- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Aktív témák
-
Guard_W
csendes tag
Ez csak egy gyors kérdés, hamar elhaló topicban :)
Köszi a választ!Guard W
-
Agyzuzo
addikt
Vertical Synchronisation. Magyarán a vid. kártyád nem fogja engedi, hogy egy játék fps értéke a monitoros frissítési értéke fölé menjen. Magyarán, ha a moncsid megy 100Hz-vel, akkor az FPS-ed is max. 100 lehet.
Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ::: http://meatytears.hu :::
-
guest
veterán
Hi!
A lényeg tényleg ebben rejlik: a monitor képfrissítése fölé nem megy egy játékban az fps. Ezt játékon belül, vagy segédprogramban lehet ki/bekapcsolni. De ami nagyon lényeges: ha a kártyád tényleges sebességét akarod méregetni (pl. 3dmark), akkor ki kell kapcsolni, ha meg játszol, akkor be kell, mert a képfrissítésnél nagyobb fps-t úgysem tud kirajzolni a monitor, ha mégis fölé megy, ez azt fogja eredményezni, hogy a kép alja meg teteje elcsúszik. Üdv.prohardver vendég
-
rog
addikt
ha a vsyncet kiikszeled a tweaker progidban (gondolom ot talalkoztatok), akkor a driver nem varja meg a video memoriafrissitessel a fuggoleges visszafutkosast, es igy elofordulhat, hogy epp akkor rajzol egy adott teruletre , amikor a kartya azt kikuldi a monitornak. ilyenkor lathatsz ugralasokat, meg felig megrajzolt kepkockakat.
szoval legyen belove. vagy overclockold a monitorodat 200 hz-re :) -
Guard_W
csendes tag
Nos, köszi a válazokat. Egy OpenGL tesztprogramban találkoztam vele, ahol ajánlották a kikapcsolását. Mivel nem tudtam, hogy mi az, nem is tudtam, hogy hol kell kikapcsolni :)
De most már tudom :). A VSYNC ugyanaz, mint az Ati Radeon 8500 driver-ében a Képszinkron-jelre várás? Mert ha igen (márpedig ahogy tapasztalom, akkor igen), akkor kikapcsolt állapotban miért hoz mindig ugyanolyan eredményt pl. a DrorneZmark-ban, mint bekapcsoltban? Ez az eredmény elég kevés. És valóban, nem megy 85-86 fps fölé konkrétan ebben a tesztben, ugyanis a monintor is 85HZ-re van állítva. De ha kikapcsolom a képszinkront, akkor se. Ez a driver hibája miatt lehet vajon? (WinXP, v6071)Guard W
-
Guard_W
csendes tag
Persze minden elképzelhető. Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy XP alatt egy csomószor le-föl pakoltam a drivert, mert ez vagy az nem volt oké. Lehet, hogy a sok pakolgatástól kicsit összeakadtak a szálak, de nemsokára úgyis reinstall.
Mindenesetre köszi az infokat!!Guard W
-
karib
addikt
Szerintem a VSyncet nyugodtan lehet kikapcsolva hagyni, hacsak nem csúszik a szét a kép 3D-ben, de ez nagyon ritka. Teszteléshez mindenképp, egyébként pedig mindegy, ha nincs vele gond. Talán nyersz is pár FPS-t, ha nem kell szinkronra várni, csak nyomhatja ki a képeket a kártya, ahogy jönnek.
Department of Redundancy Department
-
nagyúr
Szerintem meg nyugodtan bekapcsolva lehet hagyni, mert 85-100 fps bőven elég, ha meg kevesebb, akkor meg legalább rendben van a szinkronizáció, nem rajzol a gép a monitor alsó felétől mást mint a tetején.
while (!sleep) sheep++;
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen