- GoodSpeed: UEFI BIOS frissítési módok 2016-ban és 2024-ben ASUS alaplapoknál, FlashBack
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Hirdetés
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
B-L-A-C-K
titán
Most nézegetem ezek a Alfa 159-esek se rosszak, vagyis ha Passat B6-ban is gondolkozom ilyen alapon már lehetne 159-es is, és azzal még lehet nem lenne annyi gond sem...Vélemény?
-
haddent
addikt
válasz B-L-A-C-K #137501 üzenetére
Totalcaron a japókon kívül kb. csak azt ajánlják a szerkesztők, szóval jóféle az. Viszotn azt is mindig elmondják, hogy a futóműve hisztis kispicsa és nem a magyar utakra termett, lesz vele költség. Bár ez elmondható a bömösökről is szerintem
szerk.: egyéni vélemény, de szerintem megint irreálisan olcsón keresel egy egész fullos, egész nagymotoros, nagyon új autót. Ebbe pl. amit linkeltél a 158900 km -hez szerintem adj hozzá még 200 ezret
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz footy #137464 üzenetére
Nem is arról beszéltem, hogy mi mihez jó vagy nem jó, ne magyarázd már félre, nem én kérdeztem arról a Golf-ról, és nem is én linkeltem. Nem figyeltél, hanem csak úgy hozzászólsz, az előzmények ismerete nélkül, de hát minek is. De gondolom nem VAG-os szemmel nézed, ezért vagy te is ellendrukker minden féle VW és társai autó vételének.
Voltam hosszabb úton Golf+ 1.4 16V-vel 5 fő+ teli csomagtartó, és semmi gond nincs vele. Ha nem versenyezni veszik, meg nem azért, mint egyesek, hogy erősködjenek a lámpánál elinduláskor.
Focvis elmondta a tapasztalatait a TSI-kről is, vagy nem olvastad?
Olcsó fenntartású civicet vegyenek, mint amire kornélka kb 500k-t rálocsol pár hónap alatt?[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
na jó, de az azért nagyon nem polgári használat, amit ők művelnek +1bar egy nagyon chipelt autóhoz képest. és a nagyon chipeltet úgy értsd, hogy 1500-4000 között tol akkorát, mint Tomcsi Leonja
Speeedfire: nem akartam a lelkedbe gázolni és nem kimondottan neked szólt a dolog, nagyon sokan jönnek sírni, hogy jajjjaturbó, holott sokkal nagyobb szopások lehetnek annál.
amúgy azt is leírtam már, hogy szerintem ilyen modern tfsxcgdbhi benzinest nem éri meg venni, mert ugyanolyan bonyolult, mint egy dízel, viszont többet eszik. ahogy Qru is írta. az évi 45k-t hagyjuk, a felénél már bőven megérheti. de aki spórolni akar üzemanyagon és szervizen is, az vagy vesz régi egyszerű kismotoros technikát vagy hibridet vagy jár busszal. -
#94529552
törölt tag
válasz footy #137511 üzenetére
Igen, szelektíven nem olvastál, csak írtál valami ellenkezés félét.
TSI van köztük? Ismered is, vagy csak szidod, mert mondta a Pista, aki hallotta Jóskától, aki.... Legalább akkor a tapasztalatokat elmondanád róla. De mindegy is, mert a fals hsz, amit nekem írtál elsőre azt nem menti meg az sem, ha mind az 5 TSI lenne.Speeedfire Megint nem ment át a lényeg.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz #94529552 #137519 üzenetére
Kérlek mesélj még!
Azt írtad, hogy rálocsolt pár hónap alatt 500k-t. Ezt akármelyik német/olasz/francia/japán kocsival el lehet játszani, függetlenül attól, hogy ki, hogyan használta előtte.
rbalint88: Nem gázoltál bele, csak unalmas, hogy minden topicban mindenki jobban tudja, hogy mi kell a másiknak...na mindegy.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
nagyúr
válasz Speeedfire #137520 üzenetére
"csak unalmas, hogy minden topicban mindenki jobban tudja, hogy mi kell a másiknak..."
Üdv az internetes fórumok világában!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-v-
addikt
válasz Speeedfire #137520 üzenetére
minden topicban mindenki jobban tudja, hogy mi kell a másiknak
Hát nem tudom, csak így a címéből következtetve, ez a topik nem arra való, hogy emberek megmondják mit kéne?
Mintha te is tanácsért jöttél volna, nem? [link] kérsz tanácsot, és utána baj, hogy mindenki megmondja mi a véleménye? Értem én, hogy van amivel nem értesz egyet, meg nem tetszik stb. csak kicsit fura, hogy megkérdezem mit kéne, aztán berágok, hogy mindenki jobban tudja mit kéne >: csak egy kósza gondolat: akkor ne kérdezd meg, meg ne írd ide no offense[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Tsebacsi #137521 üzenetére
Jó 5 évvel ezelőtt ez még nem így volt. Legalábbis a PH! lapcsaládban.
[rvilike]: A véleménnyel nincs semmi gond. De a kettő nem ugyanaz.
Meg ez nem konkrét ajánlás volt, hogy figyelj má' szerintem inkább egy ford focus mk1 rs jobb választás lenne. Mindenkinek érdekel a véleménye, hogy ki melyik autót preferálja, mert mindenkinek más jön be és pont ez benne a jó, lehet kihagyok egy kocsit csak azért, mert én nem gondoltam rá. lásd pl alfa 147[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
rbalint88
addikt
válasz Speeedfire #137520 üzenetére
unalmas, hogy mindenkinek soha el nem romló, az üzemanyagot termelő seggrakéta kell el kellene fogadni, hogy jót dugni és szűznek maradni nem lehet, valamiben engedni kell.
talán két régi szívóbenzin, két "egyszerűbb" turbóbenzin (VAG 1.8T 2x), és 4 turbódízel autó után (ebből kettő CR) van némi üzemeltetési tapasztalatom ahhoz, hogy megalapozott véleményt mondjak ebben a kérdésben. Elárulom neked, hogy csak egy autómon volt gond a turbóval, azon is leginkább azért, mert valami pék elbaszta a geometriát.
Nagyjából 4 opció közül lehet választani, ha nem csak az alap igények vannak:
-Veszel új autót és buksz az értékvesztésen kurvasokat, garancia lejárta után eladod.
-Veszel fiatal (3-5 éves) használt autót, amiben azért már benne van a kockázat, viszont még mindig nagy értékvesztése van.
-Veszel idősebb (7-10 éves) használt autót és fizetsz a szervizben előbb vagy utóbb, sokat. Emellé még mindig lehet milliós nagyságrendű értékvesztésed pár év alatt.
-Veszel öreg autót, amire kezdettől fogva folyamatosan költeni kell.Azt számoltam, hogy az Alfára kb egy év alatt ráugrott kötelezőkre, gumikra és egy 30ezres futóműszerelésre 350ezer, most lesz megint futómű meg pár apróság 100-150 körül, aztán téligumi 50-80 ezer... És baja még nem volt, ez csak az elmúlt 13 év és 300e km amortizációja.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz rbalint88 #137525 üzenetére
Én nem kerestem ilyet.
Sőt, mint írtam én a swift sport mk1-el is ellennék, ha kicsit nagyobb lenne a csomesz, de nem nagy.
Még turbós is van a leírásban, mivel az az egyik ami igen jól harap és többé-kevésbé megbízható is.Mivel max 2m-val zártam a felső határt, emiatt nálam csak a régebbi autók jöhetek számításba. Ahol elvétve volt turbó benzin. De pont a seat miatt érdeklődtem a turbó iránt.
Amúgy a 350e az nem is sok. Átlag magyar 33k-t költ havonta a kocsira+üzemanyag.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
rbalint88
addikt
válasz Speeedfire #137526 üzenetére
Ezek közül mazda és leon Mindkettőre kell költeni majd, Mazdánál kasztni, Leonnál a motor lehet necces, plusz mindkettőnél ami a korából adódik és nem volt mostanában cserélve. De kettőből már beleférhet a Fiat Bravo és adott pénzért fiatalabbat és jobb állapotút fogsz kapni, mint a többiből. a 1,5-2 az csak a kocsira van vagy benne van az átírás, első szerviz is? Utóbbira legalább 200ezret érdemes számolni, de a teljes nyugalom érdekében legyen 300.
footy: mindenhez is!
-
Speeedfire
nagyúr
válasz rbalint88 #137528 üzenetére
Ajánlották már itt a bravo-t, 1.4 t-jet. Viszont számomra nem volt szimpatikus, és árban is drágább volt.
Az csak a kocsi, azon kívül van az átírás és az első szerviz. A golfnál is hagytam pluszba 250-et, kellett is.Viszont egyre jobban húzok a seat vagy a ctr felé, igaz a ctr többe lenne és drágább is fent tartani. Érzelmi okból választanám.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Elektrosokk
addikt
válasz Speeedfire #137529 üzenetére
Fiatot itt? remélem nem első autód lenne, mert megmondták hogy első autónak a Fiat nem ajánlott!
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
hacki87
senior tag
válasz Elektrosokk #137531 üzenetére
akkor én valamit nagyon elbaltáztam anno Első fiat brava második egy vele egykorú bravo.
-
rbalint88
addikt
válasz Speeedfire #137529 üzenetére
ha belefér, akkor vedd azt. én 2,5 évig jártam olyan autóval, amit a fenntartási költségek miatt választottam, valahogy nem sikerült mosolyt csalnia az arcomra annak egy-egy út végén, hogy "most de jót spóroltam" utána jött az Alfa, ami eddig nem kért több törődést, viszont szeretek beleülni és hajtani.
-
-
Integrale
veterán
válasz hacki87 #137532 üzenetére
Azert mert nem ertesz hozza!!!!
Ha valaki leirja, hogy a TSI egyebkent fasza, akkor az ugy van, es a korabbi/masok tapasztalata mar a sarokba van dobva, aztan mas leirja, hogy nem szopik a franciaval/olasszal, mar tobb ezer, szazezer km elteltevel sem, akkor kifogta/nem vallja be stb"Bad reklám is reklám too"
-
Jakab66[hun]
senior tag
Sziasztok!
Valami az utóbbi időben kattant bennem (az asszony szerint meg bolondultam) és agyalgatok az autó cserén. Jelenleg BMW E61 525D-m van, és most jön a java, beleb*zultam a Mercedes c32 AMG kombiba.
Esetleg le tudnátok róla beszélni?
(érdekelne minden vélemény ezzel kapcsolatban)
Gipsz Jakab
-
rbalint88
addikt
válasz Jakab66[hun] #137538 üzenetére
E55 AMG T or GTFO
A teljesítményt kivéve mindenben visszalépés lenne a C32 AMG T, szerintem arra nincs értelme lecserélni, hosszú távon nem lennél vele elégedett. -
-v-
addikt
válasz Jakab66[hun] #137538 üzenetére
M5-re cseréld
-
barnam_
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #137538 üzenetére
Szia!
Ne hallgass az asszonyra, vedd meg!
Egy AMG kivitel kopó-fogyó alkatrészei biztos drágábbak, mint a normál kivitelnek, de ezzel gondolom tisztában vagy. Más negatívumot nem tudnék felhozni, csak talán azt, hogy miért nem E-osztály?
-
#16514048
törölt tag
válasz Jakab66[hun] #137538 üzenetére
Én biztos nem cserélném le rá az E61-et, a Merci egy kategóriával kisebb és régebbi is. A BMW sokkal modernebbnek, igényesebbnek tűnik, plusz ha jól rémlik, a w203 nem tartozik a legjobban sikerült Mercedes-ek közé.
Biztos jobban megy, de nekem ez nem érne annyit. Inkább E61-ből néznék egy erősebb benzinest akkor már.
-
#94529552
törölt tag
válasz footy #137527 üzenetére
Ezek aztán a TSI alapok, főképpen a dizlik. Látom mennyire aktív vagy a Skoda, VW, Audi, Seat clubban. Már nem vagy clubtag, vagy gondok voltak?
iRico: A Fiat topikban is szabad ám poénkodni, meg bontós történeteket mesélni. Fiat nem ajánlott, még az Uno vagy Ritymo sem? OK, ha te mondod... -
Jakab66[hun]
senior tag
Köszönöm mindenkinek!
A komplett sztori bonyolultabb kicsit. Régen Omegám volt 2.5td 130ló körüli azt hiszem, aztán elhatároztuk veszünk újabbat. Próbakörök után erre esett a választás, aránylag kevés km, és a rendezett német papírok miatt (szervízkönyv stb). Oké kell a kombi, sokat cuccolunk, sokat autópályázunk. Nagyon jó is, mert 150nél 2200-as fordulat, 6-7 literes fogyasztás. Azonban mikor sportosra vettem kicsit a figurát, akkor jött elő az hogy ez a 177 paci ennek a bazi nagy autónak azért csak nem elég. Saját véleményem szerint az omega jobban lépett. Ehhez jön még hozzá, hogy automata.
Normál mindennapi használatra, családi autónak kiváló!
Viszont én még fiatal suhanc vagyok, gyerek nincs, és hát hiányzik az érzés mikor az ülés rendesen tol hátulról. (utoljára a jó öreg Punto gt turbo-m csinált olyat, 0-100 között)
Pillanatnyilag ott tartok, hogy viszem optimalizálásra (chip) hátha kicsit virgoncabb lesz.
De B-tervnek már nézegetem az utódot! Itt képbe jön, hogy megint milliókat nem szeretnék rá áldozni (nincs is miből).
A c32 AMG kombi, nagyjából olyan árban van mint a BMW-m, és megy mint a rakéta. Szervíz, meg fenntartás oké hogy drága, de a mostaninál sem olcsó...
Esetleg más alternatíva?
Gipsz Jakab
-
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Elektrosokk #137531 üzenetére
Igen, itt ajánlották és nem nem első.
Amúgy majdem egy hgt punto lett elsőnek.
rbalint88: Beleférni belefér, akár egy még drágább is, csak nem látom értelmét ennyit áldozni kocsira.
A golfomra se mondanám, hogy eco. Viszont, ha virgoncabb lenne, biztos megtartanám. Kár, hogy nem a gti-re lőttem egyből, vagy legalább gt-re.
Viszont a fenti listáról szerintem bármelyik mosolyt csalna az arcomra, ha a bakonyi szerpentineken elkenném.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
barnam_
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #137546 üzenetére
3.2-es sor hatos dízel, megy is, de a gatyádat sem eszi le. 204 LE / 500 Nm, összehasonlításképp az E60 520D-ben ez 177 LE / 350 Nm.
Tudom, hogy AMG-ről volt szó, de szerintem a dízel ésszerűbb választás. Nyomatéka van annyi, mint az 5 literes V8-nak (500 vs 459).
szerk.: ha-hu-n a legdrágább találatot linkeltem be, de azért egy 12 (lassan 13) éves autóért nem adnék már 2.5 millió ft-ot...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- IKEA Malm íróasztal - nyír
- Rowenta X-Force Flex 9.60 Aqua 4in1 kéziporszívó
- Metabo 4Ah LiHD akksik eladóak - 2db, vadiúj, 0km-es, 0 töltésű 2023.04 havi gyártás
- Delonghi Rotofry forgókosaras fritőz olajsütő F28311.W1
- Economy takarékos vízszűrős zuhanyrózsa! Klórszűrő zuhanyfej dobozában nagyon szép állapotban eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs