- Amazon Fire TV stick/box
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen videókártyát?
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Philips LCD és LED TV-k
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A DLC a tervek szerint jövő hónap végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz TayRol #121418 üzenetére
Linket mert ilyet nem látok
Sikerült kicsit elbizonytalanodnom. De akkor is gyomoridegem van hogy veszek egy 168ezres bmw-t és 1 év múlva ráköltök még 1et a befecskendezésre... De mennyivel szebb mint az Octáv... Francba!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
szőröscica
addikt
válasz Tsebacsi #121453 üzenetére
Nem az hogy szebb, hanem mennyivel jobb....
Az Octavia fasza autó a maga szintjén, az 1.4TSI 140 lóval pedig egy igen élhető motor, jól megy és keveset fogyaszt, én nagyon kedveltem.
De nyilván egy BMW-vel nem lehet összehasonlítani. Egyébként az én dízelemben 206 ezer van, de nem érzem, hogy egy éven belül a befecskendezéshez hozzá kellene nyúlni. A turbó esélyesebb, hallok egy visítást, de a múltkor is csak egy bilincs volt meglazulva, remélem most is annyi a baja.
-
veterán
válasz slett27 #121435 üzenetére
Szvsz elég életlenek a fotók, tennék rá dísztárcsát, a HD fotó párszáz Ft.
Az 1.4 16v Astra G-Ben teljesen jó motor, azzal nincs baj.
A bordó lehet, nem a legkeresettebb szín, de szépen lemosva, fotózva mutatós lehet.1.4 ecotec nem eszi az olajat normál esetben, csak az 1.6 necces.
1.4 TSI téma: nekem megvolt 2x. Új Oktiban a 140/150 lovas normális autózáshoz teljesen elegendő, gyorsabb, mint a a magyar gk. állomány 90%-a. Az más kérdés, hogy 5,5-öt nem adnék érte egy használt (1 éves) Oktiban.
BTW: írtam már, hogy 1 hét alatt adtam el a Golf 1.4 TSI-t 6 évesen annyiért, mint amennyiért 4 évesen vettem. Jó motor és komoly kereslet van rá használtan is. (HD fotó, szépen karbantartott autó)
@kornelka: SX4 sedan az nem made in India?
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #121453 üzenetére
Most már azért azzal tisztában vagy, hogy ennyiért audi, merci, bmw 100-200k km között fogsz csak találni, vagy marad a puritán octavia "újként".
Tudom sok pénzről van szó, de kicsit kezded túl spirázni a dolgot, ha nem mersz kockáztatni, akkor menny el és vedd meg az octaviat arra kapsz garanciát is és nyugodtan alszol.
-
ADAM1337
nagyúr
1,9 dci renault megane-nál 2004-es mi lehet a buktató ?
-
szőröscica
addikt
válasz ADAM1337 #121457 üzenetére
A motornál a turbó halhat meg, ha nem cserélték elég sűrűn az olajat: az eleinte 30, majd 20 ezerre csökkentett periódus egyértelműen túl hosszú, a legjobb szintetikus olajakkal sem szabad 15 ezer felé menni. Egyébként sok városi használat mellett egy óvatoskodó gazdával az EGR is megszorulhat, mert elkormolódik. Befecskendezési hibát dobhat a töltőnyomásmérő csatlakozójának tövében lévő kábel törése miatt - változatos hibakódokat ad rá, vészüzembe kapcsolja a motort. A hozzá nem értők mindent kicserélnek, és továbbra is szar marad, pedig csak a kábeleket kell megforrasztani.
Kettőstömegű, injektor és nagynyomású szivattyú hiba nem jellemző rá, ezek sokat bírnak, stabil a rendszer.
Renault kártya, ablakemelő szerkezet mehet még tönkre. Én másról nem tudok.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #121458 üzenetére
Ez gyors volt és tömör.
-
nagyúr
válasz SzlobiG #121456 üzenetére
Agyaltam rajta tegnap nem keveset (meg úgy általában), és nagyon nem billen ide vagy oda a mérleg nyelve. Ez pont az a helyzet, hogy meg kell nézni ki kell próbálni mind a kettőt, aztán rábökni, hogy azt.
Őszintén: A BMW-t lehet siratni, az Octávot nem. Ha a BMW-t választom, max azért leszek ideges, ha valami tényleg elszaródik rajta, és sokat kell rá költeni. Az octávnál: hát egy skodában ülök, tök jó meg minden, de nem egy BMW...
Esélyes, hogy a sarkamra állok, és ha csak tényleg nem ótvar rossz a BMW (úgyse az, 3 éves!!!) akkor lehet mégis azt választom, és lehet, hogy kicsi görccsel, de legalább nagy mosolyal az arcomon alszok.Ennyi
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
slett27
addikt
válasz focvis #121455 üzenetére
Hát akkor tényleg nincs más hátra mint fotózni újra, rendes géppel, nem telefonnal.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
footy
addikt
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #121461 üzenetére
Olyat vegyel, amivel nem görcsölsz . Megint leirom, amit multkor egy cikkben olvatam. Kb igy szol: Akkor vegyen az ember felsöbb kategorias autot, ha örömmel fizeti ki erte a plusszt, ha ki kell fizetni....ha igen, akkor mehet a bmw, mert sokkal többet ad, ha nem, akkor hülyeseg. Szvsz
Itt mi könnyen veszünk masnak, mas penzen bmwt/audit az octavia helyett
Csak, hogy tovabb "segitsek":
Kollegam bö 1 eves 1.4 tsi tiguanja (ujjonan vette), mostanaban neha engine fail lampaval indul es rangat egy darabig...."legtöbbször nem csinalja" ....nyomozza a vw, hogy mi van.
Nekem is egesz biztos vetel volt 1,5 eve az 1.7 disel astram. Kettöstömegü,turbo,dpf,magasnyomasu, egr.....az összes dizel para, köszöni szepen jol erzi magat, happy.....ellenben most 200k huf ot fizettem, mert ki kellett cserelni a csapagyakat a valtoban.....anyaghiba, gm, köszi....
szoval a pakliban az is benne van, hogy a rettegett 160k km es bmw re "nem költesz semmit" a köv 5 evben, az 1.4 tsi octaviaban meg turbot es egrt cserelsz pl....
-
nagyúr
válasz footy #121464 üzenetére
Ennyire nem hiszem, hogy vészes lenne a helyzet, ráaádsul takarítják az utat. Amúgy a szabadság hegyen dolgozom, lakni a sík kellemes 14. kerületben lakom
(#121465) Declare: Látnátok az arcom ilyenkor. A kétségbeesés szobra hozzám képest vidám kisdobos
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #121466 üzenetére
Ha van a malacperselyben tartalék 300-500k akkor ugorj bele a bmw-be bátran. Ha nincs akkor meg az Oktiba se. Mondjuk bekövetkezik egy turbó halál, majd közli a képviselet, hogy nem rendeltetésszerűen használtad, máris zsebből fizeted a turbócserét. -150k. Köszi.
Kollégával megtörtént eset pedig vigyáz a turbóra.
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #121466 üzenetére
(#121467) Qru 150k turbo csere azert az igen barati nyilvan auto függö, de felujitasra szoktak ilyen 90k körül mondani, uj turbo+szerelessel 200-300k között szoktam hallani. Nem rendeltetes szerü hasznalat.....anya....d...de a 30k olajcsereperiodus, amit elöir a gyarto, az rendelteteszserü
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Van tartalék, anélkül soha semmibe nem ugrom bele (jaj de kis huncut félreérthető ez ), csak utálom, amikor veszek valamit, és az rövid időn belül elromlik, mert olyankor mindig arra gondolok, hogy vagy rosszat vettem, vagy megint a sors cseszik ki velem és röhög a markába (negatív vagyok-e ).
Hétfő Octi és aztán a héten a BMW is meg lesz tekintve újra. Majd születni fog egy döntés, sokak örömére
(#121468) Declare: Hehe 2-3 évesen voltak ilyen szőke fürtjeim, azóta besötétültem minden téren
(#121469) [rvilike]:
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #121431 üzenetére
Helyes de írjál is ne csak olvass!!!444!
Hát most nem mesélem el újra mi volt nyáron mikor felkerestem egy kereskedést...
mod:
Declare: Sztem érezték, hogy sárosak azért kapott ilyen jó árat az új turbóra... Aztán lehet csak vmi felújított "vackot" kapott ennyiért az nem tudom se a tulaj mert az ügyfélváróban kávézott amíg azok szétbarmolát az autóját. PoHu-tól simán kitelik ilyesmi.
Tsebacsi: Ha van és vonzz a Bömbi akkor sztem vedd meg. Okti se lesz örök élet +1 nap és ott is előjöhet bármi. Nézd meg őket újra... aztán vedd meg a bmw-t ne sz@rozz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
válasz Tsebacsi #121453 üzenetére
Nem értelek, legutóbb nem arról volt szó, h szar az a BMW, amire a haver 30% kedvezményt tud?
Miért kell egy konkrét autóhoz ragaszkodni?
5,5-ért egyébként nem 170.000-et futott E90-eket adnak.01, 02, 03, 04A másik pedig, amit előttem is írtak. Fenntartásban biztosan több egy BMW, mint az Octavia. Neked kell mérlegelni, h belefér-e a budget-dbe váratlan 4-500k-s kiadás. Viszont utóbbi hiába van telepakolva mindennel, egyszerűen a minőség, futómű, komfortérzet közel sem ugyanaz. Nem mellesleg nyugtathatod magad, h "de hát ez egy 9 millás új autó". Most őszintén, szerinted nyújt annyit, mint ugyanazon összegért, egy ilyen?
Továbbra is azon az állásponton vagyok, ami nálam már bevált. Ha prémium autó kell, érdemes olyan márkát nézni, aminek kisebb a presztízse, jobb áron megvásárolható, talán megbízhatóbb, kicsivel olcsóbb alkatrészárakkal kell számolni, mint egy BMW-nél.
Nekem ezért is szimpatikus az IS, S60, S80, Accord vonal. De ott van pl. az új Mazda 6 is, 5,5-ért gyönyörű darabot kapsz belőle, remek 2.2-es diesellel.
Ezen modellek a két határmezsgye között helyezkednek el. Nyújtanak már prémiumot, de jobb esetben nem költöd rájuk a gatyádat."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bmwsan
senior tag
válasz Tsebacsi #121470 üzenetére
Ha hosszabb távra tervezel a garancia így is úgy is lejár majd és akkor nem lesz sokkal olcsóbb a Skoda fenntartása sem. Viszont egy 8 éves BMW és egy ugyanolyan idos Skoda között már nagy különbség van.
A BMW-ben fehasznált anyagok azért minosegibbek, nem fáradnek el olyan hamar. Illetve függetlenül , hogy hány lóeros az 1.4, sztem az egy relatív kis motor. Illetve inkább választanám az 1.8TSI-t ha van rá lehetoseg, ott már a futómu is sokkal jobb.A BMW-ket sem úgy kell elképzelni, hogy álladóan vmi baja van(bár az összes szerelo és szevizes azt mondja, meg hogy vegyél VAG autót) , meg hatalmas szervízigénye, ugyanakkor amint egy másik autónak, Maximum drágább, de cserébe, vezetés élményben egy egész más kategória. AZ utakon is rengeteg BMW-t látni, ha annyira rosszak lennének vagy bajosak, akkor a három prémium márka közül nem ok lennének akik a legtobb autót adják el. A Mercedes és az Áudi terve szerin, kb. 2020 környékén érik utol a BMW-t eladási számokban.
A döntés rajtad áll, szvsz nézd meg mindkettot, egyikkel sem jársz rosszul, csak BMW egy egy máss kategória.
-
nagyúr
válasz runner 125 #121472 üzenetére
Az S80 mint mondtam nem az én stílusom, E90 nem kell, nem tetszik annyira. Nincs az akarom érzés iránta. Sajnos az Octavia iránt sem akkora, mint reméltem. Bár vezettem, elégedett voltam vele, a kisördög nem alszik. Az S60-as volvo megint olyan, mint az E90, szép-szép, de mégsem az, amit keresek. Lexus IS nagyon toyota, nagyon japán, nem érzem ennél sem, hogy kell. Ha már Mazda6, akkor inkább az Octavia. Nemtudom miért, de mert csak
Ha nagyon idegesítő vagyok, visszafogom magam, de sajnos őrlődöm, mert nem 100ezer forintról van szó, hanem picit többről.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz runner 125 #121472 üzenetére
E90 et en se vennek pl...soha nem tetszett ugy igazan.
A mazda skyactive diseljere szoktak keringeni legendak, hogy nem az igazai. Ellenben a benzines mazda 6 valoban tuti...minösegben, vezetesi elmenyben...nem sok nem nemet autora mondom ezt viszont nekem a turbo hianyzott belöle....megy megy, de azert nem erzed, amikor megindul
A lexus, honda alkatreszarakat viszont ha összehasonlitod, mondjuk a bmw vel, en fogadni merek, hogy a bmw arai kedvezöbbek lesznek.
Volvo, na az valoban a masik, ami tuti auto szerintem is. Viszont mas a karaktere is. Ez az s80 s60 volvo (hacsak nem valami R editiont nezi az ember), akkor a nyugis, csendes, biztonsagos cruise-olos auto. Palyan, föuton csendebn, kenyelemben siklani....azert ha azt nezzük, hogy a 328i volt az alap etalon, ahonnan elkezdte keresni az autokat, az pont nem erröl szol
(#121474) Tsebacsi eskü, hogy elöbb kezdtem el irni a hszemet, mint leirtad ezt
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz runner 125 #121472 üzenetére
"De ott van pl. az új Mazda 6 is, 5,5-ért gyönyörű darabot kapsz belőle, remek 2.2-es diesellel"
[link] Persze garanciásak meg minden, de ki tudja mennyit fognak bírni utána.
Give them hell Ukraine!
-
bmwsan
senior tag
-
TaaT
veterán
válasz Tsebacsi #121474 üzenetére
"sajnos őrlődöm, mert nem 100ezer forintról van szó, hanem picit többről."
A Becs nepper néha aranyat tud beszélni. De aszem ezt már írták neked 1x itt.
"Ha meg is van ezekre a pénze, akkor van még egy dolog: van is kedve kifizetni ezt a pénzt mosolyogva, hiszen ön négy karikát (vesét, csillagot) tol?"
Give them hell Ukraine!
-
nagyúr
válasz bmwsan #121477 üzenetére
Én is ezt hallottam lexusos ismerőstől, hogy aranyárban vannak az alkatrészek hozzájuk. A Honda erről már kezd leszokni, a civic nem volt olyan horrorisztikus, a BMW nagyobb kategória címen biztos kicsit többe fog kerülni, de ez természetes.
(#121478) TaaT:
Ha a BMW nem 168k lenne hanem 80k, már rég megvettem volna. Semmi mástól nem tartok nála, csak hogy valami olyan szaródik el benne rövid időn belül, ami 1 misibe fog fájni. A skodánál még 2018 júniusig nem kell annyira aggódnom, cserébe egy jóval másabb autót kapok. Szóval a dilemma a km miatti esetleges meghibásodásokról szól, amikre sokan magas számot mondtak. Mondjuk Mágus pont nem, ami kicsit megnyugtatott, de...Na mind1, mindenképpen visszaveszem a tarsolyba a BMW-t, és ha nem találnak benne 1 misi közeli hibát, 90% hogy az lesz.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
mdani01
aktív tag
válasz Declare #121475 üzenetére
Én pont hogy inkább E90-et vennék formára, belsore mindig is tetszett..na de ott az E92 coupe az feketebe vagy feherbe gyonyoru Bar ha meglatnam a vele jaro koltsegeket (szerviz) azthiszem elmenne a kedvem az egesztol
Ha szivemre hallgatnek ennyi penzert Civicet, Bubut vennek es "jol jarnek vele"
iPhone 6S SpaceGray
-
bmwsan
senior tag
válasz Tsebacsi #121479 üzenetére
Ha 1 milliós hiba van 168k km-nél ott már bajok vannak. Kettostomegu, turbo, még biztos kibír egy 50-60ezret . A Hondánál meg nincs utángyártott alkatrész csak a gyári. Amikor én is autóvásárlás elott voltam, megnéztem egy két ismerös BMW-jét, voltak kötségeik, de pl. mentem egy olyan E39 525tds-el (elég rosszhíru motor), amiben 450ezer km volt és a kopóalkatrészeken kívül nem volt még hozzányúlva( gondolok itt motorgenerál, váltófelújítás és társaira).
Nagy a szórás azonos típusokon belül is, de általánosságban el lehet mondani, hogy amelyik autónak nem csak tulajdonosa, hanem gazdája is volt, tehát a szervizeket elvégezte, normálisan használta az autóját, ott nem lesznek nagy gondok.Persze nem szeretnélek a BMW-re rábeszélni, megértem a félemeidet. Ez csak az én szubjektív véleményem.
Ha viszont se a BMW nem jön be, sem a Skoda estleg egy Audi vagy egy B7 Passat is jóválasztás lehet.
[ Szerkesztve ]
-
g4besz
tag
válasz Tsebacsi #121479 üzenetére
Nem kötekedésképpen, de a hozzászólásodról eszembe jutott egy becsületesnepper válaszlevél.
ITT találod.
Két mondatot emelnék ki, tényleg csak poénból:"Bármikor ki tud rántani a zsebéből félmilliót szervizre? Ha két hónap múlva megint van valami apróság 300 ezerért, akkor az is megy?"
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bmwsan #121481 üzenetére
Ez jár az én fejemben is, hogy ez az autó minden kötelező szervízt megkapott, pályán volt használva, mi a tököm baja lehet? Nagy esélyel semmi, a futómű így is úgy is tökönrúgja magát a magyar utakon, ha BMW ha octavia. Nem hajtós kocsinak veszem, hanem hogy dinamikusan tudjak közlekedni kényelmesen és alacsonyabb fogyasztással, vagy közel hasonlóval, de jóval dinamikusabban
(#121482) g4besz: Mercink van, az apróságok bőven 100k alatt vannak, és csak 10 év után kezdtek el jönni nagyrészt városi használatban, és nem a motorral, nem havonta Szóval ez amolyan kukacoskodás nepperünk részéről.
Jézusom lassan komolyan visszabeszélem magam a BMW-re
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
bmwsan
senior tag
Én is BMW-s vagyok, de egy Bubu az bubu.
Igaz most egy Passat B6-al járok, elotte egy Civic 6G Vti volt, céges meg egy B200 1.6 turbobenzin.(#121487) bajnokpityu: hátul jobb, bár van aki télen nem szereti, aki meg világ életében azzal járt annak nem okoz problémát. Egy nagyon kedves osztrák barátom, azt mondta, hogy 20 év BMW után vett egy Audit és egyszeruen télen nem bírt vele menni annyira szokatlan volt, így csak egy fél éveig tartotta meg az autót.
[ Szerkesztve ]
-
válasz bajnokpityu #121487 üzenetére
Ez csak menetirány kérdése
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #121487 üzenetére
Kicsi szívem mindig is hátulhajtósat szeretett volna.
(#121489) bitpork: Én a kis Pandát is megpörgettem télen, atomjól lehetett kézifékkel csúsztatni és még szabályozni is, a Punto már kevésbé volt kezes, a Civic meg azonnal ellenfékez Szóval kilinccsel előre, onnantól meg mind1 hol hajt (Hátul az igazi!!!)
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz mdani01 #121491 üzenetére
Mondjuk amikor kipróbáltam egy 330Ci-t azért meginogtam rendesen.
rvilike: Már a wrx sem olcsó kezdve a tankolásnál és akkor az alkatrészek extra feláráról nem beszéltünk a polgári változathoz mérten (nagyobb/drágább gumi, nagyobb fék, jobb olaj szűkebb csereperiódussal, stb-stb)... Az én polgárim eljár vegyesben 9-10-ből bőven úgy hogy nem mozgó akadály vagy, ugyanitt egy WRX 13-14 litert bekér lazán akkor ha nem rugdosod. Van itt egy fórumtárs most adta el a wrx-ét szóval első kézből tudom mennyi az annyi. Ennek fényében inkább a STi mint a WRX. Sokkal jobban megy és a wrx-hez képest alig kerül többe a fenttartása.
mod:
bajnokpityu: Vagy mindenhol.
bmwsan: Két teljesen külön világ az biztos. Ezzel nem állhatsz meg a diszkó előtt nagy mellénnyel cserébe a budai hegyekben a emelkedős utca alján csak riszált a bimmer fara de felmenni nem tudott én meg mosolyogva index ki és szépen elmentem mellette lazán felvitt az általa lesajnált vmi egyenjapó verda.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
@Tsebácsi
A nyáron erősen szemeztem egy E90 3-as bimmerrel, jó áron volt, 4 éves. Viszont 2x-i üléspróba után sem tudtam meggyőzni magam arról, hogy jobb autó volna a 6 éves Golf 6-omnál (fwd vs. rwd az más lapra tartozik): a 3-asban kisebb a hely, kevésbé minőségi hatású a beltér. Jó barátom vett nem rég egy M3-at, individual (?) belsővel, az a bőrhuzatú műszerfallal valóban egész igényes; de a mezei 3-asok max. a VW szintjén mozognak. A Skoda anyagai pedig továbbra is a VW alatt vannak és lesznek is márkapolitikai okokból.
Persze tetszene nekem is az RWD.
2 lábbal a földön állva, 40+ évesen én újra 5 ajtós Golfot vettem - bőven elég a hely benne ha nem akarsz folyamatosan cuccolni. Bármikor el lehet adni jó áron (ahogy a Skodát és a bimmert is). Elismerem, hogy a Skodák jó és praktikus autók, de nagyon hasonló áron VW-t kapsz, ami meg már hozza a bimmer minőségét.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen