotánál lyukad ki. (Igaz, ő eggyel nagyobb kategóriában gondolkodik.)
De sokkal unalmasabb, mint egy... Mitsubishi Lancer.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz creedszl #191697 üzenetére
Én úgy oldom meg a rozsda kérdést, hogy nem a márkák között nézelődők, hanem évjáratban megyek rá a minél fiatalabbra. 1,5 milliónál is megfizeted, ha valami még nem rozsdás, de előbb-utóbb úgyis az lesz.
1,8-ig ha felmennél, akkor a Jazz-ből van egy generációval fiatalabb 90 és 100 lóerő-vel. -
dj79
senior tag
-
válasz creedszl #191697 üzenetére
seat ibiza st, rozsda az nem jellemző, kombiszerű a csomagtér (Csomagtartó: 430/1164), 1,4 86 ló és 1,6 105 ló van belőle, ugyanaz a két motor, csak 1,4-ben rövidebb hajtókarok vannak, így alul nyomatékosabb, 1030kg
ngaba: van a lancerből 5 ajtós is[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz creedszl #191714 üzenetére
2009-től van a 6j, az 1,4 is elég jól mozgatja, nekem az van, 2500-tól már szépen húz, ugyanaz a blokk, csak rövidebb hajtókarokkal, nem kell annyira pörgetni (nem is lehet), de alacsonyabb fordulaton meg van a nyomaték
Igen nem divat odaírni, hogy st
1[link]
2[link]
3[link]
4[link]
Egy szép felni sokat tud rajta dobni
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz creedszl #191716 üzenetére
Én is nézegettem a hahut egy darabig, aztán ezt vettem 135ekm-el 1,4M Ft-ért, jó ez nem st, de a legmagasabb felszereltség (sport)
Lepapírozva 1,45M volt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- SörcsaPH!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen notebookot vegyek?
- Desert combat - battlefield 1942 mod
- EAFC 24
- Autós topik
- Hisense LCD és LED TV-k
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs