Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Computex 2024: Új multiportos gyorstöltők is vannak a Ugreen kínálatában
ma A Nexode S széria tagjai között akár 100 wattosat is találni, USB-C és USB-A portokkal, tenyérnyi méretben.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Aktív témák
-
lsc
nagyúr
válasz animatrix11 #29100 üzenetére
A 14 éves japán akkor is jobban megéri, de természetesen Te döntesz . Egyébként talán nem véletlenül olcsók a xsarák .
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
Az élet kegyetlen .
-
-
Rick4
félisten
válasz animatrix11 #29098 üzenetére
Egy jó alternatíva marad: Ámerikai..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
SaNyEe
aktív tag
válasz animatrix11 #29100 üzenetére
nemrégiben vettem autót, ismerősömet én is kérdeztem Xsarával kapcsolatban, hogy milyenek azok mert vmilyen szinten bejött és viszonylag olcsó volt a többi hasonló korú/felszereltségű/méretű/állapotú társaikhoz képest.
Hamar elmondta mik történtek a céges 1.6 benyás xsarával és gyorsan elfelejtettem az összes PSA konszernes gépet No ennyire nem, de a Xsarárról letettem.-- end of transmission --
-
lajafix
addikt
válasz animatrix11 #29098 üzenetére
vegyél escortot, ennyiért már jó 1.6 benyásat kaphatsz.
A feliciát felejtsd el, szerintem a világ egyik legkényelmetlenebb autója...Rock'n Roll
-
Dare2Live
nagyúr
válasz animatrix11 #29098 üzenetére
-1- 10+évnél alapvető, hogy a tulaj, hogy szervizelte. pl hiába jó szériás japán/német a motor ha olajcsere elmaradozgatott.
-2- Japánok, jobb németek nem véletlen annyik amennyik. Az öregebb nem cinkezett karosszériáknál probléma a rozsda, ha az nem eszi meg őket még 10+év is gond nélkül! bennük lehet....
-3- Ford, Opel ha rendesen karbantartották, nem rugták le jó vétel lehet.
-4- A papírból van nem csak a Suzukira érvényes, minden 15+éve tervezett kocsi szarul törik. Suzuki amúgy olcsó, megbízható, ha meg tönkremegy rajta vmi akkor hegyekben áll bontóban.
-5- Francia kocsikat 10+év esetén én nem ajánlom, persze itt is voltak jó szériák, kb mint ahogy a japánoknál is szarok....
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
diegho
nagyúr
Sziasztok
Bár még nem aktuális, de már elkezdtem autókat nézegetni. Valamikor a télen szeretném lecserélni a 94-es Carina e-t egy kicsit újabbra. Bár nagyon félek a cserétől, hiszen egy hihetetlenül jól összerakott autót akarok lecserélni és előre nem lehet megmondani milyen lesz az újabb. A megbízhatóságot és olcsó fenntartást ugyanúgy elvárnám az újtól is. Mivel 2m magas vagyok, ezért elöl szükséges a nagy hely, de hátulra nem kell óriási hely. Legtöbbet egyedül, vagy kolléganőimmel használom, így, ha 4 személynek kényelmes, akkor nekem már jó. Dízel kizárva, csakis benzines jöhet szóba. Árban a Carina +500k lesz a határ (az összeg már most is megvan, akár most is vehetném, de karácsonyra akár több is lehet) tehát olyan 1M környékén nézegetem az autókat, de inkább 6 számjegynél maradjunk.
Amiket nézegettem: Almera, Primera, Mondeo, Focus, Octavia, Corolla. Almera-ról tudom, hogy szintén egy nagyon jó autó, feltételezem a Primera is. Corolla mivel toyota szintén jó, de a többiről nem igazán tudok. Mondeok nagyon olcsónak tűnnek nekem, de nem értem miért, hiszen sok helyen nagyon dícsérik a benzineseket, Focusról semmit nem tudok, Octavia-ról szintén. Talán még a IV-es Golfot is belevehetjük. Avensis-t is belevehetjük a sorba, hiszen 75%-ban ugyanaz mint a Carina, de ezekből szerintem csak 1M felett lehet jót kifogni. Mondjuk inkább meg se szólalok a 4 évvel ezelőtti 650k-ért vett tökéletes állapotú Carina-val (mára 2 helyen jött ki rajta rozsda, egyik egy beletolatás eredménye, másik meg egy csavaré, eladás előtt elemcsere aztán jólvan)
-
diegho
nagyúr
válasz !Overdose! #29109 üzenetére
ilyen almera azért már talán előrelépés lenne. 7 évvel fiatalabb, szintén bevált széria, elsősorban ezekben gondolkodom és nem túl sok hozzátevéssel megúsznám.
-
Aleks
csendes tag
válasz diegho #29108 üzenetére
Szia,
én kicsit olcsóbban nézegetek, a következőket találtam (a sorrend véletlenszerű):
- honda civc 6.gen
- mazda
- nissan
- opel f Astra, (g astra-ból nagyon az alja van ennyiért, persze ez szerencse kérdése)
- ford
- vw golf állítólag lopják alkatrésznek
A franciákról kering egy UL, hogy 10 lerobbant kocsiból 9 francia.Persze szerintem azt vedd amelyik tetszik !
Érdekes amúgy a válság hatása az eladókra, ha valaki bajban van pl.: kell neki X ezer pénz akkor mindenáron annyiért akarja adni a kocsiját (az autó valós árán persze az X ezer jóval felül van). Múlt héten történt, hogy felhívom az egyik eladót beszélek vele a kocsi 780e-ért volt hirdetve, elküldöm a linket a haveroknak, ők is nézzék meg. Egy óra múlva hívnak, te ez 850e (és új hirdetés). A kocsi reális ára amúgy 700e, több nálam szakértőbb ember szerint is. Típust direkt nem írok, nem az a lényeg.
A másik érdekes dolog az ilyen kényszer eladásokban, az érzelmi vetület, egy-két ember úgy viselkedik mintha a kutyáját árulná.
Amiből lekvárt lehet csinálni abból pálinkát is!
-
m4rc!
őstag
10-15 éves Ibizákról mi a véleménytek? Pl.?
Idáig 5gen. Hondát akartam mindeneképpen, de 4-600K-s ársávban nincs igazán használható belőlük...
We are analog players in a digital world
-
fekeandras
őstag
Ez az Ibiza műszaki tartalmát tekintve gyakorlatilag 1:1 megegyezik a 1994-2001ig gyártott VW Polóval.Nem rossz kocsi csak lehetne kicsit korszerűbb motor alatta.Városban nem tűnik fel a gyengesége, de autópályán emelkedőnél vissza kell váltani hogy tartani tudd a tempódat.Ráadásul hiába nyomja neki az ember csak a hangja és az étvágy jön meg az ereje nem.Nem az a tipikusan széthullós autó de egy 15év körüli kocsin azért mindig van mit cserélni, javítani.Csak azt nem értem például miért drágább (cikkszám szerint) ugyanaz az alkatrész egy Ibizába mint egy Polóba.Örök rejtély.
Ja és az ilyen spoilerezett, alufelnis, csodahifis kocsiktól mindig óvakodj.
-
m4rc!
őstag
fekeandras, Isc:
Köszi a válaszokat. Elsősorban városban használnám munkábajáráshoz, ezért eleve nem akarok 1,5-nél nagyobb autót + fogyasztás is szempont.
Mindenesetre ezt szrelő-ismerősömmel jövőhéten megnézzük élőben is... Remélem jobban járok vele mint az ediggi szétrohadt Hondákkal..We are analog players in a digital world
-
werszomjas
őstag
Van valakinek vagy ismerősének 2001-2002es évjáratú Skoda Octavia - Benzines??
Mennyit fogyaszt?
Dízel 4,5Literrel kijön, érdekelne a benzines fogyaszátas800.000ig milyen kis fogyasztású autót ajánlotok?
Kis fogyasztás = 5, max 6liter/100km[ Szerkesztve ]
üdv
-
vmatyko
tag
Segítség kéne a szakiktól
1M-1,1M körül nézegetek.
Alapvetően városi (néha vidékre utazásokkal) használatra kell. Nagyon kis autó kizárva, szeretek kényelmesen ülni. Klíma és ezért 1.5-1.6-os motor kéne.
Megbízhatóság, olcsó szerviz. mást vágyam nincs
Amiket eddig találtam:
1. Daewoo Nubira II (2004-)
2. Nissan Almera (2003-)Esetleg más ötlet?
-
neduddki
nagyúr
válasz werszomjas #29120 üzenetére
HI!
subuki:- )
udv
neduddki
mod: vmatyko: almere ii-re cserelo almera i-esek igen hosszu es randa karomkodasokkal szoktal elhalmozni|, meg atkozni a napot mikor lecsereltek, koreiibul inkabb hunday-kia
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Manitou
addikt
válasz vmatyko #29121 üzenetére
A 2. generációs almerákat már nem japánban gyártották úgy tudoom, ezért azok már kevésbé megbízhatóak mint az első generáció. Szerintem nézzél egy 1-es almerát. Kapsz "fullosan" felszereltet jóval olcsóbban mint 1 misi, a maradék pénzt meg költsd el másra . Szervízre nem lesz gondod vele 1,4-es 87 lovas elég jól is megy kategóriáját tekintve.
[ Szerkesztve ]
-
vmatyko
tag
válasz Manitou #29123 üzenetére
A 2. genereáció Angliában készült. Állítólag alig van különbség megbízhatóság tekintetében.
a másik hogy 6-7 éves autót nézegetek kevés km-el - ilyen meg szinte nincs első generációból.
plusz a második sokkal jobban tetszik.
MOD: látom többen is le akartok beszélni a 2. generációról... Az első annyira ronda és ugyanez miatt nem szívesen vennék hyundai accentet sem.
A Nubira II-ről nem mondtatok semmit. Esetleg más ötlet?
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz vmatyko #29125 üzenetére
No igen, 6-7 éveset elsőből nem találni, mondjuk nekem meg a 2-es almera nem tetszik Az egyes se egy túlbonyolított forma az biztos és nekem se tetszik annyira széria kivitelben.
Hááát a Nubira se egy szépségdíjas alkotás ha már itt tartunk, az szerintem is ronda[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz vmatyko #29127 üzenetére
Lacetti-t én is nézegettem, mert akivel szoktam nézetni a Carinat ilyent használ ~3 éve és elég rendesen hajtja, ennek ellenére nincs vele semmi gond. Nála 6000 fordulat alatt csak pirosnál, stop táblánál és beindításkor jár a motor, 3 év ilyen használat után is szakszervizben tökéletes állapotfelmérést csináltak. Vagyis motorikusan nem lehet rossz gép, de hogy a futóműve milyen azt nem tudom. Ismerősöm, csak arra panaszkodott, hogy 3 havonta cserél gumikat és évente fékeket, bár ilyen használnál nem csoda. (városon belül 140, kívül szabályzás a tempója)
Most olvasom, hogy a 2-es Almera-t nem annyira ajánljátok, pedig az nekem is jobban tetszik, de végül is egy 2000-es 1-es Almera sedan se néz ki vészesen és 1M alatt megkapni.
Carisma-król mi a vélemény? 1.2M körül már kapni őket, jól is néznek ki, azt hallottam, hogy az alkatrész drága hozzájuk, de ez nem tudom mennyire igaz.
-
werszomjas
őstag
Mit tudtok az Isuzu motorral szerelt Opel-ekről?
Ugyan az a típus, csak egyik Isuzu motoros, a másik nem.
Mi a különbség?
Jobban megéri az Isuzu motoros-t megvenni?üdv
-
diegho
nagyúr
válasz Manitou #29132 üzenetére
lehet urban legend, de menünk városon belül 180-at is óra szerint, amikor ő vezetett és mivel az összes rendőr nála vette a zárjegy nélküli dolgokat, ezért neki meg volt engedve. Tény, hogy nem normális néha és megy, mint egy barom, de bármi gondom volt a kocsival vagy megcsinálta, vagy mondott valakit aki jó áron normális munkát csinál.
Én városon belül óra szerint 60-al megyek, kívül óra szerint 100, inkább elindulok 2 perccel előbb és nyugisan odaérek, a Carinával mióta nálam van (ha jól emlékszem februárban lesz 4 éve) eddig egyszer mentem 140-150 között. 3000-es fordulat felett tényleg nem használom a motort, bár mikor ez az ismerősöm tavaly elvitte alvázvédelmet csinálni azt mondta, hogy 4500tól úgy húz, mint egy 2000-es, szóval egyszer már tuti meg lett hajtva, de azt hiszem azért ennyi néha kell(ene) is neki.
Hajtásról jut eszembe, ma is jöttem haza nemrég, útépítés, 50-es tábla, előzni tilos (tényleg építették az utat, nem csak tábla volt kint), óra szerint 60-al jövök és egy régi swift beelőz mintha ferrari lenne... hát én régi swiftben nem igazán mernék 100 felett közlekedni, mert véletlen kifut egy nyúl elém aztán totálkár -
neduddki
nagyúr
válasz Zozzant #29124 üzenetére
HI!
csak az a baj hogy ezek az emberek nem a citrony minoseget vartak el a 1es utan, amugy orulok hogy van elgedett tutaj
amugy a carina e-nk nalunk is angol nem az angol gyarta a fo bug:- (udv
neduddki
mod: diegho: a carinamban stavialn 10est siet az ota ami 160 mutatotnal mar 15, szoval eleg koretul hozza/185/65r14/:- ) a 4a-fe 1587es valoban 4.5k-tol indul meg, /a vvt-ik sokkal kelemesebbek alulrol, de cserebe font em ojjan vehemensek,/ nem mintha en gyakran jarnek 4.5k folotti tartomanyban:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz werszomjas #29129 üzenetére
HI!
dizelen klvil van meg isuzu motor opelekben?
udv
neduddki
mod: mongyuk a gemini 1.6os 16 szelepese igencsak durva kis dog volt akkirban tejjesn kozombos kaszniban, de a motor az motor vot:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Manitou
addikt
válasz diegho #29133 üzenetére
Az elég nagy merészség (vagy hülyeség? ) Nem csak a büntetésről van szó, hanem mások veszélyeztetéséről.
Városban nálam is 50-60, itt sok a 30-as tábla, sokszor indokolatlanul is, ott inkább 40-et tartom, 30-nál letolnának az útról sokszor még így is.
országúton ~100 Városban elég sokszor ki szoktam huzatni a gépet, mutató gyakran van 6000 vagy a felett aztán bepakolom 4-be[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
tehát ilyen almera-t érdemes venni ugye? 6 évvel fiatalabb, mint a Carina, amire, ha ráköltök 50-et (olajcsere + a beletolatás eredményének megcsináltatása, meg a bal első sárvédő elem cseréje), simán elmegy kb 600ba, tehát tegyük fel 150-200k pénzből kapok egy 6 évvel fiatalabb almera-t. Meggondolandó.
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz diegho #29137 üzenetére
HI!
ha az 1esre az minden igaz amit leirtak akkor az AJANDEK!!! /felteve ha igaz.../
udv
neduddki
mod: Manitou: minek porgeted aszta a motort??? ojjan gyonyorun emegy az alulrol is:- )))
Ck.: mond az esmeveket!:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
diegho
nagyúr
válasz neduddki #29139 üzenetére
én is azt nézem, hogy 700k szinte semmi. Kp megvan rá, Carina meg majd elmegy, de előző autóval is így voltam. Mikor megvettem a Carina-t, a Renault (nem röhög ) meg volt vagy 3 hónapig, mire elvitték, a Carinaba 3 hónap alatt 122km-t tettem bele, bent állt a garázsban végig. Egyszerűbb volt mindig a szutyokkal menni, mint félreállni vele, kiszedni a garázsból a Carina-t aztán visszaállni a szutyokkal.
Most olvastam valami olyant népítéleten, hogy az Almera felépítése alacsony belül. Valaki azt írta, hogy 180 magas és eléri majdnem a feje a plafont, hát az nekem nem jó, mert én meg 2m vagyok. Bár már ültem Almera-ban (anyósülésen) de nem emlékszem milyen volt a fejtér, azt tudom, hogy régi Ibiza-ba sehogy nem fértem be, csak ha hátrahajtottam az ülést, amúgy a vállam érte volna a plafont
-
Manitou
addikt
válasz diegho #29137 üzenetére
Ez olyan mint az enyém, csak az enyémben van oldallégzsák is.
Élőben kell megnézni, képről nem lehet jól megállapítani annyira az állapotát, becsapós lehet. Ehun az enyém :[link]neduddki Majd leszokok róla idővel Jaja 4000-nél már max nyomaték rendelkezésre áll
[ Szerkesztve ]
-
Voyage
aktív tag
válasz diegho #29144 üzenetére
Sorry, 1.5, 90 lovas motortól óvakodj.
Almera 2 már jó, én kb 190 vagyok, édesanyámnak ilyen volt, kb 2 évig, simán belefértem, volt még hely fölöttem bőven.
1.5-ös motorral az a baj, hogy 3000-3500 alatt NEM HÚZ!
Ezt nem úgy kell érteni, hogy nem gyorsul jól, hanem, sehogysem.
Az én 1.6-os astram, 100lóval, meg az 1.6-os régi civicem is ezerszer jobban gyorsul, pl az almera a gödöllő-bp között mogyoródi emelkedőn, ami semmiség pl az érdi dombhoz képest, 100-al lendületbe nem ment fel.
Előtte leejtő, megyek 100-al, 5.-be, jön az emelkedő, padlóig nyomtam a pedált, mire felértem, kb 70-el mentem. Előzés egyenes úton 4-5.-be lehetetlen, borzalmasan megy 3500 alatt.
Pedig nem szeretem hajtani az autókat, az astramat is max 2500-3000-ig pörgetem, de azzal így lehetetlen közlekedni.
Minden másban viszont jó, alkatrész olcsóbb hozzá, mind az én hondámhoz, semmi baj nem volt vele, egyszer égett ki a középkonzolon a középső fűtés kezelőben lévő 3 izzóból 1, kicserélték 500ft-ból, pedig az egészet le kellett szedni hozzá. És 180.000km volt benne, simán bírta a tempót, ha hajtva volt. Nem száguldozott vele anyám, városban 65 körül ment, országúton 90-100 körül, de 4.-5.-et nem is tudta szinte használni, mert ott padlógázzal se gyorsult.Most nézem, csak 90 lovas benzinesek vannak belőle.
Akkor már inkább ez: [link], pedig nem szeretem a dieselt, de almera 2-ben levő 90 lovas motor a legrosszabb benzines, amiben valaha ültem...[ Szerkesztve ]
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
neduddki
nagyúr
válasz diegho #29142 üzenetére
HI!
a negyajtoban hatul a maham 180/130eval tenyleg nem tul boa a hejjj, folerg egy carina e-vel osszevetve, meg lent ulsz a foldon, /be is gorcsol a laban ha sokat ulok ott/ elol ebenben annyira nicns gaz, csak a sipcsontom mellet hagy allanodan nyomaot a kozepkonzol also sarka, mert azon tamszkodom amugy kivalo ajto az bisztos, elleebn ha nagy ter kell akkor civic 7gen, de annka ennm ez az ara, carina e/avensis
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
mahatma
aktív tag
válasz diegho #29108 üzenetére
Focusról semmit nem tudok
Nekem 2001-es, I. generációs Focus van (1,6-os, 100LE, 5 ajtós). Gyakorlatilag olajcserén kívül semmit nem kellett rajta csinálni (75ezernél volt egy gyújtáselosztó csere, ez típushiba, és 70ezer környékén ki is jön mindegyiknél). 7,5 literrel eljárok vele full városi használat mellett, dugókkal megspékelve, vegyesbe 6,5 literrel elmegy, ha nem nyomod mint az állat. Én nagyon szeretem, nem is nagyon fogom cserélni. 9 éves körülieket olyan 1 milla körül árulják, de szerintem már olcsóbban is hozzá lehet jutni.
Két hirdetésre jelentkeztem, és mindkét helyen felvettek. Az elsőnek nagyon munkaszaga volt, így a második mellett döntöttem.
-
diegho
nagyúr
No tehát akkor az Almera1 egy lomha dög ami sose romlik el, de 2m-es magassághoz nem éppen ajánlott. Egyik ismerősömnek van azt hiszem 98-as sedanja, majd beleülök kipróbálom milyen. Dízelt tuti nem veszek, akkor már inkább veszek alfát, minthogy dízelt vegyek.
Primera esetleg? Hasonló árban vannak, mint az Almera és kicsit nagyobb. Esetleg 2000 körüli Mondeo, Octavia, Golf IV hármasról tud valaki valamit? Bár japánt kéne nézni... Honda eléggé rohadós úgy tudom. Esetleg Mazda 323? 1M alatt vannak, jól is néznek ki, japánok is.
Aktív témák
- Folytatást kap az Uncharted mozifilm
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Autós topik
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- EA Sports WRC '23
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...