Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz Chereiose #148911 üzenetére

    A 2 literes PD TDI kétféle befecskendező rendszerre gyártották az egyik jó a másik meg fos. Simán lehet hogy nektek a jó van.

    Igen a a javítások után már nem rizikósak a tsi-k.

    Háát én elkég japán párti vagyok ezért Jazz. A turbós motorok fenntarttási felárát a 2-3. vevő fizeti meg. Nála fosik be a turbó, nála kezd el csörögni a vezérműlánc stb. Szóval ilyen turbós kis csodát max újként vennék. De azt mondom próbáld ki őket. Egy drágább mobilt sem veszel meg látatlanba érted...
    Persze kényelmes, meg jól megy a kistrubós de ennek ára van. 130k-ért szívósor pucolás meg 120k-ért turbó, stb. Ha belefér és az, hogy alul nyomatékos neked ér ennyit akkor semmi gáz. Ez egy kalkulálható és beárazható tényező.
    Máshogy fogalmazva: nem az a kérdés hogy bekövetkezik-e vagy sem, hanem csak az hogy mikor. Kokszosodni az összes fog, ez tervezési sajátosságából fakad. A turbó előbb-utóbb elfárad az is cserés vagy felújítás...

    Szóval próbáld ki, nézd meg az alkatrészárakat aztán számolj és aztán eldöntheted kell vagy sem. Nekem volt TSI autóm szerencsére idejében megváltunk tőle a második gazdinál jöttek elő a gondok.

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák