Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -Solt-

    veterán

    válasz kranazoli #312 üzenetére

    Nos Uram! :)

    Szóval... ugye említettem már EZT a cikket. A cikk alján az első táblázaton jól látható a klasszikus micro stuttering. Két képkocka váltása közt eltelt idő drasztikus (25ms - 80+ms - 25ms ) váltakozása miatt akadozik a kép. A táblázat ezt jól megmutatja, tele van hatalmas eltérést mutató tüskékkel...

    A cikkben szereplő leírás alapján megnéztem én is, hogy a probléma nálam miképpen néz ki ilyen táblázatban feldolgozva.

    Elsőnek az ArmA2-t néztem meg, mivel tudom, hogy ez anno valamikor nálam normálisan futott, és a közösség sem panaszkodik micro stutteringről.

    ArmA2

    Jól látható, hogy sem a felső, sem az alsó táblázaton nincs jele a klasszikus micro stuttering jelenségnek, ennek ellenére a felső táblázaton szereplő értékek mellett nálam ILYEN a játék.

    Aztán jött a cikkben is szereplő, Crysis

    Itt sem látható egyik táblázatban sem micro stutteringre utaló jel, mégis amikor nincs meg a fix 60fps, pont úgy akad mint ahogy az ArmA2 videón is látható.

    Ezek után jött a Rise of Flight Itt sincs jele a micro stutteringnek, mégis pontosan ugyanúgy viselkedik, ahogy az előző két játék. Annyi a különbség, hogy itt fix 60fps mellett is akad egy kicsit, de ezt a fejlesztők jelezték is a honlapon. ( két gpu-s rendszereket nem szereti a játék motorja )

    A végére maradt a problémás BF3. Itt jól látszik a klasszikus micro stuttering. Hatalmasakat ingadoznak az msec értékek két képkocka közt, és itt nem csak oldalra mozgásnál, hanem előre irányuló mozgásnál is, ráadásul ugye fix 60fps mellett.

    Ezek után arra a következtetésre jutottam, hogy ami nálam van, az nem micro stuttering. Nem tudom mi ez, de hátha valaki nálam okosabbnak beugrik valami megoldás a táblázatok láttán... :K

    www.smart-bus.hu

Új hozzászólás Aktív témák