- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Fujifilm X
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- HTPC (házimozi PC) topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Solt-
veterán
válasz kranazoli #312 üzenetére
Nos Uram!
Szóval... ugye említettem már EZT a cikket. A cikk alján az első táblázaton jól látható a klasszikus micro stuttering. Két képkocka váltása közt eltelt idő drasztikus (25ms - 80+ms - 25ms ) váltakozása miatt akadozik a kép. A táblázat ezt jól megmutatja, tele van hatalmas eltérést mutató tüskékkel...
A cikkben szereplő leírás alapján megnéztem én is, hogy a probléma nálam miképpen néz ki ilyen táblázatban feldolgozva.
Elsőnek az ArmA2-t néztem meg, mivel tudom, hogy ez anno valamikor nálam normálisan futott, és a közösség sem panaszkodik micro stutteringről.
Jól látható, hogy sem a felső, sem az alsó táblázaton nincs jele a klasszikus micro stuttering jelenségnek, ennek ellenére a felső táblázaton szereplő értékek mellett nálam ILYEN a játék.
Aztán jött a cikkben is szereplő, Crysis
Itt sem látható egyik táblázatban sem micro stutteringre utaló jel, mégis amikor nincs meg a fix 60fps, pont úgy akad mint ahogy az ArmA2 videón is látható.
Ezek után jött a Rise of Flight Itt sincs jele a micro stutteringnek, mégis pontosan ugyanúgy viselkedik, ahogy az előző két játék. Annyi a különbség, hogy itt fix 60fps mellett is akad egy kicsit, de ezt a fejlesztők jelezték is a honlapon. ( két gpu-s rendszereket nem szereti a játék motorja )
A végére maradt a problémás BF3. Itt jól látszik a klasszikus micro stuttering. Hatalmasakat ingadoznak az msec értékek két képkocka közt, és itt nem csak oldalra mozgásnál, hanem előre irányuló mozgásnál is, ráadásul ugye fix 60fps mellett.
Ezek után arra a következtetésre jutottam, hogy ami nálam van, az nem micro stuttering. Nem tudom mi ez, de hátha valaki nálam okosabbnak beugrik valami megoldás a táblázatok láttán...
www.smart-bus.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Autós topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Formula-1
- Fujifilm X
- iPhone topik
- TP-LINK routerek
- További aktív témák...