- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Újabb előzetest kapott a KIBORG
gp A PC-re és konzolokra érkező játék prológusa a tervek szerint augusztustól lesz elérhető.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz Declare #111128 üzenetére
Igen, de a 15 eves a8 mennyivel menőbb már? Kit érdekel, hogy egy ócska roncs szar, hátnehogymár polóval járj ha futotta volna a8-ra meg 5 -ös bödönre is Fenntartás miről beszélsz? Beleöntöd a használt konyhai olajat, meg néha ha 50 ezer meg 5 év után cserélsz olajat véletlen akkor a fáradt olajat is, megeszi az mert öreg dízel!44!44 ja és az BIZTOS, hogy a töréstesztje sokkal jobb. Ráadásul útszélén megszereleg szigszalad + wd40 -el mint egy trabantot. Bőven megéri, hülye az aki a polot választaná
roberto211 a lényeg, hogy nincs kettős mérce és nem túlzol egyik irányban sem valamint a memóriád a régi maradt a baleset után. Ez tiszteletreméltó
Declare jajjj most nem elmegy 2 kerékkel a 4 helyett? olyan lesz mint a többi. Vagy jó lesz mert stabil (a hátsó 2 száll el), vagy jó stílusos lesz mert a hátsók maradnak meg. bőven elég majd a következő tulaj megjavítja. Váltó is kicsit karcol annál sportosabb na nem kell egyből a rosszra gondolni
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz bitpork #111139 üzenetére
Az 5x akkora futásteljesítmény általában feljogosít arra, hogy azt gondolja az ember, hogy 5x olyan hamar 5x annyi dolog fog 5x annyira drágán elromlani. Szerintem. Aztán lehet a Suzukin és az Opelen kívül más nem szokott elromlani, márkaszervíz csak az olyan ortodox hülyéknek van akik szokták cserélni az olajat meg a gumit. Múltkor is láttam egy X6 -ot tükörsima gumival. Biztos ez a jövő évi új forma 1 autó és csak pályán használja, biztos nem azért mert arra már nem gondolt és nem futotta rá
-
haddent
addikt
válasz Kornel #111158 üzenetére
De létezik, csak nem HaHu -n kell kizárólag nézelődni ahol a pofátlan nepperek és a sunyi alakok vannak többségben Vannak márkakereskedések, árulnak használtat, bevizsgáltat. Árban nem vetekszik az újjal, de nem kell megrémülni, ha annyiba kerül egy 150 ezres futású mint egy 80 ezres HaHu -n. Ugyanis a különbség annyi, hogy itt igazat mondanak, ott hazudnak, esetleg rajta van a "garancia", hogy ezt mégis innen vetted és nem fognak átbaxni.
És akkor itt vissza is kanyarodtunk az előző témához: ne akarjunk luxus meg prémium autót, ha nem futja rá. Hiába van eladó, valamiért az annyi amennyi. Ha nem lenne olyan, akkor beadhatná valami rendes helyre is, nem az útszéli nepper tesóhoz.
De ez csak az én véleményem és megközelítésem, eddig 2-ből 2x teljes mértékben bejött és igazam lett. -
haddent
addikt
válasz roberto211 #111292 üzenetére
Nem kötekedés de pont az E36 az egyik legkarakteresebb BMW a mai napig, az újak szvsz. a nyomukba sem érnek. Dehát kinek mi, valakinek E36 a suttyóvagon, nekem meg az újak a sznob felvágós "megveszi aztán elit"
Alvin_ti4200 nem értem, miért minden út a Prius II -höz vezet az igényeidtől? Persze, biztos oda is, de pl AUX csatlakozó az bármikor orvosolható, talán nem ezen kéne múljon a döntés, nem?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
sziasztok
ezekre valamit mondtok?
-
haddent
addikt
sziasztok
baratnomnek nezunk autot, varosban szaladgalos, neha keveset palyazos (nem vilagkoruli tura) olcso megbizhato kis autot. Nem kell nagy es nem kwll eros, csak megbizhato es biztonsagos, kalkulalhato fenntartassal. Egyertelmuen szivobenzint javasoltam neki, es erre jutott:
[link]. En inkabb erre[link]. O VAG en Opel(/bmw) parti vagyok, de lenyegtelen, olaszba is beleulne meg japanba. Mit gondoltok? Ezeknel jobb van max 400 esetleg 500 ert? Ezeket erdemes megkuksolni eloben? -
haddent
addikt
válasz tboy93 #136921 üzenetére
Én érzem/éreztem, hogy kicsit olcsó, dehát egye fene egy szemlét kap ma a skodri. Odamegyek, hidegen kitaposom a belét, meglátjuk mekkora motoralkatrészeket köp ki hátul
BigBlackDog neked is: Suzukit nem kér köszöni szépen, és még az én ráhatásomra se volt szükség Omega az igazából az én agymenésem volt, csak találtam egy szép példányt. Én Opelt raknék alá, de ő nagyon VAG -os, és főleg a régiek esetében, annyira nem is tudom hibáztatni. A tuti tippem egy 8 szelepes F Astra vagy Golf 3 lenne, de egy pillantást megér ez a skoda. Elég leharcolt a hátulja, esztétikailag rotty. Illetve "húnagymotorosbazdmegsokatfogyasztnemvesszükmeg", szóval hátha ez a keresztmetszet az, amiben lehet értelmeset kapni, mert nincs rá kereslet. De köszönöm a véleményt, nem tudok vele vitatkozni
F Astrából a 16V (opelesként, topic lakóként költői kérdés) az necces, ugye? 8V van a családban, meg későbbi genes 16V is, de az első gen 16 szelep az kicsit hibrid, csak nem úgy, hanem fele motorolaj, fele benzin
-
haddent
addikt
válasz ADAM1337 #137060 üzenetére
Igen kicsit fura... mármint azért, mert szvsz. (és sose volt egyik sem, csak amit látok hallok olvasok és amiben ültem nem sofőrként) egy mergához pl. vagy felső kategóriás audihoz köszönőviszonyban sincs egy bömös. Ami semmi gond nem lenne, nekem pl. hót jó lenne egy cső buta bmw ami semmi másra nem koncentrál, csak hogy egy gyökér állat erős elpusztíthatatlan vas legyen. Ez ugye az (általad is) leírtakból kis túlzással teljesül, a gond csak az, hogy az árcímke nem ezt tükrözi. Szóval igen, ennyiért, legyen IS-IS, ne maradjon ki a luxus sem.
-
haddent
addikt
Nissan Primera 1.8 (2001) 110 lóerő. Ég a check engine (néha ég néha nem, elvileg). Pöccre indul, szépen egyenletesen jár, jó hang, jól húz (kb úgy mint az én 116 lovasom), minden jó vele. El merhetem hozni, mert el akarom
-
haddent
addikt
válasz Tothgera30 #137219 üzenetére
Azert van izlesficam ha Hastra nem.kell de a Suttyuki nyalcsorgas
-
haddent
addikt
válasz Kornel #137280 üzenetére
De hazabeszélve, de mit tud amit egy Golf/Astra nem? Vagyis melyikekről beszélünk..? Mert pl. H Astrában (és gondolom 6 -os Golfban is) baromi kényelmes elöl, óriási hely, fekhetek is, tart is oldalra is a legalapabb ülés is kicsit. Az egy dolog, hogy mögöttem meghalnak, de nem erről beszéltünk most A 150 -et meg röhögve tartja úgy, hogy van benne tartalék előzni ha szükséges.
BigBlackDog paragi dob fel, aztán máris élvezetes az 1.6 -os Szélzaj, motorzaj stb.. az van. Erről nem is fogunk vitázni, de a sebességgel, gyorsulással, stabilitással (nem remeg, nem rezeg, stabilan biztonságos megy, tartja magát, lehet menőverezni) nincs gond.
B-L-A-C-K szervizes munkatárs valami rokon: rakás hulladék fostenger a széria. Vagy a régebbit, vagy az újabbat, ezt ingyér se (passatról beszélek)
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz BigBlackDog #137313 üzenetére
B-L-A-C-K ahogy kornelka mondja az egész. A PD nem szar, nagyon is jó. Csak nagyot lehet vele szopni. Ha BOSCH a PD elem akkor jó. Ha Siemens akkor szopás. Ha Siemens volt, de már cserélték Contira akkor megint jó. Nekem ez a széria kinézetre is valami trágya, előtte meg kifejezetten vonzó, az új meg hát új szép csilivili.
BigBlackDog nekem hosszabbtávú nincs Civic -kel úh. nem fogok (meg amúgysem) vitába kezdeni, csak leírom enyémet a Hastrával: a felszereltségben teljesen igazad van. Én is elég drágán vettem egy annyira alap verziót, hogy minden extra kb. a 2 első elektormos ablka meg a manuál klíma és ABS. (ESP sem, 2010 autóban!) Csőbuta. Épp ezért sok gomb sincs. Nekem bejön, legalább minimalista De tény, nagyon "buta".
Az Opel váltókat mindenki csak szídja, mostmár tényleg elmondhatom, hogy vezettem Passatokat, Nissanokat, BMW -ket és más Opelokat, ja meg franciákat, és nem érzem az elmaradást.. Mindegyik más, másban jó. Konkrétan ilyen feszes váltót, mint az enyém a HAstrában még nem fogtam. Az összes lötyög ide-oda, az enyém meg 200 ezer km után is szószerint milimétereket mozog ide-oda. A többiek több centiket. A legfincsibb egyértelműen a japóktól van, de nekem egyelőre az túl sok, hiányzik a németes favágósságos eröltetetten lineáris és feszes valami, amit ez nekem nyújt. Nagyon gyorsan és pontosan is tudok vele váltani, tény, hogy eddig más aki beleült csak szopott vele szerintem, nem értenek hozzá
Futóműjével egy kis panaszom van: lehetne egy jó 5, esetleg 10 centivel lejjebb az egész kasztni (de nem kell porig baxni ). Ez is csak esztétika, nagyon jól fekszi az utat, stabil, merev, előbb indulna meg oldalra, mintsem dűlöngéljen. Nekem megintcsak ez kell, ez tetszik.
Motorból meg csak a 116 lovas VVT -és Japó koppintást ismerem, de ez jó pörgős kis dög.Mindegy, tényleg nem vita, én elhiszme, hogy a Civic is nagyon jó, sőt talán sokaknak jobb, ezt az egészet csak azért írtam le, hogy habár nem japó, nem fullos, kicsit favágós németes, de erőben-úttartásban stb.. azért mégiscsak tud alternatíva lenni, és talán olcsóbb is tud lenni. Meg pl. nekem az UFO ritka csúnya
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz BigBlackDog #137320 üzenetére
A JAstra olyan mint az előzőleg vitatott Passat, szar generáció. Na jó, annyira azért nem, mint az a Passat De ugyanaz mint a "H", csak +200kg és átlagban kissebb motorok. A "K" viszont fincsi.
kornelka hát mihez képest nem megy úgy? 130, 140 lóerős Civichez képest biztos nem. Hasonló 110-120 lóerőshöz viszont biztos úgy megy a VVT -és XER motorkódos, feltéve, hogy a Civic is hasonló súlyú persze. Váltóhoz kell egy kis megszokás és tapasztalat, de én személy szerint ezzel tudok a leggyorsabban rugdalózni-váltani, hiába szedi be a japó könnyebben és lazábban. De ez szvsz. megszokás, tapasztalat kérdése. Az viszont vitathatatlan, hogy a japót könnyebb megszokni bárkinek. Futómű szerintem ebben is buta, az a jó, egyszerű, igénytelen, és az átlagnak túl feszes, az a jaú!
-
haddent
addikt
válasz Kornel #137327 üzenetére
Rendben, ezzel nehéz is lenne vitába szállni, csak hát ha hasonlítunk, akkor nyilván (közel) azonos teljesítmény/súly arányú autókat, mert itt 30-40 lóerő különbség bizony súlyos 25-30-35% -os többletet jelent még
Declare abból a szériából a "szerencse" azt jelenti, hogy csak 1 év múlva szívja meg iszonyatosan, nem azonnal
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz B-L-A-C-K #137330 üzenetére
Alapvetően a használt dízel miatt fogod beszívni, ha gyanúsan olcsón keresel és még a km is kevés. Az már csak ráadás, hogy a kiszemelt passat széria vastelepre se való. A H Astra amit Declare ajánlgat, az szívó benzin. Nem egy kategória hibalehetőségileg. Amit te most mutatsz az megint egy turbós, de legalább már benzin, azért haladunk
Erő az lesz benne, egészen addig, amíg az a cuki kis biciklilánc amit vezérműláncnak csúfolnak a VAG -nál el nem kattan, vagy egészen 80 ezer KM -ig, amikoris rengetegnek már motorgenerál kell. Közvetlen befecsi, kis hengerűrtartalom, turbó, nagyon ócska vezérműlánc, nagy nehéz kasztni, nem tudom, még mit lehetne összeszedni, hogy problémásabb legyen egy autókornelka félreértessz, nem akarlak téged meggyőzni, japóbérenc vagy, és tudom én is nagyon jól, hogy miért és tökre rendben van
szerk. hát kapok vagy sem, nem ez az igazság?[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz B-L-A-C-K #137344 üzenetére
"mivel ha látszik belül szinte karcmentes, gondolom ugyan úgy volt a motorja is karban tartva,"
Sajnos ez légbeszéd, és a kereskedők meg szépen tudnak autot takarítani.. Egyrészt. Másrészt a gond ott kezdődik, hogy egy ilyen ha újonnan veszel és nagyon karbantartod is előbb utóbb garantált a szopóág. Hát még ha egy török analfabéta vendégmunkás taposta aki a tecskóbol beleöntötte 30 ezrenként (mert szervizkönyv annyit mond) a félszintetikus 10w50 -et
De tényleg, őszintén, legyen szerencséd, az ember merjen álmodni! Mi csak annyit mondunk, hogy ennyi pénzért nem feltétlen ez a kocsi realizálódik az emberek fejében, mint hihető, működő, problémamentes autó[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz spiky03 #137368 üzenetére
A J Astrát felejtsd el (nehezebb és drágább mint a H és nem igen ad semmivel többet), 6 -os Golfból meg nem tudom van -e min. 1.4 szívóbenzin, ha nincs akkor azt is hanyagold. Mármint feltéve, hogy egyáltalán benzinesben gondolkozunk.
A 150 ezer kilóméter az ló***x, feltéve, ha gazdája volt. Én 4 évesen vettem 156 ezerrel, ex-lízingelt autót (júúúújj mit tettem te jóég nem vagyok normális talán nem is vagyok magyar autóvásárló!!!négy) és 200 ezernél mint a szalonban, jelenleg. Kilómétertől nem félni! Főleg ha relatíve új és aránytalanul sokat futott, mert akkor az pálya, és annál jobb nem is történhetett volna vele
Szervízköltség a csillagos ég ezeknél a turbós kis retyóknál. Ilyen korú (ergó "vadiúj") autónál még a szívóbenzinnél is egy első műanyaglökhárító is simán 100-200 ezer Forint, és nem is bimmerről beszélünk, csak egy VW-Opelről. Ez ilyen. De mondom, a turbós ugyanez, csak még 2x rosszabb
Olyan futásra amit írsz, főleg város, évi 6000, teljesen egyértelmű, hogy egy strapabíró, lehetőleg nagyobbacska de nem óriási szívóbenzin jelenik meg szemeim előtt, de majd a többiek kijavítanak. Én nyugodt szívvel ajánlanám pl. az 1.4-1.6-1.8 szívóbenzin H Astrákat, minnél nagyobbat találsz és minnél későbbit, annál jobb. XER legyen a motorkód vége, és hálás kis dög lesz. Persze más márkából is lehet, de abból majd ajánl más
Integrale ha most valóban ~60 paripát nyargal, akkor az 1.4 -es is tud 100 lovas lenni, az is előrelépés szvsz. A csigás verziót pedig olyan használatban, mint amit írt, szvsz. lehetetlen értelmesen használni
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Kornel #137399 üzenetére
De mert amúgy most nem mindegy? Gyűljenek az 1.0 'teccek bóvli lexus lámpákkal, ha nekik az jó. Aztán lehet, hogy van ott 3.5 -ös MV6 -os Omega moci is valamelyikben Ha meg nem, hát nem. Egyébként nem igazán értem, minek kezdted itt a flamet azzal a hsz. -szel, szabo meg reagált rá, nem volt váratlan sztem, pont erre lehetett számítani, "megérdemelted"... mindegy..
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
-
haddent
addikt
válasz zoo8800 #137404 üzenetére
Nem vitatkozni szeretnék, nekem is szíjas van... de nem pont a láncos a "menőbb", mert azt ergó sose kell cserélni, csak ha már annyira csörög, hogy megsüketülsz, akkor is csak magad miatt? Ill. a VVT alapvetően nem ördögtölvaló dolog, nem? Sőt, kifejezetten kellemes, hogy picit "simít" a karakteren?
-
haddent
addikt
válasz zoo8800 #137407 üzenetére
Igen, a
fosCSíííTSI motoroknál mert ott a tescos bicikliláncot használták, nem vezérműláncot
De attól még alapvetően, én úgy tudtam, hogy a láncos a kevesebb nyűg, nem kell rá figyelni. Persze ez visszafele is igaz, a szíjasat ha kicseréled időben akkor tudod, hogy jóvagy.Mondjuk mi most vettünk barátnőmnek egy Nissan Primerat, láncosat. Check engine ég, hibakód tengely-jeladó. Csak imádkozunk, hogy valóban csak a jeladó legyen, és nem egy megnyúlt lánc miatt észleli hülyén a tengelyt, mert akkor az nem 10-20 ezer lesz, hanem 100+
footy igen persze, de mihez képest? Arról volt szó, hogy erősebbet, jobbat kér. A turbós már eléggé luxus, de persze, hát nyilván jobb
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Kornel #137411 üzenetére
Szerintem mindent lehet kulturáltan, és nem kell hozzá gyárinak maradni. Lehet sportdob (nekem is az van..), lehet húzott tdi, lehet ültetett ereszcsatornás honda, minden, csak ésszel. Ma is jöttem be dolgozni, előttem a TDI VAG megelőzte a TDCi Fordot miközben éppen 3 Ikarus busznyi füstöt baxott oda elém. Erre a Ford is lepadlózta azt a szakadt szart és még 2 Ikarust éreztem oda magam elé. És mindkettő jött be dolgozni.. Nem szóltam egy szót se, csendes típus vagyok, kerülöm a konfliktust, de aztán még ott mosolygott meg örült is magának. Ja a pláne a sztoriban: autóipari cégnél dolgozom, ahol nagybna azon ügyködnek, hogy minnél jobb kibocsátás legyne, hibrid autók stb ..
De ugyanilyen amikor hajnal 3 -kor a szakadék pizzafutár süvít sikít 10 percig, mert annyi idő mire a kanyarbol kigyorsul 50-re a gyári 60 ló amiből maradt 40 benzinfaló.
Ja meg a #BimmerPride, de arról már nem is merek mit írni
Ezek nem valóak az utcára..Integrale Haláli Siralom
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Kornel #137416 üzenetére
Remélem igazad lesz a Nissan Primeránk esetében Munkámról részleteket nem szabad, de nyugtasson a tudat, hogy nem is tudok nagy titkokat, én programozó vagyok Annyi talán nem titok, hogy BOSCH, és hát nem csak mikrókat meg hűtőket gyártunk, hanem ESP, ABS, ECU dolgokat is, megfordul itt mindenféle tesztautó, multkor járt itt Tesla is stb. Érdekes, de nekem az autó az ott kezdődik, hogy nagy szívóbenzin, vagy 2JZ turbo, szóval nem hoz lázba
-
haddent
addikt
válasz B-L-A-C-K #137501 üzenetére
Totalcaron a japókon kívül kb. csak azt ajánlják a szerkesztők, szóval jóféle az. Viszotn azt is mindig elmondják, hogy a futóműve hisztis kispicsa és nem a magyar utakra termett, lesz vele költség. Bár ez elmondható a bömösökről is szerintem
szerk.: egyéni vélemény, de szerintem megint irreálisan olcsón keresel egy egész fullos, egész nagymotoros, nagyon új autót. Ebbe pl. amit linkeltél a 158900 km -hez szerintem adj hozzá még 200 ezret
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz barnam_ #137550 üzenetére
Azért álljon meg a hegyi menet! Hogy kerültünk 3 liter fölé Azért szerintem ez már éhes fajta, főleg automata. Ja de megyünk tovább, hogy kerül ide a 5 literes V8 szívó benzin? Azért a kettő közel sem egy kategória, nem is lesz, hiába van annyi / több / 10x annyi nyomatéka
-
haddent
addikt
válasz Tothgera30 #137558 üzenetére
Nem csak az ismerősöd szerint, Z16XER -t nyúzok H -ban, 200 ezer km van benne, nem ritka, hogy tiltáson jár, de a 4000 sztenderd , és semmi baja, nem kér semmit, csak amit amúgyis kap: 10 ezrenként 4 liter folyékony, fekete aranyat
kornelka jajj azért ne túlozzunk már... nem lesz versenygép, megpakolva, klímával nem lesz élvezetes sem, de egyáltalán nem vállalhatatlan. A múltkor amikor linkelgettetek méréseket, hogy mi hány kiló már "megegyeztünk" (leírtam aztán arra nem jött válasz ), hogy az UFO is 1400 kg, igaz, abból van 140 lovas.
-
haddent
addikt
válasz Kornel #137569 üzenetére
valoban, boccs egyebkent ne felejtsjk el, hogy a valtozo szelepvezerles meg a valtozo szivocsohossz nagyon fincsi dolog am, eppen 1.4-1.6 kihozza egy regebbi 2.0 karakterisztikajat, erejet. Es nem kell ordogtolvalo turbo! Alapvetoen en isovel egy mim 2.5 de inkabb 3 literes szivobenzinre hajtok, szoval abszolut melletted allok, de ezek is tudnak szepen menni felteve hogy nem a legbutabb legelso sima 16 szelepesrol beszeleunk, kis kobcebtivel
-
haddent
addikt
válasz Kornel #137571 üzenetére
Igen, tudom, hogy az, épp azért mondom, hogy azért az nem olyan mint egy [helyettesíts be egy tök sima 16V mocit]. Hát ha neked nem elég, hát nem Nem tudom.. mondom, nekem is a terv 2.5-3 liter szívó benzin. De az a "bőven sok" kategória, amiben nem csak bugi van, hanem tartalék bugira, hegyre fölfele is. Ennél több a "felesleges" kategória, nekem. A másik álom a 2JZ turbo.
[rvilike] de mire? mert én azt már E36-E46 szedán kasztniba nézem állatkodni. Nagyon nem dinamikusan, élvezetesen eljutni A-ból B -re, nyaralni stb..
trassher azt a kva tróger mindenségit
-
haddent
addikt
En forgatom, mert forgatni kell. 2000alatt parasztsag, elet meg amugyis 4kilo felett Es hetkoxnap id forgatni kell ertelmes mertekben ha nem akarod hogy bekokszosodjon.. De igen tudom elfogadom, hogy atlagembernek turbos kell. Csak az atlagember pomy nem fogja megfeleloen karbantartani es kezelni a turbot..
Am ne mondd nekem hogy e36 330i nem eleg versenyre nem, onszorakoztatasra ogen ! nem turbosok lenyomasa a cel[ Szerkesztve ]
-
-
haddent
addikt
Én pont így, pont ennyire gondolok, korrekt állapotban, korrekt felszereltséggel. De nem akartam egyedül itt ugatni, nem vagyok nagy nepper. De örülök, hogy Te is így látod, főleg neked volt is, csak otthon vagy benne
Későbbi hsz. -del is teljesen egyetértek! Én nem is tervezek máshogy, csak hogy megveszem olcsón, úgy hogy konkrétan tudom, hogy szar, és egyből lakatolás, motor generál, új futómű. És ezzel együtt tervezek, jobban járok, mintha imádkoznék, hogy ne fogjak mellé. Inkább önkéntesen veszek szart és rakom rendbe
-
haddent
addikt
válasz hobizoli #137665 üzenetére
Most vagy tanulj meg értelmezni, vagy kezdj valamit a stílusoddal, de lehetőleg inkább mindkettő.
Elsőben tudok csak segíteni: "a valtozo szelepvezerles ugyanazt tudja, mint egy turbo" ilyen mesét nem tudom hol hallottál, mert tőlem biztosan nem. Tisztában vagyok mindkettő működési elvével, és az elért eredményekkel is. Szó nem volt ilyesmiről, nettó hülyeség lenne. Én személy szerint annyit mondtam, hogy a változó szelepvezérlés, ill. változó szívócsőhossz az alapjában véve eléggé "passzív" dolog, elég egyszerű, elég tartós, nem annyira istentelenül bonyolult, és cserébe sokat dob a dinamikán, tudja hozni az egyszerű, régebbi motorok közt a picit nagyobbat, pl. 1.6 a 2.0 -át. És ez reális is. Turbó szóba sem került
"a turbo kozepen annyival tobb nyometkeot es ezzel loerot is tud, hogy csodalkozni fogsz nagyon
csucsban valoban kb ugyanannyi lo, reszterhelesen 3000-nel meg 35-40lo diffi van a ketto kozott"Ez viszont csak feltételezés és alaptalan így magában. Melyik autóról beszélünk? Mert a kommersz alapkiadások lehet, de alapvetően az, hogy "turbós" valami, ott iszonyat sok függ a turbó karakterisztikájától úgymond "hardveresen", de legalább ennyi az ECU -tól "szoftveresen", extrém példa: 2-es golfot felturbozták és 1000 lóerő. Igen, 10 km -ként generál
Mesekörre pedig voltam 1.4T -ben, mint mondtam Astra K 1.4T -ben, ill. voltam Golf 1.4TSI -ben is. Szép és jó mindkettő, tök jó, hogy alul is nyomatékos, rossz érzés, amikor 4000 körül, de 4500-5000 -nél biztosan konkrétan elfogy és lehanyatlik az egész, pedig még tiltás sehol. Gyorsul, megy, kényelmes, szép, jó, biztosan elveri a szívó tesókat, még a nagyobbakat is, de érzésre egy ici-picit sem felejtettem el pislogni. Majd egy 2literes turbós benzinben ami sportosra van kalibrálva, ott lehet, hogy elfelejtek.
-
haddent
addikt
válasz Szada85 #137705 üzenetére
Azt gondoltam, hogy ugyanaz, azért említettem meg, mert a kettő közül sztem exkluzívabb, szebb, különlegesebb, és ezekszerint ugyanúgy ajánlható
rbalint88 itt oltjátok szerencsétlent, de azért ti is tudtok jókat mondani.. dízel, ha jól veszem ki? Ha nem akkor szorri. De ha dízel, akkor biztosan nagyon élvezi az 5 ezres fordulatot... "nyomaték a lényeg"
focvis nem vitatkozom, de próbálgasd ki az újabbakat. Hihetetlen különbség van váltó terén pl H esetén. A hátramenet mé mindig reccsen néha, de amúgy pontos és kiba** feszes. A K nyilván még jobb lett! Futómű meg buta mint a tök, de ezért nem kényes, és olyan keményre sikeredett, hogy egész sportosnak hat. Persze, nem egy M3 futómű, de igénye/karbantartása/ára sem, és nem is arra van
Speeedfire az F váltó hát eléggé szar, legyünk őszinték. Tudom, mert van. A H -ba átülve már más világban érzem magam, a K Astráé pedig egyik legpotnosabb amit próbáltam eddig. Próbálgasd végig
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz rbalint88 #137721 üzenetére
Én ismerem a cikket, olvastam, tudom, előtte is ezt vallottam Főleg benzinre, de! nyilván dízelre is. Viszont dízelnél, nem is hiszem, hogy nagy szükséged lenne rá JTD -vel, nem?
killzone1987 Opelről tudok nyilatkozni: ez a keret még F Astrára sem feltétlen elég.. Sajnos az igazán szép F -ek is dupla ennyitől kezdődnek. Amit viszont keress: 8 szelepes verzió. Ha abból megcsípsz egy 1.6 -ost, akkor nem fog sokat enni, egész nyomatékos lesz alul a 8 szelep miatt, és hacsak nem direkt erővel szét akarták cseszni akkor örökéletű motor.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
OFF:
szerintetek 116le szívóbenzin H Astra mit szólna "nagy" kerékhez? 17" mondjuk? Jelenleg 15" enzo alu van, 17" -es gyári vajon milyen lehet? Súlyban hasonló, nem?
Illetve 195 helyett 225 széles gumival mi a helyzet?
Az, ha vigyzáni kell a kátyúkra belefér, konkrétan csak az érdekel, hogy teljesítményt nagyon vesztenék-e vajon?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen