Hirdetés
- Predator Triton Neo 16: Ilyen az Acer vékony gamer notebookja
- ASUS blog: tágítsunk a látóterünkön!
- Androidos fejegységek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Akciókamerák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Mini PC
Hirdetés
-
Untappd lista
lo Leginkább saját magamnak, lista ha felkerül vagy lekerül egy-hely az Untappd-re.Mostani lista:Beeráló-...
-
Barcelonából indul nemzetközi útra a Huawei MatePad 12.2 (2024)
ma Illetve a MatePad Air 2024, amit errefelé MatePad 12 X-nek hívnak.
-
Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
it Egy rakás újdonsággal frissít a YouTube, amelyre a videókat immáron évadokban és epizódokban is fel lehet tölteni. Sőt, AI-val is lehet a platformra videót gyártani.
Aktív témák
-
Voyage
aktív tag
válasz diegho #29150 üzenetére
Nana, azért Alfa nem éppen olyan rossz.
Én úgy terveztem, hogy tavasszal eladom a civicem, és alfát veszek, de civicet bezúzta egy busz, úgyhogy sürgősen csak opel maradt...Mondeo oké, ha már az újabb fajta, octavia felejtős, golf 4 jó.
Mazdahoz alkatrész drágább, mint a hondahoz, és azért nem annyira hűde megbízható.
Akkor már inkább almera 1.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
neduddki
nagyúr
válasz diegho #29150 üzenetére
HI!
en kifejezetten szeretem a 1.4es alemra 1est nekem motorikusan kellmes /persze nem sportso, de az engem nem erdekel,ojjan joizune lehet vele nyomatekbol otokznyi:- )/
golf-bol max 3-as /van egy 1.4es elado piros hihetlen allapotban 200Mm-val ellenebn a kormanymui es a kuplunkg bugos/
323(f) egyszeruen imadom, a 7gen civic-val az volt legtovabb versenyben:- ))) az 1.6os motor "csak" 100 lo, de az a 100 lo mar a pincebol elkezd elomaszni, benzinesekbol aszem az a kedvenc motorom raadsul a valto ne mis annyira rovid, tehat pajajn sen kell 4k folott porogni en egyszeruen imadom /monyuk ez mar nem a 700k kategoria/
mondeobol majd vki megmondagya mikortol erezni a japo hatast/:- )/ de monyukl az arbanis erzodik:- (
honda 6gen mar nem annyira rohados
meg egyszer mondom avensis, de az megint nem az az arudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
diegho
nagyúr
válasz Voyage #29151 üzenetére
Ez a fajta mondeo kapható egész jó áron. Octavia és Mazda kilőve akkor. Golf IV-et akkor még nézegetem. Cordoba esetleg?
Szegény Civic
Corolla az arany középút talán, jó áron van, méretben kb Almera, úgy tudom talán ezek az egyik legmegbízhatóbb toyoták.
neduddki nem 700k-ért keresek autót, sőt nem is most azonnal akarok venni, hanem majd télen, de már elkezdem nézegetni őket, hogy miket érdemes kipróbálni, ismerősök között körbekérdezem kinek van olyan amire érdemes lenne váltani és elkérem őket egy próbaútra, megnézem mennyire kellemes vezetni stb. Pénz kb olyan 500k+a Carina lesz rá télen, bár ez akár 700k+a Carina is lehet. (nem tudom mire kell még költeni és mennyit, sőt ha minden más kiadást elnapolok 1M+Carina is lehet, de ha egy 2000-es Almera1 is tökéletes lenne nekem, akkor miért vegyek tegyük fel 1.4-ért valamit
Oké, tehát Almera1 1.4-es motorral elég jó, jövő héten ki is próbálok egyet.
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz Voyage #29146 üzenetére
HI!
ez az elso kozvetlen 2.2es ronyo dizel ugye?
koszi
udv
neduddki
mod: diegho: ez a corolla kivalo db, de hejjugyileg nem a legellatottabb, ellenben az 5 ajtosa randa de qva jol pakolhato:- )
a mazda nissan paros volt aki ellentetben a honda-toyota parossal inkabb az alcsonyam is otozhato motorkat preferealta, en a mazzagot nemestenme ki[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Alurion
csendes tag
válasz Voyage #29146 üzenetére
üdv!
Úgy látom pont jókor néztem be ide Autóvásárlás előtt állok, és már régóta szemezek az almerakkal.
Első autó lenne és olyan 5-800k a keret.Sorry, 1.5, 90 lovas motortól óvakodj.
Erre gondolsz? Most kicsi kiábrándítottál
[link]
[link]
Utóbbinak elég baráti az ára.Továbbá ezeket néztem még
[link]
[link]Persze más is szóba jöhet, de ebben az árkategóriában nem találtam igazán jó alternatívát ami tetszik is...
-
diegho
nagyúr
válasz neduddki #29155 üzenetére
Corolla-t már próbáltam, 93-ast, amikor a Carina-t vettem. Elfértem benne elöl, mondhatni egész jól. Az ötajtós corollával nekem semmi bajom, oké hogy sírni lehetne a hátuljától, de engem nem zavar, viszont a kolléganőm azt mondta, ha olyant veszek nem ismer
a kereklámpás sedan se olyan vészes, bár foglalmam sincs, hogy miben más ez, mint a másik lámpás.
-
Ck.
addikt
válasz Voyage #29146 üzenetére
Enyhe iróniát vélek felfedezni az írásodban. Az Almera II 1.5-ös benzinmotorja alulról valóban nem egy gépállat, az átlagnál lényegesen hosszabb a váltó áttételezése, a max. nyomaték tartomány pedig ~ 3500-4000-től kezdőden érhető el, akkor pedig a kategóriájában bőven megállja a helyét. A hosszú áttétek miatt pedig igen kedvező fogyasztást produkál a gép.
[ Szerkesztve ]
-
Voyage
aktív tag
válasz diegho #29154 üzenetére
Azt a fajta mondeot inkább kerüld el, picit többért van az újabb generáció, az már jobb.
Cordoba se rossz vétel, de maradnék japán-német vonalon inkább.
Corolla is nagyon jó, de errefele elég sokat lopnak el belőle, nem tudom felétek mi a tendencia, ha nem, csak bátran, megbízható nagyon!http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz Alurion #29156 üzenetére
Igen, erre gondoltam.
Az autó maga nagyon jó, ha nem az a motor van/lenne benne.
Mindegyikben az van sajnos.
A facelift utáni verziók már jobbak motor szempontból, de ezek borzalmasak.
Ennyiért szerintem nézz valami mást.
Pl esetleg, nem tudom alfával hogy állsz, de talán a legmegbízhatóbb olasz autót, a 146-ost megnézheted. Elég sok helyen dícsérik a 146-ost, én is azzal szemeztem többek között.Ck.: nagyon jó autó, borzalmasan sz#r motorral.
Lehet, hogy ott a nyomatékcsúcs, de ott nem is annyit fogyaszt, mintha 2000 körül használnád. Mert az alapból nem baj, ha odalépsz neki, és pörgeted, csak a fogyasztás duplájára nő. Ezért volt a mi almeránknak pesten dugókban, és pest-gödöllő távon, sok-sok dugóban 13 körül a fogyasztása. Mert előzni, haladni lehetetlen vele, ha meg pörgeted, többet eszik, mint egy V6-os amerikai dög.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz diegho #29160 üzenetére
Ez is vidéki kisváros, de utóbbi 5 évben betelepült 6000 megélhetési bűnöző, azóta heti 7-8 autó lábra kel. Toyota, Audi, Mercedes előszeretettel sétál el gazdájától. Meg az új Accord is.
Majd megnézem mit írtatok este, most megyek egy jót sörözni...http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
diegho
nagyúr
válasz Voyage #29162 üzenetére
Nálam garázsban van tárolva, kertes családiban, 2 kutya, a garázst kulccsal is elég nehéz kinyitni (néha fél óra ) ha így ellopják megérdemlik. Amúgy nálunk összesen lakik 6-7000 ember, ennyi kisváros, szóval ide ha betelepedne 6-7000 megélhetési, akkor én telepednék el jó messzire.
No akkor első körben az Almera/Corolla páros marad versenyben. Majd nézegetem a corollás topicot a klubon, hátha mondanak okosságokat, hogy mik a típushibák (azon kívül, hogy drága a benzin )
-
Voyage
aktív tag
válasz Alurion #29164 üzenetére
Ismerősömnek 146-os van, imádja, kb 9 éve megvan neki, újonnan vette. 1.8-as motor van benne, 140-150 ló, városban 10 liter körül, országút-város 8.5-9.5 között, ha nagyon nyomja neki, akkor 13-15 között is eszik, pályán meg kb 130-as tempóval 7liter.
Nagyon megbízható, és olcsó hozzá az alkatrész, persze nem hivatalos márkaszervízben.
De pl bontóból fillérekért veszel hozzá bármit.
Lassan 270.000km van benne, nagyon bírja a strapát, ülések még mindig kemények, kényelmesek, fényezés még mindig szép, motor nagyon jól húz, hangja nagyon szép.Nézz be ide: Alfa Amore
Regizz, olvass fórumot, kérdezz, rájössz, hogy nem rossz választás, 156-ostól mondjuk én félnék picit, de 146 nagyon jó!
diegho: Itt hivatalosan 28.000-en laknak, nem hivatalosan, (azaz 1 házban kb 10-en, ebből 4 bejelentve), kb 35.000-en, ez gödöllő, elvileg nyugodt, szép, kellemes kis alvóváros.
Na most hétvégén mikor raccsingolnak a ladákkal, meg bömböltetik az eleldzsuniort, akkor nagyon jó alvóváros... Meg ugyanez van hétköznap is, ugyanis nem dolgoznak, segélyre szorulnak, mert a merci 20l-es fogyasztását ki kell valamiből fizetni...[ Szerkesztve ]
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Ck.
addikt
válasz Voyage #29161 üzenetére
Emberek vagyunk, különböző véleménnyel. Nagyvárosban lakom én is, mégsem kell sose szarrá pörgetnem azért, hogy haladni/előzni tudjak. Tény, hogy van ekkora motorral jóval "nyomatékhuszárabb" gép is, de aki ezt a modellt választja, az amúgy sem rally autót keres. Egyébként a mostani 1.4-es Corolla sedanról ugyanez elmondható.
-
Voyage
aktív tag
Nem rally autóról beszélek, édesanyám 50 évesen amúgy se ralizni akar.
Neki előtte megfelelt az 1l-es corsa, ami szintén nem erőbajnok, ezzel meg minden baja volt, hogy így meg úgy lassú, lomha.
Én szintén nem versenyzek lámpától-lámpáig, hanem nyugisan, szépen lassan vezetek, tojással a pedál alatt. De az lomha, és kész.
Nincs olyan város, ahol több dugó van, mint pesten...
Kerepesi út, hungária, nagytétényi út, váci út, róbert károly, könyves kálmán, délutánonként, mikor meg haza jövök kerepesi és a veres péter annyira be van dugulva, hogy ezt a cca 30km-es távot 2 óra alatt teszem meg, pedig ha van rá lehetőség, akkor szívesen előzök, meg sávot is váltok sűrűn, de mégis... Ilyen helyzetben, egy sávváltás az 1.5-ös 90 lovas almera 2-vel lehetetlen, hacsak nem megy a sor 60-70-nel...#29167:Nem, az a sedan Almera 1 volt.
2001-ben kezdték el gyártani a 2-t, angliában.[ Szerkesztve ]
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
Érdekes, google úgy tudja, hogy a sedant 2001-től gyártják. És csak angliában.
Annak mi értelme lenne, hogy gyártják mondjuk fél évig japánban, majd az egész gyártósort átköltöztetik angliába, hogy tovább ott gyártsák?
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
Nem ezt mondom, csak érdekes módon google-ba beírva csak azt találtam, hogy angol.
De ettől függetlenül lehet igazad.VR6-Fan: De, félig az.
Alkatrészek azok, de viszont összeszerelési minőség nem német, hanem spanyol, ez a bajom a seat-al, és alfával is leginkább.
Kissé gáz, hogy az új, 0km-es altea úgy nyöszörög, ha erősebben megnyomod a műszerfalat, vagy az ajtókárpitot, vagy nyiceg az ülés, ha erősebben helyezkedek bele..http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz VR6-Fan #29179 üzenetére
5-ös golfban egyszer ültem, szalonban, kb 2 percig, tapasztalatom nincs.
Cordoba-val se sok, egyszerűen nekem a seatok nem szimpatikusak.
Sok helyen dícsérik, sok helyen szidják őket, pont, mint a talján autókat.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
fekeandras
őstag
válasz Voyage #29178 üzenetére
Elég sok taxist ismerek.Nem lehet véletlen, hogy a kilencven százalékuk német autóval dolgozik.Javarészt Fordokkal, VW konszern autóival és Mercivel melóznak.Az Altea XL-es embernek nem volt egy rossz szava sem a kocsira.Sőt.Azt mondta klasszisokkal jobb minőségben van összerakva mint az előző Seat Alhambrája.Pedig a belterét tekintve az sem volt rossz kocsi.
-
Voyage
aktív tag
válasz fekeandras #29181 üzenetére
Altea XL az miben más egyébként, mint az altea? Nagyobb?
Akkor lehet, hogy a szalonban egy selejt példány volt kitéve, de az borzalmas volt.
Én 1 taxist ismerek, ő szállodáknak taxizik, S320-asa van, de nagyon nem szereti, előző E270 jobban bejött neki. Nekem meg egyikse, mert dízelek.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
neduddki
nagyúr
válasz diegho #29154 üzenetére
HI!
"iért vegyek tegyük fel 1.4-ért valamit" ott vam 700k-ert ha igy nezzuk:- )))
amugy corolla tenyleg nagyibb belul mint almera /elol bisztos, hatul nem tom/udv
neduddki
mod: corolla: ez a 97-02es joszag rancfelvarras elotti valtozata, rancfelvarras utan ket lamba vot elol, de mar a lancos valtozo szelepvezerlesu a linket, mongyuk az 1.4est nem vezettem, csak 1.6
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
origos cikk elso kepe utan szabadon:
jujjjjjj de teccik
ATYAEGudv
neduddki
p.s. Shamal nncs???:- (
Gyun eszembe: ma du az Andrassy utom egy fekete Mercedes 190e 2.5-16 evolution 2-nek /?/ tuno gyunyoruseg vomult vegig, UHHHHHHHH
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
SaNyEe
aktív tag
válasz vmatyko #29127 üzenetére
Szia!
2 hete vettem egyet, eddig jó.
Fogyimérőn megrökönyödtem és meg is ijedtem múlt hét végén. 60literes tartály, 365km és 2/3 része kifogyott azt mutatta
Hát rohantam is a kútra, hogy kiderítsem mi az ábra 27liter ment bele és 372-n állt az óra, így 7,3 körüli fogyi jött ki aminek 1/3 része város, 2/3 része hosszú út, de a hosszú utakat 5 fővel futja így 7,3.
Kuplungja teljesen nőies, engem picit zavar, de nagyon jól adagolható valójában, szal praktikus, váltó katasztrófa, mintha egy mézescsuporba vágtak volna egy fakanalat aztán használd.*
Motor 1,4 liter 95LE .... hát izé, 2, max 3 főig lendületesen lehet előzgetni városon kívül 70-80-al haladó gépeket, nincs semmi para. 5 fővel már 2-t visszakapcs és akkor se kell várni akármilyen gyorsulást. 1.6 literes javallott. meg a bódé is 1,2 tonna.
első hátsó lábtér óóóóriási. Komolyan hatalmas. Ennek következménye képp az 5ajtós csomagtartója viszonylag kicsi, ha a kategóriáját tekintjük akkor kifejezetten kicsi.
Futóműve viszonylag kemény, eléggé megérzi a huplikat, és kátyúkat, mondjuk ennek örülök, aktív biztonságra egy plusz pont. 4 tárcsafék jól fog, megint plusz pontocska.
Passzív biztonságáról nincs EURO NCAP besorolása, azt nem tudom milyen, amcsiknak van tesztje róla azon nem teljesített vmi fényesen megítélésem szerint.
Ülések nagyon kényelmesek jóféle plüss.
Alkatrészekből opel kell hozzá, ócsóé van hozzá minden kb. Légszűrő 2,5k, olajszűrő 800ft, vezérműszíj 6,5k stb.*: ezeddig egy utolsó generációs escortot hajtottam aminek kuplungjáról meg váltójáról sok rosszat nem lehet elmondani. Ford és pont
-- end of transmission --
-
diegho
nagyúr
Jövök megint hülye kérdéssel
300k körül milyen autónak látszó tárgyat érdemes venni? Csajnak kell, tehát kicsi legyen!
-
diegho
nagyúr
válasz !Overdose! #29195 üzenetére
és ha nem kell neki swift?
Aktív témák
Hirdetés
- Eredeti játékok OFF topik
- iPhone topik
- Gumi és felni topik
- World of Tanks - MMO
- Predator Triton Neo 16: Ilyen az Acer vékony gamer notebookja
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- ASUS blog: tágítsunk a látóterünkön!
- Androidos fejegységek
- Jövedelem
- További aktív témák...
- MSI FX720 MS-1754 Aka Terra MS-1773P 17,3 col FHD,Core I7 4/8,16 GB ram,Nvidia GPU/Intel,500Gb hdd
- LG OLED65C11LB Smart OLED Televízió, 164 cm, 4K Ultra HD
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U745 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- HP ProBook 450 G6, 15,6" FHD IPS, I3-8145U CPU, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garanci
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i5-1235U I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen